de baby weegt maar 1300gram... Durf zoiets nu nog niet cadeau te doen eigenlijk. Het is allemaal nog zo teer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
De tip van rady vind ik heel leuk! Slingers enzo om de kamer op te fleuren.
Misschien zo'n dingetje om het voetafdrukje in te zetten? Is nu npg wel heel mini! Maar weet niet of dat teveel gehannes is met zon kleine..
Een lekkere ovenschotel of een fruitmand?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de baby weegt maar 1300gram... Durf zoiets nu nog niet cadeau te doen eigenlijk. Het is allemaal nog zo teer.
Herkenbaar! Toen ik thuis kwam zonder de dreumes was m'n huis versierd. Ik heb heel hard jankend alles eraf getrokken en in de kast gestoptquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:58 schreef JufMariska het volgende:
Vroegbevaller hier: ik had/heb nog helemaal geen behoefte aan slingers en ballonnen tot ik baby bij me heb, voelt een beetje alsof het dan pas feestelijk begintKan natuurlijk niet inschatten hoe dat voor anderen is, maar ik werd ronduit sip van de blauwe heliumballon op onze kamer...
Lekker verzorgspul lijkt mij een fijn idee, voel je je weer wat meer mens van.
En roken: tegenover onze uk ligt N.aom.y (zusje van L.ero.y..), gehaald met 38 weken en een geboortegewicht van net boven de 2kg (ter vergelijk: L woog 2560 met 34wk, spekkie). We kwamen moeder de avond voor de inleiding tegen voor de hoofdingang van het zkh, met peuk :-/
hoe is t met jou Rady?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Radyhyn het volgende:
Ach gos bar.. dat is wel een heel klein teer hummeltje.
Dan de balonnen maar bewaren voor als ze straks met zn allen veilig thuis zijn.
Notitie boekje is heel mooi cadeau.
Jeeeejquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Radyhyn het volgende:
En... ik mag naar huis!!!!
Verdenking op zwangerschapsvergiftiging is nu minimaal en de galstenen worden als de boosdoener gezien!
Moet wel rustig aan blijven doen. Niet meer aan het werk en bij bjjzonderheden direct bellen.
Maar ben zo blij dat er geen risico meer is voor de kleine en ik lekker naar huis mag!
Die stenen zijn nog voor latere zorg.. (bv galblaas verwijderen).
Fijn! galblaas verwijderen is een eitje!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Radyhyn het volgende:
En... ik mag naar huis!!!!
Verdenking op zwangerschapsvergiftiging is nu minimaal en de galstenen worden als de boosdoener gezien!
Moet wel rustig aan blijven doen. Niet meer aan het werk en bij bjjzonderheden direct bellen.
Maar ben zo blij dat er geen risico meer is voor de kleine en ik lekker naar huis mag!
Die stenen zijn nog voor latere zorg.. (bv galblaas verwijderen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |