quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Tegen Groningen ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
Calling it, Immers speelt goed vandaag
Beter wil ik niet zeggen, leuker welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord speelt echt stukken beter dan onder Koeman/met Pellè. Leuk om naar te kijken
Zijn hoofd is te groot.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme Kazim, die moet écht zitten
Ze spelen leuker ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord speelt echt stukken beter dan onder Koeman/met Pellè. Leuk om naar te kijken
Dat had ik met Eredivisie Live regelmatig, met Fox nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Heb ik gvd betaald voor fox hangt ie nog steeds zo nu en dan vast. Wat een knaken bedrijf dat fox sports.
Dit zie ik zo nu en dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat had ik met Eredivisie Live regelmatig, met Fox nog nooit problemen gehad.
Heb je een enkele wedstrijd, of abo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit zie ik zo nu en dan.
Screenshot:
[ afbeelding ]
En muziek in de pauze!![]()
Tijdelijk fox go abonnement.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je een enkele wedstrijd, of abo?
Hij straalt echt veel meer rust uit en hij kan ook goed meevoetballen. Spelers spelen veel vaker de bal terug op Vermeer dan dat ze deden dan bij mulderquote:
Vermeer was gewoon een geweldige aankoop. So what dat Van Geel een klootzak genoemd wordt, als je zo'n kans krijgt, moet je hem nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij straalt echt veel meer rust uit en hij kan ook goed meevoetballen. Spelers spelen veel vaker de bal terug op Vermeer dan dat ze deden dan bij mulder
Die verloor zijn eerste grote wedstrijd.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat het cynisch bedoeld is.
Nog een terechte pingel ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
Godverdomme. Ouderwets met de billetjes bij elkaar
Had het indd over tegengoal. Gebeurt wel vaker bij zo'n voorsprong...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een tegengoal wel, pingel wat minder.
Het gebeurt vaker wel dan niet, helaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef jaykop het volgende:
[..]
Had het indd over tegengoal. Gebeurt wel vaker bij zo'n voorsprong...
Verlies dus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:22 schreef Tortugal het volgende:
Ouderwetse Feyenoordwedstrijd in de Kuip.
Doe ik altijd bij Feyenoord. Ze hebben niet gewonnen, tot de scheids voor het laatst fluit. Tot die tijd kunnen ze het altijd nog verkloten, zo leert de ervaring.quote:
Vooral na de pingelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een enorm verschil weer tussen eerste en 2e helft.
Genoeg kansen 2e helft anders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een enorm verschil weer tussen eerste en 2e helft.
Je moet gewoon 4/5-1 winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar veel te slordig en gaven ook meer weg.
Dat was echt dramatisch ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is ook zo maar met een Kazim in de spits wordt dat lastig.
Qua opbouw ziet het er echt heel goed uit, maar nu missen we Pelle.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Gebrek aan een fatsoenlijke spits gaat ons nog opbreken.. voor het overige blij met de overwinning, al had ik na de 2-0 meer verwacht.
Manu is een meevaller ja. Een speler die me dit seizoen ook positief opvalt is Nelom.. misschien heeft het met vertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Vast wel nog ergens een spits in de winterstop. Hoop alleen wel dat Manu lang bijtekent, presteert erg constant voor zijn leeftijd
Sakho bedoel je? Was volgens mij nooit echt concreet. Guidetti ook weer gescoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Manu is een meevaller ja. Een speler die me dit seizoen ook positief opvalt is Nelom.. misschien heeft het met vertrouwen te maken.
Jammer dat Feyenoord die spits niet heeft gehaald die nu bij West Ham speelt.. die heeft er al 5 in liggen.
Misschien wil Guidetti alsnog?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Sakho bedoel je? Was volgens mij nooit echt concreet. Guidetti ook weer gescoord
Maarja probeer maar nog een spits van niveau te vinden die genoegen neemt met een salaris van 1 miljoen of minder
Wellicht Kramer als hij blijft scoren, is ook een geboren Rotterdammer
Die deur heeft Van Geel dichtgegooid met zijn opmerkingen. Vind het eigenlijk helemaal niet bij hem passen om zoiets te doen.quote:
Ik wel.. Van Geel doet dat altijd.. een speler beschadigen om zijn eigen straatje schoon te vegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die deur heeft Van Geel dichtgegooid met zijn opmerkingen. Vind het eigenlijk helemaal niet bij hem passen om zoiets te doen.
Misschien dat iemand anders van Feyenoord voor verzoener kan gaan spelen de komende maanden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wel.. Van Geel doet dat altijd.. een speler beschadigen om zijn eigen straatje schoon te vegen.
Zijn salaris is alsnog te hoogquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien dat iemand anders van Feyenoord voor verzoener kan gaan spelen de komende maanden.
Van Geel was een maand bezig om dat te bereiken maar beide lukte niet. Vervolgens zei hij dat Guidetti permanente schade had opgelopen door die infectiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat hij met minder genoegen neemt? Anders huren?
Vandaar dat ik zei dat iemand anders van Feyenoord het contact op zou moeten bouwen in de komende paar weken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel was een maand bezig om dat te bereiken maar beide lukte niet. Vervolgens zei hij dat Guidetti permanente schade had opgelopen door die infectie
Toornstra had een hattrick kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Drie punten, ditdat
Sommige van die missers waren wel echt te treurig voor woorden. Nog altijd recht op de keeper af als je de hoek voor het uitkiezen hebt
Krabby is inderdaad alleen maar uit op sensatie, roddel en achterklap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef Tortugal het volgende:
Nog maar 3 punten achter Ajax, Krabby was toch degene die zei dat het seizoen al over was?
Te Vrede zou ik niet doen, maar Kazim eruit was prima geweest inderdaad, die bakte er weinig van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom brengt Rutten Te Vrede niet gewoon in voor de laatste twintig minuten, dat snap ik echt niet, Kazim hield geen bal vast.
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede zou ik niet doen, maar Kazim eruit was prima geweest inderdaad, die bakte er weinig van.
Als kiespijn ja. Te Vrede is nóg slechter dan dat Kazim vandaag speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef Antaris het volgende:
[..]
Qua opbouw ziet het er echt heel goed uit, maar nu missen we Pelle.
Of Te Vrede.
Valt ook wel mee. En verder voegt hij 0 toe en elke poging tot aanname is een tegenaanval. Beter met 10 man vind ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.
Zo is het maar net. En dan tellen we de 1e helft niet eens mee. Wat een kansenfestijn.quote:John Stegeman was duidelijk na afloop van het 2-1 verlies tegen Feyenoord. 'We hebben te weinig laten zien', vond de trainer van Heracles Almelo. 'Deze uitslag is als je het sec bekijkt voor ons niet slecht. Feyenoord heeft na onze aansluitingstreffer heel veel kansen gemist. Het had net zo goed 5-1 kunnen worden. Zeker voor de rust deden we nauwelijks mee. In de tweede helft was dat iets beter, maar goed gespeeld hebben we niet.'
Kazim mist vandaag twee of drie kansen die Te Vrede er in had gekopt/geschoten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. En verder voegt hij 0 toe en elke poging tot aanname is een tegenaanval. Beter met 10 man vind ik.
Als Te Vrede zich daar had bevonden. De kans daar van acht ik klein.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kazim mist vandaag twee of drie kansen die Te Vrede er in had gekopt/geschoten.
Kazim was niet best vandaag. Echter te Vrede verprutst nog meer ballen dan een slechte Kazim. Met te Vrede en Immers samen wordt het voetballend een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.
Ja, daar moet ook een beslissing over genomen worden (bijtekenen ja/nee). Loopt af dit jaar volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Nelom was goed vandaag. Ik ben nog steeds verbaasd.
Vond ik wel meevallen, paar aardige passjes. Boetius viel lekker in idd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef H.FR het volgende:
Ik vond Steenvoorden trouwens niet sterk invallen, itt Boëtius, die lekker bezig was.
Passjes wel, maar verdedigend niet echt vond ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, paar aardige passjes. Boetius viel lekker in idd.
Zijn verhaal dat Guidetti voor dat geld een te groot risico was heb ik begrip voor, maar het is echt not done om dergelijke gevoelige informatie in de pers te gooien. Denk ook dat het helemaal niet nodig was geweest, maar hij was op dat moment helemaal gefocust op lijfsbehoud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel was een maand bezig om dat te bereiken maar beide lukte niet. Vervolgens zei hij dat Guidetti permanente schade had opgelopen door die infectie
Klopt, Steenvoorden was niet heel lekker bezig. Ik vond trouwens Joris verdedigend best prima spelen, maar die was aanvallend dan weer 3x niksquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Passjes wel, maar verdedigend niet echt vond ik.
Die terugspeelballen van Mathijsen aan het begin van de wedstrijdquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, Steenvoorden was niet heel lekker bezig. Ik vond trouwens Joris verdedigend best prima spelen, maar die was aanvallend dan weer 3x niks
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoortquote:Manu: 'Ik zoek El Ahmadi zo even op'
Van onze Telesportredactie
Kleine pesterijtjes van zijn ploeggenoten hadden ervoor gezorgd dat Elvis Manu zaterdagavond extra scherp aan de aftrap stond tegen Heracles Almelo (2-1). De Feyenoord-aanvaller scoorde prompt 2 keer.
"De jongens hebben me voor de wedstrijd al gezegd 'allemaal leuk dat scoren in de Europa League, maar ga je in de competitie ook nog doelpunten maken?'", zei Manu lachend voor de camera van FOX Sports. De aanvaller stond tot het duel met Heracles nog droog in de eredivisie.
"Gisteren zei Karim El Ahmadi nog tegen me dat ik nog op 0 goals stond in de competitie. 'Ga je er nog eens ééntje inschieten?', vroeg hij.
Manu kent geen sarcasme.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Dat Engels van hemquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Vasion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)bondscoachschap.html
Gruwelijk
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Niet slim, maar Koeman is geen bitch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Engels van hem![]()
Goedzo Ronald.. maak maar een lange neus naar die domme Van Oostveen.
Een achterstand in de Eredivisie is nooit onoverkoombaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:28 schreef Antaris het volgende:
De uitslagen zijn zeer gunstig dit weekend.
Schoonmaakmiddel heeft nog maar 3 punten meer.
Ben benieuwd hoe Feyenoord ervoor staat over 3 weken, drie lastige potjes voor ze + Europees.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:28 schreef Antaris het volgende:
De uitslagen zijn zeer gunstig dit weekend.
Schoonmaakmiddel heeft nog maar 3 punten meer.
Hoezo? Was gewoon een penalty.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toch weer maf dat je bijna weer genaaid wordt door de scheids. Maar goed, punten zijn punten.
Was dat die hand op zijn schouder? Viel wel mee allemaal. Het is niet allemaal tegen ons.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overtreding op Manu had ook een pingel moeten zijn
Veel scheidsrechters hadden hem gegeven denk ik.. ach boeiend, we hebben gewonnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat die hand op zijn schouder? Viel wel mee allemaal. Het is niet allemaal tegen ons.
Klopt. Ging over die op Manu. Als hij niet naar achteren wordt getrokken tikt hij 'm gewoon binnen.quote:
1 Aardige opening. Voor de rest deed hij echt niets goed in mijn ogen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
Ik snap het positivisme over Boëtius trouwens niet zo, zo bijzonder was zijn invalbeurt toch niet?
Precies, gaf ook een paar échte kut passjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Aardige opening. Voor de rest deed hij echt niets goed in mijn ogen.
Klopt.. maar je zag dat hij gretig was om wat te laten zien. Hopelijk komt hij weer terug op zijn oude niveau.. concurrentie is misschien wel goed voor hemquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Aardige opening. Voor de rest deed hij echt niets goed in mijn ogen.
Niet interessant. PSV, Ajax, Twente en Vitesse zijn boeiend imo. De rest zijn normaal gesproken geen concurrenten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:44 schreef Dekatria het volgende:
PEC, Heerenveen, Cambuur en Groningen ook punten verspeeld, mooi man.
Altijd handig in de klim naar bovenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet interessant. PSV, Ajax, Twente en Vitesse zijn boeiend imo. De rest zijn normaal gesproken geen concurrenten.
Maar dat zijn clubs die sowieso wel punten verspelen. Uiteraard gaat het enkel om Ajax, PSV, Twente en Vitesse.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd handig in de klim naar boven
En tegen Ajax en Twente heb je het al laten liggenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat zijn clubs die sowieso wel punten verspelen. Uiteraard gaat het enkel om Ajax, PSV, Twente en Vitesse.
Dat was inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Die terugspeelballen van Mathijsen aan het begin van de wedstrijd.
''Je wordt kampioen als je van de kleintjes wint''quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet interessant. PSV, Ajax, Twente en Vitesse zijn boeiend imo. De rest zijn normaal gesproken geen concurrenten.
Twente laat je gewoon het idee krijgen dat er meer te halen was, maar toch verspeel je er punten tegen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En tegen Ajax en Twente heb je het al laten liggen
Dat is pure progressie. Voorheen stortten we compleet in na een onverwachte en onverdiende tegengoal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:01 schreef ace_eleven het volgende:
Wel mooi dat we na een dramatisch begin van het seizoen gewoon op 3 puntjes van de nr2 (en 7 van 1) staan. Ik heb wel het gevoel dat er steeds meer structuur in het spel is geslopen, en zodra Boetius weer in vorm raakt en Toornstra op 10 komt, wordt het denk ik alleen maar beter.
We begonnen gisteren (ook met Mathijsen) gewoon sterk en laten hooguit nog te veel kansen liggen, maar zonder kansen weg te geven 2 goals en 2-3 gemiste kansen creëren in het 1e halfuur is gewoon goed.
Ik snap alleen niet hoe we zo ontzettend slap uit de rustpauze terugkwamen, het was dat Heracles niet wist wat ze ermee aan moesten, maar ik zag na 10 minuutjes tweede helft wel een tegengoal aankomen. Na die 2-1 zette Feyenoord dan ineens wel weer aan
als je de 2e helft zo zwak begint is het wmb niet geheel onverdiend om een tegentreffer te ontvangen. Het feit dat ze vervolgens de rug rechten is idd progressie (en geluk dat Heracles een dermate zwakke tegenstander isquote:Op maandag 20 oktober 2014 07:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is pure progressie. Voorheen stortten we compleet in na een onverwachte en onverdiende tegengoal.
Al is dat op zich niet echt alleen een Feyenoord-ding. Veel ploegen hebben moeite om met dezelfde scherpte te beginnen bij een voorsprong. Uiteindelijk was de eerste helft ook gewoon weer enorm dominant, waardoor je al snel jezelf iets gaat overschatten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
als je de 2e helft zo zwak begint is het wmb niet geheel onverdiend om een tegentreffer te ontvangen. Het feit dat ze vervolgens de rug rechten is idd progressie (en geluk dat Heracles een dermate zwakke tegenstander is)
Ik was ook niet geheel overtuigd van Vermeer, het heeft voor mij ook een onprettige bijsmaak. Ik moet alleen wel toegeven dat hij in zijn primaire taak wel veel beter voor de dag komt dan Mulder inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Al is dat op zich niet echt alleen een Feyenoord-ding. Veel ploegen hebben moeite om met dezelfde scherpte te beginnen bij een voorsprong. Uiteindelijk was de eerste helft ook gewoon weer enorm dominant, waardoor je al snel jezelf iets gaat overschatten.
Ik weet niet of het aan Rutten ligt of aan de vernieuwde samenstelling waarin het middenveld het beste onderdeel van de ploeg is, maar de manier van spelen is echt verfrissend. Ik kan me geen wedstrijden herinneren in de laatste jaren waarin we echt dominant speelden en nu doen we dat al een aantal wedstrijden op rij. Eigenlijk was het de vorige jaren vooral zo dat we een goede verdediging hadden met een topspits, waardoor het elke wedstrijd erg heen en weer ging. Een slechte dag van de spits of verdediging en het was billenknijpen.
Overigens, en dit zal HMF me niet in dank afnemen, wat is Vermeer een verademing vergeleken met Mulder. Allemachtig zeg. Als spits wist je dat Mulder niet uitkwam waardoor je minder gehaast zo'n bal in het strafschopgebied controleert. Nu met Vermeer zie je gewoon al dat ze die ballen vaker laten glippen. Er zullen vast nog wel slippertjes komen maar dit wil ik toch wel even gezegd hebben. Pakt punten voor ons deze man.
Z'n trap is wel stukken minder inderdaad al was de trap van Mulder ook niet van zo'n onderscheidend niveau dat je 'm daarvoor laat staan. Met een echt goede voortzetting heb je 't in mijn ogen over een keeper die een counter kan starten met een geweldige trap. Mulder deed dat ook niet. Z'n lange trap was wel preciezer maar verder niet bijzonder qua risico. Aan Vermeer zie je wel af wat ze bij Ajax vaker doen dan wij, namelijk de bal van de keeper kort meegeven aan een verdediger en erop vertrouwen dat hij het spel voortzet waardoor je de bal 99% van de keren in de ploeg houdt. Bij een lange uittrap is dat 50/50. Zeker omdat tegenstanders vaak meer op fysiek spelen en je dat soort kopduels dus niet zomaar wint. Over de grond ben je met dit elftal sterker dan bijna elke ploeg in de Eredivisie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik was ook niet geheel overtuigd van Vermeer, het heeft voor mij ook een onprettige bijsmaak. Ik moet alleen wel toegeven dat hij in zijn primaire taak wel veel beter voor de dag komt dan Mulder inderdaad.
Ik vind alleen wel dat hij met regelmaat erg zwak uittrapt. In de paar voorlaatste potten een paar onnodige ballen over de zijlijn (halverwege de eigen helft NB). In de laatste pot overkwam hem dat niet, maar hier en daar een risicobal en die bal die hij aan de voet helemaal uit zijn eigen 16 wandelde, zo veel tijd nam en vervolgens nog niet bij een medespeler kreeg overtuigde ook niet echt.
Maar goed, plusjes en minnetjes optellen en dan is het inderdaad wel een verademing tov Mulder. Alleen denk ik dat die inderdaad nog wat slippertjes gaat maken, bij Ajax had ie ook wel vaak problemen met de hoge ballen en grabbelde hij ook nog wel regelmatig, laten we hopen dat dat uit zijn spel is verdwenen
Joris schijnt te geblesseerd te zijn, dus die gaat niet mee. Dan is het dus te hopen dat Van Beek fit is, of je moet met Boulahrouz gaan starten. Mocht dat ook niet kunnen, dan is Steenvoorden volgens mij de enige optie nog (ja, Karim een linie laten zakken, Vilhena erbij op het middenveld maar dat lijkt mij nou ook niet echt alles)quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:44 schreef heiden6 het volgende:
Spitspositie blijft een zwakke plek, maar dat geldt voor alle Nederlandse topclubs. Ik ben benieuwd wie er donderdag en zondag rechts centraal achterin staan. Steenvoorden viel mee, maar om die vanaf het begin te laten spelen in een Europee uitwedstrijd.... lijkt me niet wenselijk.
Ach, heb je die o zo technische Mokotjo dit weekend zien schieten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel me mee, paar aardige passes. Had wel weer een waardeloos schot.
Aardige pass over de zijlijn jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel me mee, paar aardige passes. Had wel weer een waardeloos schot.
Heb je het nou over Nelom of over Immers? Hij is op beide toepasselijk namelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aardige pass over de zijlijn jaNelom keek 'm ook zo aan van : "WTF doe je Lex??" Niet dat Nelom verder recht van spreke heeft, maar dat terzijde
Godverdomme die gast kan er écht niks van.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-luik-opgestapt.html
Die druktemaker is opgepleurd, zoals ik al voorspelde na de heenwedstrijd.
Toch moet ik zeggen dat hij me positief verrast en met de week beter wordt nu hij vast speelt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je het nou over Nelom of over Immers? Hij is op beide toepasselijk namelijk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat hij me positief verrast en met de week beter wordt nu hij vast speelt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook die doet het de laatste tijd steeds beter!quote:
quote:Noorse arbitrage bij Feyenoord tegen Rijeka
Het Europa League-duel van Feyenoord met HNK Rijeka staat onder leiding van Tom Harald Hagen. De Noorse scheidsrechter krijgt hulp van assistent-scheidsrechters Dag-Noger Nebben en Jan Erik Engan. Leif Erik Opland is aangewezen als vierde official.
Ik zeg doen, als hij daar trainer is winnen we sowieso.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake de Standard Luik show, het schijnt dat Mario Been kandidaat is om daar trainer te worden. Standard v Feyenoord, niks mis mee.
Mario Been is erg desperate om aan het werk te komen, maar hij zou toch wel gek zijn om bij Standard aan de slag te gaan!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg doen, als hij daar trainer is winnen we sowieso.
Echt één van de meest matige trainers die ik ken, die Mario.
Ik was verbaasd over zijn aardige spel tegen Heracles. Daaruit kun je opmaken dat ik hem nog steeds de Tito Jackson onder de linksbacks vind. (Al heeft hij zware concurrentie van die dikbil uit Eindhoven).quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
Topic een beetje meegelezen, zo triest dat er nu mensen zijn die 4 weken geleden mij uit zaten te schelden omdat ik zei dat Nelom een goede back was met potentie nu blij lopen te doen over hem.
Zo triest.
Die heeft wel een keer goed gespeeld die dikbil uit Eindhoven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over zijn aardige spel tegen Heracles. Daaruit kun je opmaken dat ik hem nog steeds de Tito Jackson onder de linksbacks vind. (Al heeft hij zware concurrentie van die dikbil uit Eindhoven).
tis watquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
Topic een beetje meegelezen, zo triest dat er nu mensen zijn die 4 weken geleden mij uit zaten te schelden omdat ik zei dat Nelom een goede back was met potentie nu blij lopen te doen over hem.
Zo triest.
Klopt, en Tito Jackson dit keer ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft wel een keer goed gespeeld die dikbil uit Eindhoven.
Nee joh, Hiddink durft nu absoluut geen risico's te nemen. Die gaat Kuyt terughalen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou Manu al opgeroepen worden voor het Neerlands elftal ?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Babel > Manu > Lens > Promesquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je vergeet Regi Blinker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel > Manu > Lens > Promes
Ik denk het wel.
Hij verdient het wel maar ben inderdaad ook bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.quote:
Eerst contractje verlengen graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij verdient het wel maar ben inderdaad ook bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...quote:
Vilhena moet gewoon spelen ipv Clasie of Ahmadi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...
Ik ook, maar het is toch lekker als je straks Boëtius, Bilal en Manu vast hebt liggen voor de flanken. Van de winter hopelijk Immers verkopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...
Op een middenveld met Immers wil jij Clasie of Ahmadi weghalen? Laat je nakijken joh gek...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena moet gewoon spelen ipv Clasie of Ahmadi.
Je komt sowieso scorend vermogen tekort op het middenveld.
Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een middenveld met Immers wil jij Clasie of Ahmadi weghalen? Laat je nakijken joh gek...
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wie moet er anders als een mislukte trekpop voor de keeper staan springen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.
Besef nu wel dat hij inmiddels al 3 keer in de basis heeft gestaan ofzo na zijn blessure![]()
![]()
Alles gespeeld sinds hij weer volledig fit is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.
Besef nu wel dat hij inmiddels al 3 keer in de basis heeft gestaan ofzo na zijn blessure![]()
![]()
Ook alles gewonnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles gespeeld sinds hij weer volledig fit is.
Met Immers, Kazim, Manu en Toornstra heb je er op dit moment 4 in staan die wel goaltjes kunnen maken en normaal gesproken de 10 goals wel gaan halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.
Kazim is echt geen spits. Je zag het tegen Heracles (los van het missen van de kansen) ook aan het inlopen. Volgens mij op de voorzet van JPB die Toornstra tegen de keeper knalde --> een echte spits was al lang naar de 1e paal gerend. Kazim stond ergens bij de strafschopstip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.
Dan zit er in het stadion niet 1 doorsnee supporter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*doorsnee feyenoordsupporter*
"Toeval, nee hoor, gewoon goed die Lex."
Maarja dat weet hij niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit er in het stadion niet 1 doorsnee supporter.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten niet veel geduld meer zal hebben met hem, als hij de komende wedstrijden weer geen goal maakt zal te vrede ongetwijfeld zijn plek innemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kazim is echt geen spits. Je zag het tegen Heracles (los van het missen van de kansen) ook aan het inlopen. Volgens mij op de voorzet van JPB die Toornstra tegen de keeper knalde --> een echte spits was al lang naar de 1e paal gerend. Kazim stond ergens bij de strafschopstip.
Liever Manu eerlijk gezegd. Kan je Boetius ook gewoon opstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten niet veel geduld meer zal hebben met hem, als hij de komende wedstrijden weer geen goal maakt zal te vrede ongetwijfeld zijn plek innemen.
Achahbarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord speelt om half 7 een oefenwedstrijdje tegen NEC:
Graafland
Karsdorp - Boulahrouz - Dammers(?) - Woudenberg
Vilhena
Basacikoglu - Achahbar
Schaken - Te Vrede - Boëtius
Aardig aanvallend.
Lol, wat een opstelling wel. Drie spitsen (Dammers, Te Vrede, Achahbar), drie flankspelers (Bilal, Schaak, Boeet), en twee aanvallende middenvelders (Vilhena, Karsdorp). Voor de balans zorgen twee verdedigers en een barman met handschoenen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord speelt om half 7 een oefenwedstrijdje tegen NEC:
Graafland
Karsdorp - Boulahrouz - Dammers(?) - Woudenberg
Vilhena
Basacikoglu - Achahbar
Schaken - Te Vrede - Boëtius
Aardig aanvallend.
Zou het wel doen denk ik.quote:Feyenoorder Miquel Nelom is bezig aan een spannend jaar. Het contract van de linksback loopt af en hij wil zijn verbintenis graag verlengen. "Als de mogelijkheid er is om mijn contract te verlengen, sta ik daar voor open", aldus Nelom.
De door Feyenoord zelf opgeleide Miquel Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste team van Feyenoord. Daarvoor werd de 24-jarige linkspoot twee seizoenen aan Excelsior verhuurd. Nelom: "Ik speel hier al een hele tijd en waarom zou ik er niet nog een aantal jaartjes aan vastplakken?"
Dit seizoen heeft Miquel Nelom voor het eerst voor langere tijd een basisplaats. Hierdoor zit Joris Mathijsen op de bank.
Mathijsen had die lange slungel van Heracles wel onder controle.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het grootste voordeel aan Nelom is dat Mathijsen niet meer meedoet.
Ja, een vent die weggestuurd werd bij Emmen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mathijsen had die lange slungel van Heracles wel onder controle.
Tegen een speler met een beetje snelheid is hij kansloos.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kende die hele gozer niet, maar hij leek wel anderhalve kop groter dan de Thijs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, een vent die weggestuurd werd bij Emmen.
Maar ik moet toegeven dat ik de afgelopen 2 seizoenen wel fan was van De Thijs. Vooral dat geprovoceer tegen de lampjes elke keer
Klopt, maar van hem verwacht je ook geen correcties op snelheid. Ik vond dat bij BMI altijd tegenvallen, die is eigenlijk ook best wel traag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen een speler met een beetje snelheid is hij kansloos.
Afgekeurd in de Jupiler League, Mathijssen houdt hem uit de wedstrijd, hoe doet ie dat...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het ontlasten van de centrale defensie, rugdekking, snelheid, en zijn dreiging naar voren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het grootste voordeel aan Nelom is dat Mathijsen niet meer meedoet.
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*doorsnee feyenoordsupporter*
"Toeval, nee hoor, gewoon goed die Lex."
quote:
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...
Aah je bent Iron Man. Cool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.
Dacht 7 uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah je bent Iron Man. Cool.
Maar is het donderdag dan weer zo'n vroege wedstrijd? Kan ik weer de 1e helft in de auto volgen...
Idd 19:00 , heb het ff opgezocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Als dat al ruig is in jou ogen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Das wel een eind rijden van je werk dan..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Das wel een eind rijden van je werk dan..\
Of ben je chauffeur
Smartfoontje met Fox-Go, no problemo toch? Grquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Ahh het Europese parlement.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...
Jij ff blij dat we geen CL spelen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.
Dan had ik de tv in de kantine aangezetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ff blij dat we geen CL spelen...
Meh, gaat niet lukken in de supermarktquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Smartfoontje met Fox-Go, no problemo toch? Gr
Ik hoop wel dat je baas een beetje bekomen is van de schrik. Voor je het weet ga je ook nog stiekem suikerzakjes mee naar huis nemen natuurlijk.quote:
Een inhaalwedstrijd om 20.00 spelen, 19.00 aanwezig. Mis de hele wedstrijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd 19:00 , heb het ff opgezocht.
Mijn baas laat mij zijn seizoenskaart nog al eens lenen voor de buisiness seats en is dus ook groot Feyenoorder. De begrijpt dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je baas een beetje bekomen is van de schrik. Voor je het weet ga je ook nog stiekem suikerzakjes mee naar huis nemen natuurlijk.
Pfoe. Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mijn baas laat mij zijn seizoenskaart nog al eens lenen voor de buisiness seats en is dus ook groot Feyenoorder. De begrijpt dat wel.
Ik had er zaterdag 1 achter mij staan, maar dat was meer sarcasme (nou ja, dat is om het aardig uit te drukken)quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?
Dat valt reuze mee hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat jij je nogal groot voelt hier. Beetje jammer natnek.
Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had er zaterdag 1 achter mij staan, maar dat was meer sarcasme (nou ja, dat is om het aardig uit te drukken)
Ja, zaterdag ook weer toen hij dat Zidaantje deed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door.
Het is ook niet zo dat hij wordt gehaat ofzo natuurlijk.
Je krijgt dus nagenoeg dezelfde straf voor het uitbreken in het stadion, aanvallen van andere supporters en ME (na de wedstrijd) als voor het op de trappen staan (?) en vuurwerk (heb volgens mij 1 knalletje gehoord?)quote:
Neuh, het is meer dat alles wat Immers goed doet (wow, wat een geweldige breedtepassquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door.
Het is ook niet zo dat hij wordt gehaat ofzo natuurlijk.
En dat... is dus sarcasme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, het is meer dat alles wat Immers goed doet (wow, wat een geweldige breedtepass) wordt overdreven tot in het extreme. Maar ach, sinds hij speelt 3x winst #onschuldvanImmers
Onder gebrekkige organisatie wordt verstaan dat de trappen geblokkeerd waren...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je krijgt dus nagenoeg dezelfde straf voor het uitbreken in het stadion, aanvallen van andere supporters en ME (na de wedstrijd) als voor het op de trappen staan (?) en vuurwerk (heb volgens mij 1 knalletje gehoord?)
Als de reden van de boete gebrekkige organisatie zou zijn zou ik er nog kunnen inkomen, maar dit is best wel lachwekkend.
Ja, ik uh.. Ja.. Tja, wat moet je daar op zeggen, drukke dag enzo.. Jullie hebben gelijk, even eenquote:
Ik bedoelde daar meer de kwaliteit en organisatie van dat geïmproviseerde uitvak mee. Als ze daar die boete voor zouden krijgen zou ik het nog begrijpen. Maar niet een nagenoeg zelfde boete voor mensen die op de trappen staan + het afsteken van 1 rotje (?) als voor het gedrag van de Luik supporters van tijdens en na de wedstrijdquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
Onder gebrekkige organisatie wordt verstaan dat de trappen geblokkeerd waren...
Nep supporter als je Blinker moet opzoeken.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat jij je nogal groot voelt hier. Beetje jammer natnek.
Ik heb flexwerktijd, ik mag kiezen: van 07.00 tot 19.00 of van 07.00 tot nog later...quote:
Tot later en stream/tv aangooien op werk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb flexwerktijd, ik mag kiezen: van 07.00 tot 19.00 of van 07.00 tot nog later...
Op de 1 of andere manier ontvang ik in België radio 1 heel slecht. Ik heb dat dus meestal streaming via mijn telefoon aanstaan tijdens wedstrijden. Radio Rijnmond doe ik niet meer in de auto, dat is te gevaarlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tot later en stream/tv aangooien op werk.
Mogelijkheden zijn eindeloos!
Ik hoorde Fey-Gro in de auto en bus richting het vliegveld. (Rijnmond radio) Wedstrijd was precies afgelopen toen ik ging boarden.
Wangedrag inderdaad, dat op de trappen staan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
15000 euro boete. Feijenoord heeft een hondstrouw publiek, maar in Europa kunnen ze zich nooit gedragen
Ongeheurd!quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wangedrag inderdaad, dat op de trappen staan.
Niet iedereen is 30+.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nep supporter als je Blinker moet opzoeken.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ord%2Fexcelsior.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe speelt hij bij de beloften? en staat hij elke wedstrijd basis?
Nee, verhuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ja tog gewoon iedereen op nummer 10 zetten.
Dat op de trappen staan gebeurt in de eredivisie ook gewoon hoor, boefjes dat we zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
15000 euro boete. Feijenoord heeft een hondstrouw publiek, maar in Europa kunnen ze zich nooit gedragen
Die laatste heeft wel een punt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ord%2Fexcelsior.html
qft deze fruit-berry
[ afbeelding ]
Zo nog een goede quote o:
[ afbeelding ]
Vast en zeker beter dan Kazim Kazan. Maar ik kan die Dost echt niet uitstaan, ik ben er daarom ook niet zo rouwig om dat die gast ons mooie shirt niet draagt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef TC03 het volgende:
Vraag me toch af hoe Bas Dost het gedaan zou hebben bij ons. Denk eigenlijk wel goed.
Zeker niet, Bas Dost kan niet op hoog tempo functioneren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vast en zeker beter dan Kazim Kazan
Na 3 weken ruzie met Fredsj Rutten en Mathijssen #FlashBeckquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef TC03 het volgende:
Als MUFC zo blijft draaien komt RvP volgend seizoen misschien wel terug.
Oh nee niet.
ik moet werken tot 21:00 uurquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah je bent Iron Man. Cool.
Maar is het donderdag dan weer zo'n vroege wedstrijd? Kan ik weer de 1e helft in de auto volgen...
Haha, werrekuh op donderdag avond. Laat dat lekker aan de bedrijfsleider over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet werken tot 21:00 uur
Maar ik zorg wel dat mijn iPad opgeladen is om Feyenoord te kijken
quote:Boulahrouz lijkt klaar voor duel met Rijeka
Khalid Boulahrouz lijkt klaar te zijn om met Feyenoord af te reizen naar Kroatië voor het Europa League-treffen met HNK Rijeka. De ervaren verdediger speelde maandagavond 70 minuten mee met de beloften van Feyenoord/Excelsior tegen Jong NEC/FC Oss (3-1).
Twee weken geleden speelde de oud-international al een helft mee in het duel met Jong ADO Den Haag. Boulahrouz raakte aan het begin van het seizoen geblesseerd aan zijn knie. Trainer Fred Rutten kan de dertiger er goed bij hebben voor het duel met Rijeka donderdag.
Joris Mathijsen moet het duel al laten schieten. Hij liep afgelopen zaterdag in het competitietreffen met Heracles Almelo een kuitblessure op. Matthew Steenvoorden verving hem in dat duel vlak na rust.
Ook het meespelen van Sven van Beek is uiterst onzeker. De jonge verdediger miste al de wedstrijd met Heracles in de Kuip afgelopen weekend door een bovenbeenblessure. Steenvoorden of Boulahrouz start naast Terence Kongolo in de basis tegen Rijeka.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:51 schreef ace_eleven het volgende:
Wanneer is Boulahrouz weer geblesseerd?
PIETR: 0 dagen (6 oktober)
Bombvis: 4 dagen (10 oktober)
Anosmos: 6 dagen (12 oktober)
Dekatria: 7 dagen (13 oktober)
Eight: 11 dagen (17 oktober)
yvette1982: 12 dagen (18 oktober)
GekkeGerrit-: 13 dagen (19 oktober)
Caland: 14 dagen (20 oktober)
Slobeend: 18 dagen (25 oktober)
Karelnoord: 21 dagen (27 oktober)
Dr.Mikey - 23 dagen (29 oktober)
ChuckTaylor: 28 dagen (4 november)
Muto: 31 dagen (7 november)
H.FR: 34 dagen (10 november)
SuperHarregarre: 40 dagen (16 november)
Irritatie100: 40-45 dagen (16-20 november)
Satecl: 22 dagen (28 oktober)
Exile79: 1 dag (7 oktober)
Ace_eleven: 16 dagen (23 oktober)
Bonus:
Wanneer maakt Boulahrouz zijn basisdebuut voor Feyenoord?
Bombvis: 17 mei
SuperHarregarre: Nooit
Satecl: 19 april
Muto: 22 november
H.FR: 8 februari
Dekatria: 14 december
Slobeend: 21 december
Eight: 1 april
Exile79: 17 mei 10 mei
Ace_eleven: Nooit 26 april
Als ie nou eens de 2e helft invalt en later geblesseerd uitvalt..quote:
Als je hem basis zet heb je sowieso al één wissel die je moet doorvoeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ie nou eens de 2e helft invalt en later geblesseerd uitvalt..![]()
Ik denk echter dat ie best wel basis zou kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |