• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Het is al 18 jaar geleden verdwenen, ik ben er al over heenquote:
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al 18 jaar geleden verdwenen, ik ben er al over heen
bij mij functioneert 50% nog maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al 18 jaar geleden verdwenen, ik ben er al over heen
niets mis met je laptopquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
ligt het aan m'n laptop of hoor ik geen gitaar?
Het is Master chief!quote:
Granaat in de gitaarquote:
Die mogen toch geen muziek makenquote:
Best eng met die Arke reclame'squote:
Dan is je leven toch ook al voorbij?quote:
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is je leven toch ook al voorbij?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Best eng met die Arke reclame's
We willen geen 2e damian rice of zo hequote:
goede kop heeft ie ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij kan zeker wat met zijn stem en een lekker bereik
Ik wil ook geen euro, of 2x 50centquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
We willen geen 2e damian rice of zo he
meer dan 15 mag. Maar heeft gevolgen voor battles. Dat hoorde ik zelfsquote:
Ohoh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
meer dan 15 mag. Maar heeft gevolgen voor battles. Dat hoorde ik zelfs
als je 20 bent welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
Wacht...het grootste gedeelte van je leven breng je in de toekomst door??
*stilquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
Wacht...het grootste gedeelte van je leven breng je in de toekomst door??
Merk je niets van in bed met zo'n appel in d'r mondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef franklop het volgende:
Ilse dr humor is om te janken. Evenals dr praatstem
Het is dat ze zo'n leuk koppie heeft
Gofferquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Merk je niets van in bed met zo'n appel in d'r mond
denk alleen dat roos het wel zou laten merkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Merk je niets van in bed met zo'n appel in d'r mond
Met Ilse in bed? Die doet gewoon meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
denk alleen dat roos het wel zou laten merken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Pheno het volgende:
Daphne Dekkers. Die kijkt nog dommer dan een hert in autolicht
roos is meer waylon fan en dus anti-ilsequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met Ilse in bed? Die doet gewoon mee
Gewoon aan Ilse Waylons nummer vragen, dan kun je vast een deal makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:53 schreef franklop het volgende:
[..]
roos is meer waylon fan en dus anti-ilse
Scrubsquote:
is dat niet rasistisch tegenover de roze mensen?quote:
Die zal ze wel gewist hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon aan Ilse Waylons nummer vragen, dan kun je vast een deal maken
Nou, dat wordt weer een rechtszaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
is dat niet rasistisch tegenover de roze mensen?
krijg je straks koek vla. Moet je maar raden wat voor koekquote:
Billenkoekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:57 schreef franklop het volgende:
[..]
krijg je straks koek vla. Moet je maar raden wat voor koek
dat is weer racistisch tegenover mensen met billenquote:
Wordt weer druk op de Dam danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is weer racistisch tegenover mensen met bollen
Ja, een viraal hoedjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik kreeg visite. Nog iets gemist?
alleen Duncan zonet was goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik kreeg visite. Nog iets gemist?
Had het beter met typex kunnen doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef roos85 het volgende:
69 tattoos. Maar groot deel is amper zichtbaar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had het beter met typex kunnen doen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had het beter met typex kunnen doen
Ik heb er nog een uit 2003quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Of je komt gewoon van de Balkan, meid. Wij maakten al selfies lang voor het hip was
beetje net als Julia vorig jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Is dit een meisje in een verkeerd lichaam?
En dus niet door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker en haar stem is ook niet onprettig
dit is echt onverdiendquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dus niet door.
Echt Schoonenberg iemand?
Er zijn slechtere doorquote:
die naam is gewoon door dat ene mens verpestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
Brit, dat is ook geen naam meer waar enige intelligentie aan verbonden is.
blijkt de genetica toch weer te kloppenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
Brit, dat is ook geen naam meer waar enige intelligentie aan verbonden is.
AKA kutfoto'squote:
Deze helpt niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die naam is gewoon door dat ene mens verpest
Die ga ik binnenkort wel een paar keer tegenkomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die naam is gewoon door dat ene mens verpest
In het paardenwereldje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort wel een paar keer tegenkomen
Ik zag dat blonde ding nog in beeldquote:
ik zag pharell williamsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag dat blonde ding nog in beeld
Ik kijk een stream met ruim 30 seconden vertragingquote:
Geniet je langer naquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kijk een stream met ruim 30 seconden vertraging
Ze is het paard?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze start hier ook in de regio, alleen een paar klassenlager
helaas wel jaquote:
Een vriendin van mij heeft met haar moeten werken voor 1 van die reisprogramma's. Ze is wel ok, maar gewoon echt heel dom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze start hier ook in de regio, alleen een paar klassenlager
De keuzes om kandidaten neit door te laten gaan zijn sowieso wel vaag dit jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mwoa, Duncan was wel goed. En dat meisje net, maar die was niet door.
ja, er zaten zeker wat missers tussenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
De keuzes om kandidaten neit door te laten gaan zijn sowieso wel vaag dit jaar
Geld hè.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet wel een beetje huilen om het paard van Britt
Hoe kan zo'n domme doos in godsnaam zo'n paard hebben
dat dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef roos85 het volgende:
Ze zingt niet heel slecht, maar wat een aanstelleritis.
Ze laat hem op een hondentoilet schijten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet wel een beetje huilen om het paard van Britt
Hoe kan zo'n domme doos in godsnaam zo'n paard hebben
Ik hoorde riedeltjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef roos85 het volgende:
Ze zingt niet heel slecht, maar wat een aanstelleritis.
ze heeft een behoorlijk duur crack-c paard....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze laat hem op een hondentoilet schijten?
Ze heeft met haar hoofd tussen de liftdeur gezeten.quote:
kunnen ze de brug weghalen svpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, ik ga verhuizen uit Alkmaar
Ik dacht al, waarom zit er een Duitse paarse helm in die jurk?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hij heeft zijn handen vol aan die laatste
Ik kan denk ik niet goed lezenquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de helft alweer vergeten, wat een matig seizoen dit.
ohnee, dit zegt nog niks over wie volgende week komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
lijkt er op dat er al 3 kindjes van mij in actie komen
Van Frank Boeijen, zeg me dat het niet waar is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he.
Ik kan me alleen nog die gozer (naam kwijt) die dat Nederlandse nummer van ? zong. Ja vaag ik weet het, maar die vond ik echt goed.
Dat ligt aan de uitslag....maar hier heb je weinig gemist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb geopteerd om voetbal te kijken vandaag, was dat een goede keuze?
ja die!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Frank Boeijen, zeg me dat het niet waar is?
Ja dat was mooi.
Je hebt een meisje gemist met een naam die door jou bedacht had kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
gelijke stand qua keuze, denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he.
Ik kan me alleen nog die gozer (naam kwijt) die dat Nederlandse nummer van ? zong. Ja vaag ik weet het, maar die vond ik echt goed.
Marieke Dollekamp? Klopt jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze (uit de 2e of 3e VOH? geloof ik) zit trouwens sinds een tijdje in het achtergrondkoor van de band van Tha Piemp
Ja, gisteren live gezien bij een concert in Utrechtquote:
Jaaaaquote:
Voetbal stond er tegenover toch?quote:
Leonequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:34 schreef Poepz0r het volgende:
Duncan kan weleens een baasje worden. Goeie kop, uitstraling en stem. Die Leone look-a-like is raakbaarDie met die hont dus
Ik dacht dat ze om 8 zouden beginnen... maar is 20.36quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht ze bij de battles dit jaar ieder apart een nummer zouden zingen (en dat door de band aan elkaar gespeeld zou worden). Maar dat is dus niet het geval?
En als ik dan speciaal voor jou opzet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Stickertje het volgende:
:w ik weet niet of ik vanavond kan mee fok!ken omdat mijn i7 beest het weer niet doet, zit nu met een klein bagger netbookje te fok!ken
zitten geen luidsprekers in een netbookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ik dan speciaal voor jou opzet?
Het zit je ook niet mee hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zitten geen luidsprekers in een netbook
echt he!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat hele Og3ene of weet ik hoe ze nu heten echt zo'n conceptverneuking he... dat niemand daar in de pers ook maar een kritische noot over plaatst
Dikmakend Nederlands.quote:
datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Brownie Dutch. Downie Butch zal je bedoelen.
Arme MissJ, dat je dat moest meemaken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat![]()
Ik was vorige week bij een concert van de Piemp en hij kwam ook wat zingen.. vond er weinig aan. En die zonnebril ook steeds ophouden he. Heeft hij iets aan zijn ogen ofzo?![]()
en dat ook nog eens op mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Arme MissJ, dat je dat moest meemaken.
Mensen die een zonnebril binnenshuis op hebben. Oneindig veel. De enige die ermee weg mag komen is Stevie Wonder, en dan ook alleen omdat ie Stevie Wonder is.
Stevie Wonder, die maken ze coach bij The Voice als de batterijen van de stoelen op zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Arme MissJ, dat je dat moest meemaken.
Mensen die een zonnebril binnenshuis op hebben. Oneindig veel. De enige die ermee weg mag komen is Stevie Wonder, en dan ook alleen omdat ie Stevie Wonder is.
Zeker... Zijn haar is ook niet meer doorheen te komen denk ik ...quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stevie Wonder, die maken ze coach bij The Voice als de batterijen van de stoelen op zijn
Doet Pikkie Plessen de styling tegenwoordig?quote:
spoiler: er gaan kandidaten door en er gaan kandidaten af vallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik stond nog in de keuken dus ik heb de spoilers gemist
Hoe moet het anders klinken?quote:
Ronaldo is knapperquote:
Vandaag was Pikkie als 'fashion expert'quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doet Pikkie Plessen de styling tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oh dat stuk heb ik gemist omdat ik in de auto zatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag was Pikkie als 'fashion expert'te gast bij RTL Boulevard, mocht ze praten over hoe je een echte designer-tas van een neppe designer-tas kan onderscheiden.
Oh the irony.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ongezouten meningJe vind het niet zo leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |