Toornstra had een hattrick kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Drie punten, ditdat
Sommige van die missers waren wel echt te treurig voor woorden. Nog altijd recht op de keeper af als je de hoek voor het uitkiezen hebt
Krabby is inderdaad alleen maar uit op sensatie, roddel en achterklap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef Tortugal het volgende:
Nog maar 3 punten achter Ajax, Krabby was toch degene die zei dat het seizoen al over was?
Te Vrede zou ik niet doen, maar Kazim eruit was prima geweest inderdaad, die bakte er weinig van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom brengt Rutten Te Vrede niet gewoon in voor de laatste twintig minuten, dat snap ik echt niet, Kazim hield geen bal vast.
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede zou ik niet doen, maar Kazim eruit was prima geweest inderdaad, die bakte er weinig van.
Als kiespijn ja. Te Vrede is nóg slechter dan dat Kazim vandaag speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef Antaris het volgende:
[..]
Qua opbouw ziet het er echt heel goed uit, maar nu missen we Pelle.
Of Te Vrede.
Valt ook wel mee. En verder voegt hij 0 toe en elke poging tot aanname is een tegenaanval. Beter met 10 man vind ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.
Zo is het maar net. En dan tellen we de 1e helft niet eens mee. Wat een kansenfestijn.quote:John Stegeman was duidelijk na afloop van het 2-1 verlies tegen Feyenoord. 'We hebben te weinig laten zien', vond de trainer van Heracles Almelo. 'Deze uitslag is als je het sec bekijkt voor ons niet slecht. Feyenoord heeft na onze aansluitingstreffer heel veel kansen gemist. Het had net zo goed 5-1 kunnen worden. Zeker voor de rust deden we nauwelijks mee. In de tweede helft was dat iets beter, maar goed gespeeld hebben we niet.'
Kazim mist vandaag twee of drie kansen die Te Vrede er in had gekopt/geschoten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. En verder voegt hij 0 toe en elke poging tot aanname is een tegenaanval. Beter met 10 man vind ik.
Als Te Vrede zich daar had bevonden. De kans daar van acht ik klein.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kazim mist vandaag twee of drie kansen die Te Vrede er in had gekopt/geschoten.
Kazim was niet best vandaag. Echter te Vrede verprutst nog meer ballen dan een slechte Kazim. Met te Vrede en Immers samen wordt het voetballend een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Te Vrede scoort wel heel makkelijk natuurlijk.
Ja, daar moet ook een beslissing over genomen worden (bijtekenen ja/nee). Loopt af dit jaar volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Nelom was goed vandaag. Ik ben nog steeds verbaasd.
Vond ik wel meevallen, paar aardige passjes. Boetius viel lekker in idd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef H.FR het volgende:
Ik vond Steenvoorden trouwens niet sterk invallen, itt Boëtius, die lekker bezig was.
Passjes wel, maar verdedigend niet echt vond ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, paar aardige passjes. Boetius viel lekker in idd.
Zijn verhaal dat Guidetti voor dat geld een te groot risico was heb ik begrip voor, maar het is echt not done om dergelijke gevoelige informatie in de pers te gooien. Denk ook dat het helemaal niet nodig was geweest, maar hij was op dat moment helemaal gefocust op lijfsbehoud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel was een maand bezig om dat te bereiken maar beide lukte niet. Vervolgens zei hij dat Guidetti permanente schade had opgelopen door die infectie
Klopt, Steenvoorden was niet heel lekker bezig. Ik vond trouwens Joris verdedigend best prima spelen, maar die was aanvallend dan weer 3x niksquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Passjes wel, maar verdedigend niet echt vond ik.
Die terugspeelballen van Mathijsen aan het begin van de wedstrijdquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, Steenvoorden was niet heel lekker bezig. Ik vond trouwens Joris verdedigend best prima spelen, maar die was aanvallend dan weer 3x niks
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoortquote:Manu: 'Ik zoek El Ahmadi zo even op'
Van onze Telesportredactie
Kleine pesterijtjes van zijn ploeggenoten hadden ervoor gezorgd dat Elvis Manu zaterdagavond extra scherp aan de aftrap stond tegen Heracles Almelo (2-1). De Feyenoord-aanvaller scoorde prompt 2 keer.
"De jongens hebben me voor de wedstrijd al gezegd 'allemaal leuk dat scoren in de Europa League, maar ga je in de competitie ook nog doelpunten maken?'", zei Manu lachend voor de camera van FOX Sports. De aanvaller stond tot het duel met Heracles nog droog in de eredivisie.
"Gisteren zei Karim El Ahmadi nog tegen me dat ik nog op 0 goals stond in de competitie. 'Ga je er nog eens ééntje inschieten?', vroeg hij.
Manu kent geen sarcasme.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Dat Engels van hemquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Vasion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)bondscoachschap.html
Gruwelijk
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Niet slim, maar Koeman is geen bitch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Engels van hem![]()
Goedzo Ronald.. maak maar een lange neus naar die domme Van Oostveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |