Die terugspeelballen van Mathijsen aan het begin van de wedstrijdquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, Steenvoorden was niet heel lekker bezig. Ik vond trouwens Joris verdedigend best prima spelen, maar die was aanvallend dan weer 3x niks
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoortquote:Manu: 'Ik zoek El Ahmadi zo even op'
Van onze Telesportredactie
Kleine pesterijtjes van zijn ploeggenoten hadden ervoor gezorgd dat Elvis Manu zaterdagavond extra scherp aan de aftrap stond tegen Heracles Almelo (2-1). De Feyenoord-aanvaller scoorde prompt 2 keer.
"De jongens hebben me voor de wedstrijd al gezegd 'allemaal leuk dat scoren in de Europa League, maar ga je in de competitie ook nog doelpunten maken?'", zei Manu lachend voor de camera van FOX Sports. De aanvaller stond tot het duel met Heracles nog droog in de eredivisie.
"Gisteren zei Karim El Ahmadi nog tegen me dat ik nog op 0 goals stond in de competitie. 'Ga je er nog eens ééntje inschieten?', vroeg hij.
Manu kent geen sarcasme.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Dat Engels van hemquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Vasion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)bondscoachschap.html
Gruwelijk
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel de laatste die kritiek mag hebben op het feit dat een ander niet scoort
Niet slim, maar Koeman is geen bitch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Engels van hem![]()
Goedzo Ronald.. maak maar een lange neus naar die domme Van Oostveen.
Een achterstand in de Eredivisie is nooit onoverkoombaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:28 schreef Antaris het volgende:
De uitslagen zijn zeer gunstig dit weekend.
Schoonmaakmiddel heeft nog maar 3 punten meer.
Ben benieuwd hoe Feyenoord ervoor staat over 3 weken, drie lastige potjes voor ze + Europees.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:28 schreef Antaris het volgende:
De uitslagen zijn zeer gunstig dit weekend.
Schoonmaakmiddel heeft nog maar 3 punten meer.
Hoezo? Was gewoon een penalty.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toch weer maf dat je bijna weer genaaid wordt door de scheids. Maar goed, punten zijn punten.
Was dat die hand op zijn schouder? Viel wel mee allemaal. Het is niet allemaal tegen ons.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overtreding op Manu had ook een pingel moeten zijn
Veel scheidsrechters hadden hem gegeven denk ik.. ach boeiend, we hebben gewonnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat die hand op zijn schouder? Viel wel mee allemaal. Het is niet allemaal tegen ons.
Klopt. Ging over die op Manu. Als hij niet naar achteren wordt getrokken tikt hij 'm gewoon binnen.quote:
1 Aardige opening. Voor de rest deed hij echt niets goed in mijn ogen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
Ik snap het positivisme over Boëtius trouwens niet zo, zo bijzonder was zijn invalbeurt toch niet?
Precies, gaf ook een paar échte kut passjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Aardige opening. Voor de rest deed hij echt niets goed in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |