Verlies dus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:22 schreef Tortugal het volgende:
Ouderwetse Feyenoordwedstrijd in de Kuip.

Doe ik altijd bij Feyenoord. Ze hebben niet gewonnen, tot de scheids voor het laatst fluit. Tot die tijd kunnen ze het altijd nog verkloten, zo leert de ervaring.quote:

Vooral na de pingelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een enorm verschil weer tussen eerste en 2e helft.

Genoeg kansen 2e helft anders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een enorm verschil weer tussen eerste en 2e helft.

Je moet gewoon 4/5-1 winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar veel te slordig en gaven ook meer weg.

Dat was echt dramatisch ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is ook zo maar met een Kazim in de spits wordt dat lastig.

Qua opbouw ziet het er echt heel goed uit, maar nu missen we Pelle.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Gebrek aan een fatsoenlijke spits gaat ons nog opbreken.. voor het overige blij met de overwinning, al had ik na de 2-0 meer verwacht.

Manu is een meevaller ja. Een speler die me dit seizoen ook positief opvalt is Nelom.. misschien heeft het met vertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Vast wel nog ergens een spits in de winterstop. Hoop alleen wel dat Manu lang bijtekent, presteert erg constant voor zijn leeftijd

Sakho bedoel je? Was volgens mij nooit echt concreet. Guidetti ook weer gescoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Manu is een meevaller ja. Een speler die me dit seizoen ook positief opvalt is Nelom.. misschien heeft het met vertrouwen te maken.
Jammer dat Feyenoord die spits niet heeft gehaald die nu bij West Ham speelt.. die heeft er al 5 in liggen.

Misschien wil Guidetti alsnog?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Sakho bedoel je? Was volgens mij nooit echt concreet. Guidetti ook weer gescoord
Maarja probeer maar nog een spits van niveau te vinden die genoegen neemt met een salaris van 1 miljoen of minder
Wellicht Kramer als hij blijft scoren, is ook een geboren Rotterdammer

Die deur heeft Van Geel dichtgegooid met zijn opmerkingen. Vind het eigenlijk helemaal niet bij hem passen om zoiets te doen.quote:

Ik wel.. Van Geel doet dat altijd.. een speler beschadigen om zijn eigen straatje schoon te vegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die deur heeft Van Geel dichtgegooid met zijn opmerkingen. Vind het eigenlijk helemaal niet bij hem passen om zoiets te doen.

Misschien dat iemand anders van Feyenoord voor verzoener kan gaan spelen de komende maanden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wel.. Van Geel doet dat altijd.. een speler beschadigen om zijn eigen straatje schoon te vegen.

Zijn salaris is alsnog te hoogquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien dat iemand anders van Feyenoord voor verzoener kan gaan spelen de komende maanden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |