Je inbelmodem ging natuurlijk net zo snel als de telefoonlijn 56 kb/s ofzo.. Dus dat maakte ook niet uit...quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]voor data betaalde je toen nog niet, behalve bij diensten als CompuServe en AOL waar je x in je abo had zitten en vervolgens dicht geknepen werd of voor nog 11 cent (gulden) toch nog een berichtje kon sturen als je een credit card had
Zie je een FOK! al anno 2014.... Oh, u heeft het aantal gratis posts van 100 per maand overschreden voor iedere verdere post die u nu nog op het forum plaatst betaald u 11 euro cent per bericht
Dat was het Wél begin jaren '90
Dat heb ik dan nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die weg
Mijn eerste modem was al een super modern 1200 baud modem waar je gewoon het telefoonstekkertje instak, en niet meer zoals met de oude modems de telefoon hoorn op moest leggenquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je inbelmodem ging natuurlijk net zo snel als de telefoonlijn 56 kb/s ofzo.. Dus dat maakte ook niet uit...
lol wel interessant hoe snel die technologie gegaan is en worldchanging is geweest.. en nog is, het gaat maar door... Hoe werkte men vroeger op kantoor uberhauptmet mappen en papier.. ponskaartjes en typemachines
Ja, viel mij ook op, en dat zou niet mogen/moeten/kunnen, want waar je nu naar luistert is een show die ik rechtstreeksgevuld heb vanuit de server en zonder DJ tussenkomst gooi. Met andere woorden, Gupdokter en ik moeten weer even kijken waar de server ziek isquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die weg
Ow ja, Goede Tijden, Slechte Tijden, is er nog een goede tijden bijquote:
Dan heb je de verandering ook op de werkvloer echt meegemaakt... Denk ook dat met windows 95 een grote verandering kwam... word perfect in de ban.. alles office en echt internet.. Ik begon op werk ooit met win 98 denk ik.. en ik werkte laatst bij een bedrijf die dat nog heeft draaienquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn eerste modem was al een super modern 1200 baud modem waar je gewoon het telefoonstekkertje instak, en niet meer zoals met de oude modems de telefoon hoorn op moest leggen
En ja, toen ik begon met werken waren het ponskaarten en typemachinesWaarbij beiden in de 5 jaar daarna snel vervangen werden door terminals (aangesloten op een mainframe) met en groen scherm en een toetsenbord
Oh, ik begon met kantoor werken in 1987
Totaal niet gevolgd.. dus zal me er niet mee bemoeienquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, Goede Tijden, Slechte Tijden, is er nog een goede tijden bij
Neu, valt wel mee hoor denk ik
Maar het is wel des FOK!s en hoort er ook wel bij.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan heb je de verandering ook op de werkvloer echt meegemaakt... Denk ook dat met windows 95 een grote verandering kwam... word perfect in de ban.. alles office en echt internet.. Ik begon op werk ooit met win 98 denk ik.. en ik werkte laatst bij een bedrijf die dat nog heeft draaien
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:01 schreef knokkels het volgende:
Freaking ch0000000000000000000000000000000000000000n!!!!!
wat begin je nou weer manquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil even dit kwijt! : Gister Symp en ToT,nu ik.
Mja als ik ga zeggen wat ik denk... Ben ik dan omgekocht? Ben ik dan iemand die in Skype onzin loopt te verkondigen over de radio? Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook... Het spijt me hoor maar al die bagger die door mij nou naar buiten gebracht is die moest naar buiten komen. We kunnen wel wachten tot 1 crisis voor bij is en dan een half jaar later weer een bom hebben.... Ik had liever nu meteen na het f gebeuren deze bom want een half jaar later was dodelijk voor de radio. Liever alle rottigheid er uit in 1x dan!
Fokker, je was gewoon heel snel in het sidekick forum opstarten omdat je graag ook wat wilde doen voor de radio, dat waardeer ik 100%! Iedereen die zich inzet voor de radio is in mijn ogen een winst! Het ging mij bij jou dan ook niet om je inzet voor de radio maar om je kunde als admin. Jij weet zelf ook dat je noob was qua opzetten mbt een forum. Het overlaten aan een ander, dat was mijn opzet van mijn topic ooit. Totaal uit het verband gerukt inm helaas... Niet jou als persoon aanvallen maar puur het feit dat jij (net zoals ik) niet geschikt bent, omdat je bv het forum niet goed op hebt gebouwd en zo zelf het overzicht kwijt raakte... Niets mis mee maar doe dan een stapje terug. Nu ben je op oorlogspad tegen 2 users die de radio een goed hart toe wensen en ben je onredelijk bezig. Met jou gaan er nog andere waarde volle users weg...
Waar ben je nou mee bezig man... We hebben allemaal het radio hart op de goede plaats maar zoals je nu op oorlogs pad bent...
Moest lachen om deze postquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:16 schreef Fokker89 het volgende:
Dronken mensen en hun domme gelulIk hou er van
Slaaplekkerquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef MaryMouse het volgende:
En Muis gaat slapen
Joezie, ik hoop dat je nog weer eens wilt luisteren, we hebben best wel goede DJ's
Ikzelf draai denk ik niet eerder dan 31 oktober, maar misschien begint het wel voor die tijd weer te kriebelen bij mij en ga weer eerder draaien
En ik ben echt hoogst verbaast wat ik echt random bij elkaar geklikt heb voor vanavond, want dit had echt een beste Muis show geweest kunnen zijn
lol dat unix linux heb ik nooit echt meegekregen.. Wanneer gaat linux de wereld overnemen? Of zal toch google chrome os er mee vandoor gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van DOS-machines naar windows 3.1, van LanManager 2.0 naar Windows NT 3.1.
Toen ben ik overgestapt naar het unix (en nu helaas gedwongen) linux platform
En he, ik weet dat wij bij ons in de organisatie nog een heel belangrijke applicatie op win98 in dos modes hebben draaien
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef MaryMouse het volgende:
En Muis gaat slapen
Joezie, ik hoop dat je nog weer eens wilt luisteren, we hebben best wel goede DJ's
Ikzelf draai denk ik niet eerder dan 31 oktober, maar misschien begint het wel voor die tijd weer te kriebelen bij mij en ga weer eerder draaien
En ik ben echt hoogst verbaast wat ik echt random bij elkaar geklikt heb voor vanavond, want dit had echt een beste Muis show geweest kunnen zijn
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenSlaap lekker!
Nah, ik denk dat op de achtergrond de echte linux bazen (suze hou die in de gaten) uiteindelijk een mooi huwelijk aan gaan met google en er een chorme bastaard uit voortkomtquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat unix linux heb ik nooit echt meegekregen.. Wanneer gaat linux de wereld overnemen? Of zal toch google chrome os er mee vandoor gaan?
Dan luiseren als zij draaienquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
DJ Fokker en Fylax zijn mijn favorietenSlaap lekker!
Wat moet jij dan houden van jezelf!quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:16 schreef Fokker89 het volgende:
Dronken mensen en hun domme gelulIk hou er van
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet jij dan houden van jezelf!
Hey was gewoon een goed nummer.:) ja toch niet danquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit is gewoon een selectie uit de fallback collectie die ik ff snel bij elkaar geklikt heb omdat gup wel draait maar bljkbaar geen geluid geeft via de stream.
En met alle hick ups die ik vanavond alleen al hoor.......... waarom is dat niet eerder doorgegeven
Nee dat doe ik altijdquote:
Want kan je niet tegen de waarheid? Jij loopt op te fokken op Skype, jij loopt onwaarheden rond te bazuinen, moet ik dat dan als liefhebber van de radio zomaar over me heen laten gaan? Jij voelt je op je eer aangetast ja ok dat begrijp ik maar ik heb je nooit op jou persoon aangevallen en dat doe jij wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat begin je nou weer manga slapen.
Mijn ex heet suzequote:Op zondag 12 oktober 2014 05:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat op de achtergrond de echte linux bazen (suze hou die in de gaten) uiteindelijk een mooi huwelijk aan gaan met google en er een chorme bastaard uit voortkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Possie en slaap lekker
[ Bericht 81% gewijzigd door Outpost76 op 12-10-2014 06:55:32 ]
Jezus, ben je niet helemaal fris in je pinda of zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil even dit kwijt! : Gister Symp en ToT,nu ik.
Mja als ik ga zeggen wat ik denk... Ben ik dan omgekocht? Ben ik dan iemand die in Skype onzin loopt te verkondigen over de radio? Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook... Het spijt me hoor maar al die bagger die door mij nou naar buiten gebracht is die moest naar buiten komen. We kunnen wel wachten tot 1 crisis voor bij is en dan een half jaar later weer een bom hebben.... Ik had liever nu meteen na het f gebeuren deze bom want een half jaar later was dodelijk voor de radio. Liever alle rottigheid er uit in 1x dan!
Fokker, je was gewoon heel snel in het sidekick forum opstarten omdat je graag ook wat wilde doen voor de radio, dat waardeer ik 100%! Iedereen die zich inzet voor de radio is in mijn ogen een winst! Het ging mij bij jou dan ook niet om je inzet voor de radio maar om je kunde als admin. Jij weet zelf ook dat je noob was qua opzetten mbt een forum. Het overlaten aan een ander, dat was mijn opzet van mijn topic ooit. Totaal uit het verband gerukt inm helaas... Niet jou als persoon aanvallen maar puur het feit dat jij (net zoals ik) niet geschikt bent, omdat je bv het forum niet goed op hebt gebouwd en zo zelf het overzicht kwijt raakte... Niets mis mee maar doe dan een stapje terug. Nu ben je op oorlogspad tegen 2 users die de radio een goed hart toe wensen en ben je onredelijk bezig. Met jou gaan er nog andere waarde volle users weg...
Waar ben je nou mee bezig man... We hebben allemaal het radio hart op de goede plaats maar zoals je nu op oorlogs pad bent...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 06:43 schreef Outpost76 het volgende:
Daarnaast even de melding :
Wie wil er voor deze radio 1200 euro ophoesten om het bestaan te waarborgen?Rare quote, van wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Possie en slaap lekkerOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Goedemorgen Smeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jezus, ben je niet helemaal fris in je pinda of zo
[..]
Rare quote, van wie is deze?
Succes. Ik ga ook zo naar het parcours, ik start pas om 13.30 met mijn halve marathon, maar er zijn nog wat dingen te doen met de loopgroepquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:50 schreef Melting het volgende:
Nu naar de voetbalclub. Kijken of ik ze naar een winst kan coachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |