Nu ik er over na denk: allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie? die knakker die zijn baby dood is of die gast die zijn 'wijffie' inde buik heeft getrapt?
Bij jou geen last van.quote:
over zn neus jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een chilipeper gesneden, zal ik m'n cavia's aaien?
maakt toch nie uit als de verzekering betaald?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh mijn aanrijdinkje kost 631,84_
Even een nieuwe kentekenplaat + bumper opnieuw gespoten.
Volgens mij is het naar polen rijden en het daar laten maken nog goedkoper
Als het goed is gaan ze die 150 euro eigen risico verhalen op ing. Baardmans van Rijkswaterstaat ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over zn neus ja
[..]
maakt toch nie uit als de verzekering betaald?
Wrijf over neuf zijn penis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een chilipeper gesneden, zal ik m'n cavia's aaien?
We hebben hier een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier een kenner.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, zelf eens gehad. Tijdje last van gehad.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
huh wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze die 150 euro eigen risico verhalen op ing. Baardmans van Rijkswaterstaat ja.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohen ja, zelf eens gehad. Tijdje last van gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]http://www.collective-evo(...)tect-you-from-ebola/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben safe.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://www.collective-evo(...)tect-you-from-ebola/
Ik ben safe. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:(Keep in mind we are not talking about smoking it. Cannabis and its healing properties are best absorbed through juicing or eating)
Heel Holland Bakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" best " dus gewoon meer smoken ayyyyy
Nog nooit op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich wel zin an een goeie hasj-cake.
Binnenkort donder ik wel op naar agga jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" L'etjes "
[..]
Bek houden auslander, zuruck naar die randstad jij.
Maar dan zit je wel bij je familie in Turkijequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Je koffer inpakken terwijl het buiten stormt en je morgen rond deze tijd in 25 graden zit.
Nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel bij je familie in Turkije
Over maand drie maanden zomer hebben
Rondreis?quote:
Nice. Alleen?quote:
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |