Je wil nu twee dingen tegelijk zeggen en dat pakt niet goed uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zie niet in waarom die op mijn sympathie zouden krijgen.
Hooguit 40 duizend potentiele voetbalspelers. Bijna naar een WK gaan en het nu gewoon weer goed doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Dat IJsland is echt niets bijzonders hoor. Zie niet in waarom die op mijn sympathie zouden krijgen.
Heeft wel wat weg van Oranje ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je wil nu twee dingen tegelijk zeggen en dat pakt niet goed uit.
Die mag van mij nu oprotten en neem dat overschatte zoontje maar dan meteen mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over twee jaar mag Scholletje het proberen.
Feyenoorder?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef Ties02 het volgende:
SCHANDE
GA JE SCHAMEN
SLECHTE PLOEG
WAARDELOOS
Het is niet te geloven dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van Oranje ja.
Lichtpuntje, topfavoriet alles.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
We hebben het beter gedaan dan turkije.
Je maakt momenteel een vrij verwarde indruk op mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wissel voor Nederland in het shirt van IJsland, dat stond bovenin beeld..
twitter:LouisfromGaal twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:34:50BENEATHCOUNTRY WHAT FALL YOU ME AGAINST. 2-0 against Icecountry. Time for 5-3-2. reageer retweet
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beter dan van persie in de 1e helft ja
Geen woordgraptwitter:televoetbal twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:36:04Oranje is de weg kwijt: verbijsterend verlies op IJsland http://t.co/2GSF6E0sHe #ijsned reageer retweet
Ik vrees Blind. Doe dan maar Seedorf, Kluivert en Davids met Reiziger en Bogarde.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me toch dat we nu in ieder geval een nieuwe bondscoach gaan krijgen, toch?
Hoelang zal Jack nu moeten wachten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef Strani het volgende:
Dit wordt licht ongemakkelijk zo, tussen Jack en Guus.
Vast december ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer zijn de volgende kwalificatiewedstrijden?
Iemand die dit kan vertalen ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
twitter:LouisfromGaal twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:34:50BENEATHCOUNTRY WHAT FALL YOU ME AGAINST. 2-0 against Icecountry. Time for 5-3-2. reageer retweet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
v Persie stopt als international. Gooit zijn shirt en de aanvoerdersband al weg
Gert Jan Verbeek zit al bij de telefoon naar verluidt .quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me toch dat we nu in ieder geval een nieuwe bondscoach gaan krijgen, toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook dat is van Persie! ondanks verlies omdat hij met matige spelers moet spelen toch zo groot zijn om nog even op deze mooie manier aandacht te geven voor de meegekomen fans.
Nee joh, de knvb blijft achter hun keuze staan. moet ook wel anders slaan ze een behoorlijke flater.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Blindquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vrees Blind. Doe dan maar Seedorf, Kluivert en Davids met Reiziger en Bogarde.
Hij zal dan wel weer zeggen dat het publiek waar voor z'n geld heeft gekregen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op enorme kritische zuigende vragen aan Robin van Persie.
Van Persie als enige wel ! kunnen al die haters de bek dicht houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef n00b13 het volgende:
Spelers die na zo'n zaad partij niet eens langs de supporters lopen.
Die gast heeft gewoon 18k volgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga jouw post uitprinten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Nederland heeft gewoon kei en keihard gewerkt, maar Ijsland is gewoon een hele goede ploeg met o.a Sigtorsson waar Nederland niet zomaar van kan winnen.
Speelt 1 wedstrijd slechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die mag van mij nu oprotten en neem dat overschatte zoontje maar dan meteen mee.
In de ArenA gaan Ijsland en Tsjechie met de broek omlaag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef KingRoland het volgende:
We pakken jullie moeders thuis wel.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar die hebben ze sowieso al geslagen door Hiddink überhaupt aan te stellen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee joh, de knvb blijft achter hun keuze staan. moet ook wel anders slaan ze een behoorlijke flater.
Nederland is een smakeloos landje. Ik walg van Maniquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon 18k volgers
twitter:tom_dumoulin twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:36:49Was Van Gaal er nog maar als coach. Die legde deze nederlaag uit als deel van het proces. En je geloofde het en je wist dat het goed kwam. reageer retweet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie als echte aanvoerder ook na een verlies partij voor de camera letten jullie even op haters.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie als echte aanvoerder ook na een verlies partij voor de camera letten jullie even op haters.
Wolfswinkelquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
exitGUUS!
exitNL
In:
Emanuelson
Braafheid
Van Ginkel
Van Wolfswinkel
Dat verdient respect.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Persie als enige wel ! kunnen al die haters de bek dicht houden.
Let je even op zijn taalgebruik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij hoest constant een natte wind.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Robin maakt het allemaal nog even wat zieliger met zijn hoestbuien.
Voetballen ook totaal niet naar voren, wat armoede. Balletje breed, balletje terug.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch zijn het steeds weer die domme vroege doelpunten tegen die je de das omdoen.. Ben blij dat De Vrij en BMI weg zijn bij Feyenoord eerlijk gezegd.. kunnen er gewoon weinig van
Het is dat IS niks heeft aan zo'n slapjanus...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Van Persie praat eens normaal Nederlands man, nep mocro. Formuleer eens normale Nederlandse zinnen. Dit kan toch niet mensen. Dit is dan je aanvoerder. MAN MAN MAN.
Oké Mikey. het komt allemaal wel goed. Strootman is weer bijna fitquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu probeert de verslaggever het op Hiddink te schuiven en neemt aanvoerder Van Persie het voor hem op.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu probeert de verslaggever het op Hiddink te schuiven en neemt aanvoerder Van Persie het voor hem op.
twitter:tom_dumoulin twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:39:43Bij gebrek aan een tenenkrommend interview van Van Gaal laten ze Van Persie weer spreken. Wel tenenkrommend, maar helaas niet leuk. reageer retweet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:39 schreef muzas het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Ruud Bennie Blind.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is dat IS niks heeft aan zo'n slapjanus...
Of Terrel Ondaan. Allebei op de brommer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef superniger het volgende:
Virgil Misidjan moeten ze opstellen.
Op het strand hersteld?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mikey. het komt allemaal wel goed. Strootman is weer bijna fit
Jullie moeten bidden dat Van Persie een dubbele beenbreuk oploopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Als we de volgende wedstrijden winnen zijn we gewoon door.
Enige wat we moeten doen is bidden dat Strootman, Memphis en Robben fit zijn.
Heb je dat gezeik op van Persie gelezen de afgelopen dagen ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mikey. het komt allemaal wel goed. Strootman is weer bijna fit
Ik krijg het idee dat je hem niet zo mag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ja euh.... we waren slordig ah sahbi je weet toch. Hunnie spelen zo en wij doen het niet goed. Guus is oké ja toch tfoee hee.
Die is op de brommerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef superniger het volgende:
Virgil Misidjan moeten ze opstellen.
Dat kwam omdat ik dat deedquote:
Jozefzoon?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Zoet
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
Wijnaldum - Schaars - Maher
Narsingh - Locadia - Depaai
Wanneer krijgt Hiljemark zijn paspoort?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Zoet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Zoet
Mikey, pillen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
En waar is dat interview met Huntelaar ? juist..
Ik vind Robben ook stom. Altijd maar zijn dribbel naar het centrum. Zo voorspelbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Als we de volgende wedstrijden winnen zijn we gewoon door.
Enige wat we moeten doen is bidden dat Strootman, Memphis en Robben fit zijn.
Meer inwoners inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, overdrijf het even flink. Luxemburg is wat anders dan IJsland.
Strootgod en Robben zijn over.quote:
twitter:frenkdeboer twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:58:10Dit is de payback van een spanjaard. Die 5-1 zit hem nog steeds dwars. #ijsned (@Fifalosophy) reageer retweet
Het was 'm blijkbaar niet opgevallen, die 3-0 tegen Turkije.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vooraf zei hij nog dat IJsland pittig zou wordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Onder welke steen heeft Tom Egbers de laatste jaren gelegen dat hij echt niet snapt dat ze in IJsland en Tsjechie ook echt lekker kunnen voetballen, die zelfingenomen verbazing en shock
Hij maakte een arrogant gebaar en heeft een tijd geen interviews gegeven. Dus klopte gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je dat gezeik op van Persie gelezen de afgelopen dagen ?
Is snel weg na de wedstrijd... wil geen interviews doen is arrogant.
Nu binnen 5 minuten allemaal ontkracht.
Of Sjaak Polak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Maak Roy Keane bondscoach. Eens zien of van Persie dan een grote bek heeft.
Botakaquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef Nober het volgende:
Tijd dat wat spelers van PEC Zwolle en Cambuur in het Nederlands elftal gaan spelen.
Assistent onder v/d Brom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Van Basten moet terug als bondscoach.
Dat was om politiek correct te zijn, denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooraf zei hij nog dat IJsland pittig zou worden
Waar staat kk voor?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgende keer:
---------------------- krul -------------
van der kk wiel - vlaar - virgil -- willems
---------------------- de kk jong -----------
--wijnaldum-------sneijder-----------strootman
narsingh-----------van wolfswinkel ------- depay
ik ben BOOS
In de volgende wedstrijd waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Kikopuz het volgende:
Waar kan je de overtreding van De Vrij terug zien?
Niet van die gekke praat doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef TheVulture het volgende:
4-2-3-1 en een beetje meer inzet, Van Persie naar links en Huntelaar in de spits... klaar is Guus.
frenkdeboerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef KingRoland het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:58:10Dit is de payback van een spanjaard. Die 5-1 zit hem nog steeds dwars. #ijsned (@Fifalosophy) reageer retweet
Luxemburg 500.000 inwoners, IJsland 300.000quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
En nu ineens zo nodig mee willen doen aan de Hiddink slachting?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was om politiek correct te zijn, denk ik.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:40:48Zwarte bladzijde in geschiedenis Oranje. reageer retweet
Doe er maar lollig over maar die Van Persie is niks roepers van de laatste dagen zijn gewoon allemaal kneusjes natuurlijk.quote:
Dan wordt de Toto wel lekker makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om deze basisopstelling te hanteren
----------------------Ten Rouwelaar--------------------------
Hateboer - Veltman - Van Aken - Van der Weg
----------------Immers -- Brama
Narsingh -------------Ten Den --- Wildschut
----------------------- Te Vrede
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Slobeend het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:40:48Zwarte bladzijde in geschiedenis Oranje. reageer retweet
Ik zou Artje van Peppen in de basis zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis Beugelsdijk ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Ik zie een play-off wedstrijd tegen Liechtenstein aankomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
We maken nog kans op de derde plaats, Turkije heeft gelijk gespeeld.
Die springt net zover als zijn persoonlijkheid hem toelaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
Oranje in deze vorm verliest ook uit bij Turkijequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Immers, Aken en Te Vrede verdienen wel een kansje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar dat werkt niet hè. Als Zwarte Piet een Antilliaan of Surinamer was wel, maar hij is Spaans.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er is nog maar 1 hoop voor het Nederlands elftal
en dat is zwarte piet terughalen xd
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Hij kan net zo goed naast het doel gaan staan, zo kansloos bij penalties.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Godver wat een treurnisquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Jullie willen heel het land ten gronde richten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Wij moeten er nog tegen spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Godver wat een treurnis
tegen fucking letland
Dat heeft de knvb al gedaan door eerst Guus en straks Blind als bondscoach te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie willen heel het land ten gronde richten?
Een poll op het internet.quote:
WOWquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk ga toch je moeder pijpen.
Blind als verdedigerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heeft de knvb al gedaan door eerst Guus en straks Blind als bondscoach te nemen.
nou nou nouquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Grafkist open en beffen die sletquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |