Het was 'm blijkbaar niet opgevallen, die 3-0 tegen Turkije.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, overdrijf het even flink. Luxemburg is wat anders dan IJsland.
Vooraf zei hij nog dat IJsland pittig zou wordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Onder welke steen heeft Tom Egbers de laatste jaren gelegen dat hij echt niet snapt dat ze in IJsland en Tsjechie ook echt lekker kunnen voetballen, die zelfingenomen verbazing en shock
Hij maakte een arrogant gebaar en heeft een tijd geen interviews gegeven. Dus klopte gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je dat gezeik op van Persie gelezen de afgelopen dagen ?
Is snel weg na de wedstrijd... wil geen interviews doen is arrogant.
Nu binnen 5 minuten allemaal ontkracht.
Of Sjaak Polak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Maak Roy Keane bondscoach. Eens zien of van Persie dan een grote bek heeft.
Botakaquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef Nober het volgende:
Tijd dat wat spelers van PEC Zwolle en Cambuur in het Nederlands elftal gaan spelen.
Assistent onder v/d Brom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Van Basten moet terug als bondscoach.
Dat was om politiek correct te zijn, denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooraf zei hij nog dat IJsland pittig zou worden
Waar staat kk voor?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgende keer:
---------------------- krul -------------
van der kk wiel - vlaar - virgil -- willems
---------------------- de kk jong -----------
--wijnaldum-------sneijder-----------strootman
narsingh-----------van wolfswinkel ------- depay
ik ben BOOS
In de volgende wedstrijd waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Kikopuz het volgende:
Waar kan je de overtreding van De Vrij terug zien?
Niet van die gekke praat doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef TheVulture het volgende:
4-2-3-1 en een beetje meer inzet, Van Persie naar links en Huntelaar in de spits... klaar is Guus.
frenkdeboerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:42 schreef KingRoland het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:58:10Dit is de payback van een spanjaard. Die 5-1 zit hem nog steeds dwars. #ijsned (@Fifalosophy) reageer retweet
Luxemburg 500.000 inwoners, IJsland 300.000quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, overdrijf het even flink. Luxemburg is wat anders dan IJsland.
En nu ineens zo nodig mee willen doen aan de Hiddink slachting?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was om politiek correct te zijn, denk ik.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:40:48Zwarte bladzijde in geschiedenis Oranje. reageer retweet
Doe er maar lollig over maar die Van Persie is niks roepers van de laatste dagen zijn gewoon allemaal kneusjes natuurlijk.quote:
Dan wordt de Toto wel lekker makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om deze basisopstelling te hanteren
----------------------Ten Rouwelaar--------------------------
Hateboer - Veltman - Van Aken - Van der Weg
----------------Immers -- Brama
Narsingh -------------Ten Den --- Wildschut
----------------------- Te Vrede
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Slobeend het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:40:48Zwarte bladzijde in geschiedenis Oranje. reageer retweet
Ik zou Artje van Peppen in de basis zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis Beugelsdijk ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Ik zie een play-off wedstrijd tegen Liechtenstein aankomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
We maken nog kans op de derde plaats, Turkije heeft gelijk gespeeld.
Die springt net zover als zijn persoonlijkheid hem toelaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
Oranje in deze vorm verliest ook uit bij Turkijequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Immers, Aken en Te Vrede verdienen wel een kansje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar dat werkt niet hè. Als Zwarte Piet een Antilliaan of Surinamer was wel, maar hij is Spaans.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er is nog maar 1 hoop voor het Nederlands elftal
en dat is zwarte piet terughalen xd
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Hij kan net zo goed naast het doel gaan staan, zo kansloos bij penalties.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die duik van Cillessen trouwens bij die penalty.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Als je maar blijft weigeren om Lex Immers te selecteren krijg je vanzelf het deksel op de neus.
Godver wat een treurnisquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:45 schreef L3gend het volgende:
Jullie willen heel het land ten gronde richten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
Kan Ron Jans niet 2 baantjes combineren ? zo af en toe wat doen bij Oranje kan toch ook wel ?
Wij moeten er nog tegen spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Godver wat een treurnis
tegen fucking letland
Dat heeft de knvb al gedaan door eerst Guus en straks Blind als bondscoach te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie willen heel het land ten gronde richten?
Een poll op het internet.quote:
WOWquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk ga toch je moeder pijpen.
Blind als verdedigerquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heeft de knvb al gedaan door eerst Guus en straks Blind als bondscoach te nemen.
nou nou nouquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Grafkist open en beffen die sletquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |