Wachten op fittie in kamp Lobke, dat is het enige wat het seizoen nog een beetje degelijk kan maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef RedFever007 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaarom kijk ik dit gedrocht nog
Het is geen schim meer van zoals het vroegâh was
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haarquote:
Freaky shit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haar.
Ja dat hoop ik dus wel, nu proef verliezen dan gaat sabrina eruit en volgende week lobkequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als zij na Sabrina de zak krijgt en dan huilie huilie gaat doen dan mensen samensmelten tegen haar.
Samensmedenquote:
Komt al in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je nog eens terug in het rechtentopic?Geen referral hier.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Komt al in de buurt.Dat is wel de bedoeling , ik vergeet hier te vaak om langdurig op fora's rond te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je nog eens terug in het rechtentopic?The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Haha ja, ze kan maar beter met Anouk en Loek gaan samenwerken. Ik weet niet of één van hun extra stemmen heeft maar dan kan je alvast een 'koekie' uitdelen aan de groep van die 4 mannen, anders haalt ze de samensmelting niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:14 schreef opreis het volgende:
Leo'ik wilde spelletjes spelen'. Heel de opzet van het originele programma is weg.
Krystel is wel een naief kutje zeg, denk je nou echt dat Manuel je niet voor de trein gooit als hij daardoor verder komt.
Beter doen ze lief tegen Anouk.
Gewoon een paar zinnen met meer dan 5 woorden gebruikenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Ik hoop dat Anouk een grote bek terug geeft tegen Rémy
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gewoon een paar zinnen met meer dan 5 woorden gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |