Via bluetooth? Handig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ik live te volgen ben via Garmin met mijn nieuwe horloge icm telefoon
Ach zo. Tof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ik live te volgen ben via Garmin met mijn nieuwe horloge icm telefoon
Hopelijk moet ik nog een paar jaar wachten op die mogelijkheid. In principe wil ik nog niet af van mijn 610.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Si!
Loopje wordt dan aan het eind ook automagisch geuploaded naar GC
Dat duurt nog veel te lang dus. Buenos Aires is veel eerderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die overal ter wereld een marathon willen lopen op alfabetische volgorde zoals genoemd in het vorige topic.... ik heb Queenstown in de aanbieding
Doen die ook een ultra? Ga natuurlijk later als ik groot ben wel een ultra-ABC doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die overal ter wereld een marathon willen lopen op alfabetische volgorde zoals genoemd in het vorige topic.... ik heb Queenstown in de aanbieding
Ging vorig jaar primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Molenhoeks Makkie (aanstaande zondag) gaat wel over het spoor.
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ging vorig jaar primaeigenlijk wel jammer dat ik er dit jaar niet bij ben, is een erg leuke loop!
Komt niet handig uit met vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind het ook zo leuk dat ik er de halve van Amsterdam voor heb laten schieten.
Jammer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt niet handig uit met vakantie/luxeprobleem
Fantastisch parcours. Op loopafstand van mijn voordeur. Helaas heb ik nog nooit mee kunnen doen. Dit jaar ook gaat het weer niet door omdat ik al ergens anders loop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Startschot is dan ook net nadat de trein voorbij gereden is. Het begint dan ook om 10:19h.
Geen marathon meer bij de midwinterMARATHON...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen, inschrijving voor de Asselronde is weer geopend (en de kleinere loopjes voor de mensen die zich ondergesneeuwd voelen)
Vorig jaar daar gelopen. Superleuk rondje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor net van Gogo dat ik daar moet lopen. Dus ga me binnenkort maar inschrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen, inschrijving voor de Asselronde is weer geopend (en de kleinere loopjes voor de mensen die zich ondergesneeuwd voelen)
Rotterdam is misschien leuk ^^quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga eens een marathon-wishlist samenstellen.
Ja, sneu... en niet eens met een goede reden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Geen marathon meer bij de midwinterMARATHON...
Jij ook alquote:Rotterdam is misschien leuk ^^
Te weinig belangstelling. Best een aardige reden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, sneu... en niet eens met een goede reden.
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Te weinig belangstelling. Best een aardige reden.
Die zijn er altijd. Maar twee keer zoveel inschrijfgeld willen ze ook niet betalen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?
I wouldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die zijn er altijd. Maar twee keer zoveel inschrijfgeld willen ze ook niet betalen.
Een aantal wat rechtvaardigt dat je belangrijke doorgaande wegen langer afsluit denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie daarna altijd enthousiaste reacties van lopers verschijnen die het jammer vinden dat de afstand gecanceld, woedende soms zelfs. dus hoeveel is te weinig voor de organisatie?
En een goede voorbereiding op Rotterdam. Ga 'm nu niet lopen denk ik.quote:Vindt de verlaging van 27,5 naar 25 ook al jammer, 27,5 is toch meer uitdaging.
Misschien een beetje overschaduwd door de Marikenloop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vond het ook jammer dat de Arnhemse Meisjesloop niet doorging dit jaar. Ook te weinig belangstelling. Terwijl de voorgaande 3 edities steeds groeiende waren
Ik zou ook meer dertigjes willen lopen, ook een mooie manier om fit te blijven voor een marathon. Zijn er ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een aantal wat rechtvaardigt dat je belangrijke doorgaande wegen langer afsluit denk ik.
[..]
En een goede voorbereiding op Rotterdam. Ga 'm nu niet lopen denk ik.
Mwa, de Arnhemse Meisjesloop is een loopje op vrijdagavond door de binnenstad van Arnhem, met zo'n 150 deelneemsters. Staat niet in verhoudingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien een beetje overschaduwd door de Marikenloop.
terechte klacht!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou ook meer dertigjes willen lopen, ook een mooie manier om fit te blijven voor een marathon. Zijn er ook niet zoveel.
Dit soort dingen zorgen er in principe alleen maar voor je lijf heel hard z'n kachel aan gaat gooien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
De organisatie is prima. Het was alleen afgelopen jaar heel warm en daar hadden ze geen extra water posten voor ingezet.quote:
Ik ontdek net de 30 van Amsterdam, Beek, Alphen a/d Rijn (Zegerplasloop), Spaarnwoudeloop en ik loop zelf de Groet uit Schoorl run (30)quote:
Zeg doe eens rustig. Voor een een marathon moet je niks doen wat je normaal ook niet doet. Dus als je normaal je waterzak niet uitkookt, nu ook niet. En als je normaal niet met je hamster in bed slaapt, dan zaterdag ook niet!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oooohhh ik ben echt dom geweest. Had laatst in een poging verstandig te zijn mijn waterzak uitgekookt, maar nu is het sluitingsmechanisme dus kromgetrokken
Misschien zo nog een keer in heet water om te kijken of ik hem weer recht kan buigen, en anders vóór zondag nog een nieuwe waterzak voor in de rugtas halen. Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?
Maar ik zou niet een merk waterzak halen welke je nooit hebt getest. Stel je voor dat je er nu eentje neemt waarbij je niet goed kunt zuigen, dan baal je wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat hoeft toch niet merk-specifiek te zijn lijkt me?
Dit was 2 weken geleden, dat ik hem uitkookte. Ik kwam er alleen nu pas achter omdat ik hem tussentijds niet gebruikt had. En het was uberhaupt de eerste poging tot schoonmaken, leek me wel handig na 2 maanden gebruik. En ik ben heel rustig hoor, het is alleen oerdomquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeg doe eens rustig. Voor een een marathon moet je niks doen wat je normaal ook niet doet. Dus als je normaal je waterzak niet uitkookt, nu ook niet. En als je normaal niet met je hamster in bed slaapt, dan zaterdag ook niet!
Als ik hem donderdag haal kan ik hem nog even kort uittesten op zaterdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik zou niet een merk waterzak halen welke je nooit hebt getest. Stel je voor dat je er nu eentje neemt waarbij je niet goed kunt zuigen, dan baal je wel.
Geen 2 weken maar reken op een goede week voor je pakketje bezorgd wordt. Zaterdag gaat dus niet lukken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, MoBlo en Wolve (of anderen met ervaring): hebben jullie ooit in NL al wel eens iets bij Wiggle besteld en hoe snel kwam het binnen?
(Als ik nu iets bestel, is het er zaterdag? Of duurt het altijd minimaal twee weken?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |