Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een middenveld met Immers wil jij Clasie of Ahmadi weghalen? Laat je nakijken joh gek...
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena moet gewoon spelen ipv Clasie of Ahmadi.
Je komt sowieso scorend vermogen tekort op het middenveld.
Wie moet er anders als een mislukte trekpop voor de keeper staan springen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.
Besef nu wel dat hij inmiddels al 3 keer in de basis heeft gestaan ofzo na zijn blessure![]()
![]()
Alles gespeeld sinds hij weer volledig fit is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh, Immers reken ik sowieso niet als een vaste speler op het middenveld.
Besef nu wel dat hij inmiddels al 3 keer in de basis heeft gestaan ofzo na zijn blessure![]()
![]()
Ook alles gewonnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles gespeeld sinds hij weer volledig fit is.
Met Immers, Kazim, Manu en Toornstra heb je er op dit moment 4 in staan die wel goaltjes kunnen maken en normaal gesproken de 10 goals wel gaan halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.
Kazim is echt geen spits. Je zag het tegen Heracles (los van het missen van de kansen) ook aan het inlopen. Volgens mij op de voorzet van JPB die Toornstra tegen de keeper knalde --> een echte spits was al lang naar de 1e paal gerend. Kazim stond ergens bij de strafschopstip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We krijgen wel heel weinig tegengoals en dat is ook erg belangrijk. Het is eigenlijk te hopen dat kazim en bilal wat meer gaan scoren en dat manu deze lijn doortrekt, dan is dat ook opgelost.
Dan zit er in het stadion niet 1 doorsnee supporter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*doorsnee feyenoordsupporter*
"Toeval, nee hoor, gewoon goed die Lex."
Maarja dat weet hij niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit er in het stadion niet 1 doorsnee supporter.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je komt sowieso scorend vermogen tekort op het middenveld.
Ik denk dat Rutten niet veel geduld meer zal hebben met hem, als hij de komende wedstrijden weer geen goal maakt zal te vrede ongetwijfeld zijn plek innemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kazim is echt geen spits. Je zag het tegen Heracles (los van het missen van de kansen) ook aan het inlopen. Volgens mij op de voorzet van JPB die Toornstra tegen de keeper knalde --> een echte spits was al lang naar de 1e paal gerend. Kazim stond ergens bij de strafschopstip.
Liever Manu eerlijk gezegd. Kan je Boetius ook gewoon opstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten niet veel geduld meer zal hebben met hem, als hij de komende wedstrijden weer geen goal maakt zal te vrede ongetwijfeld zijn plek innemen.
Achahbarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord speelt om half 7 een oefenwedstrijdje tegen NEC:
Graafland
Karsdorp - Boulahrouz - Dammers(?) - Woudenberg
Vilhena
Basacikoglu - Achahbar
Schaken - Te Vrede - Boëtius
Aardig aanvallend.
Lol, wat een opstelling wel. Drie spitsen (Dammers, Te Vrede, Achahbar), drie flankspelers (Bilal, Schaak, Boeet), en twee aanvallende middenvelders (Vilhena, Karsdorp). Voor de balans zorgen twee verdedigers en een barman met handschoenen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord speelt om half 7 een oefenwedstrijdje tegen NEC:
Graafland
Karsdorp - Boulahrouz - Dammers(?) - Woudenberg
Vilhena
Basacikoglu - Achahbar
Schaken - Te Vrede - Boëtius
Aardig aanvallend.
Zou het wel doen denk ik.quote:Feyenoorder Miquel Nelom is bezig aan een spannend jaar. Het contract van de linksback loopt af en hij wil zijn verbintenis graag verlengen. "Als de mogelijkheid er is om mijn contract te verlengen, sta ik daar voor open", aldus Nelom.
De door Feyenoord zelf opgeleide Miquel Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste team van Feyenoord. Daarvoor werd de 24-jarige linkspoot twee seizoenen aan Excelsior verhuurd. Nelom: "Ik speel hier al een hele tijd en waarom zou ik er niet nog een aantal jaartjes aan vastplakken?"
Dit seizoen heeft Miquel Nelom voor het eerst voor langere tijd een basisplaats. Hierdoor zit Joris Mathijsen op de bank.
Mathijsen had die lange slungel van Heracles wel onder controle.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het grootste voordeel aan Nelom is dat Mathijsen niet meer meedoet.
Ja, een vent die weggestuurd werd bij Emmen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mathijsen had die lange slungel van Heracles wel onder controle.
Tegen een speler met een beetje snelheid is hij kansloos.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kende die hele gozer niet, maar hij leek wel anderhalve kop groter dan de Thijs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, een vent die weggestuurd werd bij Emmen.
Maar ik moet toegeven dat ik de afgelopen 2 seizoenen wel fan was van De Thijs. Vooral dat geprovoceer tegen de lampjes elke keer
Klopt, maar van hem verwacht je ook geen correcties op snelheid. Ik vond dat bij BMI altijd tegenvallen, die is eigenlijk ook best wel traag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen een speler met een beetje snelheid is hij kansloos.
Afgekeurd in de Jupiler League, Mathijssen houdt hem uit de wedstrijd, hoe doet ie dat...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het ontlasten van de centrale defensie, rugdekking, snelheid, en zijn dreiging naar voren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het grootste voordeel aan Nelom is dat Mathijsen niet meer meedoet.
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je het nou over Nelom of over Immers? Hij is op beide toepasselijk namelijk
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde Immers, maar je hebt helemaal gelijk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken jij die Immers-fanaten, die Retry bedoelde?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*doorsnee feyenoordsupporter*
"Toeval, nee hoor, gewoon goed die Lex."
quote:
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die containers lossen zich niet vanzelf brada...
Aah je bent Iron Man. Cool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben niet van de containers lossen, daar huren we mensen voor in. Ik werk met staal en aluminium.
Dacht 7 uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah je bent Iron Man. Cool.
Maar is het donderdag dan weer zo'n vroege wedstrijd? Kan ik weer de 1e helft in de auto volgen...
Idd 19:00 , heb het ff opgezocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb aangegeven dat ik donderdag stipt om 5 uur naar huis ga van het werk. Kan mij niet schelen of er nog stapels werk liggen, ik ben weg. Maar dat weten ze nu onderhand wel. Als Feyenoord speelt werk ik NIET over.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Als dat al ruig is in jou ogen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Wat een ruige taal op de maandagavond zeg.
Das wel een eind rijden van je werk dan..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... dan wordt het de hele westrijd in de auto volgen.
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Das wel een eind rijden van je werk dan..\
Of ben je chauffeur
Smartfoontje met Fox-Go, no problemo toch? Grquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ik ga bijna alle wedstrijden in Europa missen, donderdag is m'n vaste werk avond.
Ahh het Europese parlement.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik werk in Brussel. Als ik 17.00 uur vertrek, ben ik rond 19.45 thuis. Als ik om 19.00 vertrek ben ik om 20.15 thuis...
Jij ff blij dat we geen CL spelen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voor mij gelukkig woensdag deze maand. Want daar kan ik niet omheen.
Dan had ik de tv in de kantine aangezetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ff blij dat we geen CL spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |