Wachten op fittie in kamp Lobke, dat is het enige wat het seizoen nog een beetje degelijk kan maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef RedFever007 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaarom kijk ik dit gedrocht nog
Het is geen schim meer van zoals het vroegâh was
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haarquote:
Freaky shit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haar.
Ja dat hoop ik dus wel, nu proef verliezen dan gaat sabrina eruit en volgende week lobkequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haar.
Samensmedenquote:
Komt al in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je nog eens terug in het rechtentopic?Geen referral hier.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Komt al in de buurt.Dat is wel de bedoeling , ik vergeet hier te vaak om langdurig op fora's rond te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je nog eens terug in het rechtentopic?The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Haha ja, ze kan maar beter met Anouk en Loek gaan samenwerken. Ik weet niet of één van hun extra stemmen heeft maar dan kan je alvast een 'koekie' uitdelen aan de groep van die 4 mannen, anders haalt ze de samensmelting niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:14 schreef opreis het volgende:
Leo'ik wilde spelletjes spelen'. Heel de opzet van het originele programma is weg.
Krystel is wel een naief kutje zeg, denk je nou echt dat Manuel je niet voor de trein gooit als hij daardoor verder komt.
Beter doen ze lief tegen Anouk.
Gewoon een paar zinnen met meer dan 5 woorden gebruikenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Ik hoop dat Anouk een grote bek terug geeft tegen Rémy
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gewoon een paar zinnen met meer dan 5 woorden gebruiken
Dat filmpje heb ik al ooit gezien geloof ik jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef opreis het volgende:
Lekker met 3 mannen tegen kleine anouk
Elke stem weegt even zwaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef opreis het volgende:
Lekker met 3 mannen tegen kleine anouk
Truequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Aan de andere kant: de regie past het programma aan naar gelang de situatie.
Haha ja, ik dacht daar eerst ook nog aan. Zo'n Lobke heeft in geen proef ook maar iets bewezen, staat altijd in de achtergrond maar heeft op de 1 of andere manier een leidersrol gekregen in die groep vol met simpele figuren die niets tegen haar in durven te brengen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat Leo nu naar huis is terwijl zo'n Sabrina en Lobke nog elke keer lopen te stuntelen tijdens de proeven.
Heeft team Geel goed gedaan.
Die man is te simpel, hij is zo gefocused op 1 persoon steeds en dan dreigt ie dat hij die persoon eruit gooit, dan komt de volgende die hem wat flikt en dan is ie de vorige persoon compleet vergeten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef Breekfast het volgende:
Die Remy is ook maar een triest persoontje. Eerst Loek verwijten te schreeuwen en nu zelf een beetje tegen Anouk flippen voor het verklikken van een complot wat voor iedereen al overduidelijk was
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef Breekfast het volgende:
Die Remy is ook maar een triest persoontje. Eerst Loek verwijten te schreeuwen en nu zelf een beetje tegen Anouk flippen voor het verklikken van een complot wat voor iedereen al overduidelijk was
Ik had best wat respect voor Leo en Loek, maar dat van Leo is helemaal weggevaagd vandaag nadat hij zielig in een hoekje zat te huilen waar hij gewoon door had moeten knokken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Sowieso weinig leuke persoonlijkheden dit seizoen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:45 schreef zoem het volgende:
Polska mix tussen visser en huurmoordenaar
Om er vervolgens volgende week uitgeknikkerd te worden door Sabrina.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef zoem het volgende:
En voordat de proef van Nadia start is de aflevering afgelopen zeker...
Inderdaad nogal snel...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef Keyos het volgende:
Heel dat hel gebeuren is wel een beetje triest zeg. Je krijgt het gevoel dat die Leo daar nu dagen heeft gezeten, dat de hel een verzamelplaats van afgevallen kandidaten zou worden en mag Nadia nu ineens aan iets deelnemen?
Goed punt! Is inderdaad erg vreemd wat nu de rol van de hel is/wasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef Keyos het volgende:
Heel dat hel gebeuren is wel een beetje triest zeg. Je krijgt het gevoel dat die Leo daar nu dagen heeft gezeten, dat de hel een verzamelplaats van afgevallen kandidaten zou worden en mag Nadia nu ineens aan iets deelnemen?
Ook een beetje een goedkope bedoeling.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:00 schreef opreis het volgende:
Tering, dat in de hel zitten had wel wat eerder mogen beginnen/langer mogen duren
En weer lekkere competitie vervalsing, Sabrina kent die proef wel al maar Nadia nog niet. De regie beslist kan veel te erg sturen hier mee.
Maar dat komt ook omdat dat verliezende kamp allemaal loyaal is naar elkaar. Die hebben het nog geen 1 keer in de mond genomen om tegen elkaar te stemmen terwijl bij dat andere kamp iedereen nog wel z'n eigen spel speelt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Breekfast het volgende:
Er zijn ook gewoon 10x zoveel complotten en ruzies gaande in het winnende kamp dan bij het kamp dat naar de eilandraad moet
Zou je wel eens willen spreken als je daar paar dagen in een moeras zit met muggen en meuk en vervolgens nog zeikstraal Nadia naast je vindt 's morgensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 04:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een sukkel die Leo, echt wat een droeftoeter om zo op te geven.
Moet je eerst van je zolderkamertje af zien te komenquote:Als ik met Nadia alleen op een eiland zou zitten zou ik t wel weten ook
Ja, dan gaat heel team geel eruitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:15 schreef S15 het volgende:
Leo, wat een pannenlap
Verder een vrij saaie aflevering. Je kon al van mijlenver aan zien komen dat Sabrina eruit zou gaan. Volgende week dus een duel tussen Sabrina en Nadia en daarna de samensmelting. Hopelijk gebeurt er dan iets.
Ik hoop dat in team rood er nog wat gaat gebeuren, maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dan gaat heel team geel eruitDie zijn half gehandicapt over met slechts een paar mensen en Nadia en/of Sabrina hebben ze ook tegen zich.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
Een groot feestmaal met alcohol, gevolgd door een eliminatie slaapproef.
Immuniteitstotem of -ketting.
Fysiek of mentaal uitdagende proeven die niet vijf keer uitgelegd hoeven worden aan de achterlijke rtl doelgroep.
HONGER.
Dit kan best eens het laatste seizoen zijn dat ik kijk. Ik wil eigenlijk terug naar de gewone deelnemers voor wie de geldprijs ook echt een motivatie was. Dit hele hippie 'ik leer mezelf zo goed kennen' en zeikerige 'ik kom hier om een spel te spelen' mag wel weer het afvoerputje in. Het is verdomme geen retraite of schoolkamp.
Nou datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
Fysiek of mentaal uitdagende proeven die niet vijf keer uitgelegd hoeven worden aan de achterlijke rtl doelgroep.
HONGER.
Dit kan best eens het laatste seizoen zijn dat ik kijk. Ik wil eigenlijk terug naar de gewone deelnemers voor wie de geldprijs ook echt een motivatie was. Dit hele hippie 'ik leer mezelf zo goed kennen' en zeikerige 'ik kom hier om een spel te spelen' mag wel weer het afvoerputje in. Het is verdomme geen retraite of schoolkamp.
wat dag je vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
HONGER.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
HONGER.
Hahaha, mooi was dat.quote:
Ja, dat was het seizoen met Douwequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahaha, mooi was dat.
Of die keer dat zo'n Belg een andere kamplid wou afslachten met een mes.!!!!!! Kan iemand dat nog herinneren. Dat ze die kerel in bedwang moesten houden. Mooi was dat.
Keuringsdienst van Waarde gekekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat was het seizoen met Douwe![]()
1 of 2 topics geleden nog over gehad, volgens mij heette die man Frans.
Was ook zo mooi dat als iemand op wilde geven Ernst Paul altijd pissig werdOf als er complotjes waren dat hij ze vlak voor de eilandraad even ging verraden. Het was nooit zo voorspelbaar als nu. Het is een soort Croma geworden, zij voegen zo veel toe dat je niks meer hoeft te doen.
Ik vind Croma niet te vreten, doe mij maar roomboter.
Haha ja ook dat, maar sowieso bak ik alles in pure dingen, niet in aangelengd bakvetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde gekeken?
Er zit gehard (gehydrogeneerd ofwel met een chemische catalysator kei en keihard gemaakt) vet in, dus dat is inderdaad heel lekker voor je aderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben pasgeleden eens dichtgeslibt van Croma.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal eens.
En inderdaad niet alles behoeft 20x uitleg, van de 'presentatoren', van de kandidaten zelf, steeds die verhaaltjes tussendoor waardoor je door de intonatie al hoort wie er gaat winnen, aan het begin van zo'n proef![]()
We moeten terug naar dit:
Na dat fragment te zien merk ik dat het toen zo veel beter was. Niet omdat 'vroegah', maar gewoon het afzien, eten zoeken, slaapplaatsen bouwen, de rustige, autoritaire stem van EPH, de algehele montage.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal eens.
En inderdaad niet alles behoeft 20x uitleg, van de 'presentatoren', van de kandidaten zelf, steeds die verhaaltjes tussendoor waardoor je door de intonatie al hoort wie er gaat winnen, aan het begin van zo'n proef![]()
We moeten terug naar dit:
Het mooiste vind ik is dat de beelden spreken. Wat uitleg behoeft doet EPH. Rustige montage, je ziet echt hoe het is om te overleven op een eiland. Niet alles wordt 3x uitgelegd/voorgelezen/verteld. De beelden leggen uit, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Na dat fragment te zien merk ik dat het toen zo veel beter was. Niet omdat 'vroegah', maar gewoon het afzien, eten zoeken, slaapplaatsen bouwen, de rustige, autoritaire stem van EPH, de algehele montage.
Aan de uitleg stoor ik me nog niet eens zozeer. Maar je ziet alleen in deze 5 minuten inderdaad al dat het programma helemaal de verkeerde kant op is gegaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik is dat de beelden spreken. Wat uitleg behoeft doet EPH. Rustige montage, je ziet echt hoe het is om te overleven op een eiland. Niet alles wordt 3x uitgelegd/voorgelezen/verteld. De beelden leggen uit, zoals het hoort.
RTL denkt volgens mij dat er alleen volslagen debielen kijken.
Nu is het gezeur, complot, spel, complot, kliekjes, gezeur, stemmen.
Normaal was het al direct verdacht als er 2 een eindje verderop stonden, kon je amper clubjes smeden.
Ik stoor me aan dat de beelden de beelden niet meer mogen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aan de uitleg stoor ik me nog niet eens zozeer. Maar je ziet alleen in deze 5 minuten inderdaad al dat het programma helemaal de verkeerde kant op is gegaan.
Gisteren zei Leo het eigenlijk al. Ik kom hier om spelletjes te spelen, niet om honger te leiden.................................................... Aldus inderdaad de man die hiervoor zo'n beetje volledig op winnaarseiland had doorgebracht.
En dan zelfs die 'spelletjes' hebben ze ook al verminderd.
Was seizoen twee geloof ik jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:44 schreef zoem het volgende:
Wellicht denken ze hiermee een groter publiek aan te trekken. Je ziet het wel bij meer programma's. Vroeger ontstonden er ook geregeld discussie nav het eten, omdat iemand stiekem had lopen snoepen of dat men zich niet aan het rantsoen hield. Herinneren jullie nog dat er eten gestolen werd van de cameraploeg? Door de aanwezige luxe nu verschuift de discussie en focus zich meer naar andere zaken die doorgaans niets met overleven/Robinson te maken hebben.
Ja, ze zijn veel beter dan de niet-BN versies, geen enkele reden om te switchen naar een oud format.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef tralalala het volgende:
Kijkcijfers zijn echt meer dan goed, dus denk dat RTL het wel prima vindt zo.
Wat is dit toch een geniaal programma. Maxim.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de stemmen gaan? Zowat niemand heeft nog stemmen, of misschien helemaal niemand meer, dus de uitslag is gewoon steeds niet verrassend en ook walgelijk 'unaniem'![]()
Dennis Weening die zelf opgaf omdat hij liever voetbal wilde kijkenMaxim heeft gelijk, zoek je eigen programma, kuthagenees.
http://www.rtl.nl/nog-mee(...)gen-programma-loser/
Leo was meer een zeikstraal dan Nadia imo, alleen maar huilie huilie doen. Echt flinkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zou je wel eens willen spreken als je daar paar dagen in een moeras zit met muggen en meuk en vervolgens nog zeikstraal Nadia naast je vindt 's morgens
Krijgen de winnaars van de BN-editie ook een prijs? Ja toch? Doneren ze dat dat naan een goed doel of zo? Of steken ze dat in eigen zak?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
De vraag blijft: waarom?
Omdat het niet meer op Net5 komt?
Omdat de programmering beter is?
Je kunt je helemaal niet meer identificeren met de mensen die er in zitten, ook ging het vroeger om mensen die die 50.000 gulden/euro wel konden gebruiken.
De BN-Editie leden krijgen betaald per aflevering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Krijgen de winnaars van de BN-editie ook een prijs? Ja toch? Doneren ze dat dat naan een goed doel of zo? Of steken ze dat in eigen zak?
Uiteraard, ze doen het niet gratis natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De BN-Editie leden krijgen betaald per aflevering.
Dat was vroeger bij wie is de mol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Uiteraard, ze doen het niet gratis natuurlijk.
Dacht altijd dat ze meededen voor een goed doel of zo? Dat de winnaar een x bedrag krijgt.
Ah, zal ik daar wel mee in de war zijn. Thanks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij wie is de mol.
Bij Wie is de mol krijgen ze nog steeds het geld voor in de eigen zak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij wie is de mol.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Na dat fragment te zien merk ik dat het toen zo veel beter was. Niet omdat 'vroegah', maar gewoon het afzien, eten zoeken, slaapplaatsen bouwen, de rustige, autoritaire stem van EPH, de algehele montage.
En dat ze na een halve dag op een eiland gezeten te hebben al OOOOOOHHH!! tegen hangmatten zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit inderdaadToppunt vind ik eigenlijk nog wel dat er in kamp Aarde helemaal NIKS is gedaan aan het bouwen van een kamp of iets dergelijks. Liggen volgens mij lekker met z'n allen de hele dag te slapen in de zon, zeker als je de beelden van de hemel pakt. Al die mannen constant in de hangmat etc, zo wil je toch geen Robinson worden lijkt me
Iets in mij heeft hier wel zin in, niet dat het RTL iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef Akilla het volgende:
We zouden een Fok! Klachtenbrief moeten maken
Komt waarschijnlijk doordat de afgelopen jaren de winnaars het niet waren...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
De term 'robinsonwaardig' is ook helemaal verdwenen. ...
quote:
Dat ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef NoNickOne het volgende:
Belachelijk zo'n puzzel die 1 van de 2 al eerder heeft gedaan.
Was toen toch ook met Fajah, elke keer hetzelfde spel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef NoNickOne het volgende:
Belachelijk zo'n puzzel die 1 van de 2 al eerder heeft gedaan.
Dat voelde toch meer gerechtvaardigd omdat Fajah daar alleen zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was toen toch ook met Fajah, elke keer hetzelfde spel.
Ik ook was mijn favorietquote:[img]http/i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 23 oktober 2014 20:41 schreef Mandarijntjes het volgende:
Jammer dat Nadia eruit is! Ik vond haar leukkk
Als je zelf ooit slijmbeursontsteking hebt gehad praat je wel anders..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoezo krijgt Loek pijnstillers? Wat een expeditie
Mijn berry, wat doe jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef 44rdbei het volgende:
Loek is een oude man met bijhorende kwaaltjes...
Dan moet hij opgeven en anders niet zeuren. Het is expeditie robinson!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:45 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Als je zelf ooit slijmbeursontsteking hebt gehad praat je wel anders..
Nooit gehoord van de Diclofetakjes, die vaak in het Paracetamos te vinden zijn? Groeit meestal in het Ibuproven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoezo krijgt Loek pijnstillers? Wat een expeditie
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef jatochneetoch het volgende:
Jammer nu zitten er helemaal geen lekkere wijfen meer in
Bewijst maar weer eens dat het echt een achterlijke debiel isquote:
ben blij dat ik gewoon thuis op de bank zitquote:
Eruitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel goed dat die Krystl er eindelijk uit is.
Wie speelde vals? Ik vind Lobke echt zo gemeen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef D. het volgende:
Eerste met valsspelen, hij is volgende keer de eerste die eruit ligt
O Echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Eruit
ze kregen toch alleen geen lekker eten
Manuel liep volgens mij al voor men 1 zei, ipv bij 0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Wie speelde vals? Ik vind Lobke echt zo gemeen.
Ferry Doedels zit er nog steeds in hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef roos94 het volgende:
Eindelijk krystel en anouk weg?in 1 aflevering de drie irritantste weg(met nadia)
Rick liep nog eerderquote:
Dan had ze gelijk moeten rennen toen ze het gat uit kwam.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Eruit ja, wel sneu eigenlijk omdat je te klein bent
Echt een vals secreet inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Wie speelde vals? Ik vind Lobke echt zo gemeen.
Dan had ze er nog niet bij gekundquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan had ze gelijk moeten rennen toen ze het gat uit kwam.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan had ze er nog niet bij gekund
Ja dat klopt! Vond ik wel vreemd van sommige mensen, maar het is misschien de adrealine.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Manuel liep volgens mij al voor men 1 zei, ipv bij 0
Lobke tikte overduidelijk het blokje van Anouk eruit. Dat vind ik gemeen van haar. Maar ik vind haar sowieso niet leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zat ik niet goed te luisteren, hoorde alleen iets over eten
oh ik dacht dat freddy het deed. maarja verbaasd me niks want die lobke is echt een kutwijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Lobke tikte overduidelijk het blokje van Anouk eruit. Dat vind ik gemeen van haar. Maar ik vind haar sowieso niet leuk.
Lobke is inderdaad vervelend, vanaf het begin al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Lobke tikte overduidelijk het blokje van Anouk eruit. Dat vind ik gemeen van haar. Maar ik vind haar sowieso niet leuk.
Het was ook wel de eerlijkste manier, volgens mij kom je er in je eentje niet uit. :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
Was leuker geweest als ze meer ieder voor zich hadden gedaan in de kuil.
Helaas is Rémy de baas.
Gunfactor is idd niet aanwezig bij haar...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja, nou, die is leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:15 schreef friekin_ het volgende:
Ben allang blij dat vjeze er nog in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |