Omdat ik ik heel erg old school ben misschienquote:
W7 ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat XP gewoon beter en gebruikers vriendelijker is.
Yoda jij bentquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook helemaal niets over wijsheid, kijk naar mij
Je hoeft dat ook niet per se te hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik ik heel erg old school ben misschien
Ik voel mij meer op mijn gemak bij een unix/linux prompt dan met windows tegeltjes
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.quote:
W8 is handig met touchscreen. Zonder is het echt rukquote:
Zo las ik dat ookquote:
Dat ik zelfs op mijn wat oudere leeftijd ook nog wel eens niet weet wat wijsheid is, en dat ik dan soms door iemand half mijn leeftijd op het juiste pad wat gewezenquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm... die snap ik niet want ik vind jou juist een van de verstandigste mensen die ik ooit heb ontmoet...Whats your point...
Ja maar ik bedoel dat W7 nog enigzins de oude interface heeft, W8 is echt totaal andersquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.
Ow, het is gelukkig nog windows 7, die werkt nog echt best wel goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat leer ik dus sinds een paar uur kennen. Met XP werk ik al jaren. Moet zeggen dat ik atm liever XP heb.
Daar ben ik voor!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik zelfs op mijn wat oudere leeftijd ook nog wel eens niet weet wat wijsheid is, en dat ik dan soms door iemand half mijn leeftijd op het juiste pad wat gewezen
Tunnelvisie, daar heb je anderen voor nodig om je uit te halen
Nou?quote:
Negatief, thuis 8.1 met classic shell goed te doen. Op mijn werk weiger ik naar 8.1 over te gaan. 8.1 sinds de april 2014 direct-x driver update, oudere games kan je dan helemaal niet meer spelen, zelfs in XP compatibilty mode niet goed te doen meerquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
W8.1 schijnt dan weer beter te zijn.
Helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat W7 nog enigzins de oude interface heeft, W8 is echt totaal anders
quote:
9 schijnt wel weer meer gebruik te maken van de oude interface en drivers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negatief, thuis 8.1 met classic shell goed te doen. Op mijn werk weiger ik naar 8.1 over te gaan. 8.1 sinds de april 2014 direct-x driver update, oudere games kan je dan helemaal niet meer spelen, zelfs in XP compatibilty mode niet goed te doen meer
Mooi, kan ik namelijik gewoon verder met het haken van huissloffen, en de citroentaart bakken voor mijn collega'squote:Op zondag 12 oktober 2014 02:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ben ik voor!Ok ook nog andere maar wij maken je wel weer wakker hoor Oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |