SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Woon je in de buurt?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:35 schreef krijgerrtje het volgende:
JM!Als jij nou ook efkes hier komt als ik bevallen ben voor zulke mooie foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Skittles het volgende:
Hoii![]()
Na een helse bevalling van 24+ uur, rugweestormen met niet vorderende ontsluiting en verschillende pijnmedicaties die niet aansloegen kunnen we vanaf vandaag met een lief mooi meisje knuffelen.![]()
Vandaag om 06:22 is onze dochter M.ilou C.eleste geboren48 cm en 3598 gram.
oh dat klinkt heul niet fijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een lief Mupke! Gefeliciteerd
Kwak
En toch, hoe cliché ook, het was het allemaal waard en de pijn was ik zodra ze op m'n borst lag totaal weer vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh dat klinkt heul niet fijn...
Maar wat een lief Mupke! Gefeliciteerd
Ah, op die manierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn man komt uit een gezin van zes en ze hebben allemaal jongens gekregenook al heeft hij 1 zus, meisjes zijn er niet
dus dit wordt vast weer een Jonkje
Het bloeden is helemaal gestopt en de bloeduitstorting was met negen weken amper nog te zien.
Maar ik durf gewoon niet te hopen dat het goed zit. Dan donder ik echt in een depressie als het niet zo blijkt. Dus als ik nou maar van het minste uitga, dan kan het alleen maar meevallen.. Toch?![]()
Dus echt, ik kijk meestal de uren naar voren. Probeer zoveel mogelijk te doen en gelukkig helpen de jongens mij ook wel flink de dag doorNog 8 dagen.....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 05:58 schreef Cholula het volgende:
Omdat ik toch niet kan slapen, kom ik hier even mijn verhaal spuien.
Ik weet niet of het kan maar ik voelde Frits gisteren schuiven en frummelen. Zo ontzettend gaaf! Ik kon het live delen met mijn man omdat we aan het bellen waren.
Inderdaad veel! De reacties op het artikel zijn ook veelzeggend. Het excuus van stress blijft veelgehoord! Ik vind het onbegrijpelijk dat vrouwen tijdens en zwangerschap blijven roken (of drinken for that matter). We weten allemaal wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)se_rookt_door__.html
Wat veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |