abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145596224
Fee, wat een muppie... ze lijkt wel op der broers zeg, maar toch eigen O+

DnD zet hem op!!!
pi_145596597
Fee wat lief! O+

DaD slijmprop verloren! Zou je er al aan toe zijn gauw (Of nou ja volgende week met ruim 37 weken ofzo), of liever nog een paar weken door? Kan allemaal!

Kwakzor toch ook al spannend!

Cholula de eerste plopjes! Leuk he!

DnD bijna is het zover!

[ Bericht 6% gewijzigd door Heliotrope op 16-10-2014 12:37:40 ]
pi_145596962
DnD, jammer dat de veter niet het gewenste effect heeft gehad. Maar al heel gauw je mini ontmoeten! En tof dat je een natuurlijke ks kan krijgen ^O^. Succes!

Die foto's van Fee en JM O+ O+!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145597473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Naaktslak kwak *O*

Zoë gingen ze jouw duo nou eerder halen, of heb ik dat verkeerd onthouden ?
Met 38weken maar nog geen datum.
Vind het wel een lastig iets..inleiden of niet. Maar ik denk dat ikzelf met 38wk ook wel 'op' ben. We zullen zien.

Ik kan nu nog het e.e.a. Voor S doen en ik wil niet dat bijv wk 39 en wk 40 in het teken staan van oppas en veel mensen over de vloer..

We zullen zien! 38wk is al een mooi doel op zich.

Spannend Dnd!!!!!!

Oh en roken tijdens de zwangerschap
:{w

Spannend twist!!

Ohh fee O+
pi_145597708
Skittels, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat heeft ze een prachtige naam! O+

Fee, wat een heerlijk kind O+

DdD, ik hoop dat straks alles goed verloopt :* Succes!

Bij R. ben ik gestopt met roken toen ik zwanger was. Daarna ook nooit meer gerookt. Een rokende man of vrouw achter de kinderwagen vind ik ook echt geen gezicht :N

Ik heb gisteravond nog even goed languit gelegen en ik kan mn baarmoeder WEL voelen. Een hele flinke ook zelfs! :o *O*

Vandaag ben ik 11 weken. Nog 7 dagen tot de echo! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:39:45 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145597980
Oh fijn Vlindur. Dat maakt een week wachten misschien net iets minder lang.

Gefeliciteerd Skittles! Wat een prachtig meisje met een hele mooie naam. Hoop dat je een super kraamtijd hebt met veel rust dat je goed bij kan komen.

Succes met je keizersnede DnD. Bijna je kind ontmoeten!

Er loopt hier in het durp ook een vrouw te kettingroken en kettingbaren :') eerst dacht ik dat ze nog een beetje blubberig was van net bevallen maar ze is gewoon alweer zwanger. (Tenminste, ze praatte nogal hard tegen haar oudere kind dat mama nu een baby in de buik heeft?) het zou mijn keuze niet zijn. :N
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_145598072
Wat fijn Vlindur *O*

DaD je mag de was van hier wel doen :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145598106
Och Fee wat een schatje!!! O+

En fijn Vlindur :*
Tralalalaaa
pi_145598132
DND, heel veel succes met de ks, en heel veel plezier met je mini O+ !

Vlindur haske zwanger *O*
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:49:48 #250
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145598385
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh fijn Vlindur. Dat maakt een week wachten misschien net iets minder lang.

Gefeliciteerd Skittles! Wat een prachtig meisje met een hele mooie naam. Hoop dat je een super kraamtijd hebt met veel rust dat je goed bij kan komen.

Succes met je keizersnede DnD. Bijna je kind ontmoeten!

Er loopt hier in het durp ook een vrouw te kettingroken en kettingbaren :') eerst dacht ik dat ze nog een beetje blubberig was van net bevallen maar ze is gewoon alweer zwanger. (Tenminste, ze praatte nogal hard tegen haar oudere kind dat mama nu een baby in de buik heeft?) het zou mijn keuze niet zijn. :N
Hahaha hier in de straat ook 1, die heeft 7 kinderen van 3 kerels en nu zwanger van man nr 4
pi_145598478
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.

iemand een idee?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:58:40 #252
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145598723
Goed zo Vlindur! *O*

Succes DnD!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:59:41 #253
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145598758
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb gisteravond nog even goed languit gelegen en ik kan mn baarmoeder WEL voelen. Een hele flinke ook zelfs!

Vandaag ben ik 11 weken. Nog 7 dagen tot de echo!
Dat is fijn om te lezen O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145598848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik wil mijn schoonzusje wat leuks geven vanwege d'r vroeggeboorte. Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis.
ze is geen lezer, daar heeft ze ook bijna geen tijd voor ivm de nog vele onderzoeken.

iemand een idee?
Misschien lekker doucheschuim ofzo? Weet t ook niet zo goed...
Kwak
pi_145598879
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?

N00b! :@
Kwak
pi_145598968
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nog een vraag: moet je voor een ziekenhuisbevalling ook douchespullen meenemen en handdoeken enzo? Voor als je wilt douchen? Of is dat er in het ziekenhuis wel?

handdoeken lijkt me niet :D maar als je je eigen douchespullen wilt, wel. Maar ze zullen vast wel wat hebben.. verwacht dan alleen wel zo'n hotel-style shampoo/douchegel in 1. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 oktober 2014 @ 12:06:13 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145598988
quote:

handdoeken hebben ze in principe daar wel, spul om je te wassen ook, maar ik vond het fijner om m'n eigen spullen mee te hebben. (handdoeken zijn zachter, eigen spul ruikt toch fijner etc)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145599009
quote:

Ik zou wel zelf wasgel en shampoo meenemen, al zullen ze dat in de meeste ziekenhuizen ook wel hebben. Handdoeken en washandjes gebruik je gewoon van het ziekenhuis.
pi_145599038
quote:

douchespul lekker zelf meenemen. Afdroogmateriaal en washandjes hebben ze daar :Y
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:08:57 #260
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145599078
Skittles gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! *O*
Nu heerlijk genieten van elkaar *;

Kwak spannend! Ik hoop dat het door gaat zetten :Y
Hier in dit zh zijn wel handdoeken maar geen shampoo/douchecreme ;)

DnD straks ook jullie baby! Wat fijn dat een natuurlijke ks kan en daarna heerlijk knuffelen en genieten O+

Fee en JM wat een heerlijke foto's!

Bij mij zijn vanochtend galstenen ontdekt...
Dat kan goed de eigenlijke oorzaak van die maagkramppijnen kunnen zijn.
Vanmiddag komt de arts... ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_145599083
Sinds ik de baarmoeder heb gevoeld voelt het voor mij al weer een stukkie beter. Dacht spontaan ook dat ik gekriebel voelde :')

Maar dat dacht ik bij de eerste miskraam ook met 11 weken en die bleek toen al 3 weken dood :{w
pi_145599119
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas :P
Kwak
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:30 #263
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145599204
@Bar
Misschien een zwik leuke baby slingers en heliumballon enzo? Lekker gezellig maken op de kamer :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:59 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145599260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik laat vriendje wel wat kopen voor me in de ziekenhuiswinkel anders... thuis hebben we alleen familieflessen en dat past niet meer in mijn tas :P
http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.html
heeft de action of de lokale drogist ook wel liggen. kun je toch je eigen spul meenemen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_145599261
quote:
anders zet je dat op je lijstje, een paar van die douchemini's :P
pi_145599295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/l/s(...)284177365/index.html
heeft de action of de lokale drogist ook wel liggen. kun je toch je eigen spul meenemen ;)
ja of de hema, voor 2 euro ipv 15 :o jemig de pemig wat een dure flesjes dat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 oktober 2014 @ 12:16:25 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145599344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja of de hema, voor 2 euro ipv 15 :o jemig de pemig wat een dure flesjes dat.
ik heb niet naar de prijs gekeken :+

pi_145600028
DND, succes straks met de ks! En wat fijn dat er een natuurlijke keizersnede kan :)

Vandaag zou ik eigenlijk ook m'n natuurlijke keizersnede hebben... Ik was er echt helemaal vanuit gegaan dat vandaag de dag zou zijn :) En nu ben ik al bijna twee weken moeder van twee :o
pi_145600099
Radyhyn dat zou wel een heel ander verhaal zijn die galstenen! Maar eerst maar oordeel van de arts afwachten dus.

Hmm vluchttasperikelen laat ik nog maar even voor wat ze zijn.. Maar miniflesjes wel goed plan denk ik.
pi_145600160
quote:
Dat was DJMO zegt, die kleine flesjes. Ik heb die van de Ikea O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')