quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef Mord_Sith het volgende:
Je hebt fetishes en je hebt fetishes, en dan heb je Socios
Ik weiger in een auto te rijden waar gore gasten de hele tijd in hebben lopen ruften.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef Mord_Sith het volgende:
Net alsof vrouwen dat niet doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger in een auto te rijden waar gore gasten de hele tijd in hebben lopen ruften.
Nonsensquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit geeft wel weer aan dat er toch een steekje of 10 loszit bij je, socios.
Jij spoort echt niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens
Iedereen zit liever op een plek waar een vrouw gezeten heeft dan een man.
Dat was in de trein net zo.
Ik vind het vaak jammer dat serieuze topics van mij weer zo verneukt worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval de user waarbij ik me dit het meeste afvraag.
[ afbeelding ]
Want vrouwen laten geen winden, vrouwen boeren niet, vrouwen rijden niet asociaal, echt man....quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger in een auto te rijden waar gore gasten de hele tijd in hebben lopen ruften.
Je bent serieus op zoek naar een auto, maar weigert een auto te kopen waar ook mannen in hebben gereden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind het vaak jammer dat serieuze topics van mij weer zo verneukt worden.
Ik ben serieus op zoek naar een auto, maar met deze reacties komt er natuurlijk weer niets van.
Serieus aanbod verneem ik graag.
Daar zitten gasten ook lekker te farten op de stoelen. Maar TS gaat alleen zitten op stoelen waar vrouwen op hebben gezetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Want vrouwen laten geen winden, vrouwen boeren niet, vrouwen rijden niet asociaal, echt man....___! Pak de trein.
6/10+ is primaquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:46 schreef Inverted_World het volgende:
Heb je trouwens ook een voorkeur hoe de fokster eruit ziet?
Bedankt voor de tip. Ik zoek ze even op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent serieus op zoek naar een auto, maar weigert een auto te kopen waar ook mannen in hebben gereden.
TIP:
Ford Streetka.
Nissan Micra CC.____!!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zoek ze even op.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar zitten gasten ook lekker te farten op de stoelen. Maar TS gaat alleen zitten op stoelen waar vrouwen op hebben gezeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |