abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:55:59 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145572485
Dat afwachten lijkt me ook lastig rady, wel fijn dat je infuus afgekoppeld is! Dat vond ik echt zo beperkend :X

Skittles! Hoe gaat het!
pi_145572505
Skittles nog niet gezien vandaag... denk dat die aan het babyknuffelen is O+
pi_145573023
Crumpette beterschap!

En Rady fijn dat je los bent van de infuuspaal, dat scheelt al wel, hopelijk slaap je vannacht dan wat beter.

Ik hoop en denk ook dat Skittles wel aan het babyknuffelen is.
pi_145573267
Baah, Rady wat kut ineens. Gelukkig doet je kindje het nog wel goed en zijn ze er op tijd achter gekomen. Maar maaan, wat stom zeg zo. :(

Rawedni, 10 weken baby! spartel de spartel! Dan zijn ze ineens al mini mensjes he. Mooi vond ik dat. Gefeliciteerd met het goede nieuws. *O*
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:19:03 #105
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145573496
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat uitzetten gaat er volgend jaar uit. Dan moet je hem de rest van het jaar aan laten, en kun je hem per 1 januari pad weer uitzetten. Heb er toevallig afgelopen week over gebeld met fbto.
Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.
Ik heb dit wat jij noemt nog niet gelezen. Als het door gaat enigszins jammer.
Maar ik kreeg vandaag wel bericht van ze van een ander positief punt. Vanaf volgend jaar is er geen wachttijd meer. Direct de maand er op heb je recht op vergoeding. Bij fysiotherapie had je nu 6 maanden wachttijd en moest je wel al betalen als je de module later dan 1 januari aanzette.
Dit is gelijk de reden dat je hem dan niet meer de rest van het jaar uit kan zetten dan waarschijnlijk. Om de kosten toch nog een beetje op te vangen gok ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145573505
Jee Rady wat ontzettend balen!
Laat ze je maar goed in de gaten houden nu zodat alles helemaal goed komt met jou en je kleintje!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_145573641
LMN hoe gaat het met jou?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2014 @ 17:23:49 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145573699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.
Ik heb dit wat jij noemt nog niet gelezen. Als het door gaat enigszins jammer.
Maar ik kreeg vandaag wel bericht van ze van een ander positief punt. Vanaf volgend jaar is er geen wachttijd meer. Direct de maand er op heb je recht op vergoeding. Bij fysiotherapie had je nu 6 maanden wachttijd en moest je wel al betalen als je de module later dan 1 januari aanzette.
Dit is gelijk de reden dat je hem dan niet meer de rest van het jaar uit kan zetten dan waarschijnlijk. Om de kosten toch nog een beetje op te vangen gok ik.
klopt, de wachttijd komt te vervallen. Je kunt de module aanzetten op het moment dat je hem nodig hebt, maar uitzetten kan dan pas weer aan het eind van het jaar. Oh en de vergoeding voor sterilisatie werd teruggebracht naar max 500 ¤. De rest moest je zelf betalen wat ik van haar begreep. Desondanks is het voor mij wel lonend om over te stappen (eigen bijdrage kraamzorg, fysiotherapie en vergoeding medicatie adhd die niet in het basispakket zitten (concerta bv, ipv ritalin)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145573932
Lmn! Bij jou zit alles nog rustig binnen of..?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145574007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Cholula het volgende:
LMN hoe gaat het met jou?
Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.
Vk vond mijn buik wel wat aan de kleine kant, en dat in combinatie met baby die van bibi naar bbbi was gegaan was reden voor een check bij de gyn.
Paar dagen later lag kleintje alweer bibi, dus wat dat betreft geen zorgen, vanavond hebben we de groei-echo. Zo op het oog wordt het geboortegewicht nu geschat op rond de 2900gr, en dat vind ik eigenlijk niks om me zorgen over te maken.
Het bevalbad staat intussen wel al midden in de woonkamer, heel gezellig :P
pi_145574127
Ik had maandag, dinsdag en vanochtend ontzettende hoofdpijn. Nu ben ik nagegaan wat ik anders heb gedaan dan anders en het enige wat ik me kan bedenken is dat ik meer suiker heb gehad van tevoren. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
pi_145574175
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.
Vk vond mijn buik wel wat aan de kleine kant, en dat in combinatie met baby die van bibi naar bbbi was gegaan was reden voor een check bij de gyn.
Paar dagen later lag kleintje alweer bibi, dus wat dat betreft geen zorgen, vanavond hebben we de groei-echo. Zo op het oog wordt het geboortegewicht nu geschat op rond de 2900gr, en dat vind ik eigenlijk niks om me zorgen over te maken.
Het bevalbad staat intussen wel al midden in de woonkamer, heel gezellig :P
Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!
pi_145574518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef Cholula het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!
Ik voel me ook echt goed nog altijd, dus prijs me heel gelukkig met mijn zwangerschap. 's nachts slapen lukt vaak niet, maar als ik tegen de ochtend in slaap val, kom ik nog altijd wel aan minimaal 5 uur slaap. Sinds ik me bij dat ritme heb neergelegd, heb ik de rest van de dag het gevoel alsof ik nog steeds in het 2e trimester zit :D
De gyn vond mij en vriend ook heel relaxed, en dacht wel dat het allemaal goed zou komen met zo'n instelling O+
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:54:45 #114
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_145574839
Ik las wat verontrustend nieuws over Rady ;(. Hopelijk is het loos alarm en blijft jullie mini nog even binnen zitten!

Verder kom ik even niet, sorry.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145574867
Wat fijn LMN ! :)

Cholula
Geen idee!

M'n nieuwe jurkjes zijn binnen en zitten echt O+
Kan ik de laatste weken nog ff walvissen in nieuwe kleding :+
pi_145574888
Aww NTS :* heel erg veel sterkte
pi_145574905
NTS :*

Zoe, fijn van je jurkjes! :)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:10:29 #118
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145575391
Sorry.. Al even niet mee gelezen! Maar vandaag prima echo gehad. Vriendin is nu op 11+5 en de datum in de OP mag naar 1 mei!
pi_145575491
NTS :* sterkte!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:15:15 #120
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145575544
Sorry, sterkte NTS in deze rotperiode.
pi_145575642
Wat fijn van de goede echo, nikoos! *O*
pi_145575918
Veel sterkte NTS :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2014 @ 18:33:31 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145576136
NTS :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_145576354
Goede echo's voor Rawedni en Nikoos, super! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_145576365
NTS, veel sterkte. :*.
pi_145576466
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:10 schreef Nikooos het volgende:
Sorry.. Al even niet mee gelezen! Maar vandaag prima echo gehad. Vriendin is nu op 11+5 en de datum in de OP mag naar 1 mei!
Heuj, Voordringer! o|O
Gefeliciteerd met de goede echo! O+ :P

NTS, hele dikke knuffel voor jullie :*

Rady, sterkte joh!

Hier een heerlijke dag gehad bij mn vriendin. Dag is omgevlogen. ^O^

Bedankt nog, voor alle liefs. Het is gewoon zo onzeker. Mn baarmoeder zou volgens de mail al voelbaar moeten zijn, het is de derde, dus dan zou hij toch te vinden moeten zijn? Nou, nee dus :{ Ook lust ik nog steeds bloemkool en inmiddels weer koffie en doet mijn pols nog steeds enorm veel pijn -O-
Allemaal dingen waar ik bij de jongens het heel anders ervoer. Ook had ik geen polspijn meer :{
Zo stom, maar het maakt me gewoon helemaal gek dit -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145576626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Heuj, Voordringer! o|O
Gefeliciteerd met de goede echo! O+ :P

NTS, hele dikke knuffel voor jullie :*

Rady, sterkte joh!

Hier een heerlijke dag gehad bij mn vriendin. Dag is omgevlogen. ^O^

Bedankt nog, voor alle liefs. Het is gewoon zo onzeker. Mn baarmoeder zou volgens de mail al voelbaar moeten zijn, het is de derde, dus dan zou hij toch te vinden moeten zijn? Nou, nee dus :{ Ook lust ik nog steeds bloemkool en inmiddels weer koffie en doet mijn pols nog steeds enorm veel pijn -O-
Allemaal dingen waar ik bij de jongens het heel anders ervoer. Ook had ik geen polspijn meer :{
Zo stom, maar het maakt me gewoon helemaal gek dit -O-

Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenis :* .
Ik zit mijn geld in op een dochter, dan is het heel logisch dat het nu anders is toch?
pi_145577379
Gefeliciteerd Bar, wel even schrikken dat je neefje eerder kwam!

Succes DND, hoop dat je je niet te erg verveeld! Ben even kwijt hoe het heette wat je hebt ipv ballon, had er nog niet van gehoord! Hoop dat het snel een beetje vlotter wil gaan!

Ben ookbenieuwd of Skittles bezig is!

Oeh, spannend Kwak, wie weet komt het al snel op gang nu!

Hopelijk geen kaakspoeling nodig is DJMO, klinkt niet erg fijn..

Ah nee, balen zeg Rady!! Gelukkig ben je in goede handen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig alles goed met je meisje, hoop dat je de 37/38 weken gewoon gaat halen! Veel sterkte, lijkt me erg schrikken hoor!

Fijn van de goede echo's van Rawedni en Nikoos!

Sterkte NTS, mooi gebaar die rozen!

Blijft spannend Vlindur! Volgende week weer echo toch? Wat rot die onzekerheid!
pi_145577381
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenis :* .
Ik zit mijn geld in op een dochter, dan is het heel logisch dat het nu anders is toch?
Ja, maar het wordt toch weer een jongetje :Y :D
Ik wéét dat ik gewoon moet genieten en moet afwachten, maar ik kan het gewoon niet :N
pi_145577764
Heb je al echt een jongetjes-gevoel? (Dat stuk mis ik geloof ik, heb echt geen idee nog :P)

Ik snap je onzekerheid hoor, bij mij kwam de zekerheid pas langzaamaan na echo bij 12 weken. En bij mij was er helemaal geen reden tot bezorgdheid!
Die bloeduitstorting kan nu toch veel minder/geen kwaad meer toch? Blijft wel spannender daardoor natuurlijk!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:29:10 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_145578399
Hele dikke knuffel NotTheSame... wat een vreselijke kutperiode :'(

Rawedni en Nikooos goede echo's *O* Superfijn!!
Ik pas jullie datums aan! O+
disclaimer
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:30:31 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_145578461
En een :* voor lieve vlindur. Zo slopend :'(
disclaimer
pi_145578806
NTS sterkte :*

Vlindur, hopelijk gaan komende weken wat sneller voorbij en lig je volgende week ma de echo steeds ietsje meer vertrouwen :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145578872
:* voor Vlindur!

en een :* voor nts. Wat een mooie symboliek die bloemen! Heel attent! Hoop dat je je nu weer kan focussen op mooie dingen zoals je buikbaby!

Hier is het nog steeds verschrikkelijk saai! En stom, we weten nog steeds niet of mijn man bij me mag blijven :{
pi_145579443
Hier niks nieuws eigenlijk.
Alleen is uitslapen er al ruim een week niet bij omdat de huizen hier gerenoveerd worden en asbest wordt verwijderd. Ze beginnen om 7 uur, vandaag werd er wat gemetseld en stond er dus een betonmolen vlakbij, aan de kant van ons bed. Wat geeft dat een lawaai zeg..
Verder kunnen ramen niet meer open, achterdeur naar tuin kan nog maar klein stukje open door een stuk steiger, dus omlopen om bij de fietsen te komen. Deur blijft op de kier zodat kater nog naar buiten kan, wordt nog wel eens dichtgeduwd 's ochtends door werklui, waardoor kat ineens buitengesloten is en daarna weer bang om binnen te komen door werklui die boven de deur op de steiger staan. Dus als ik weer even na 7 uur weer in slaap ben gevallen, slaap ik maar half omdat ik me druk maak over of de deur nog wel open staat voor kat :').
Geen first world problems, maar genoeg om me nogal aan te irriteren :P.
pi_145579658
Balen DND, hoop dat je man wel bij je mag blijven!!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:53:29 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_145579815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
:* voor Vlindur!
en een :* voor nts. Wat een mooie symboliek die bloemen! Heel attent! Hoop dat je je nu weer kan focussen op mooie dingen zoals je buikbaby!
Hier is het nog steeds verschrikkelijk saai! En stom, we weten nog steeds niet of mijn man bij me mag blijven :{
bweuh, ik hoop het wel voor je!
Wat slopend tergend trouwens, dat er niks gebeurt. Ik duim dat de controle straks mooi 3 cm geeft, dat je nog lekker kan slapen en morgen lekker die vliezen gebroken worden! :*
disclaimer
pi_145579820
Vlindur volgens mij is het bijna onmogelijk om te moeten genieten. Je kan niet én je zorg maken over of het allemaal goed gaat en tegelijkertijd de genietende zwangere zijn. Want iedere keer als je aan je zwangerschap denkt, denk je meteen ' zou het wel goed gaan?' Hopelijk komt het vertrouwen straks, misschien na de komende, misschien pas op het moment dat je je kindje in je armen hebt. :*

DnD ik hoop echt dat je over een uur meer ontsluiting hebt en dat je man lekker bij je mag blijven! Lig je met meerdere vrouwen op een kamer?
pi_145581221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Gevalletje het volgende:
Heb je al echt een jongetjes-gevoel? (Dat stuk mis ik geloof ik, heb echt geen idee nog :P)

Ik snap je onzekerheid hoor, bij mij kwam de zekerheid pas langzaamaan na echo bij 12 weken. En bij mij was er helemaal geen reden tot bezorgdheid!
Die bloeduitstorting kan nu toch veel minder/geen kwaad meer toch? Blijft wel spannender daardoor natuurlijk!
Mijn man komt uit een gezin van zes en ze hebben allemaal jongens gekregen :D ook al heeft hij 1 zus, meisjes zijn er niet :D dus dit wordt vast weer een Jonkje :Y

Het bloeden is helemaal gestopt en de bloeduitstorting was met negen weken amper nog te zien.
Maar ik durf gewoon niet te hopen dat het goed zit. Dan donder ik echt in een depressie als het niet zo blijkt. Dus als ik nou maar van het minste uitga, dan kan het alleen maar meevallen.. Toch? :')

Dus echt, ik kijk meestal de uren naar voren. Probeer zoveel mogelijk te doen en gelukkig helpen de jongens mij ook wel flink de dag door O+ Nog 8 dagen.....
pi_145581486
Pff, mijn kind..
Vorige week werd het geboortegewicht net rond de 2900gr geschat, en nu bij de groei-echo blijkt dat het eerder rond de 3700gr zal zitten :')
pi_145581915
Jeej er word een stretcher gehaald!!! *O*
pi_145581973
LMN :D ben heel benieuwd wat het uiteindelijke gewicht zal zijn!

En wat fijn, DND! O+ hoop dat het vanavond/vannacht wat doorzet!
pi_145582008
Wat fijn dat je man bij je mag blijven vannacht, DND! Is er al gecheckt of de veter iets heeft gedaan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2014 @ 20:51:45 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145582028
Vlindur :*

lekkere bollo dus ipv een slanke denk LMN!

Fijn dat je man mag blijven DND!! Hopelijk zet het vannacht door of kunnen ze morgen iig je vliezen breken!!

Ik heb goede hoop dat een spoeling niet nodig is; heb een flinke pcm spiegel opgebouwd en in combinatie met de neussprays en het stomen is de pijn grotendeels weg nu, en ik heb ook weer m'n reukvermogen terug. Hopelijk krijgen we het laatste beetje ontsteking eruit met een kuurtje .. en m'n huisarts wurg ik nog wel een keer. Het heeft een half jaar geduurd voor hij me door wilde verwijzen naar de KNO terwijl de arts die me destijds heeft geopereerd meteen al had gezegd dat ik bij problemen terug moest naar een KNO arts }:|

pi_145582248
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn dat je man bij je mag blijven vannacht, DND! Is er al gecheckt of de veter iets heeft gedaan?
dat gaan ze morgenochtend pas checken Maar heb wel wat menstruatie krampjes dus heb een beetje hoop dat er wat meer ontsluiting is
pi_145583081
Lmn
Spannend maar wel een mooi gewicht

Dnd fijn dat hij kan blijven!
Succes alvast!

Djmo -O-
Hoop ook dat de spoeling niet nodig is.

O+ baby's zijn gezellig druk.
pi_145583176
Ik vind die menstruatiekrampen in combinatie met een schoppende buikbaby echt een heel aparte ervaring, trouwens. :D.
pi_145583189
DnD spannend!
Wat fijn dat hij mag blijven, dat is toch een stuk relaxter :)
Hopelijk zet het door vannacht :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145584009
Spannend DND! Fijn dat hij mag blijven, en nu hopen dat het doorzet!
pi_145586220
Nou, dr is hier weinig gebeurd hoor! Ik heb de hele dag op de bank gehangen en mijn sokken afgebreid. Buiten een drukke buikbaby, wat bloedverlies en een licht kramperig gevoel heb ik weinig gemerkt.

Ok, als ik ga lopen doet t wel flink zeer :@ maar dat zijn gewoon harde buiken.

Fijn dat je vent mag blijven DnD! Hoop dat t een beetje opschiet voor je!

Ben benieuwd hoe t met Skittles is, die heeft vast haar baby nu wel toch?
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')