Hsen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....![]()
Als ik me wil inschrijven bij een crossje op de volgende site:
https://sites.google.com/(...)Avant-sylvestrecross
Wat moet ik dan kiezen als ik de grootste afstand wil nemen met mijn 33 jonge jaren.
Want ik neem aan dat bij H35+, H45+, H55+, H65+. De H voor heren staat en daarachter de leeftijd.
Ik wil meedoen aan de cross en niet mee lopen met de trimloop.
Hsen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....![]()
Wat moet ik dan kiezen als ik de grootste afstand wil nemen met mijn 33 jonge jaren.
Want ik neem aan dat bij H35+, H45+, H55+, H65+. De H voor heren staat en daarachter de leeftijd.
Wat anderen zeggen: HSen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:40 schreef streamnl het volgende:
euh....
Je bent een snor!quote:
188+ heeft ook nog vacante wereldrecords naar het schijntquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je bent een snor!
Dat is namelijk 188+ of iets in deie richting.
17+ is senior bij de Engelse bond geloof ik.
Senior is jonger dan veteranen. En daaronder zit junioren, maar dat is echt jeugd.
Oeps! Bijna goed getypt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
188+ heeft ook nog vacante wereldrecords naar het schijnt
Thanks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je bent een snor!
Dat is namelijk 18+ of iets in die richting.
17+ is senior bij de Engelse bond geloof ik.
Senior is jonger dan veteranen. En daaronder zit junioren, maar dat is echt jeugd.
Ik ben dus niet helemaal gekquote:Samenleving
Zo wordt iemand die tot een oudere generatie behoort 'senior' genoemd, soms als tegenstelling van junior. Iemand wordt meestal tot de 'senioren' genoemd vanaf 50 jaar, in sommige streken in Vlaanderen reeds vanaf 45 jaar.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:16 schreef trolley het volgende:
Maar die werken hun challenge dan ook niet meer bij
Niet miepenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog steeds erg veel moeite met mezelf motiveren om te gaan rennen, zeker met zulk meh-weer. Maargoed, als ik weer een maand of 2 structureel 3 keer per week loop mag ik nieuwe sloffen, dus ik moet wel
De komende maanden ook weer wat meer wedstrijdjes lopen, hopelijk motiveert dat wat.
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik ben dus niet helemaal gek
Miepmiepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat weet ikik wilde er mee zeggen dat er toch wat vaste posters gedurende dit jaar hier verdwenen zijn
![]()
Ik zie regelmatig wat staan in FRL, hou je hardloopkalender.nl een beetje bij?
Die loopjes zijn niet de reden dat ik uit Friesland vertrokken ben maar wel weer een bijkomend voordeelIk denk dat je in omgeving Den Haag / Rotterdam erg goed zit qua loopjes maar ik blijf lekker hier bij Utrecht hangen.
[..]
Niet miepen![]()
Is er nog discussie over de baan trouwens, jij en anderen vonden toch dat hij (te) zacht is? Kan dat nog veranderen? (geen idee of dat materiaal werkt nadat het net 'gelegd' is)
@Stream, toen ik voor het eerst zag dat ik bij V-senioren ingedeeld was, dacht ik hetzelfde als jij![]()
Ik vind het stom!
Daar kijk ik wel met enige regelmaat op ja, en daar staan ook wel aardig wat loopjes tussen maar bij sommige staat er vervolgens geen verwijzing naar een website en/of organisatie die de loop organiseert, waardoor ik dus geen steek verder kom. Maar goed, 25 oktober in ieder geval naar Dwingeloo, en op 13 december de Adventure Run 10km op Ameland, met als doel onder het uur te lopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat weet ikik wilde er mee zeggen dat er toch wat vaste posters gedurende dit jaar hier verdwenen zijn
Ik zie regelmatig wat staan in FRL, hou je hardloopkalender.nl een beetje bij?
Die loopjes zijn niet de reden dat ik uit Friesland vertrokken ben maar wel weer een bijkomend voordeelIk denk dat je in omgeving Den Haag / Rotterdam erg goed zit qua loopjes maar ik blijf lekker hier bij Utrecht hangen.
Volgens de officiële indeling zijn dat Masters.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.
Ik heb erg veel moeite mezelf tegen te houden, ik /moet/ echt een weekje rust houden van mezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog steeds erg veel moeite met mezelf motiveren om te gaan rennen, zeker met zulk meh-weer.
Maar nu loop je dus weer met je GSM?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
Horlogetest met Garmin Live tracking geslaagd
....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
Maak je geen zorgen, je mag al bijna bij de veteranen mee doen. Bij die cross is dat blijkbaar al vanaf 35 jaar.
Ik heb ook iets met lange mouwen aan. Regenjas!! Hier regent hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga denk ik maar in lange mouwen trainen zo
Die gaat sowieso meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar nu loop je dus weer met je GSM?
[..]
....
De tering, dat klinkt helemaal oud.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
Horlogetest met Garmin Live tracking geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |