Hoho, nog niet! Eerst twee verse babies nog!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:27 schreef Crumpette het volgende:
Succes DND!![]()
![]()
Kwak op 1![]()
![]()
Ik voel me vanochtend iets beter dan gisteren, yay! Iets minder keelpijn, en minder verhoging ook, en heb nog geen paracetamol op. Op deze manier hoeft het nietNog een serieuze rustdag pakken, duidelijk. *nestelt zich op de bank met The Good Wife*
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeldquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik voelde de allereerste beweginkjes rond de 11 weken
Ik kon de tweeling ook rond de 11/12 wk voelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeld
Het was absoluut niet dagelijks, maar heel af en toe een kriebel precies achter/rond mijn schaambeen. Daar zat rond die tijd echt geen darm meer. Ik voelde het dan 1 of 2x en dan weer een paar dagen niks. Baby moet dan maar net op de goede plek liggen schoppen natuurlijk (en plaats van de placenta speelt mee). Rond de 18 weken werden het duidelijke schopjes en ook echt dagelijks. Vk zei ook dat het best kon rond de 12 weken bij een tweede kindje (want het leek mij eigenlijk ook zo sterk).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat niet heel erg vroeg?? Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog niets noemenswaardig gevoeld
dat zijn wel bewegingen die ik ook gevoeld heb inderdaad, maar ik linkte ze niet aan spekkie to be honest .. Maar misschien was ik op dat moment ook wel te druk bezig (in m'n hoofd) met andere praktische zaken ..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was absoluut niet dagelijks, maar heel af en toe een kriebel precies achter/rond mijn schaambeen. Daar zat rond die tijd echt geen darm meer. Ik voelde het dan 1 of 2x en dan weer een paar dagen niks. Baby moet dan maar net op de goede plek liggen schoppen natuurlijk (en plaats van de placenta speelt mee). Rond de 18 weken werden het duidelijke schopjes en ook echt dagelijks. Vk zei ook dat het best kon rond de 12 weken bij een tweede kindje (want het leek mij eigenlijk ook zo sterk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ze zijn ook zachter als je ze niet strijktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:13 schreef Heliotrope het volgende:
Lange dag DnD! Alsnog veel succes!
Skittles is zo stil, die is hopelijk wel bezig.
Crumpette fijn dat het iets beter gaat.
Alle babywasjes zijn gedaan en ik heb niks gestreken hoor, weiger me door hormonen te laten verleiden (heb de neiging namelijk wel). Het is vrolijkmakend, overal hangen babykleertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |