2012.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden was het 2009, de PC die Possie had is geloof uit 2002
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chrome kon maar 2 of 3 paginas laden, alles werd mega traag en nouja heul mn pc was gewoon ten dode opgeschreven. Ik heb vaak genoeg op t punt gestaan om m uit t raam te tiefen...
Dit terwijl ik van 1 gig geheugen ging naar 2....Ok 2 is niet veel tegenwoordig maar met 1 draaide het gewoon goed. Ik had alleen soms haperingen, dus ik dacht naar meer geheugen te gaan. Ja dat eehm kan soms goed werken maar bij mij dus niet.
Yo... Nou shoarma zou best lekker zijnquote:
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn gevalquote:
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een Phenom II kwatkoor 3,2 Ghz
4GB RAM
Is dat slecht?
En wat als het een combinatie is?quote:
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als 1 van die bankjes stuk is geraakt, dan kan een deel van het geheugen kapot gaan, en zodra windows dat gedeelte aan gaat spreken van het geheugen, krijg je shit.
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect opquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"quote:
Kopstootquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, Bier en Whisky klopt wel in mijn geval
Weg gooien en een nieuwe kopen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
4GB RAM
Is dat slecht?
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja maar dat is raden. Feiten zijn er niet... Mn oude pc deed gewoon moeilijk en ik heb nu een i3 waar ik erg blij mee ben!
Ja begint wel traag te worden, altijd met dat windows he.. formatteren en opnieuw installeren en het loopt weer soepel..quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ligt aan je OS, ik prefer wel 8GB bij windows7++, maar quadcore should do it.
een oud Genevertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kopstoot
Ok ok origineel met jenever maar ok
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 bankje eruit halen, starten, kijken of t werkt, daarna de volgende eruit om te kijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ligt het aan welke combinatie, hoe snel ze dat weg tettert, maar meestal eindigt dat hetzelfde als "drinking shots"
Jij hebt een UFO? Hot!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en ik heb een weddenschap verloren. Ik was er echt van overtuigd dat na bijna 7 weken mijn ufo niet meer wilde starten (lege accu). Dat monster startte gewoon in een keer
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel eens ooit proberen maar ik gok dat dat het komende jaar niet gaat lukken qua energie niveau...
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".quote:
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veelquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Voor gamen, hmmmm, ja oude games doen het er perfect op
Voor wat tekstverwerken en zo, zou ik nog genoeg hebben aan een 8086
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)quote:
bij mij ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef knokkels het volgende:
Al dat bier zoekt nu massaal de nooduitgang op. BrB
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar is heel lang hoor, zijn wel 365 dagen
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;Dquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
UFO is de bijnaam van mijn auto, omdat ik zo overdonderd was door alle lampjes en lichtjes en luxe en zo, en piepjes (die zelfs ik als muis niet begreep)
Hoe zou dat komen ook héquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van vrouwen die niet kunnen zuipen... die anderhalf uur met hun zelfde drankje staan en het dan weg zetten omdat het "warm is geworden".
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreegquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja dat gamen is ook zo nep, dat zit gewoon verweven met de hardware industrie.. Maar de minder zware spellen doen het nog wel hoor, en game ook niet veel
DeLorean met flux capacitorquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics van je auto. Nu wil ik m zien ook ;D
Ik welquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zie al 3 jaar geen vooruitgang meer.
Ook niet met XP-compatibility?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
Keihard nadeel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik baal er wél van dat ik leisure Suit Larry niet meer onder Win 7 aan de praat kreeg
ff zoekenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgurquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou possie, lets get it on withquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, staan niet op mijn imgur
Possie heeft er ook foto's vanDie is namelijk de enige tot nu toe die in een keer mijn ufo op zijn parkeerplek in de garage wist te zetten
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van isquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die heb ik nog echt laatst gespeeld, een reloaded versie van de orginele (Ken sent me!)
quote:
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittigquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat net te googlen, en zie dat er een android versie van is
Toch maar eens naar kijken
Ken sent me is wel een legendarische LSL uitspraak
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.quote:
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eensquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze hadden ook de originele age verification vragen, nog steeds best pittig
Ubuntu!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol erger me vooral dat de basisdingen zo sloom worden door dat kut windows..
Possie pics van dat spaceship van marymousequote:Op zondag 12 oktober 2014 03:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Ik heb nl opgegeven en accepteer mn huidige situatie. Jij hebt nog veel om voor te vechten dus ja ik zie vooruitgang. Bij mij, Als je het ziet ben je een kanjer want ik zelf voer het al jaren niet uit.
16?quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
lol ik nog iets jonger denk ik op een 2 kleuren scherm, geel zwartquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik LSL voor het eerst speelde was ik 16 of zo, ik begreep de helft van de verification vragen toen niet eens
Dat was echt op een 8088 met cga schermmet de piepjes uit de speakers.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16?![]()
Oh wacht... Sorry muis, ik eehm...Ik ben weer koest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |