Nee, hier ook nietquote:
Wat watquote:
Ditquote:
Die kans lijkt me vrij kleinquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
mijn tt zou zijn
[Radio 49] #5350 #BringBackFylaxFriday
U wot mate !quote:
quote:
quote:
friet is ook voor mensen in gelderlandquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is patat ouwe, friet is voor belgen.
Deze Eindbaas snapt het!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Das wel het beste deel ja!quote:
Possie ik heb vorige week iets teveel bier opquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel het beste deel ja!
Maar een biertje drinken zonder Possie... Das toch wel een gemis al zeg ik t zelf...
Ik heb het nog altijd zonder gekundquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar een biertje drinken zonder Possie... Das toch wel een gemis al zeg ik t zelf...
Ik ben geen baas?quote:
Je weet dus nog niet hoe het is met...quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd zonder gekund
Bier zonder possie is hetzelfde als een BH zonder tieten erin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindbaas!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bier zonder possie is hetzelfde als een BH zonder tieten erin.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh wacht...![]()
Ik heb die post niet geplaatst...![]()
gotquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet ingetuned...Ik zit GOT s4 te kijken...
Ja, terwijl ik de boel bij elkaar aan het klikken was vroeg ik mij ook al af waarvoor ik het deed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet ingetuned...Ik zit GOT s4 te kijken...
Voor mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik de boel bij elkaar aan het klikken was vroeg ik mij ook al af waarvoor ik het deed.
Das wel erg weinigquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:32 schreef EggsTC het volgende:
Ik luister 00.db omdat gup t niet meer deed
Voor de rest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik de boel bij elkaar aan het klikken was vroeg ik mij ook al af waarvoor ik het deed.
Ik vergeef jequote:Op zondag 12 oktober 2014 02:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik eehm was miss LB vergeten idd...![]()
Mijn excuus...
Nah, ik baal gewoon omdat ik zie dat Gup wél streamt, en dus eigenlijk hoorbaar zou moeten zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor de rest.Er zijn vast luisteraars en users die wel gebruik maken van Gup. Ga jezelf nou niet gek maken omdat ik niet luister!
Primaquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms moet je verder kijken dan je gevoelens en je verstand laten spreken.
Deze man weet gewoon. Nu ga ik even naar de wc en ben zo weer terug.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Buiten dat Fok erg loopt te kutten met mij atm gaat t wel lekker ja!quote:
quote voor het nageslachtquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
nogmaals kan iemand even tegen outpost zegge dat ie mij moert unblokkeren
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kleine dame... Wijsheid, ze heeft het!
Windows xp watquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Buiten dat Fok erg loopt te kutten met mij atm gaat t wel lekker ja!Net van een vriend een i3 gekregen terwijl ik hier voor nog op windows xp pc's draaide.
Hulde even voor deze baas die mij deze pc gunde!![]()
Ik moet niets! Niemand hier op Fok gaat mij iets vertellen over mijn eigen css. Daar heb ik een abo voor genomen. Fokker please ga zulke quotes ook gewoon niet meer quoten. Thxquote:
Had ik ook nog op gedraaid als M$ het support niet had stop gezet.quote:
Die gelde(re)n niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
friet is ook voor mensen in gelderland
Waarom zo old schoolquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik ook nog op gedraaid als M$ het support niet had stop gezet.
Ehm... die snap ik niet want ik vind jou juist een van de verstandigste mensen die ik ooit heb ontmoet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mij
Omdat ik ik heel erg old school ben misschienquote:
W7 ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat XP gewoon beter en gebruikers vriendelijker is.
Yoda jij bentquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mij
Je hoeft dat ook niet per se te hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik ik heel erg old school ben misschien
Ik voel mij meer op mijn gemak bij een unix/linux prompt dan met windows tegeltjes
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.quote:
W8 is handig met touchscreen. Zonder is het echt rukquote:
Zo las ik dat ookquote:
Dat ik zelfs op mijn wat oudere leeftijd ook nog wel eens niet weet wat wijsheid is, en dat ik dan soms door iemand half mijn leeftijd op het juiste pad wat gewezenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm... die snap ik niet want ik vind jou juist een van de verstandigste mensen die ik ooit heb ontmoet...Whats your point...
Ja maar ik bedoel dat W7 nog enigzins de oude interface heeft, W8 is echt totaal andersquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.
Ow, het is gelukkig nog windows 7, die werkt nog echt best wel goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.
Daar ben ik voor!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik zelfs op mijn wat oudere leeftijd ook nog wel eens niet weet wat wijsheid is, en dat ik dan soms door iemand half mijn leeftijd op het juiste pad wat gewezen
Tunnelvisie, daar heb je anderen voor nodig om je uit te halen
Nou?quote:
Negatief, thuis 8.1 met classic shell goed te doen. Op mijn werk weiger ik naar 8.1 over te gaan. 8.1 sinds de april 2014 direct-x driver update, oudere games kan je dan helemaal niet meer spelen, zelfs in XP compatibilty mode niet goed te doen meerquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
W8.1 schijnt dan weer beter te zijn.
Helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat W7 nog enigzins de oude interface heeft, W8 is echt totaal anders
quote:
9 schijnt wel weer meer gebruik te maken van de oude interface en drivers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negatief, thuis 8.1 met classic shell goed te doen. Op mijn werk weiger ik naar 8.1 over te gaan. 8.1 sinds de april 2014 direct-x driver update, oudere games kan je dan helemaal niet meer spelen, zelfs in XP compatibilty mode niet goed te doen meer
Mooi, kan ik namelijik gewoon verder met het haken van huissloffen, en de citroentaart bakken voor mijn collega'squote:Op zondag 12 oktober 2014 02:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ben ik voor!Ok ook nog andere maar wij maken je wel weer wakker hoor Oma.
9 komt niet uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
9 schijnt wel weer meer gebruik te maken van de oude interface en drivers.
Bij windows is er altijd 1 versie goed, en dan weer 1 ruk. zag je ook al met vista en toen 7
Ja 10 bedoel ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
9 komt niet uit
Windows 10 in april/mei 2015 en M$ schijnt de garantie af te geven dat alle machines die nu op 8.x draaien probleemloos met 10 kunnen draaien. Eerst zien dan geloven. Ik had 8x graag overgeslagen
Wees blij dat ie je niet speciaal noemde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees blij dat ie je niet speciaal noemde!
Corky was ook speciaal!Q&Q en Duel in de diepte was voor jouw tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja en nu snap ik de link niet meer...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Q&Q en Duel in de diepte was voor jouw tijd
Dame?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kleine dame... Wijsheid, ze heeft het!
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en nu snap ik de link niet meer...
Mijk weer even op het zuur gezet ter conservering?quote:
Speciaal noemen ze mensen met het syndroom van down. Corky (of hoe je dat ook schrijft) speelde ooit als hooft persoon in een serie (god mag weten hoe die serie hete) als downer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ik
Ssst. Das mn sniekie account.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijk weer even op het zuur gezet ter conservering?
Ow,quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Speciaal noemen ze mensen met het syndroom van down. Corky (of hoe je dat ook schrijft) speelde ooit als hooft persoon in een serie (god mag weten hoe die serie hete) als down persoon.
Ja, hoe weet jij nu dat ik vanavond citroenschilletjesreepjes heb lopen versuikeren om ze morgen (of volgende week) in een citroentaart van cakebeslag met citroenjam en citroenbotercreme omhuld door een dun laagje gele marsepein gedecoreerd met de gesuikerde citroenreepjes voor mijn collega's te bakkenquote:
* MaryMouse Knokkels in bad plaatst, kijkt waar het luchtborrelt, dat deel boven water haalt, opschuurt, ontvet, en duct tape plaktquote:
Ik niet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:14 schreef MaryMouse het volgende:
Luisteren er mensen nog naar vervangend gup?
Ik hoor af en toe nog de piepjes tussen de nummers door die je ook hoort als een DJ gaat draaien namelijk.
Geeft niet, geniet jij nu maar van je nieuwe pcquote:
huh? wtf, ik zit al 5 jaar op een i5 ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb het net al geplaatst maar ik wil hier in t topic nog wel ff een serieuze post plaatsen om mijn dank te betuigen,
Ik heb vandaag dus een i3 pc gekregen. Nee het is niet het nieuwste van het nieuwste maar damn ik ben er zo blij mee!Ik zat nog met ide en xp...
Eindelijk nu een mega stap verder!![]()
Thx Vriend!![]()
i3 i5 en i7 is allemaal uit het zelfde jaar. alleen de een is wat krachtiger dan de anderquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
huh? wtf, ik zit al 5 jaar op een i5 ofzo?
Ja en ik dus tot vandaag nog op een XP machine.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
i3 i5 en i7 is allemaal uit het zelfde jaar. alleen de een is wat krachtiger dan de ander
prima voor tekstverwerking hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?
Life goes on. Corky! Je hebt hem gezien. echtquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ik
Pentium 3-4 zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...
Wat gebeurde er danquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...
Wel kwaliteits PC dan, alstie 12 jaar meegaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002
Geen idee. Ik heb m een jaar of anderhalf geleden gekocht (het moederbord dan) specificaties boeide me niet zo att. Ik moest een nieuw moederbord hebben met ide en sata aangezien alles bij mij nog ide was en ik het geld niet had om alles nieuw te kopen met sata.quote:
Ik heb echt maar even wat random bij elkaar gekliktquote:
Chrome kon maar 2 of 3 paginas laden, alles werd mega traag en nouja heul mn pc was gewoon ten dode opgeschreven. Ik heb vaak genoeg op t punt gestaan om m uit t raam te tiefen...quote:
2012.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chrome kon maar 2 of 3 paginas laden, alles werd mega traag en nouja heul mn pc was gewoon ten dode opgeschreven. Ik heb vaak genoeg op t punt gestaan om m uit t raam te tiefen...
Dit terwijl ik van 1 gig geheugen ging naar 2....Ok 2 is niet veel tegenwoordig maar met 1 draaide het gewoon goed. Ik had alleen soms haperingen, dus ik dacht naar meer geheugen te gaan. Ja dat eehm kan soms goed werken maar bij mij dus niet.
Yo... Nou shoarma zou best lekker zijnquote:
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn gevalquote:
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een Phenom II kwatkoor 3,2 Ghz
4GB RAM
Is dat slecht?
En wat als het een combinatie is?quote:
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect opquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"quote:
Kopstootquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn geval
Weg gooien en een nieuwe kopen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!
Ja begint wel traag te worden, altijd met dat windows he.. formatteren en opnieuw installeren en het loopt weer soepel..quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.
een oud Genevertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kopstoot
Ok ok origineel met jenever maar ok
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Jij hebt een UFO? Hot!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en ik heb een weddenschap verloren. Ik was er echt van overtuigd dat na bijna 7 weken mijn ufo niet meer wilde starten (lege accu). Dat monster startte gewoon in een keer
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".quote:
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veelquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect op
Voor wat tekstverwerken en zo, zou ik nog genoeg hebben aan een 8086
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)quote:
bij mij ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef knokkels het volgende:
Al dat bier zoekt nu massaal de nooduitgang op. BrB
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagen
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;Dquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)
Hoe zou dat komen ook héquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreegquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veel
DeLorean met flux capacitorquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;D
Ik welquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.
Ook niet met XP-compatibility?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
Keihard nadeel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
ff zoekenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgurquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou possie, lets get it on withquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgur
Possie heeft er ook foto's vanDie is namelijk de enige tot nu toe die in een keer mijn ufo op zijn parkeerplek in de garage wist te zetten
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van isquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)
quote:
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittigquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van is
Toch maar eens naar kijken
Ken sent me is wel een legendarische LSL uitspraak
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.quote:
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eensquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittig
Ubuntu!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol erger me vooral dat de basisdingen zo sloom worden door dat kut windows..
Possie pics van dat spaceship van marymousequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.
16?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
lol ik nog iets jonger denk ik op een 2 kleuren scherm, geel zwartquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16?![]()
Oh wacht... Sorry muis, ik eehm...Ik ben weer koest.
Via BulletinBoardsquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik nog iets jonger denk ik op een 2 kleuren scherm, geel zwartEven googlen kon toen niet, weet nog wel dat er een geprinte walktrough via via werd verspreid
Ik zocht al weer terug in oude topics maar ik kan zo snel niet vinden. Het is een peugeot 308 SWquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Possie pics van dat spaceship van marymouseplz
quote:
ik kwam in 93 voor t eerst op internet ofzo... westwood chat van Command & Conquer. Google bestond niet, yahoo en altavista waren de shit. En irc UNDERNET en DALNETquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een mazzel had jij, bij mij bestond het hele internet toen nog niet
Bij mij toen ook nog niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een mazzel had jij, bij mij bestond het hele internet toen nog niet
Jeetje maar dat was toen ook al heel vroeg toch? Ik was toen 12... en ik denk dat ik rond mn 15e internet thuis had, en dat was al ook wel snel vergeleken met vriendjes toen.. dus dat is dan al 95/96quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik kwam in 93 voor t eerst op internet ofzo... westwood chat van Command & Conquer. Google bestond niet, yahoo en altavista waren de shit. En irc UNDERNET en DALNET
mn pa deed dat ook ja, die ging spellen voor ons downloaden op die bulletin boards, met een 14k4 external modem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij toen ook nog niet hoorInbellen op bulletinboards, die waar je voor betaalde hadden internet toegang, en toen kon je via via via via ook al via internet mailen. Dag of 3-5 voor je antwoord had was normaal
Eind jaren '80 via uni wél internet maar dat stelde toen ook nog niet zoveel voor. En compuserve daarna, dat begon er op te lijken. Jeetje ik klink nu oud
Sorry, ik heb echt random gekliktquote:
Boudewijn is wel een baas hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Boudewijn de Groot, dus verderslaaptijd
nooit gehoord eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt random geklikt
Maar Mijnheer de President vind ik toevallig wel een mooi nummer
Vroeg is dus een relatief begripquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jeetje maar dat was toen ook al heel vroeg toch? Ik was toen 12... en ik denk dat ik rond mn 15e internet thuis had, en dat was al ook wel snel vergeleken met vriendjes toen.. dus dat is dan al 95/96
En vriend van me werkte bij UUNet. Heb ik nog een gratis inbelnummer van gehad zdat ik analoog én snel internet had voor gratisquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mn pa deed dat ook ja, die ging spellen voor ons downloaden op die bulletin boards, met een 14k4 external modem.
Aye.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En vriend van me werkte bij UUNet. Heb ik nog een gratis inbelnummer van gehad zdat ik analoog én snel internet had voor gratis
Zo heb ik via Radio49 heel veel nieuwe muziek leren kennen, waar ik in het verleden echt met een boog omheen liep, en die ik nu gewoon wel goed kan waarderen.quote:
Elke muziek is een vorm van kunst... het enige wat ik niet kan waarderen is NL talig vooral, en de meeste popmuziek in de top40 tegenwoordig, dat gaat ook nergens meer over. Zeer enkele nr's alleen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo heb ik via Radio49 heel veel nieuwe muziek leren kennen, waar ik in het verleden echt met een boog omheen liep, en die ik nu gewoon wel goed kan waarderen.
Noop,ik kan ff niet draaien, maar GUP ligt even op de ziekenkamer dus ik ben maar even zo vrij geweest uit de fallback stream (die ook ziek blijkt te zijnquote:
true werkt alleen niet zo mobielquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo heb ik via Radio49 heel veel nieuwe muziek leren kennen, waar ik in het verleden echt met een boog omheen liep, en die ik nu gewoon wel goed kan waarderen.
Komt misschien ook omdat je al wat ouder was.. Ik ontdekte zelf een modem in de computer.. en toen inbellen inderdaad.. al snel torenhoge rekeningen van 400 guldensquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg is dus een relatief begrip
in 95/96 had ik al ISDN, de wereld van inbellen bij BBS-en en CompuServe en zo lagen al ver achter mij. Dat FOK! toen vaak down ging, ja dat was irritant, en dat F5-en ::(
Grappig wel, een tijdje terug vroeg Possie aan mij waarom ik 100% NL in de auto op had staan. Eh, geen idee eigenlijk, ik zette de radio aan en dit was herrie goed genoegquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Elke muziek is een vorm van kunst... het enige wat ik niet kan waarderen is NL talig vooral, en de meeste popmuziek in de top40 tegenwoordig, dat gaat ook nergens meer over. Zeer enkele nr's alleen.
Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoorquote:
quote:
valt bij mij steeds weg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoor
Ik doe dat zelden omdat het meestal 's avonds is dat DJ's draaien, en het dan echt leuk is.
Waarschijnlijk benquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat je al wat ouder was.. Ik ontdekte zelf een modem in de computer.. en toen inbellen inderdaad.. al snel torenhoge rekeningen van 400 guldens
Vandaag een nummer op radio3 gehoord, van een zangeres die haar inspiratie haalde uit britney spears. "zij schrijft zulke geweldige liedjes"quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Elke muziek is een vorm van kunst... het enige wat ik niet kan waarderen is NL talig vooral, en de meeste popmuziek in de top40 tegenwoordig, dat gaat ook nergens meer over. Zeer enkele nr's alleen.
en wie moest dat betalen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben. Maar rekeningen van 1000 gulden+ zijn mij niet onbekend
Ik luister en reageer nu ook via mijn HTC One Squote:Op zondag 12 oktober 2014 04:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoor
Ik doe dat zelden omdat het meestal 's avonds is dat DJ's draaien, en het dan echt leuk is.
Hmmmm...... wifi of xG? Ik heb soms wel dat ik mobiel buffer problemen heb als ik mijn wifi kwijt raak en op 4G moet terugvallen. Maar de stream zelf is 192kbs dus die mag geen mobiel probleem meer eigenlijk zijn.quote:
Ikquote:
wifiquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm...... wifi of xG? Ik heb soms wel dat ik mobiel buffer problemen heb als ik mijn wifi kwijt raak en op 4G moet terugvallen. Maar de stream zelf is 192kbs dus die mag geen mobiel probleem meer eigenlijk zijn.
Voor wat ik begrepen heb is dat probleem dinsdag a.s. ook opgelostquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik luister en reageer nu ook via mijn HTC One S
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik begrepen heb is dat probleem dinsdag a.s. ook opgelost
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die wegquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!!
Maar ter illustratie dat het mogelijk is.
lol ik heb er ook echt gezeik mee gehad.. en weet geen eens meer wat ik nou echt deed.. icq-en ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik
Toen ik met computeren en internetten begon had ik een hele slimme pa dus ik had al mijn eigen telefoonnummer + rekening toen ik nog thuis woonde
En ja, ik kon een afbetalingsregeling treffen met mijn pa
Grappig wel de piek in '99, dat was kort voor de internetbubble, de maatschappijen zijn onderuit gegaan maar de gebruikers blijkbaar niet.quote:
Ow, ja, dat mobiel luisteren en posten mogelijk is weet ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!!
Maar ter illustratie dat het mogelijk is.
icq-en kostte niet zoveel bandbreedtequote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb er ook echt gezeik mee gehad.. en weet geen eens meer wat ik nou echt deed.. icq-en ofzoToen kwam al best snel internet via de kabel met een vaste prijs
volgens mij was de crux dat ik inbelde, en bij mij toen ook naar een nummer buiten de regio (wat toen duurder wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
icq-en kostte niet zoveel bandbreedte
Rond die tijd had je wel het ik meen zipprotocol of zo, waarmee afgebroken downloads hervat werden. Dat heeft in die tijd mijn rekening de hoogte in gejaagd. Oh, nog maar 30 minuutjes, ik ga slapen, de volgende dag thuis komen van het werk en zien dat je 10Mb download voor de x-ste keer herstart was
Ja, dat bedoel ik ook, de tijd dat je nog per minuut belde, of het nu om bitjes om om woordjes gingquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij was de crux dat ik inbelde, en bij mij toen ook naar een nummer buiten de regio (wat toen duurder was) en dan betaalde je gewoon per tik (minuut?).. Dus je was gewoon de hele dag aan het bellen en de kosten tikten maar door.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
Of je daarbij ook nog voor data betaalde weet ik geen eens.. denk dat het sowieso flink duurder was dan een beltik
Je inbelmodem ging natuurlijk net zo snel als de telefoonlijn 56 kb/s ofzo.. Dus dat maakte ook niet uit...quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]voor data betaalde je toen nog niet, behalve bij diensten als CompuServe en AOL waar je x in je abo had zitten en vervolgens dicht geknepen werd of voor nog 11 cent (gulden) toch nog een berichtje kon sturen als je een credit card had
Zie je een FOK! al anno 2014.... Oh, u heeft het aantal gratis posts van 100 per maand overschreden voor iedere verdere post die u nu nog op het forum plaatst betaald u 11 euro cent per bericht
Dat was het Wél begin jaren '90
Dat heb ik dan nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die weg
Mijn eerste modem was al een super modern 1200 baud modem waar je gewoon het telefoonstekkertje instak, en niet meer zoals met de oude modems de telefoon hoorn op moest leggenquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je inbelmodem ging natuurlijk net zo snel als de telefoonlijn 56 kb/s ofzo.. Dus dat maakte ook niet uit...
lol wel interessant hoe snel die technologie gegaan is en worldchanging is geweest.. en nog is, het gaat maar door... Hoe werkte men vroeger op kantoor uberhauptmet mappen en papier.. ponskaartjes en typemachines
Ja, viel mij ook op, en dat zou niet mogen/moeten/kunnen, want waar je nu naar luistert is een show die ik rechtstreeksgevuld heb vanuit de server en zonder DJ tussenkomst gooi. Met andere woorden, Gupdokter en ik moeten weer even kijken waar de server ziek isquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die weg
Ow ja, Goede Tijden, Slechte Tijden, is er nog een goede tijden bijquote:
Dan heb je de verandering ook op de werkvloer echt meegemaakt... Denk ook dat met windows 95 een grote verandering kwam... word perfect in de ban.. alles office en echt internet.. Ik begon op werk ooit met win 98 denk ik.. en ik werkte laatst bij een bedrijf die dat nog heeft draaienquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn eerste modem was al een super modern 1200 baud modem waar je gewoon het telefoonstekkertje instak, en niet meer zoals met de oude modems de telefoon hoorn op moest leggen
En ja, toen ik begon met werken waren het ponskaarten en typemachinesWaarbij beiden in de 5 jaar daarna snel vervangen werden door terminals (aangesloten op een mainframe) met en groen scherm en een toetsenbord
Oh, ik begon met kantoor werken in 1987
Totaal niet gevolgd.. dus zal me er niet mee bemoeienquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, Goede Tijden, Slechte Tijden, is er nog een goede tijden bij
Neu, valt wel mee hoor denk ik
Maar het is wel des FOK!s en hoort er ook wel bij.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan heb je de verandering ook op de werkvloer echt meegemaakt... Denk ook dat met windows 95 een grote verandering kwam... word perfect in de ban.. alles office en echt internet.. Ik begon op werk ooit met win 98 denk ik.. en ik werkte laatst bij een bedrijf die dat nog heeft draaien
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:01 schreef knokkels het volgende:
Freaking ch0000000000000000000000000000000000000000n!!!!!
wat begin je nou weer manquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil even dit kwijt! : Gister Symp en ToT,nu ik.
Mja als ik ga zeggen wat ik denk... Ben ik dan omgekocht? Ben ik dan iemand die in Skype onzin loopt te verkondigen over de radio? Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook... Het spijt me hoor maar al die bagger die door mij nou naar buiten gebracht is die moest naar buiten komen. We kunnen wel wachten tot 1 crisis voor bij is en dan een half jaar later weer een bom hebben.... Ik had liever nu meteen na het f gebeuren deze bom want een half jaar later was dodelijk voor de radio. Liever alle rottigheid er uit in 1x dan!
Fokker, je was gewoon heel snel in het sidekick forum opstarten omdat je graag ook wat wilde doen voor de radio, dat waardeer ik 100%! Iedereen die zich inzet voor de radio is in mijn ogen een winst! Het ging mij bij jou dan ook niet om je inzet voor de radio maar om je kunde als admin. Jij weet zelf ook dat je noob was qua opzetten mbt een forum. Het overlaten aan een ander, dat was mijn opzet van mijn topic ooit. Totaal uit het verband gerukt inm helaas... Niet jou als persoon aanvallen maar puur het feit dat jij (net zoals ik) niet geschikt bent, omdat je bv het forum niet goed op hebt gebouwd en zo zelf het overzicht kwijt raakte... Niets mis mee maar doe dan een stapje terug. Nu ben je op oorlogspad tegen 2 users die de radio een goed hart toe wensen en ben je onredelijk bezig. Met jou gaan er nog andere waarde volle users weg...
Waar ben je nou mee bezig man... We hebben allemaal het radio hart op de goede plaats maar zoals je nu op oorlogs pad bent...
Moest lachen om deze postquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:16 schreef Fokker89 het volgende:
Dronken mensen en hun domme gelulIk hou er van
Slaaplekkerquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef MaryMouse het volgende:
En Muis gaat slapen
Joezie, ik hoop dat je nog weer eens wilt luisteren, we hebben best wel goede DJ's
Ikzelf draai denk ik niet eerder dan 31 oktober, maar misschien begint het wel voor die tijd weer te kriebelen bij mij en ga weer eerder draaien
En ik ben echt hoogst verbaast wat ik echt random bij elkaar geklikt heb voor vanavond, want dit had echt een beste Muis show geweest kunnen zijn
lol dat unix linux heb ik nooit echt meegekregen.. Wanneer gaat linux de wereld overnemen? Of zal toch google chrome os er mee vandoor gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van DOS-machines naar windows 3.1, van LanManager 2.0 naar Windows NT 3.1.
Toen ben ik overgestapt naar het unix (en nu helaas gedwongen) linux platform
En he, ik weet dat wij bij ons in de organisatie nog een heel belangrijke applicatie op win98 in dos modes hebben draaien
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef MaryMouse het volgende:
En Muis gaat slapen
Joezie, ik hoop dat je nog weer eens wilt luisteren, we hebben best wel goede DJ's
Ikzelf draai denk ik niet eerder dan 31 oktober, maar misschien begint het wel voor die tijd weer te kriebelen bij mij en ga weer eerder draaien
En ik ben echt hoogst verbaast wat ik echt random bij elkaar geklikt heb voor vanavond, want dit had echt een beste Muis show geweest kunnen zijn
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenSlaap lekker!
Nah, ik denk dat op de achtergrond de echte linux bazen (suze hou die in de gaten) uiteindelijk een mooi huwelijk aan gaan met google en er een chorme bastaard uit voortkomtquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat unix linux heb ik nooit echt meegekregen.. Wanneer gaat linux de wereld overnemen? Of zal toch google chrome os er mee vandoor gaan?
Dan luiseren als zij draaienquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenSlaap lekker!
Wat moet jij dan houden van jezelf!quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:16 schreef Fokker89 het volgende:
Dronken mensen en hun domme gelulIk hou er van
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet jij dan houden van jezelf!
Hey was gewoon een goed nummer.:) ja toch niet danquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit is gewoon een selectie uit de fallback collectie die ik ff snel bij elkaar geklikt heb omdat gup wel draait maar bljkbaar geen geluid geeft via de stream.
En met alle hick ups die ik vanavond alleen al hoor.......... waarom is dat niet eerder doorgegeven
Nee dat doe ik altijdquote:
Want kan je niet tegen de waarheid? Jij loopt op te fokken op Skype, jij loopt onwaarheden rond te bazuinen, moet ik dat dan als liefhebber van de radio zomaar over me heen laten gaan? Jij voelt je op je eer aangetast ja ok dat begrijp ik maar ik heb je nooit op jou persoon aangevallen en dat doe jij wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat begin je nou weer manga slapen.
Mijn ex heet suzequote:Op zondag 12 oktober 2014 05:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat op de achtergrond de echte linux bazen (suze hou die in de gaten) uiteindelijk een mooi huwelijk aan gaan met google en er een chorme bastaard uit voortkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Possie en slaap lekker
[ Bericht 81% gewijzigd door Outpost76 op 12-10-2014 06:55:32 ]
Jezus, ben je niet helemaal fris in je pinda of zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil even dit kwijt! : Gister Symp en ToT,nu ik.
Mja als ik ga zeggen wat ik denk... Ben ik dan omgekocht? Ben ik dan iemand die in Skype onzin loopt te verkondigen over de radio? Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook... Het spijt me hoor maar al die bagger die door mij nou naar buiten gebracht is die moest naar buiten komen. We kunnen wel wachten tot 1 crisis voor bij is en dan een half jaar later weer een bom hebben.... Ik had liever nu meteen na het f gebeuren deze bom want een half jaar later was dodelijk voor de radio. Liever alle rottigheid er uit in 1x dan!
Fokker, je was gewoon heel snel in het sidekick forum opstarten omdat je graag ook wat wilde doen voor de radio, dat waardeer ik 100%! Iedereen die zich inzet voor de radio is in mijn ogen een winst! Het ging mij bij jou dan ook niet om je inzet voor de radio maar om je kunde als admin. Jij weet zelf ook dat je noob was qua opzetten mbt een forum. Het overlaten aan een ander, dat was mijn opzet van mijn topic ooit. Totaal uit het verband gerukt inm helaas... Niet jou als persoon aanvallen maar puur het feit dat jij (net zoals ik) niet geschikt bent, omdat je bv het forum niet goed op hebt gebouwd en zo zelf het overzicht kwijt raakte... Niets mis mee maar doe dan een stapje terug. Nu ben je op oorlogspad tegen 2 users die de radio een goed hart toe wensen en ben je onredelijk bezig. Met jou gaan er nog andere waarde volle users weg...
Waar ben je nou mee bezig man... We hebben allemaal het radio hart op de goede plaats maar zoals je nu op oorlogs pad bent...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 06:43 schreef Outpost76 het volgende:
Daarnaast even de melding :
Wie wil er voor deze radio 1200 euro ophoesten om het bestaan te waarborgen?Rare quote, van wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Possie en slaap lekkerOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Goedemorgen Smeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jezus, ben je niet helemaal fris in je pinda of zo
[..]
Rare quote, van wie is deze?
Succes. Ik ga ook zo naar het parcours, ik start pas om 13.30 met mijn halve marathon, maar er zijn nog wat dingen te doen met de loopgroepquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:50 schreef Melting het volgende:
Nu naar de voetbalclub. Kijken of ik ze naar een winst kan coachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |