Meh, gaat niet lukken in de supermarktquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Smartfoontje met Fox-Go, no problemo toch? Gr

Ik hoop wel dat je baas een beetje bekomen is van de schrik. Voor je het weet ga je ook nog stiekem suikerzakjes mee naar huis nemen natuurlijk.quote:

Een inhaalwedstrijd om 20.00 spelen, 19.00 aanwezig. Mis de hele wedstrijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd 19:00 , heb het ff opgezocht.

Mijn baas laat mij zijn seizoenskaart nog al eens lenen voor de buisiness seats en is dus ook groot Feyenoorder. De begrijpt dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je baas een beetje bekomen is van de schrik. Voor je het weet ga je ook nog stiekem suikerzakjes mee naar huis nemen natuurlijk.

Pfoe. Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mijn baas laat mij zijn seizoenskaart nog al eens lenen voor de buisiness seats en is dus ook groot Feyenoorder. De begrijpt dat wel.

Ik had er zaterdag 1 achter mij staan, maar dat was meer sarcasme (nou ja, dat is om het aardig uit te drukken)quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?

Dat valt reuze mee hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat jij je nogal groot voelt hier. Beetje jammer natnek.

Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had er zaterdag 1 achter mij staan, maar dat was meer sarcasme (nou ja, dat is om het aardig uit te drukken)
 Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door.
 Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door. 

Ja, zaterdag ook weer toen hij dat Zidaantje deed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door.
Het is ook niet zo dat hij wordt gehaat ofzo natuurlijk.

Je krijgt dus nagenoeg dezelfde straf voor het uitbreken in het stadion, aanvallen van andere supporters en ME (na de wedstrijd) als voor het op de trappen staan (?) en vuurwerk (heb volgens mij 1 knalletje gehoord?)quote:

Neuh, het is meer dat alles wat Immers goed doet (wow, wat een geweldige breedtepassquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd sarcasme. Als Immers een hakje geeft vliegen de oeh's en ah's je om de oren.Ik zou dan serieus nog liever hebben dat ze me uitfluiten maar waarschijnlijk heeft Lexie het niet eens door.
Het is ook niet zo dat hij wordt gehaat ofzo natuurlijk.
 ) wordt overdreven tot in het extreme. Maar ach, sinds hij speelt 3x winst #onschuldvanImmers
 ) wordt overdreven tot in het extreme. Maar ach, sinds hij speelt 3x winst #onschuldvanImmers

En dat... is dus sarcasme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, het is meer dat alles wat Immers goed doet (wow, wat een geweldige breedtepass) wordt overdreven tot in het extreme. Maar ach, sinds hij speelt 3x winst #onschuldvanImmers

Onder gebrekkige organisatie wordt verstaan dat de trappen geblokkeerd waren...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je krijgt dus nagenoeg dezelfde straf voor het uitbreken in het stadion, aanvallen van andere supporters en ME (na de wedstrijd) als voor het op de trappen staan (?) en vuurwerk (heb volgens mij 1 knalletje gehoord?)
Als de reden van de boete gebrekkige organisatie zou zijn zou ik er nog kunnen inkomen, maar dit is best wel lachwekkend.

Ja, ik uh.. Ja.. Tja, wat moet je daar op zeggen, drukke dag enzo.. Jullie hebben gelijk, even eenquote:
 voor mij
 voor mij

Ik bedoelde daar meer de kwaliteit en organisatie van dat geïmproviseerde uitvak mee. Als ze daar die boete voor zouden krijgen zou ik het nog begrijpen. Maar niet een nagenoeg zelfde boete voor mensen die op de trappen staan + het afsteken van 1 rotje (?) als voor het gedrag van de Luik supporters van tijdens en na de wedstrijdquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
Onder gebrekkige organisatie wordt verstaan dat de trappen geblokkeerd waren...

Nep supporter als je Blinker moet opzoeken.quote:

quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat jij je nogal groot voelt hier. Beetje jammer natnek.

Ik heb flexwerktijd, ik mag kiezen: van 07.00 tot 19.00 of van 07.00 tot nog later...quote:

Tot later en stream/tv aangooien op werk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb flexwerktijd, ik mag kiezen: van 07.00 tot 19.00 of van 07.00 tot nog later...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |