Ook een beetje een goedkope bedoeling.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:00 schreef opreis het volgende:
Tering, dat in de hel zitten had wel wat eerder mogen beginnen/langer mogen duren
En weer lekkere competitie vervalsing, Sabrina kent die proef wel al maar Nadia nog niet. De regie beslist kan veel te erg sturen hier mee.
Maar dat komt ook omdat dat verliezende kamp allemaal loyaal is naar elkaar. Die hebben het nog geen 1 keer in de mond genomen om tegen elkaar te stemmen terwijl bij dat andere kamp iedereen nog wel z'n eigen spel speelt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Breekfast het volgende:
Er zijn ook gewoon 10x zoveel complotten en ruzies gaande in het winnende kamp dan bij het kamp dat naar de eilandraad moet
Zou je wel eens willen spreken als je daar paar dagen in een moeras zit met muggen en meuk en vervolgens nog zeikstraal Nadia naast je vindt 's morgensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 04:27 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een sukkel die Leo, echt wat een droeftoeter om zo op te geven.
Moet je eerst van je zolderkamertje af zien te komenquote:Als ik met Nadia alleen op een eiland zou zitten zou ik t wel weten ook
Ja, dan gaat heel team geel eruitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:15 schreef S15 het volgende:
Leo, wat een pannenlap
Verder een vrij saaie aflevering. Je kon al van mijlenver aan zien komen dat Sabrina eruit zou gaan. Volgende week dus een duel tussen Sabrina en Nadia en daarna de samensmelting. Hopelijk gebeurt er dan iets.
Ik hoop dat in team rood er nog wat gaat gebeuren, maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dan gaat heel team geel eruitDie zijn half gehandicapt over met slechts een paar mensen en Nadia en/of Sabrina hebben ze ook tegen zich.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
Een groot feestmaal met alcohol, gevolgd door een eliminatie slaapproef.
Immuniteitstotem of -ketting.
Fysiek of mentaal uitdagende proeven die niet vijf keer uitgelegd hoeven worden aan de achterlijke rtl doelgroep.
HONGER.
Dit kan best eens het laatste seizoen zijn dat ik kijk. Ik wil eigenlijk terug naar de gewone deelnemers voor wie de geldprijs ook echt een motivatie was. Dit hele hippie 'ik leer mezelf zo goed kennen' en zeikerige 'ik kom hier om een spel te spelen' mag wel weer het afvoerputje in. Het is verdomme geen retraite of schoolkamp.
Nou datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
Fysiek of mentaal uitdagende proeven die niet vijf keer uitgelegd hoeven worden aan de achterlijke rtl doelgroep.
HONGER.
Dit kan best eens het laatste seizoen zijn dat ik kijk. Ik wil eigenlijk terug naar de gewone deelnemers voor wie de geldprijs ook echt een motivatie was. Dit hele hippie 'ik leer mezelf zo goed kennen' en zeikerige 'ik kom hier om een spel te spelen' mag wel weer het afvoerputje in. Het is verdomme geen retraite of schoolkamp.
wat dag je vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
HONGER.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Sarasi het volgende:
Verlanglijstje:
HONGER.
Hahaha, mooi was dat.quote:
Ja, dat was het seizoen met Douwequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahaha, mooi was dat.
Of die keer dat zo'n Belg een andere kamplid wou afslachten met een mes.!!!!!! Kan iemand dat nog herinneren. Dat ze die kerel in bedwang moesten houden. Mooi was dat.
Keuringsdienst van Waarde gekekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat was het seizoen met Douwe![]()
1 of 2 topics geleden nog over gehad, volgens mij heette die man Frans.
Was ook zo mooi dat als iemand op wilde geven Ernst Paul altijd pissig werdOf als er complotjes waren dat hij ze vlak voor de eilandraad even ging verraden. Het was nooit zo voorspelbaar als nu. Het is een soort Croma geworden, zij voegen zo veel toe dat je niks meer hoeft te doen.
Ik vind Croma niet te vreten, doe mij maar roomboter.
Haha ja ook dat, maar sowieso bak ik alles in pure dingen, niet in aangelengd bakvetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |