SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 15-10-2014 12:09:00 ]![]()
Zou op zich best eens zo'n marathon willen lopen, maar al die trainingskilometers zie ik helemaal niet zitten
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Je kan het ook gewoon proberen zonder duurlopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:58 schreef Cynic het volgende:
Zou op zich best eens zo'n marathon willen lopen, maar al die trainingskilometers zie ik helemaal niet zitten![]()
![]()
Lijkt me essentieel voor een prettige LDL in de ochtend ja. Vrijdag had ik aardig wat gedronken en zaterdag besloot ik tegen het eind van de ochtend een stukje te gaan lopen. Meh.... hartslag hoog en snel buiten adem. Niet bevorderlijk, dat bier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Quoi het volgende:
Doorzakken is er inderdaad steeds minder (eigenlijk: niet) bij in het afgelopen jaar![]()
![]()
Maar wel elk weekend een paar uur in de touwen hangen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:58 schreef Cynic het volgende:
Zou op zich best eens zo'n marathon willen lopen, maar al die trainingskilometers zie ik helemaal niet zitten
Priorities
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik merk alleen wel dat mn vetpercentage flink gezakt is en dat ik na vijf bier met koppijn wakker wordt de dag ernaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me essentieel voor een prettige LDL in de ochtend ja. Vrijdag had ik aardig wat gedronken en zaterdag besloot ik tegen het eind van de ochtend een stukje te gaan lopen. Meh.... hartslag hoog en snel buiten adem. Niet bevorderlijk, dat bier.![]()
![]()
![]()
Wil volgend jaar vooral meer hoogtemeters maken eigenlijk en gemiddeld 4x in de week. Qua afstand ben ik er wel blij mee. 6 uur langer gelopen dan Guard![]()
![]()
Uitslover, met je 50 km op de TdFquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Wil volgend jaar vooral meer hoogtemeters maken eigenlijk en gemiddeld 4x in de week. Qua afstand ben ik er wel blij mee. 6 uur langer gelopen dan Guard
Even de challenge bijgewerkt met zondag en vandaag en ik loop nog maar 3,25% achter. Dit ga ik makkelijk redden
-edit- nu ik de onderste helft van de lijst eens bekijk... ik zie best veel mensen staan die hier niet meer posten!![]()
Ik was trouwens serieus over dat de brug dicht ging. De brugwachter deed niet wat de organisatie gevraagd had. We stonden zwaar te balen. Maar toch was het een leuke loop.![]()
Herkenbaar, Hardloopprestaties zijn omgekeerd evenredig aan "tegen alcohol kunnen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik merk alleen wel dat mn vetpercentage flink gezakt is en dat ik na vijf bier met koppijn wakker wordt de dag erna
Ja, dat is natuurlijk sowieso helemaal waar. Nouja, misschien dat de behoefte een marathon te moeten lopen ooit nog wel een keer komtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wel elk weekend een paar uur in de touwen hangen?
Priorities
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Koppijn heb ik zelden. Wel een soort algehele malaise... dat welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik merk alleen wel dat mn vetpercentage flink gezakt is en dat ik na vijf bier met koppijn wakker wordt de dag erna![]()
![]()
ook *boks!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar, Hardloopprestaties zijn omgekeerd evenredig aan "tegen alcohol kunnen"![]()
Lol, ik heb 20 uur langer lopen, de helft aan hoogtemeters en dan nog heb ik 150km minder dan jij hebt op dit momentquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Wil volgend jaar vooral meer hoogtemeters maken eigenlijk en gemiddeld 4x in de week. Qua afstand ben ik er wel blij mee. 6 uur langer gelopen dan Guard![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:58 schreef Cynic het volgende:
Zou op zich best eens zo'n marathon willen lopen, maar al die trainingskilometers zie ik helemaal niet zitten![]()
Dat is mijn eerste prioriteit. Maar als ik weinig loop, dan weet ik bijna zeker dat ik blessurevrij loop. Het is juist de uitdaging om wel de kilometers op te voeren en nog steeds relatief ongeblesseerd te blijven in mijn gevalquote:![]()
![]()
Bijna nooit meer brak zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben idd ook bijna nooit meer brak, maar drink ook bijna nooit meer dan 3 of 4 drankjes op een avond. En zelfs dat komt misschien maar 1 keer per week voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben idd ook bijna nooit meer brak, maar drink ook bijna nooit meer dan 3 of 4 drankjes op een avond. En zelfs dat komt misschien maar 1 keer per week voor.Ik drink gemiddeld maar 1 of 2 glazen alcohol per maand denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan 1 of 2 keer per jaar een feestje waar ik echt los ga
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar die werken hun challenge dan ook niet meer bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef Serinde het volgende:
Even de challenge bijgewerkt met zondag en vandaag en ik loop nog maar 3,25% achter. Dit ga ik makkelijk redden
-edit- nu ik de onderste helft van de lijst eens bekijk... ik zie best veel mensen staan die hier niet meer posten!
Ik post hier (nog) niet heel veel. Af en toe als ik een lekker trainingsloopje gelopen heb, of een wedstrijdloop. Maar m'n eerste wedstrijdloop is pas op 25 oktober, dus daar valt ook nog niet veel over te zeggen. Helemaal omdat dat peanuts is, die 7,5km
Voor de rest lurk ik eigenlijk gewoon vooral, deels omdat ik het gewoon leuk vind om alle verhalen, blogs, en geweldige prestaties te volgen, anderzijds omdat het me op één of andere manier ook net iets meer motiveert dan dat hardlopen voor mij al doet. Ik probeer wel mee te posten, maar dan sneeuwt soms onder bij de harde kern hier![]()
Nadeel van in Friesland wonen trouwens is dat 9/10 wedstrijdloopjes op >100km vanaf mijn woonplaats vandaan zijn
Nu ik toch aan het schrijven ben, vandaag m'n eerste intervaltraining gelopen over een afstand van 5km. Eerste kilometer opwarmen, daarna 4 sets van 600p400. Moet zeggen dat het me vooraf echt verschrikkelijk leek, maar ik vond 't nog wel prettig lopen eigenlijk ook!Denk dat ik zo'n intervaltraining er nu standaard eens per week tussendoor ga gooien.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
We trainen gewoon minimaal drie keer per week, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is mijn eerste prioriteit. Maar als ik weinig loop, dan weet ik bijna zeker dat ik blessurevrij loop. Het is juist de uitdaging om wel de kilometers op te voeren en nog steeds relatief ongeblesseerd te blijven in mijn gevalGet stoned![]()
Ik heb nog steeds erg veel moeite met mezelf motiveren om te gaan rennen, zeker met zulk meh-weer. Maargoed, als ik weer een maand of 2 structureel 3 keer per week loop mag ik nieuwe sloffen, dus ik moet wel![]()
De komende maanden ook weer wat meer wedstrijdjes lopen, hopelijk motiveert dat wat.![]()
euh....![]()
Als ik me wil inschrijven bij een crossje op de volgende site:
https://sites.google.com/(...)Avant-sylvestrecross
Wat moet ik dan kiezen als ik de grootste afstand wil nemen met mijn 33 jonge jaren.
Want ik neem aan dat bij H35+, H45+, H55+, H65+. De H voor heren staat en daarachter de leeftijd.
Ik wil meedoen aan de cross en niet mee lopen met de trimloop.![]()
Hsen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....![]()
Wat moet ik dan kiezen als ik de grootste afstand wil nemen met mijn 33 jonge jaren.
Want ik neem aan dat bij H35+, H45+, H55+, H65+. De H voor heren staat en daarachter de leeftijd.
Hsen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....![]()
Wat anderen zeggen: HSen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....
Ik wil meedoen aan de cross en niet mee lopen met de trimloop.
In de dropdown: "Crossloop Heren".NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je bent een snor!quote:
Dat is namelijk 18+ of iets in die richting.
17+ is senior bij de Engelse bond geloof ik.
Senior is jonger dan veteranen. En daaronder zit junioren, maar dat is echt jeugd.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
188+ heeft ook nog vacante wereldrecords naar het schijntquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je bent een snor!
Dat is namelijk 188+ of iets in deie richting.
Senior is jonger dan veteranen. En daaronder zit junioren, maar dat is echt jeugd.![]()
![]()
Oeps! Bijna goed getypt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
188+ heeft ook nog vacante wereldrecords naar het schijnt
Thanks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je bent een snor!
Dat is namelijk 18+ of iets in die richting.
Senior is jonger dan veteranen. En daaronder zit junioren, maar dat is echt jeugd.Ik ben dus niet helemaal gekquote:Samenleving
Zo wordt iemand die tot een oudere generatie behoort 'senior' genoemd, soms als tegenstelling van junior. Iemand wordt meestal tot de 'senioren' genoemd vanaf 50 jaar, in sommige streken in Vlaanderen reeds vanaf 45 jaar.![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:16 schreef trolley het volgende:
Maar die werken hun challenge dan ook niet meer bijik wilde er mee zeggen dat er toch wat vaste posters gedurende dit jaar hier verdwenen zijn
![]()
Ik zie regelmatig wat staan in FRL, hou je hardloopkalender.nl een beetje bij?
Die loopjes zijn niet de reden dat ik uit Friesland vertrokken ben maar wel weer een bijkomend voordeelIk denk dat je in omgeving Den Haag / Rotterdam erg goed zit qua loopjes maar ik blijf lekker hier bij Utrecht hangen.
Niet miepenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog steeds erg veel moeite met mezelf motiveren om te gaan rennen, zeker met zulk meh-weer. Maargoed, als ik weer een maand of 2 structureel 3 keer per week loop mag ik nieuwe sloffen, dus ik moet wel
De komende maanden ook weer wat meer wedstrijdjes lopen, hopelijk motiveert dat wat.![]()
Is er nog discussie over de baan trouwens, jij en anderen vonden toch dat hij (te) zacht is? Kan dat nog veranderen? (geen idee of dat materiaal werkt nadat het net 'gelegd' is)
@Stream, toen ik voor het eerst zag dat ik bij V-senioren ingedeeld was, dacht ik hetzelfde als jij![]()
Ik vind het stom!![]()
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik ben dus niet helemaal gek
Miepmiepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat weet ikik wilde er mee zeggen dat er toch wat vaste posters gedurende dit jaar hier verdwenen zijn
![]()
Die loopjes zijn niet de reden dat ik uit Friesland vertrokken ben maar wel weer een bijkomend voordeelIk denk dat je in omgeving Den Haag / Rotterdam erg goed zit qua loopjes maar ik blijf lekker hier bij Utrecht hangen.
[..]
Niet miepen![]()
Is er nog discussie over de baan trouwens, jij en anderen vonden toch dat hij (te) zacht is? Kan dat nog veranderen? (geen idee of dat materiaal werkt nadat het net 'gelegd' is)
@Stream, toen ik voor het eerst zag dat ik bij V-senioren ingedeeld was, dacht ik hetzelfde als jij![]()
Ik vind het stom!
Voor de baan is iedereen vorige week geadviseerd om op oude schoenen te lopen, en de hoop is dat hij vanzelf minder zacht wordt door inlopen. Om het nu op te lossen zou betekenen dat de hele kunstoflaag weer vervangen moet worden, en dat is niet de bedoeling.![]()
Daar kijk ik wel met enige regelmaat op ja, en daar staan ook wel aardig wat loopjes tussen maar bij sommige staat er vervolgens geen verwijzing naar een website en/of organisatie die de loop organiseert, waardoor ik dus geen steek verder kom. Maar goed, 25 oktober in ieder geval naar Dwingeloo, en op 13 december de Adventure Run 10km op Ameland, met als doel onder het uur te lopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat weet ikik wilde er mee zeggen dat er toch wat vaste posters gedurende dit jaar hier verdwenen zijn
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Volgens de officiële indeling zijn dat Masters.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.
Als 40-plusser vind ik dat ook een prettiger term.![]()
![]()
Ik heb erg veel moeite mezelf tegen te houden, ik /moet/ echt een weekje rust houden van mezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog steeds erg veel moeite met mezelf motiveren om te gaan rennen, zeker met zulk meh-weer.
Damn, dit had niemand een jaar geleden durven voorspellen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Horlogetest met Garmin Live tracking geslaagd
Nu ff smashrun mailen of ze ook een badge kunnen maken voor rennen op de verjaardag van je vrouw
F means you're fucked![]()
Maar nu loop je dus weer met je GSM?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
Horlogetest met Garmin Live tracking geslaagd....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.
De tering, dat klinkt helemaal oud.Ik heb ook iets met lange mouwen aan. Regenjas!! Hier regent hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga denk ik maar in lange mouwen trainen zo![]()
![]()
Die gaat sowieso meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar nu loop je dus weer met je GSM?
[..]
....
De tering, dat klinkt helemaal oud.
F means you're fucked![]()
Ik vind het echt nog te vroeg voor een jasje.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
Horlogetest met Garmin Live tracking geslaagd![]()
Ik moet m'n challenge naar beneden bijstellen denk ik nu m'n tweede M er niet gaat komen (kras).
Wel vanavond even een eindje hobbelen
Ja doei.![]()
Dat ik live te volgen ben via Garmin met mijn nieuwe horloge icm telefoonquote:F means you're fucked![]()
Via bluetooth? Handig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ik live te volgen ben via Garmin met mijn nieuwe horloge icm telefoonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ach zo. Tof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ik live te volgen ben via Garmin met mijn nieuwe horloge icm telefoon![]()
Hopelijk moet ik nog een paar jaar wachten op die mogelijkheid. In principe wil ik nog niet af van mijn 610.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Si!
Loopje wordt dan aan het eind ook automagisch geuploaded naar GCZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor degene die overal ter wereld een marathon willen lopen op alfabetische volgorde zoals genoemd in het vorige topic.... ik heb Queenstown in de aanbieding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waarom per se een marathon? Ik train gewoon overal ter wereld
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat duurt nog veel te lang dus. Buenos Aires is veel eerderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die overal ter wereld een marathon willen lopen op alfabetische volgorde zoals genoemd in het vorige topic.... ik heb Queenstown in de aanbieding
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Molenhoeks Makkie (aanstaande zondag) gaat wel over het spoor.
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.![]()
![]()
Doen die ook een ultra? Ga natuurlijk later als ik groot ben wel een ultra-ABC doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die overal ter wereld een marathon willen lopen op alfabetische volgorde zoals genoemd in het vorige topic.... ik heb Queenstown in de aanbieding![]()
Ja doei.![]()
Ging vorig jaar primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.eigenlijk wel jammer dat ik er dit jaar niet bij ben, is een erg leuke loop!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar nu eerst maar eens 5 hele kms rennen. Als Wolve eens thuis komt.... Het is wel al helemaal donker inmiddels. Om kwart voor fucking 7....
Ja doei.![]()
Vandaag zou er meer bekend worden over deelnemen aan de Marathon van Rotterdam via de Uni. Maar nog niks langs zien komen![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ging vorig jaar primaeigenlijk wel jammer dat ik er dit jaar niet bij ben, is een erg leuke loop!
Ik vind het ook zo leuk dat ik er de halve van Amsterdam voor heb laten schieten.![]()
![]()
Komt niet handig uit met vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind het ook zo leuk dat ik er de halve van Amsterdam voor heb laten schieten./luxeprobleem
Ha de moeder van een vriendin van mij woont langs de route van Amsterdam marathon , ergens tussen 32 en 35 km , en de route van de halve loopt daar ook langs . Misschien toch maar een Fok! Spandoek knutselen![]()
![]()
Mensen, inschrijving voor de Asselronde is weer geopend (en de kleinere loopjes voor de mensen die zich ondergesneeuwd voelen)
[ Bericht 59% gewijzigd door SEMTEX op 14-10-2014 20:03:58 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt niet handig uit met vakantie/luxeprobleem
![]()
Volgend jaar weer.
Had eigenlijk de 15 willen doen, maar merk dat de halve van zondag nog een beetje in mijn systeem zit. Ik heb enorme vreetbuien.![]()
Of zou dat gewoon komen omdat ik een vreetzak ben?![]()
Kut, geen geld
Benen voelen alweer verrassend goed. Nog wat stijfheid her en der.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ga eens een marathon-wishlist samenstellen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Fantastisch parcours. Op loopafstand van mijn voordeur. Helaas heb ik nog nooit mee kunnen doen. Dit jaar ook gaat het weer niet door omdat ik al ergens anders loop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2014 20:06:54 ]![]()
Geen marathon meer bij de midwinterMARATHON...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen, inschrijving voor de Asselronde is weer geopend (en de kleinere loopjes voor de mensen die zich ondergesneeuwd voelen)
![]()
![]()
Vorig jaar daar gelopen. Superleuk rondje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.Ik hoor net van Gogo dat ik daar moet lopen. Dus ga me binnenkort maar inschrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Rotterdam is misschien leuk ^^quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga eens een marathon-wishlist samenstellen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, sneu... en niet eens met een goede reden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Geen marathon meer bij de midwinterMARATHON...Jij ook alquote:Rotterdam is misschien leuk ^^Geen zin om samen met 15000 man te starten... dan liever in het buitenland. Berlijn oid.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik wacht even af of ik wellicht via het werk iets regelen kan. Ik werk notabene voor Achmea. Al was er vorig jaar ook niks geregeld.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Te weinig belangstelling. Best een aardige reden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, sneu... en niet eens met een goede reden.![]()
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Te weinig belangstelling. Best een aardige reden.
Vindt de verlaging van 27,5 naar 25 ook al jammer, 27,5 is toch meer uitdaging.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die zijn er altijd. Maar twee keer zoveel inschrijfgeld willen ze ook niet betalen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Marathon van Hoorn lijkt me een leuke.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
I wouldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die zijn er altijd. Maar twee keer zoveel inschrijfgeld willen ze ook niet betalen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vond het ook jammer dat de Arnhemse Meisjesloop niet doorging dit jaar. Ook te weinig belangstelling. Terwijl de voorgaande 3 edities steeds groeiende waren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een aantal wat rechtvaardigt dat je belangrijke doorgaande wegen langer afsluit denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?En een goede voorbereiding op Rotterdam. Ga 'm nu niet lopen denk ik.quote:Vindt de verlaging van 27,5 naar 25 ook al jammer, 27,5 is toch meer uitdaging.![]()
Misschien een beetje overschaduwd door de Marikenloop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vond het ook jammer dat de Arnhemse Meisjesloop niet doorging dit jaar. Ook te weinig belangstelling. Terwijl de voorgaande 3 edities steeds groeiende warenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou ook meer dertigjes willen lopen, ook een mooie manier om fit te blijven voor een marathon. Zijn er ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een aantal wat rechtvaardigt dat je belangrijke doorgaande wegen langer afsluit denk ik.
[..]
En een goede voorbereiding op Rotterdam. Ga 'm nu niet lopen denk ik.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mwa, de Arnhemse Meisjesloop is een loopje op vrijdagavond door de binnenstad van Arnhem, met zo'n 150 deelneemsters. Staat niet in verhoudingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien een beetje overschaduwd door de Marikenloop.
terechte klacht!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dertigjes willen lopen, ook een mooie manier om fit te blijven voor een marathon. Zijn er ook niet zoveel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dit soort dingen zorgen er in principe alleen maar voor je lijf heel hard z'n kachel aan gaat gooien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
Heel handig dus om het 5 min. kouder te hebben en daarna nog sneller op te warmen dan als je anders zou doen.
Kan je beter thee gaan drinken terwijl je in het startvak staat. Houd je warm terwijl je stil staat, en op het moment dat je daarna begint met lopen is je lijf nog aan het afkoelen. Win-win.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
De organisatie is prima. Het was alleen afgelopen jaar heel warm en daar hadden ze geen extra water posten voor ingezet.quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ontdek net de 30 van Amsterdam, Beek, Alphen a/d Rijn (Zegerplasloop), Spaarnwoudeloop en ik loop zelf de Groet uit Schoorl run (30)quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oooohhh ik ben echt dom geweest. Had laatst in een poging verstandig te zijn mijn waterzak uitgekookt, maar nu is het sluitingsmechanisme dus kromgetrokken![]()
Misschien zo nog een keer in heet water om te kijken of ik hem weer recht kan buigen, en anders vóór zondag nog een nieuwe waterzak voor in de rugtas halen. Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zeg doe eens rustig. Voor een een marathon moet je niks doen wat je normaal ook niet doet. Dus als je normaal je waterzak niet uitkookt, nu ook niet. En als je normaal niet met je hamster in bed slaapt, dan zaterdag ook niet!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oooohhh ik ben echt dom geweest. Had laatst in een poging verstandig te zijn mijn waterzak uitgekookt, maar nu is het sluitingsmechanisme dus kromgetrokken
Misschien zo nog een keer in heet water om te kijken of ik hem weer recht kan buigen, en anders vóór zondag nog een nieuwe waterzak voor in de rugtas halen. Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier zijn wel regelmatig 20-milers te vinden, zeker in de aanloop naar 'marathonseizoen'.
Gut, net héérlijk in de miezerregen in het donker gelopen met de hoofdlamp op
http://app.endomondo.com/workouts/424583888/881511
Geen pijntjes, lekker vlot-achtig gerend, ja.dat had ik even nodig
Ja doei.![]()
Maar ik zou niet een merk waterzak halen welke je nooit hebt getest. Stel je voor dat je er nu eentje neemt waarbij je niet goed kunt zuigen, dan baal je wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?![]()
Dit was 2 weken geleden, dat ik hem uitkookte. Ik kwam er alleen nu pas achter omdat ik hem tussentijds niet gebruikt had. En het was uberhaupt de eerste poging tot schoonmaken, leek me wel handig na 2 maanden gebruik. En ik ben heel rustig hoor, het is alleen oerdomquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeg doe eens rustig. Voor een een marathon moet je niks doen wat je normaal ook niet doet. Dus als je normaal je waterzak niet uitkookt, nu ook niet. En als je normaal niet met je hamster in bed slaapt, dan zaterdag ook niet!
Oh ja, MoBlo en Wolve (of anderen met ervaring): hebben jullie ooit in NL al wel eens iets bij Wiggle besteld en hoe snel kwam het binnen?
(Als ik nu iets bestel, is het er zaterdag? Of duurt het altijd minimaal twee weken?)![]()
Als ik hem donderdag haal kan ik hem nog even kort uittesten op zaterdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik zou niet een merk waterzak halen welke je nooit hebt getest. Stel je voor dat je er nu eentje neemt waarbij je niet goed kunt zuigen, dan baal je wel.
Een andere optie is niets meenemen, of mijn waterbelt, maar in die laatste kan maar 300 ml en dan bestaat er de kans dat ik hem na 25 km zat word en weg wil doen. Misschien is het ook weer niet heel erg om hem dan gewoon af te gooien, want dat ding is best oud.. maar ja ook wel weer zonde. En in de rugzak passen lekker veel gelletjes zonder proppen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen 2 weken maar reken op een goede week voor je pakketje bezorgd wordt. Zaterdag gaat dus niet lukken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, MoBlo en Wolve (of anderen met ervaring): hebben jullie ooit in NL al wel eens iets bij Wiggle besteld en hoe snel kwam het binnen?
(Als ik nu iets bestel, is het er zaterdag? Of duurt het altijd minimaal twee weken?)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: