Gezellig!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Met het uitstellen van m'n M door de blaarproblemen en de daardoor niet optimale training zijn Wolve en ik samen naar een M in april aan 't kijkenen we hebben er een lichtjes heuvelaf (van A naar B) gevonden
! Ik zei van 't weekend nog dat een M zoals onze afgelopen HM echt awesome zou zijn, en toen stuitte ik er per ongeluk zomaar op één!
Dus wellicht gaan we in april samen 'n M doen
Daarna kwam een iets serieuzere post.quote:
http://www.diepehelholterbergloop.nl/inschrijven/quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef wyccie het volgende:
De Diepe Hel wil ik eigenlijk ook wel eens doen. Alleen al vanwege de naam eigenlijk.
Yayquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me 'n klein beetje Moblo, net blaren geprikt (al blijven mijne mooi dicht en barsten ze niet open.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
DEUTSCHLAND!!einzquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja
Voor mij een soort herkansings eerste, voor Wolve de eerste, lekker rustig hobbelen, en daarna wel kijken naar verbetering. Het is ook nog eens 75% trailpaden (steenslag enzo)dus nagenoeg verkeersvrij enzo
En in Duitsland
![]()
Hmm, ik doe de zondag erna al de Devil's Trail.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.diepehelholterbergloop.nl/inschrijven/
Over 2 weken mag jeIk maak foto's
Oh gezellig. De devilstrail doe ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik doe de zondag erna al de Devil's Trail.
Als het nou in de buurt was zou ik nog wel zo gek zijn geweest om me voor de korte afstand in te schrijven.
Ik geniet wel van jouw foto's.
Oui oui oui dat wil ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh Qouiuouoiooui zou je mijn afstand bij Devilstrail van 36 naar 22,22 willen switchen? Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 13-10-2014 07:09:32 ]
Dank u vriendelijk!quote:
"Want wij werken tegenwoordig met tijdvakken, dat is zo handig!"quote:Op maandag 13 oktober 2014 06:02 schreef YUR het volgende:
Horloge komt vandaag al!
Tussen 08.30 en 21.30...![]()
Dit is ook een tijdvakquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Want wij werken tegenwoordig met tijdvakken, dat is zo handig!"
Ik had er gewoon een blarenpleister op geplakt, aangezien je toch een paar dagen niet hoeft te lopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me 'n klein beetje Moblo, net blaren geprikt (al blijven mijne mooi dicht en barsten ze niet open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |