Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoorquote:
quote:
valt bij mij steeds weg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoor
Ik doe dat zelden omdat het meestal 's avonds is dat DJ's draaien, en het dan echt leuk is.
Waarschijnlijk benquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat je al wat ouder was.. Ik ontdekte zelf een modem in de computer.. en toen inbellen inderdaad.. al snel torenhoge rekeningen van 400 guldens
Vandaag een nummer op radio3 gehoord, van een zangeres die haar inspiratie haalde uit britney spears. "zij schrijft zulke geweldige liedjes"quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Elke muziek is een vorm van kunst... het enige wat ik niet kan waarderen is NL talig vooral, en de meeste popmuziek in de top40 tegenwoordig, dat gaat ook nergens meer over. Zeer enkele nr's alleen.
en wie moest dat betalen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben. Maar rekeningen van 1000 gulden+ zijn mij niet onbekend
Ik luister en reageer nu ook via mijn HTC One Squote:Op zondag 12 oktober 2014 04:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is ook mobiel te beluisteren hoor
Ik doe dat zelden omdat het meestal 's avonds is dat DJ's draaien, en het dan echt leuk is.
Hmmmm...... wifi of xG? Ik heb soms wel dat ik mobiel buffer problemen heb als ik mijn wifi kwijt raak en op 4G moet terugvallen. Maar de stream zelf is 192kbs dus die mag geen mobiel probleem meer eigenlijk zijn.quote:
Ikquote:
wifiquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm...... wifi of xG? Ik heb soms wel dat ik mobiel buffer problemen heb als ik mijn wifi kwijt raak en op 4G moet terugvallen. Maar de stream zelf is 192kbs dus die mag geen mobiel probleem meer eigenlijk zijn.
Voor wat ik begrepen heb is dat probleem dinsdag a.s. ook opgelostquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik luister en reageer nu ook via mijn HTC One S
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik begrepen heb is dat probleem dinsdag a.s. ook opgelost
Ik luisterde net ook maar na elk nummer ofzo viel die wegquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!!
Maar ter illustratie dat het mogelijk is.
lol ik heb er ook echt gezeik mee gehad.. en weet geen eens meer wat ik nou echt deed.. icq-en ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik
Toen ik met computeren en internetten begon had ik een hele slimme pa dus ik had al mijn eigen telefoonnummer + rekening toen ik nog thuis woonde
En ja, ik kon een afbetalingsregeling treffen met mijn pa
Grappig wel de piek in '99, dat was kort voor de internetbubble, de maatschappijen zijn onderuit gegaan maar de gebruikers blijkbaar niet.quote:
Ow, ja, dat mobiel luisteren en posten mogelijk is weet ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!!
Maar ter illustratie dat het mogelijk is.
icq-en kostte niet zoveel bandbreedtequote:Op zondag 12 oktober 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb er ook echt gezeik mee gehad.. en weet geen eens meer wat ik nou echt deed.. icq-en ofzoToen kwam al best snel internet via de kabel met een vaste prijs
volgens mij was de crux dat ik inbelde, en bij mij toen ook naar een nummer buiten de regio (wat toen duurder wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
icq-en kostte niet zoveel bandbreedte
Rond die tijd had je wel het ik meen zipprotocol of zo, waarmee afgebroken downloads hervat werden. Dat heeft in die tijd mijn rekening de hoogte in gejaagd. Oh, nog maar 30 minuutjes, ik ga slapen, de volgende dag thuis komen van het werk en zien dat je 10Mb download voor de x-ste keer herstart was
Ja, dat bedoel ik ook, de tijd dat je nog per minuut belde, of het nu om bitjes om om woordjes gingquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij was de crux dat ik inbelde, en bij mij toen ook naar een nummer buiten de regio (wat toen duurder was) en dan betaalde je gewoon per tik (minuut?).. Dus je was gewoon de hele dag aan het bellen en de kosten tikten maar door.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
Of je daarbij ook nog voor data betaalde weet ik geen eens.. denk dat het sowieso flink duurder was dan een beltik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |