Dat is fijn om te lezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb gisteravond nog even goed languit gelegen en ik kan mn baarmoeder WEL voelen. Een hele flinke ook zelfs!
Vandaag ben ik 11 weken. Nog 7 dagen tot de echo!
Misschien lekker doucheschuim ofzo? Weet t ook niet zo goed...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.
iemand een idee?
handdoeken lijkt me nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?
N00b!
handdoeken hebben ze in principe daar wel, spul om je te wassen ook, maar ik vond het fijner om m'n eigen spullen mee te hebben. (handdoeken zijn zachter, eigen spul ruikt toch fijner etc)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?
N00b!
Ik zou wel zelf wasgel en shampoo meenemen, al zullen ze dat in de meeste ziekenhuizen ook wel hebben. Handdoeken en washandjes gebruik je gewoon van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
douchespul lekker zelf meenemen. Afdroogmateriaal en washandjes hebben ze daarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas
anders zet je dat op je lijstje, een paar van die douchemini'squote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas
ja of de hema, voor 2 euro ipv 15quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.html
heeft de action of de lokale drogist ook wel liggen. kun je toch je eigen spul meenemen
ik heb niet naar de prijs gekekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja of de hema, voor 2 euro ipv 15jemig de pemig wat een dure flesjes dat.
Dat was DJMO zegt, die kleine flesjes. Ik heb die van de Ikeaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Tip die ik kreeg van een vriendin en waar ik zo blij mee was: koop Heel Lekker Douchespul om mee te nemen. Je bent helemaal kapot en hebt dan wel echt iets fijns verdiend om weer schoon en fris te worden. Ik had zo'n fles Rituals hamam doucheschuim, en heb die ook de hele kraamweek gebruikt. Die geur is heel speciaal nuquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
De tip van rady vind ik heel leuk! Slingers enzo om de kamer op te fleuren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.
iemand een idee?
Ik heb niet gedoucht in het ziekenhuis (dat mocht eerst niet ivm fluxus en later wilde ik gewoon liever naar huis en daar heb ik mbv de kraam gedoucht), maar in principe hebben ze daar alles.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
N00b!
Misschien een mooi nachthemd?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |