Ik zou Artje van Peppen in de basis zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om deze basisopstelling te hanteren
----------------------Ten Rouwelaar--------------------------
Hateboer - Veltman - Van Aken - Van der Weg
----------------Immers -- Brama
Narsingh -------------Ten Den --- Wildschut
----------------------- Te Vrede
Ik mis Beugelsdijk ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Ik zie een play-off wedstrijd tegen Liechtenstein aankomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
We maken nog kans op de derde plaats, Turkije heeft gelijk gespeeld.
Die springt net zover als zijn persoonlijkheid hem toelaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
Oranje in deze vorm verliest ook uit bij Turkijequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Immers, Aken en Te Vrede verdienen wel een kansje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om deze basisopstelling te hanteren
----------------------Ten Rouwelaar--------------------------
Hateboer - Veltman - Van Aken - Van der Weg
----------------Immers -- Brama
Narsingh -------------Ten Den --- Wildschut
----------------------- Te Vrede
Ja maar dat werkt niet hè. Als Zwarte Piet een Antilliaan of Surinamer was wel, maar hij is Spaans.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er is nog maar 1 hoop voor het Nederlands elftal
en dat is zwarte piet terughalen xd
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Hij kan net zo goed naast het doel gaan staan, zo kansloos bij penalties.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Godver wat een treurnisquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Jullie willen heel het land ten gronde richten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Wij moeten er nog tegen spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Godver wat een treurnis
tegen fucking letland
Dat heeft de knvb al gedaan door eerst Guus en straks Blind als bondscoach te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie willen heel het land ten gronde richten?
Een poll op het internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |