Hoho, nog niet! Eerst twee verse babies nog!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:27 schreef Crumpette het volgende:
Succes DND!![]()
![]()
Kwak op 1![]()
![]()
Ik voel me vanochtend iets beter dan gisteren, yay! Iets minder keelpijn, en minder verhoging ook, en heb nog geen paracetamol op. Op deze manier hoeft het nietNog een serieuze rustdag pakken, duidelijk. *nestelt zich op de bank met The Good Wife*
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeldquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik voelde de allereerste beweginkjes rond de 11 weken
Ik kon de tweeling ook rond de 11/12 wk voelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeld
Het was absoluut niet dagelijks, maar heel af en toe een kriebel precies achter/rond mijn schaambeen. Daar zat rond die tijd echt geen darm meer. Ik voelde het dan 1 of 2x en dan weer een paar dagen niks. Baby moet dan maar net op de goede plek liggen schoppen natuurlijk (en plaats van de placenta speelt mee). Rond de 18 weken werden het duidelijke schopjes en ook echt dagelijks. Vk zei ook dat het best kon rond de 12 weken bij een tweede kindje (want het leek mij eigenlijk ook zo sterk).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeld
dat zijn wel bewegingen die ik ook gevoeld heb inderdaad, maar ik linkte ze niet aan spekkie to be honest .. Maar misschien was ik op dat moment ook wel te druk bezig (in m'n hoofd) met andere praktische zaken ..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was absoluut niet dagelijks, maar heel af en toe een kriebel precies achter/rond mijn schaambeen. Daar zat rond die tijd echt geen darm meer. Ik voelde het dan 1 of 2x en dan weer een paar dagen niks. Baby moet dan maar net op de goede plek liggen schoppen natuurlijk (en plaats van de placenta speelt mee). Rond de 18 weken werden het duidelijke schopjes en ook echt dagelijks. Vk zei ook dat het best kon rond de 12 weken bij een tweede kindje (want het leek mij eigenlijk ook zo sterk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ze zijn ook zachter als je ze niet strijktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:13 schreef Heliotrope het volgende:
Lange dag DnD! Alsnog veel succes!
Skittles is zo stil, die is hopelijk wel bezig.
Crumpette fijn dat het iets beter gaat.
Alle babywasjes zijn gedaan en ik heb niks gestreken hoor, weiger me door hormonen te laten verleiden (heb de neiging namelijk wel). Het is vrolijkmakend, overal hangen babykleertjes
Sterkte!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:31 schreef DJMO het volgende:
ik duik weer met m'n hoofd onder een handdoek, even tien minuten stomen. Ik probeer werkelijk alles om geen kaakspoeling te hoeven krijgen morgende pijn is nu wel onder controle, hopelijk kom ik er met een ab-kuur vanaf
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
oh, de kaartjes beginnen aan te komen![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:44 schreef Radyhyn het volgende:
Nou meiden.. hier lijkt het onbezorgde en actieve deel van mijn zwangerschap voorbij te zijn..
Ik lig sinds gisteren in het ziekenhuis ter obstervatie ivm voortekenen van zwangerschapsvergifitiging. Gisteren was ik precies 33 weken. Met de baby in mijn buik gaat het gelukkig wel goed
De aanleiding voor de opname was dat ik gisteren ochtend langs de verloskundige was geweest omdat ik maandag avond/nacht (weer) erg last had van iets wat voelde als maagkrampen.
Na een bloeddrukmeting en een urineonderzoek door de verloskundige bleek dat de bloeddruk aan de hoge kant was (130/90) en er eiwitten (1 plusje noemde ze het) gemeten waren in de urine. Dit was voor de verloskundige genoeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis te doen.
In het ziekenhuis is de bloeddruk nogmaals gemeten (3x 140/90), is er een hartfilmpje van de baby gemaakt, is bloed afgenomen en is een potje urine ingeleverd.
Hartfilmpje was leuk, baby was lekker actief, geen harde buiken, enz.
Na onderzoek bleek dat er geen noemenswaardige eiwitten meer in de urine zaten, maar wel dat er verhoogde leverwaarden in het bloed zaten.
Deze waarden in combinatie met de fysieke klachten kunnen duiden op een vroeg stadium van zwangerschapsvergiftiging. (Zwangerschapsvergiftiging is wat ik begrijp afkomstig uit de placenta die door een 'defect' een stofje uitscheidt dat schadelijk kan zijn voor de organen van de moeder, hierdoor kunnen dus die leverwaarden ontstaan en door problemen met de nieren eiwitten in de urine terecht komen).
Dit was genoeg reden om mij dus op te nemen ter observatie. Dagelijks zullen ik en de baby gemonitord worden, er komen nog geen medicijnen aan te pas.
Als de toestand stabiel blijft, dan zal ik waarschijnlijk in het ziekenhuis moeten blijven tot ongeveer week 37/38 om in te gaan leiden. Als de toestand slechter wordt, dan kan besloten worden om eerder dit traject in te gaan. Heel misschien zou ik eventueel nog wel naar huis mogen onder thuisobservatie.. maar dit is allemaal nog erg voorbarig, eerst het verdere verloop afwachten.
Gisteren avond was maagpijn gelukkig al zo goed als weg. Maar omdat infuus prikken bij mij zo moeizaam gaat wilde ze deze alvast voor de zekerheid erin hebben... voor als het nodig mocht zijn (het verhaal is dus dat het plotsklaps heel erg om kan slaan en dan willen ze de mogelijkheid hebben om snel medicijnen toe te dienen). En dat infuus lukte dus steeds niet.. waardoor ik relatief lang met gebalde vuisten en verkrampte schouders/armen heb gezeten tijdens het prikken. Uitendelijk lukte het wel dat ding erin te krijgen.
's nachts lag het bed niet lekker en klooien met infuus en enorme spierpijn in schouders armen door houding tijdens zetten infuus.. heb elk uur voorbij zien komen bleugh!
Hartfilmpje van baby was vandaag opnieuw prima. Zelf voel ik me ook gewoon weer goed (behalve brak na 2 gare nachten)... bloeddruk blijft rond zelfde waardes zitten...en nu maar afwachten..
Dit is toch zo'n ontzettende domper en had dit totaal niet verwacht. Zit ik opeens in het ziekenhuis
He boeh Rady! Wat naar zo ineens! Hoop dat t goed blijft gaan met jou en je ukje....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:44 schreef Radyhyn het volgende:
Nou meiden.. hier lijkt het onbezorgde en actieve deel van mijn zwangerschap voorbij te zijn..
Ik lig sinds gisteren in het ziekenhuis ter obstervatie ivm voortekenen van zwangerschapsvergifitiging. Gisteren was ik precies 33 weken. Met de baby in mijn buik gaat het gelukkig wel goed
De aanleiding voor de opname was dat ik gisteren ochtend langs de verloskundige was geweest omdat ik maandag avond/nacht (weer) erg last had van iets wat voelde als maagkrampen.
Na een bloeddrukmeting en een urineonderzoek door de verloskundige bleek dat de bloeddruk aan de hoge kant was (130/90) en er eiwitten (1 plusje noemde ze het) gemeten waren in de urine. Dit was voor de verloskundige genoeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis te doen.
In het ziekenhuis is de bloeddruk nogmaals gemeten (3x 140/90), is er een hartfilmpje van de baby gemaakt, is bloed afgenomen en is een potje urine ingeleverd.
Hartfilmpje was leuk, baby was lekker actief, geen harde buiken, enz.
Na onderzoek bleek dat er geen noemenswaardige eiwitten meer in de urine zaten, maar wel dat er verhoogde leverwaarden in het bloed zaten.
Deze waarden in combinatie met de fysieke klachten kunnen duiden op een vroeg stadium van zwangerschapsvergiftiging. (Zwangerschapsvergiftiging is wat ik begrijp afkomstig uit de placenta die door een 'defect' een stofje uitscheidt dat schadelijk kan zijn voor de organen van de moeder, hierdoor kunnen dus die leverwaarden ontstaan en door problemen met de nieren eiwitten in de urine terecht komen).
Dit was genoeg reden om mij dus op te nemen ter observatie. Dagelijks zullen ik en de baby gemonitord worden, er komen nog geen medicijnen aan te pas.
Als de toestand stabiel blijft, dan zal ik waarschijnlijk in het ziekenhuis moeten blijven tot ongeveer week 37/38 om in te gaan leiden. Als de toestand slechter wordt, dan kan besloten worden om eerder dit traject in te gaan. Heel misschien zou ik eventueel nog wel naar huis mogen onder thuisobservatie.. maar dit is allemaal nog erg voorbarig, eerst het verdere verloop afwachten.
Gisteren avond was maagpijn gelukkig al zo goed als weg. Maar omdat infuus prikken bij mij zo moeizaam gaat wilde ze deze alvast voor de zekerheid erin hebben... voor als het nodig mocht zijn (het verhaal is dus dat het plotsklaps heel erg om kan slaan en dan willen ze de mogelijkheid hebben om snel medicijnen toe te dienen). En dat infuus lukte dus steeds niet.. waardoor ik relatief lang met gebalde vuisten en verkrampte schouders/armen heb gezeten tijdens het prikken. Uitendelijk lukte het wel dat ding erin te krijgen.
's nachts lag het bed niet lekker en klooien met infuus en enorme spierpijn in schouders armen door houding tijdens zetten infuus.. heb elk uur voorbij zien komen bleugh!
Hartfilmpje van baby was vandaag opnieuw prima. Zelf voel ik me ook gewoon weer goed (behalve brak na 2 gare nachten)... bloeddruk blijft rond zelfde waardes zitten...en nu maar afwachten..
Dit is toch zo'n ontzettende domper en had dit totaal niet verwacht. Zit ik opeens in het ziekenhuis
dwars kind is het... het badje is bijna leeg dus tijd om er uit te komen. Mag pas infuus als er twee cm is. Daarvoor de veter. Pas dan vliezen breken en infuus. En vanavond om negen uur gaan ze daarvoor onderzoeken. En dan geen acties meer ondernemen. Morgen ochtend pas weer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hee kwak, wat goed, er is dus al iets bezig, neem aan dat er ook al verweking was?
DND, stokstaartje heeft het veel te goed in z'n warme bad! Ik hoop dat de veter wel iets doet. Mag je nog niet aan het oxytocine infuus?
Superquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef Rawedni het volgende:
ego-post: Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en heb een spartelend kindje van bijna 4 cm gezien
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef Rawedni het volgende:
ego-post: Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en heb een spartelend kindje van bijna 4 cm gezien
Wat fijn!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef Rawedni het volgende:
och arme .. gelukkig zijn ze er op tijd bij om jou en je gup goed in de gaten te houden en in te grijpen als het mis mocht gaan .. waar we natuurlijk niet van uitgaan op dit moment .. *knuffel* hopelijk duren de weken niet zo lang voor je ...quote:
datis het heul niet!!! Mijn eerste moederdag word gelijk met mijn verjaardag. Niet twee keer cadeautjes! Snif snifquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:34 schreef klumsy het volgende:
Rawedninog een 10 mei kindje, Moederdag is een gewilde UD
Noooh wijffie dat is op zn zachtst gezegd mooi ruk!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:44 schreef Radyhyn het volgende:
Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat uitzetten gaat er volgend jaar uit. Dan moet je hem de rest van het jaar aan laten, en kun je hem per 1 januari pad weer uitzetten. Heb er toevallig afgelopen week over gebeld met fbto.
klopt, de wachttijd komt te vervallen. Je kunt de module aanzetten op het moment dat je hem nodig hebt, maar uitzetten kan dan pas weer aan het eind van het jaar. Oh en de vergoeding voor sterilisatie werd teruggebracht naar max 500 ¤. De rest moest je zelf betalen wat ik van haar begreep. Desondanks is het voor mij wel lonend om over te stappen (eigen bijdrage kraamzorg, fysiotherapie en vergoeding medicatie adhd die niet in het basispakket zitten (concerta bv, ipv ritalin)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.
Ik heb dit wat jij noemt nog niet gelezen. Als het door gaat enigszins jammer.
Maar ik kreeg vandaag wel bericht van ze van een ander positief punt. Vanaf volgend jaar is er geen wachttijd meer. Direct de maand er op heb je recht op vergoeding. Bij fysiotherapie had je nu 6 maanden wachttijd en moest je wel al betalen als je de module later dan 1 januari aanzette.
Dit is gelijk de reden dat je hem dan niet meer de rest van het jaar uit kan zetten dan waarschijnlijk. Om de kosten toch nog een beetje op te vangen gok ik.
Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.quote:
Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.
Vk vond mijn buik wel wat aan de kleine kant, en dat in combinatie met baby die van bibi naar bbbi was gegaan was reden voor een check bij de gyn.
Paar dagen later lag kleintje alweer bibi, dus wat dat betreft geen zorgen, vanavond hebben we de groei-echo. Zo op het oog wordt het geboortegewicht nu geschat op rond de 2900gr, en dat vind ik eigenlijk niks om me zorgen over te maken.
Het bevalbad staat intussen wel al midden in de woonkamer, heel gezellig
Ik voel me ook echt goed nog altijd, dus prijs me heel gelukkig met mijn zwangerschap. 's nachts slapen lukt vaak niet, maar als ik tegen de ochtend in slaap val, kom ik nog altijd wel aan minimaal 5 uur slaap. Sinds ik me bij dat ritme heb neergelegd, heb ik de rest van de dag het gevoel alsof ik nog steeds in het 2e trimester zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef Cholula het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj, Voordringer!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:10 schreef Nikooos het volgende:
Sorry.. Al even niet mee gelezen! Maar vandaag prima echo gehad. Vriendin is nu op 11+5 en de datum in de OP mag naar 1 mei!
Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenisquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heuj, Voordringer!![]()
Gefeliciteerd met de goede echo!![]()
![]()
NTS, hele dikke knuffel voor jullie
Rady, sterkte joh!
Hier een heerlijke dag gehad bij mn vriendin. Dag is omgevlogen.![]()
Bedankt nog, voor alle liefs. Het is gewoon zo onzeker. Mn baarmoeder zou volgens de mail al voelbaar moeten zijn, het is de derde, dus dan zou hij toch te vinden moeten zijn? Nou, nee dusOok lust ik nog steeds bloemkool en inmiddels weer koffie en doet mijn pols nog steeds enorm veel pijn
![]()
Allemaal dingen waar ik bij de jongens het heel anders ervoer. Ook had ik geen polspijn meer![]()
Zo stom, maar het maakt me gewoon helemaal gek dit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig alles goed met je meisje, hoop dat je de 37/38 weken gewoon gaat halen! Veel sterkte, lijkt me erg schrikken hoor!
Fijn van de goede echo's van Rawedni en Nikoos!
Sterkte NTS, mooi gebaar die rozen!
Blijft spannend Vlindur! Volgende week weer echo toch? Wat rot die onzekerheid!
Ja, maar het wordt toch weer een jongetjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenis.
Ik zit mijn geld in op een dochter, dan is het heel logisch dat het nu anders is toch?
bweuh, ik hoop het wel voor je!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voor Vlindur!
en eenvoor nts. Wat een mooie symboliek die bloemen! Heel attent! Hoop dat je je nu weer kan focussen op mooie dingen zoals je buikbaby!
Hier is het nog steeds verschrikkelijk saai! En stom, we weten nog steeds niet of mijn man bij me mag blijven
Mijn man komt uit een gezin van zes en ze hebben allemaal jongens gekregenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Gevalletje het volgende:
Heb je al echt een jongetjes-gevoel? (Dat stuk mis ik geloof ik, heb echt geen idee nog)
Ik snap je onzekerheid hoor, bij mij kwam de zekerheid pas langzaamaan na echo bij 12 weken. En bij mij was er helemaal geen reden tot bezorgdheid!
Die bloeduitstorting kan nu toch veel minder/geen kwaad meer toch? Blijft wel spannender daardoor natuurlijk!
dat gaan ze morgenochtend pas checken Maar heb wel wat menstruatie krampjes dus heb een beetje hoop dat er wat meer ontsluiting isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn dat je man bij je mag blijven vannacht, DND! Is er al gecheckt of de veter iets heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Woon je in de buurt?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:35 schreef krijgerrtje het volgende:
JM!Als jij nou ook efkes hier komt als ik bevallen ben voor zulke mooie foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Skittles het volgende:
Hoii![]()
Na een helse bevalling van 24+ uur, rugweestormen met niet vorderende ontsluiting en verschillende pijnmedicaties die niet aansloegen kunnen we vanaf vandaag met een lief mooi meisje knuffelen.![]()
Vandaag om 06:22 is onze dochter M.ilou C.eleste geboren48 cm en 3598 gram.
oh dat klinkt heul niet fijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een lief Mupke! Gefeliciteerd
Kwak
En toch, hoe cliché ook, het was het allemaal waard en de pijn was ik zodra ze op m'n borst lag totaal weer vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh dat klinkt heul niet fijn...
Maar wat een lief Mupke! Gefeliciteerd
Ah, op die manierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn man komt uit een gezin van zes en ze hebben allemaal jongens gekregenook al heeft hij 1 zus, meisjes zijn er niet
dus dit wordt vast weer een Jonkje
Het bloeden is helemaal gestopt en de bloeduitstorting was met negen weken amper nog te zien.
Maar ik durf gewoon niet te hopen dat het goed zit. Dan donder ik echt in een depressie als het niet zo blijkt. Dus als ik nou maar van het minste uitga, dan kan het alleen maar meevallen.. Toch?![]()
Dus echt, ik kijk meestal de uren naar voren. Probeer zoveel mogelijk te doen en gelukkig helpen de jongens mij ook wel flink de dag doorNog 8 dagen.....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 05:58 schreef Cholula het volgende:
Omdat ik toch niet kan slapen, kom ik hier even mijn verhaal spuien.
Ik weet niet of het kan maar ik voelde Frits gisteren schuiven en frummelen. Zo ontzettend gaaf! Ik kon het live delen met mijn man omdat we aan het bellen waren.
Inderdaad veel! De reacties op het artikel zijn ook veelzeggend. Het excuus van stress blijft veelgehoord! Ik vind het onbegrijpelijk dat vrouwen tijdens en zwangerschap blijven roken (of drinken for that matter). We weten allemaal wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)se_rookt_door__.html
Wat veel
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)se_rookt_door__.html
Wat veel
Ik mag hopen dat het gaat om een kwart van de rokende vrouwen en dat dat door een telegraafklapjostijournalist niet goed is geïnterpreteerd en opgeschreven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:51 schreef Crumpette het volgende:
[..]jemig ja, een kwart?? is dat niet uberhaupt veel rokenden? Heb niet het idee dat een kwart van de vrouwen in DH roken eigenlijk ...
ja, zou je denken he? Ik durf het niet te zeggen eigenlijk, de vorige keer dat ik me zoiets hardop afvroeg bleek het toch dat hele grote aantal te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het gaat om een kwart van de rokende vrouwen en dat dat door een telegraafklapjostijournalist niet goed is geïnterpreteerd en opgeschreven.
ik zie dat hier in Brabant maar zelden. Ik ben zelf op de dsg van de zwangerschapstest gestopt. En nooit last van gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:21 schreef purebliss het volgende:
Ik kom uit groningen en zie hier, helaas, heel veel zwangere dames rokenen daarna vrolijk doorroken in de auto en achter de kinderwagen.
Maar die zul je in de rest van het land ook genoeg tegenkomen
Ik hoop t niet voor je!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha kwak, je naaktslak! Sinds ik die ben verloren rommelt het hier ook af en aan, met af en toe aardig pijnlijke krampen, maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die ene ben die zes weken voorwerk heeft en uiteindelijk ingeleid moet worden..
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
De kleine gaat aan het eindevan de ochtend of eeinde van de middag geboren worden met een keizersnee
wat ontzettend spannend!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
De kleine gaat aan het eindevan de ochtend of eeinde van de middag geboren worden met een keizersnee
Bijna je mini vasthoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Met 38weken maar nog geen datum.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Naaktslak kwak![]()
Zoë gingen ze jouw duo nou eerder halen, of heb ik dat verkeerd onthouden ?
Hahaha hier in de straat ook 1, die heeft 7 kinderen van 3 kerels en nu zwanger van man nr 4quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh fijn Vlindur. Dat maakt een week wachten misschien net iets minder lang.
Gefeliciteerd Skittles! Wat een prachtig meisje met een hele mooie naam. Hoop dat je een super kraamtijd hebt met veel rust dat je goed bij kan komen.
Succes met je keizersnede DnD. Bijna je kind ontmoeten!
Er loopt hier in het durp ook een vrouw te kettingroken en kettingbareneerst dacht ik dat ze nog een beetje blubberig was van net bevallen maar ze is gewoon alweer zwanger. (Tenminste, ze praatte nogal hard tegen haar oudere kind dat mama nu een baby in de buik heeft?) het zou mijn keuze niet zijn.
Dat is fijn om te lezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb gisteravond nog even goed languit gelegen en ik kan mn baarmoeder WEL voelen. Een hele flinke ook zelfs!
Vandaag ben ik 11 weken. Nog 7 dagen tot de echo!
Misschien lekker doucheschuim ofzo? Weet t ook niet zo goed...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.
iemand een idee?
handdoeken lijkt me nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?
N00b!
handdoeken hebben ze in principe daar wel, spul om je te wassen ook, maar ik vond het fijner om m'n eigen spullen mee te hebben. (handdoeken zijn zachter, eigen spul ruikt toch fijner etc)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?
N00b!
Ik zou wel zelf wasgel en shampoo meenemen, al zullen ze dat in de meeste ziekenhuizen ook wel hebben. Handdoeken en washandjes gebruik je gewoon van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
douchespul lekker zelf meenemen. Afdroogmateriaal en washandjes hebben ze daarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas
anders zet je dat op je lijstje, een paar van die douchemini'squote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas
ja of de hema, voor 2 euro ipv 15quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.html
heeft de action of de lokale drogist ook wel liggen. kun je toch je eigen spul meenemen
ik heb niet naar de prijs gekekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja of de hema, voor 2 euro ipv 15jemig de pemig wat een dure flesjes dat.
Dat was DJMO zegt, die kleine flesjes. Ik heb die van de Ikeaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Tip die ik kreeg van een vriendin en waar ik zo blij mee was: koop Heel Lekker Douchespul om mee te nemen. Je bent helemaal kapot en hebt dan wel echt iets fijns verdiend om weer schoon en fris te worden. Ik had zo'n fles Rituals hamam doucheschuim, en heb die ook de hele kraamweek gebruikt. Die geur is heel speciaal nuquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
De tip van rady vind ik heel leuk! Slingers enzo om de kamer op te fleuren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.
iemand een idee?
Ik heb niet gedoucht in het ziekenhuis (dat mocht eerst niet ivm fluxus en later wilde ik gewoon liever naar huis en daar heb ik mbv de kraam gedoucht), maar in principe hebben ze daar alles.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
Misschien een mooi nachthemd?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een idee?
de baby weegt maar 1300gram... Durf zoiets nu nog niet cadeau te doen eigenlijk. Het is allemaal nog zo teer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
De tip van rady vind ik heel leuk! Slingers enzo om de kamer op te fleuren.
Misschien zo'n dingetje om het voetafdrukje in te zetten? Is nu npg wel heel mini! Maar weet niet of dat teveel gehannes is met zon kleine..
Een lekkere ovenschotel of een fruitmand?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de baby weegt maar 1300gram... Durf zoiets nu nog niet cadeau te doen eigenlijk. Het is allemaal nog zo teer.
Herkenbaar! Toen ik thuis kwam zonder de dreumes was m'n huis versierd. Ik heb heel hard jankend alles eraf getrokken en in de kast gestoptquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:58 schreef JufMariska het volgende:
Vroegbevaller hier: ik had/heb nog helemaal geen behoefte aan slingers en ballonnen tot ik baby bij me heb, voelt een beetje alsof het dan pas feestelijk begintKan natuurlijk niet inschatten hoe dat voor anderen is, maar ik werd ronduit sip van de blauwe heliumballon op onze kamer...
Lekker verzorgspul lijkt mij een fijn idee, voel je je weer wat meer mens van.
En roken: tegenover onze uk ligt N.aom.y (zusje van L.ero.y..), gehaald met 38 weken en een geboortegewicht van net boven de 2kg (ter vergelijk: L woog 2560 met 34wk, spekkie). We kwamen moeder de avond voor de inleiding tegen voor de hoofdingang van het zkh, met peuk :-/
hoe is t met jou Rady?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Radyhyn het volgende:
Ach gos bar.. dat is wel een heel klein teer hummeltje.
Dan de balonnen maar bewaren voor als ze straks met zn allen veilig thuis zijn.
Notitie boekje is heel mooi cadeau.
Jeeeejquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Radyhyn het volgende:
En... ik mag naar huis!!!!
Verdenking op zwangerschapsvergiftiging is nu minimaal en de galstenen worden als de boosdoener gezien!
Moet wel rustig aan blijven doen. Niet meer aan het werk en bij bjjzonderheden direct bellen.
Maar ben zo blij dat er geen risico meer is voor de kleine en ik lekker naar huis mag!
Die stenen zijn nog voor latere zorg.. (bv galblaas verwijderen).
Fijn! galblaas verwijderen is een eitje!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Radyhyn het volgende:
En... ik mag naar huis!!!!
Verdenking op zwangerschapsvergiftiging is nu minimaal en de galstenen worden als de boosdoener gezien!
Moet wel rustig aan blijven doen. Niet meer aan het werk en bij bjjzonderheden direct bellen.
Maar ben zo blij dat er geen risico meer is voor de kleine en ik lekker naar huis mag!
Die stenen zijn nog voor latere zorg.. (bv galblaas verwijderen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |