quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Tegen Groningen ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
Calling it, Immers speelt goed vandaag
Beter wil ik niet zeggen, leuker welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord speelt echt stukken beter dan onder Koeman/met Pellè. Leuk om naar te kijken
Zijn hoofd is te groot.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme Kazim, die moet écht zitten
Ze spelen leuker ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord speelt echt stukken beter dan onder Koeman/met Pellè. Leuk om naar te kijken
Dat had ik met Eredivisie Live regelmatig, met Fox nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Heb ik gvd betaald voor fox hangt ie nog steeds zo nu en dan vast. Wat een knaken bedrijf dat fox sports.
Dit zie ik zo nu en dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat had ik met Eredivisie Live regelmatig, met Fox nog nooit problemen gehad.
Heb je een enkele wedstrijd, of abo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit zie ik zo nu en dan.
Screenshot:
[ afbeelding ]
En muziek in de pauze!![]()
Tijdelijk fox go abonnement.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je een enkele wedstrijd, of abo?
Hij straalt echt veel meer rust uit en hij kan ook goed meevoetballen. Spelers spelen veel vaker de bal terug op Vermeer dan dat ze deden dan bij mulderquote:
Vermeer was gewoon een geweldige aankoop. So what dat Van Geel een klootzak genoemd wordt, als je zo'n kans krijgt, moet je hem nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij straalt echt veel meer rust uit en hij kan ook goed meevoetballen. Spelers spelen veel vaker de bal terug op Vermeer dan dat ze deden dan bij mulder
Die verloor zijn eerste grote wedstrijd.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat het cynisch bedoeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |