Ik vergeef jequote:Op zondag 12 oktober 2014 02:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik eehm was miss LB vergeten idd...![]()
Mijn excuus...
Nah, ik baal gewoon omdat ik zie dat Gup wél streamt, en dus eigenlijk hoorbaar zou moeten zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor de rest.Er zijn vast luisteraars en users die wel gebruik maken van Gup. Ga jezelf nou niet gek maken omdat ik niet luister!
Primaquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms moet je verder kijken dan je gevoelens en je verstand laten spreken.
Deze man weet gewoon. Nu ga ik even naar de wc en ben zo weer terug.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is patat ouwe, friet is voor belgen.
Buiten dat Fok erg loopt te kutten met mij atm gaat t wel lekker ja!quote:
quote voor het nageslachtquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
nogmaals kan iemand even tegen outpost zegge dat ie mij moert unblokkeren
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kleine dame... Wijsheid, ze heeft het!
Windows xp watquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Buiten dat Fok erg loopt te kutten met mij atm gaat t wel lekker ja!Net van een vriend een i3 gekregen terwijl ik hier voor nog op windows xp pc's draaide.
Hulde even voor deze baas die mij deze pc gunde!![]()
Ik moet niets! Niemand hier op Fok gaat mij iets vertellen over mijn eigen css. Daar heb ik een abo voor genomen. Fokker please ga zulke quotes ook gewoon niet meer quoten. Thxquote:
Had ik ook nog op gedraaid als M$ het support niet had stop gezet.quote:
Die gelde(re)n niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
friet is ook voor mensen in gelderland
Waarom zo old schoolquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik ook nog op gedraaid als M$ het support niet had stop gezet.
Ehm... die snap ik niet want ik vind jou juist een van de verstandigste mensen die ik ooit heb ontmoet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |