Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat uitzetten gaat er volgend jaar uit. Dan moet je hem de rest van het jaar aan laten, en kun je hem per 1 januari pad weer uitzetten. Heb er toevallig afgelopen week over gebeld met fbto.
klopt, de wachttijd komt te vervallen. Je kunt de module aanzetten op het moment dat je hem nodig hebt, maar uitzetten kan dan pas weer aan het eind van het jaar. Oh en de vergoeding voor sterilisatie werd teruggebracht naar max 500 ¤. De rest moest je zelf betalen wat ik van haar begreep. Desondanks is het voor mij wel lonend om over te stappen (eigen bijdrage kraamzorg, fysiotherapie en vergoeding medicatie adhd die niet in het basispakket zitten (concerta bv, ipv ritalin)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wilde nog even op deze post uit het vorige topic reageren.
Ik heb dit wat jij noemt nog niet gelezen. Als het door gaat enigszins jammer.
Maar ik kreeg vandaag wel bericht van ze van een ander positief punt. Vanaf volgend jaar is er geen wachttijd meer. Direct de maand er op heb je recht op vergoeding. Bij fysiotherapie had je nu 6 maanden wachttijd en moest je wel al betalen als je de module later dan 1 januari aanzette.
Dit is gelijk de reden dat je hem dan niet meer de rest van het jaar uit kan zetten dan waarschijnlijk. Om de kosten toch nog een beetje op te vangen gok ik.
Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.quote:
Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Goed! Drukke buikbaby, die voorlopig nog nergens naartoe lijkt te willen gaan.
Vk vond mijn buik wel wat aan de kleine kant, en dat in combinatie met baby die van bibi naar bbbi was gegaan was reden voor een check bij de gyn.
Paar dagen later lag kleintje alweer bibi, dus wat dat betreft geen zorgen, vanavond hebben we de groei-echo. Zo op het oog wordt het geboortegewicht nu geschat op rond de 2900gr, en dat vind ik eigenlijk niks om me zorgen over te maken.
Het bevalbad staat intussen wel al midden in de woonkamer, heel gezellig
Ik voel me ook echt goed nog altijd, dus prijs me heel gelukkig met mijn zwangerschap. 's nachts slapen lukt vaak niet, maar als ik tegen de ochtend in slaap val, kom ik nog altijd wel aan minimaal 5 uur slaap. Sinds ik me bij dat ritme heb neergelegd, heb ik de rest van de dag het gevoel alsof ik nog steeds in het 2e trimester zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef Cholula het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad gezellig! Even afwachten wat er dus uit de echo blijkt? Je klinkt heerlijk relaxed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj, Voordringer!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:10 schreef Nikooos het volgende:
Sorry.. Al even niet mee gelezen! Maar vandaag prima echo gehad. Vriendin is nu op 11+5 en de datum in de OP mag naar 1 mei!
Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenisquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heuj, Voordringer!![]()
Gefeliciteerd met de goede echo!![]()
![]()
NTS, hele dikke knuffel voor jullie
Rady, sterkte joh!
Hier een heerlijke dag gehad bij mn vriendin. Dag is omgevlogen.![]()
Bedankt nog, voor alle liefs. Het is gewoon zo onzeker. Mn baarmoeder zou volgens de mail al voelbaar moeten zijn, het is de derde, dus dan zou hij toch te vinden moeten zijn? Nou, nee dusOok lust ik nog steeds bloemkool en inmiddels weer koffie en doet mijn pols nog steeds enorm veel pijn
![]()
Allemaal dingen waar ik bij de jongens het heel anders ervoer. Ook had ik geen polspijn meer![]()
Zo stom, maar het maakt me gewoon helemaal gek dit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig alles goed met je meisje, hoop dat je de 37/38 weken gewoon gaat halen! Veel sterkte, lijkt me erg schrikken hoor!
Fijn van de goede echo's van Rawedni en Nikoos!
Sterkte NTS, mooi gebaar die rozen!
Blijft spannend Vlindur! Volgende week weer echo toch? Wat rot die onzekerheid!
Ja, maar het wordt toch weer een jongetjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het is ook zenuwslopend, zeker met je voorgeschiedenis.
Ik zit mijn geld in op een dochter, dan is het heel logisch dat het nu anders is toch?
bweuh, ik hoop het wel voor je!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voor Vlindur!
en eenvoor nts. Wat een mooie symboliek die bloemen! Heel attent! Hoop dat je je nu weer kan focussen op mooie dingen zoals je buikbaby!
Hier is het nog steeds verschrikkelijk saai! En stom, we weten nog steeds niet of mijn man bij me mag blijven
Mijn man komt uit een gezin van zes en ze hebben allemaal jongens gekregenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Gevalletje het volgende:
Heb je al echt een jongetjes-gevoel? (Dat stuk mis ik geloof ik, heb echt geen idee nog)
Ik snap je onzekerheid hoor, bij mij kwam de zekerheid pas langzaamaan na echo bij 12 weken. En bij mij was er helemaal geen reden tot bezorgdheid!
Die bloeduitstorting kan nu toch veel minder/geen kwaad meer toch? Blijft wel spannender daardoor natuurlijk!
dat gaan ze morgenochtend pas checken Maar heb wel wat menstruatie krampjes dus heb een beetje hoop dat er wat meer ontsluiting isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn dat je man bij je mag blijven vannacht, DND! Is er al gecheckt of de veter iets heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |