Hoelang zal Jack nu moeten wachten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef Strani het volgende:
Dit wordt licht ongemakkelijk zo, tussen Jack en Guus.

Vast december ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer zijn de volgende kwalificatiewedstrijden?

Iemand die dit kan vertalen ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
twitter:LouisfromGaal twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:34:50BENEATHCOUNTRY WHAT FALL YOU ME AGAINST. 2-0 against Icecountry. Time for 5-3-2. reageer retweet

quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
v Persie stopt als international. Gooit zijn shirt en de aanvoerdersband al weg

Gert Jan Verbeek zit al bij de telefoon naar verluidt .quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me toch dat we nu in ieder geval een nieuwe bondscoach gaan krijgen, toch?

quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook dat is van Persie! ondanks verlies omdat hij met matige spelers moet spelen toch zo groot zijn om nog even op deze mooie manier aandacht te geven voor de meegekomen fans.

Nee joh, de knvb blijft achter hun keuze staan. moet ook wel anders slaan ze een behoorlijke flater.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me toch dat we nu in ieder geval een nieuwe bondscoach gaan krijgen, toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |