9 komt niet uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
9 schijnt wel weer meer gebruik te maken van de oude interface en drivers.
Bij windows is er altijd 1 versie goed, en dan weer 1 ruk. zag je ook al met vista en toen 7
Ja 10 bedoel ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
9 komt niet uit
Windows 10 in april/mei 2015 en M$ schijnt de garantie af te geven dat alle machines die nu op 8.x draaien probleemloos met 10 kunnen draaien. Eerst zien dan geloven. Ik had 8x graag overgeslagen
Wees blij dat ie je niet speciaal noemde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees blij dat ie je niet speciaal noemde!
Corky was ook speciaal!Q&Q en Duel in de diepte was voor jouw tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja en nu snap ik de link niet meer...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Q&Q en Duel in de diepte was voor jouw tijd
Dame?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kleine dame... Wijsheid, ze heeft het!
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en nu snap ik de link niet meer...
Mijk weer even op het zuur gezet ter conservering?quote:
Speciaal noemen ze mensen met het syndroom van down. Corky (of hoe je dat ook schrijft) speelde ooit als hooft persoon in een serie (god mag weten hoe die serie hete) als downer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ik
Ssst. Das mn sniekie account.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijk weer even op het zuur gezet ter conservering?
Ow,quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Speciaal noemen ze mensen met het syndroom van down. Corky (of hoe je dat ook schrijft) speelde ooit als hooft persoon in een serie (god mag weten hoe die serie hete) als down persoon.
Ja, hoe weet jij nu dat ik vanavond citroenschilletjesreepjes heb lopen versuikeren om ze morgen (of volgende week) in een citroentaart van cakebeslag met citroenjam en citroenbotercreme omhuld door een dun laagje gele marsepein gedecoreerd met de gesuikerde citroenreepjes voor mijn collega's te bakkenquote:
* MaryMouse Knokkels in bad plaatst, kijkt waar het luchtborrelt, dat deel boven water haalt, opschuurt, ontvet, en duct tape plaktquote:
Ik niet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:14 schreef MaryMouse het volgende:
Luisteren er mensen nog naar vervangend gup?
Ik hoor af en toe nog de piepjes tussen de nummers door die je ook hoort als een DJ gaat draaien namelijk.
Geeft niet, geniet jij nu maar van je nieuwe pcquote:
huh? wtf, ik zit al 5 jaar op een i5 ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb het net al geplaatst maar ik wil hier in t topic nog wel ff een serieuze post plaatsen om mijn dank te betuigen,
Ik heb vandaag dus een i3 pc gekregen. Nee het is niet het nieuwste van het nieuwste maar damn ik ben er zo blij mee!Ik zat nog met ide en xp...
Eindelijk nu een mega stap verder!![]()
Thx Vriend!![]()
i3 i5 en i7 is allemaal uit het zelfde jaar. alleen de een is wat krachtiger dan de anderquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
huh? wtf, ik zit al 5 jaar op een i5 ofzo?
Ja en ik dus tot vandaag nog op een XP machine.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
i3 i5 en i7 is allemaal uit het zelfde jaar. alleen de een is wat krachtiger dan de ander
prima voor tekstverwerking hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dan nog, met een P200MHZ kan je toch neit meer werken tegenwoordig?
Life goes on. Corky! Je hebt hem gezien. echtquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Corky niet, dus was ook van voor mijn tijd denk ik (als het radio gerelateerd was), Q&Q en Duel in de Diepte waren NL TV shows die net van voor jouw tijd waren (in echte mensentijd), denk ik
Pentium 3-4 zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...
Wat gebeurde er danquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn vorige pc had maar hij werkte prima tot ik een geheugen uitbreiding deed.... Ik werkte met xp en alles werkte heerlijk tot die uitbreiding...
Wel kwaliteits PC dan, alstie 12 jaar meegaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002
Geen idee. Ik heb m een jaar of anderhalf geleden gekocht (het moederbord dan) specificaties boeide me niet zo att. Ik moest een nieuw moederbord hebben met ide en sata aangezien alles bij mij nog ide was en ik het geld niet had om alles nieuw te kopen met sata.quote:
Ik heb echt maar even wat random bij elkaar gekliktquote:
Chrome kon maar 2 of 3 paginas laden, alles werd mega traag en nouja heul mn pc was gewoon ten dode opgeschreven. Ik heb vaak genoeg op t punt gestaan om m uit t raam te tiefen...quote:
2012.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chrome kon maar 2 of 3 paginas laden, alles werd mega traag en nouja heul mn pc was gewoon ten dode opgeschreven. Ik heb vaak genoeg op t punt gestaan om m uit t raam te tiefen...
Dit terwijl ik van 1 gig geheugen ging naar 2....Ok 2 is niet veel tegenwoordig maar met 1 draaide het gewoon goed. Ik had alleen soms haperingen, dus ik dacht naar meer geheugen te gaan. Ja dat eehm kan soms goed werken maar bij mij dus niet.
Yo... Nou shoarma zou best lekker zijnquote:
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn gevalquote:
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een Phenom II kwatkoor 3,2 Ghz
4GB RAM
Is dat slecht?
En wat als het een combinatie is?quote:
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect opquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"quote:
Kopstootquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn geval
Weg gooien en een nieuwe kopen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!
Ja begint wel traag te worden, altijd met dat windows he.. formatteren en opnieuw installeren en het loopt weer soepel..quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.
een oud Genevertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kopstoot
Ok ok origineel met jenever maar ok
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Jij hebt een UFO? Hot!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en ik heb een weddenschap verloren. Ik was er echt van overtuigd dat na bijna 7 weken mijn ufo niet meer wilde starten (lege accu). Dat monster startte gewoon in een keer
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".quote:
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veelquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect op
Voor wat tekstverwerken en zo, zou ik nog genoeg hebben aan een 8086
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)quote:
bij mij ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef knokkels het volgende:
Al dat bier zoekt nu massaal de nooduitgang op. BrB
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagen
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;Dquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)
Hoe zou dat komen ook héquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreegquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veel
DeLorean met flux capacitorquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;D
Ik welquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.
Ook niet met XP-compatibility?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
Keihard nadeel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
ff zoekenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgurquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou possie, lets get it on withquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgur
Possie heeft er ook foto's vanDie is namelijk de enige tot nu toe die in een keer mijn ufo op zijn parkeerplek in de garage wist te zetten
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van isquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)
quote:
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittigquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van is
Toch maar eens naar kijken
Ken sent me is wel een legendarische LSL uitspraak
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.quote:
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eensquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittig
Ubuntu!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol erger me vooral dat de basisdingen zo sloom worden door dat kut windows..
Possie pics van dat spaceship van marymousequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.
16?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
lol ik nog iets jonger denk ik op een 2 kleuren scherm, geel zwartquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16?![]()
Oh wacht... Sorry muis, ik eehm...Ik ben weer koest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |