Gezellig!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Met het uitstellen van m'n M door de blaarproblemen en de daardoor niet optimale training zijn Wolve en ik samen naar een M in april aan 't kijkenen we hebben er een lichtjes heuvelaf (van A naar B) gevonden
! Ik zei van 't weekend nog dat een M zoals onze afgelopen HM echt awesome zou zijn, en toen stuitte ik er per ongeluk zomaar op één!
Dus wellicht gaan we in april samen 'n M doen
Daarna kwam een iets serieuzere post.quote:
http://www.diepehelholterbergloop.nl/inschrijven/quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef wyccie het volgende:
De Diepe Hel wil ik eigenlijk ook wel eens doen. Alleen al vanwege de naam eigenlijk.
Yayquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me 'n klein beetje Moblo, net blaren geprikt (al blijven mijne mooi dicht en barsten ze niet open.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
DEUTSCHLAND!!einzquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja
Voor mij een soort herkansings eerste, voor Wolve de eerste, lekker rustig hobbelen, en daarna wel kijken naar verbetering. Het is ook nog eens 75% trailpaden (steenslag enzo)dus nagenoeg verkeersvrij enzo
En in Duitsland
![]()
Hmm, ik doe de zondag erna al de Devil's Trail.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.diepehelholterbergloop.nl/inschrijven/
Over 2 weken mag jeIk maak foto's
Oh gezellig. De devilstrail doe ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik doe de zondag erna al de Devil's Trail.
Als het nou in de buurt was zou ik nog wel zo gek zijn geweest om me voor de korte afstand in te schrijven.
Ik geniet wel van jouw foto's.
Oui oui oui dat wil ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh Qouiuouoiooui zou je mijn afstand bij Devilstrail van 36 naar 22,22 willen switchen? Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 13-10-2014 07:09:32 ]
Dank u vriendelijk!quote:
"Want wij werken tegenwoordig met tijdvakken, dat is zo handig!"quote:Op maandag 13 oktober 2014 06:02 schreef YUR het volgende:
Horloge komt vandaag al!
Tussen 08.30 en 21.30...![]()
Dit is ook een tijdvakquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Want wij werken tegenwoordig met tijdvakken, dat is zo handig!"
Ik had er gewoon een blarenpleister op geplakt, aangezien je toch een paar dagen niet hoeft te lopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me 'n klein beetje Moblo, net blaren geprikt (al blijven mijne mooi dicht en barsten ze niet open.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
na veel wikken en wegen toch maar ingeschreven voor de Southland Marathon komende zondag.
met 105 jaar de oudste marahon in, niet alleen Nieuw-Zeeland, maar ook het Zuidelijk halfrond....en mijn "thuismarathon"
afgaande op mijn tijd in Christchurch en de resultaten van afgelopen jaar moet een top 10 plaats bij de Masters er in zittenNice! Zoiets wil ik ook nog een keer doen, een heul klein evenement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is die HM van over een paar weken al relatief klein als ik zo naar de uitslagen van vorig jaar kijk, "slechts" 108 Mannen in de recreanten.
Ik vermoed dat het moeilijk gaat worden om linkerrijtje te lopen daarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Daar maken we gewoon een moment voorquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:27 schreef GotC het volgende:
Ik heb nu 2 weken niet gelopen () en mission complete: m'n blaren zijn nu voor 95% weg en genezen.
Kijken of ik deze week een moment heb om te gaan lopen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja
Voor mij een soort herkansings eerste, voor Wolve de eerste, lekker rustig hobbelen, en daarna wel kijken naar verbetering. Het is ook nog eens 75% trailpaden (steenslag enzo)dus nagenoeg verkeersvrij enzo
En in Duitsland
![]()
Die combinatie staat ook zeker hoog op mijn to-do-listquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Duitsland + Marathon
Ik doe er in 2016 waarschijnlijk weer in die combinatie, wel op de weg
Hamburg 2016? Lekker over de Reeperbahn lopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Die combinatie staat ook zeker hoog op mijn to-do-list
Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar ik neig naar een minder grote. Er zijn er genoeg om uit te kiezen bij de burenquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Hamburg 2016? Lekker over de Reeperbahn lopen
Hamburg zou een logische keuze voor mij zijn, woont een bekende daar die er ook wel oren naar heeft om de marathon te lopen. Maar is ook nog niet zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar ik neig naar een minder grote. Er zijn er genoeg om uit te kiezen bij de buren
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef Devv het volgende:
Kort verslag van vandaag, gewoon voor de leuk.Meer dan drie minuten winst op de 10 km in een klein jaar is meer dan prima. Die 46 minuten ligt mooi in de lijn met je progressie. En die 45-er komt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2014 08:03:35 ]
Negatieve splitquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Afstand De Lage Landen Hele marathon
Categorie Vsen
Totaal plaats 1069 / 1296
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
Netto tijd 4:11:03
5 kilometer 29:46
10 kilometer 59:17
15 kilometer 1:28:52
20 kilometer 1:58:24
Halve marathon 2:05:03
25 kilometer 2:27:24
30 kilometer 2:57:54
35 kilometer 3:28:36
40 kilometer 3:59:17
Je vergeet 2,195 kmquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Negatieve split![]()
Nogmaals, onwijs goed gedaan SEM!
Heeft de helft van de mensen die jij spreekt zelf weleens een M gelopen? Ik zou vooral niet te hard starten, maar mikken op een marathonverloop zoals Guard en Semtex. Dat is allemachtigprachtig voor een eerste M. En je bij een volgende M pas een keer druk maken om tijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja ik weet niet maar wat voor tijd ik ook noem, de helft van de mensen die ik spreek zegt: volgens mij kan jij veel harder en de andere helft zegt: zo dat is wel hard, zou je dat nou wel doen.
Dus ik denk dat ik er gewoon voor mezelf over moet beslissenEn aanpassen van de tactiek kan natuurlijk altijd onderweg nog als het boven verwachting goed of slecht gaat..
Dit dus. Semtex heeft echt puik gelopen. Dat is beter dan half kotsend en jankend met een verval van twintig minuten over de finish strompelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Heeft de helft van de mensen die jij spreekt zelf weleens een M gelopen? Ik zou vooral niet te hard starten, maar mikken op een marathonverloop zoals Guard en Semtex. Dat is allemachtigprachtig voor een eerste M. En je bij een volgende M pas een keer druk maken om tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dit dus. Semtex heeft echt puik gelopen. Dat is beter dan half kotsend en jankend met een verval van twintig minuten over de finish strompelen.Ik ben strontjaloers op haar marathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op die van Guard
F means you're fucked
1 minuut verval in de tweede helft, positieve split dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Negatieve split![]()
Nogmaals, onwijs goed gedaan SEM!
Dat valt te regelen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 08:49 schreef Quoi het volgende:
Trots op mijn meneerIs momenteel op meerdaagse wandeling-wildkampeer-trip op Isle of Skye (Schotland). Omdat de route zwaarder is dan gedacht en de groep lopers dit jaar meer onervaren, moet er worden ingekort, er zit er best een aantal doorheen. Nu gaat meneer (nergens last van) vandaag zijn meegenomen hardloopschoenen onderbinden en het laatste stuk hardlopen naar de auto - om daarmee de rest dus op te halen. Cool
Ik wil ook lopen in Schotland
Weet ik niet. In de buurt van The Old Man of Storr. Ik krijg signalen door dat het trouwens zó mooi isquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben strontjaloers op haar marathonEn op die van Guard
Helemaal waar dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:52 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, ik vind dat zo laatig te zeggen hoe je moet lopen... Ik had ook dik verval de laatste kilometers tijdens m'n eerste marathon, maar met een marathon weet je pas bij 30-35 km hoe je je echt voelt. Maar als je traag gaat starten ga je vanaf dat punt echt geen minuten meer goed maken op een beoogde tijd of zo...
Ik ben het er wel mee eens dat het voor je gevoel een mooi doel is om vlak proberen te lopen tijdens je eerste marathon als je hem vooral wilt finishen. Maar als je ambities hebt qua tijd (en waarom zou je die niet mogen hebben als je ergens maanden voor traint?), dan kan je wel traag gaan starten en vlak lopen, maar kan je je beoogde tijd vaak al snel over boord gooien. Als je hard wilt lopen hoort kapot gaan erbij, soms gok je goed en hou je het vol, soms lever je in en betaal je de prijs... Maar anders loop je nooit PR's...
En terechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ging niets als gehoopt en had een bagger tijd. Maar ben nog steeds trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |