Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst. Een groot deel van de Koerden, ook een groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch, deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen, hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Feitenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zijn alleen naast Bulgaarse feiten ook Roemeense, Joegoslavische, Griekse, Hongaarse en Oostenrijkse feiten.
Stropopredenering, niemand hier die PKK aanduidt als vredesduifjes. Wel is het zo dat enkelen hier Koerden steeds maar blijven aanduiden als PKK'ers en als terroristen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst.
Tu quoque, maar hunnie doen het ookquote:Een groot deel van de Koerden, ook een
groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch
,quote:deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op discussiefora zitten, en dat je perceptieve vermogens kritiek laat resulteren in bewoordingen als Turkenhaters is iets waar jij aan moet werken, hoewel ik niet zal ontkennen dat er op FOK weldegelijk wat [XbevolkingX]haters zitten.quote:hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel domheid moet lachen of huilen
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?
Als je kritiek hebt op TR ben je een hater en zelf nationalist?
Altijd weer dezelfde argumenten van de cCc-kamp en nationalisten...
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKKquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.
Alweer dezelfde argumenten dus van het PKK-terroristenkamp...
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKK
Indoctrinatie zit er hevig in. Shame
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?
Als je de PKK niet ondersteunt zal je je moeten onderscheiden.
Subtiele switch van het onderwerp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Subtiele switch van het onderwerp.
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.
Fuck logic
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag?
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKK
Indoctrinatie zit er hevig in. Shame
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk, al die reacties van mensen die nog nooit een Turk van dichtbij hebben gezien of nooit in de buurt van Turkije zijn geweest
Wat een experts weer hier op Fok
Weissman die anderen beticht van trollen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werden
Matige troll, che. Je kan beter.
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou.
Zoek maar paar Turken op in Bulgarije, die zullen je exact het tegenovergestelde vertellen.
Erdogan vorig jaar bij de verzoeningsbijeenkomst tussen Koerden en Turken waren er bijna alleen maar vlaggen van die Apo te zien, volgens jouw redenering (niet afstand nemen dus PKK aanhanger) is hij dus ook een PKK aanhanger.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.
Fuck logic
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef primakov het volgende:
[..]
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.
Lees nog eens wat ik schrijf, pannenkoek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook.
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.
Jij scheldt/beledigt wel vaak na weerwoord. Probeer een beetje beschaafd te blijven en maak er geen FB-tokkies discussie van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik schrijf, pannenkoek.
[..]
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
Ik zal zeker erkennen dat er mensen op dit forum zijn met weinig tot geen kennis van zaken mbt bepaalde onderwerpen, het is echter een discussieforum; inzichtelijkheid en kennis bij elkaar overbrengen (alhoewel veel mensen simpelweg een discussie proberen 'te winnen') is toch het doel van een discussieforum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.
Wees niet zo naief aub
The absence of evidence is not evidence of absence.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
De PKK doodt salafisten, eerst in Irak en Syrië en nu ook in Turkije, omdat ze sympathiseren met ISIS die onder andere Koerden aan het uitmoorden zijn. Eigenlijk zou het Turkse leger de salafisten moeten ruimen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O nog erger. Je bent een slachtoffer van jezelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.
Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vanaf volgende week doe ik live-updates uit Turkije.
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven), banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld. De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ataturk postersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304
Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi
[ afbeelding ]
We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304
Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi
[ afbeelding ]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.
En vorig jaar waren het weer vredelievende demonstranten met een paar 'relschoppers' er tussen.
oorzaak --> gevolgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
Zo'n gezellig groepje mensen en leuk spandoekje lost het onderliggende de probleem natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt he, lekker negatief blijven toch... !
Wij willen rellen en veel doden zien ! ..
Hahaha nee inderdaad !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo'n gezellig groepje mensen en leuk spandoekje lost het onderliggende de probleem natuurlijk niet op.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).
En als je dat wel doet ben je gelijk PKK.
Hou op man met die schijnvertoning.
Het zet druk op de regering inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bussen in de fik steken en ziekenhuizen slopen doet echt veel voor je broeders in Kobane ja.
De regering waar je al meer dan 20 jaar tegen vecht?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het zet druk op de regering inderdaad.
Als je op straat gaat en verkondigd dat Koerden en Turken is goed. Daar kan je niet op tegen zijn. Maar onder een Ataturk poster? De gene die hier voor verantwoordelijk is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt he, lekker negatief blijven toch... !
Wij willen rellen en veel doden zien ! ..
De regering die belooft dat er meer rechten komen, dat er vrede komt, maar tegelijkertijd de PKK en ISIS hetzelfde noemt en tevens Kobane belegert samen met ISIS. Acties hebben gevolgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
De regering waar je al meer dan 20 jaar tegen vecht?
Het is uiteraard wat ironisch, maar hun signaal dat ze de rellen en al de chaos niet meer willen vind ik mooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je op straat gaat en verkondigd dat Koerden en Turken is goed. Daar kan je niet op tegen zijn. Maar onder een Ataturk poster? De gene die hier voor verantwoordelijk is?
Ik heb geen enkele vorm van geweld recht geluld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bussen in de fik steken en ziekenhuizen slopen doet echt veel voor je broeders in Kobane ja.
Ik ben trouwens benieuwd hoe je dit gaat recht lullen
Je weet geen drol over Turkije en komt hier weer met een rijtje aannames die je hebt overgenomen van Twitter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven), banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld. De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.
Maar mensen zoals jij haten de Koerden zo erg, dat je daardoor niet in kan zien waarom ze dit doen.
Je weet best dat ik niks tegen Koerden heb en heel goed besef dat niet elke Koerd een PKK sympathisant is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Che_ het volgende:
Daar gaat het ook niet om, maar je probeert telkens de zelfde argumenten in een nieuw jasje om je gelijk te halen. Het ging om dat elke Koerd als PKK-sympathisant wordt behandeld.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar je probeert telkens de zelfde argumenten in een nieuw jasje om je gelijk te halen. Het ging om dat elke Koerd als PKK-sympathisant wordt behandeld.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Ging het om jou dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niks tegen Koerden heb en heel goed besef dat niet elke Koerd een PKK sympathisant is.
Maar dit is internet he, elke mocro is crimineel, elke Tatta is racist, elke Turk is een fascist en elke Koerd is voor de PKK. Zwart-wit. Helaas.
Het is in eerste instantie dan ook een conflict tussen seculiere Koerden (dus ook de PKK) en salafisten, niet tussen de Koerden en de Turkse regering. Echter omdat de Sultan de salafisten de hand boven het hoofd houdt, wordt ook hij als vijand van de Koerden gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet geen drol over Turkije en komt hier weer met een rijtje aannames die je hebt overgenomen van Twitter.
Bron dat men de taal niet kan leren op school?
Bron dat er een beleid is om Koerden te discrimineren bij het lenen van geld? Als je iets over Turkije wist, had je geweten dat sinds AKP bijna alle staatsbanken juist zijn geprivatiseerd en dat sindsdien de Turkse bankensector wordt gedomineerd door buitenlandse banken of deels foreign-owned banken.
Het beleid van Erdogan de afgelopen jaren was juist gericht op volwaardig burgerschap van de Koerden in Turkije, waardoor hij door het nationalistische kamp juist wordt gezien als Koerdenvriend. Ook het onderhandelen met PKK is hem daarom niet in dank afgenomen. Maar ja, je klets maar weer in de rondte zonder enige kennis...
En nee, ik ben geen Koerdenhater. Als je dat nog steeds opmaakt uit mijn posts, dan heb je een ernstig probleem met begrijpend lezen.
Koerdisch wordt gegeven als een extra vak en niet als een basisvak. Maar hierdoor kan je natuurlijk wel zeggen dat er Koerdisch wordt gegeven en alles koek en ei isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet geen drol over Turkije en komt hier weer met een rijtje aannames die je hebt overgenomen van Twitter.
Bron dat men de taal niet kan leren op school?
Bron dat er een beleid is om Koerden te discrimineren bij het lenen van geld? Als je iets over Turkije wist, had je geweten dat sinds AKP bijna alle staatsbanken juist zijn geprivatiseerd en dat sindsdien de Turkse bankensector wordt gedomineerd door buitenlandse banken of deels foreign-owned banken.
Het beleid van Erdogan de afgelopen jaren was juist gericht op volwaardig burgerschap van de Koerden in Turkije, waardoor hij door het nationalistische kamp juist wordt gezien als Koerdenvriend. Ook het onderhandelen met PKK is hem daarom niet in dank afgenomen. Maar ja, je klets maar weer in de rondte zonder enige kennis...
En nee, ik ben geen Koerdenhater. Als je dat nog steeds opmaakt uit mijn posts, dan heb je een ernstig probleem met begrijpend lezen.
Misschien is het handig als je wat minder in de slachtofferrol gaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Een bevolking van top tot teen over één kam scheren, en dan roepen dat het geen racisme is, mits het maar over Turken gaat. Wat een grapjassen zeg
Fuck logic.
Hüda Par, oftewel de Koerdische Hizbullah zijn geen salafisten maar extremistische Shafi's. Er wordt beweerd dat ze banden hebben met IS maar of dat bewezen is weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De PKK doodt salafisten, eerst in Irak en Syrië en nu ook in Turkije, omdat ze sympathiseren met ISIS die onder andere Koerden aan het uitmoorden zijn. Eigenlijk zou het Turkse leger de salafisten moeten ruimen.
Daarnaast is de PKK aan het demonstreren en rellen omdat ze het oneens zijn met het beleid van de Sultan, die indirect ISIS steunt. De Sultan zal heel snel zijn beleid moeten veranderen, anders zal de PKK de gewapende strijd in Turkije weer hervatten.
Die logic is al lang door velen in dit soort topics gedefenestreerd.quote:
Ik heb nergens een slachtofferrol aangenomen. Een lid heeft luid en duidelijk een racistische opmerking geplaatst en nu proberen ze er op een achterlijke manier onderuit te komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je wat minder in de slachtofferrol gaat.
Ik zie dat dit genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Turken die zich democratisch noemen een Koerdisch referendum in het zuidoosten steunen. Want, weet je, we kunnen natuurlijk ook de mensen zelf laten bepalen door wie ze geregeerd willen worden.
Nee, die liggen elkaar niet goed. Compleet andere stroming.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hüda Par, oftewel de Koerdische Hizbullah zijn geen salafisten maar extremistische Shafi's. Er wordt beweerd dat ze banden hebben met IS maar of dat bewezen is weet ik niet.
Daar moet je over heen lezen, racisten zijn per definitie irrelevant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een slachtofferrol aangenomen. Een lid heeft luid en duidelijk een racistische opmerking geplaatst en nu proberen ze er op een achterlijke manier onderuit te komen.
Als je Turks nationalisme onderuit wilt halen moet je je niet op een zelfde manier gedragen als degene die je bekritiseerd zich gedragen in jouw ogen.
Dat is wat de Turkse media beweert ja. Ontkennen dat Huda Par (Turkse Hezbollah) niet salafistisch is, ben ik het mee oneens, een groot deel is behoorlijk salafistisch en zal zich nooit uitspreken tegen ISIS maar hen eerder sympathiseren. Koerdische anti-ISIS protesters aanvallen wordt gezien als een daad van agressie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hüda Par, oftewel de Koerdische Hizbullah zijn geen salafisten maar extremistische Shafi's. Er wordt beweerd dat ze banden hebben met IS maar of dat bewezen is weet ik niet.
Want alleen brandstichters maken gebruik van scholen en je leert op scholen alleen talen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven),
Banken discrimineren eenmaal bij het uitlenen van geld. Ze kunnen niet aan iedereen geld uitlenen, als ze vermoeden dat ze niets meer van terugzien.quote:banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld.
Erdogan voert al jaren een pro-Koerds beleid. Zelfs de oppositie bekritiseert zijn pro-Koerds beleid.quote:De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.
Maar mensen zoals jij haten de Koerden zo erg, dat je daardoor niet in kan zien waarom ze dit doen.
Koerden willen zich niet afscheiden, zelfs PKK symphatisanten zullen dat niet willen. Een land die geen belasting en elektriciteitsgeld kan innen zal niet lang kunnen bestaan, en dat weten de PKK'ers maar al te goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Turken die zich democratisch noemen een Koerdisch referendum in het zuidoosten steunen. Want, weet je, we kunnen natuurlijk ook de mensen zelf laten bepalen door wie ze geregeerd willen worden.
Hoe wil je dat organiseren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik zie dat dit genegeerd wordt.
Hulde!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar moet je over heen lezen, racisten zijn per definitie irrelevant.
Waar het hier omgaat is dat Turkije een vies spelletje heeft gespeelt in dit conflict (let op: dit zou ieder land doen, maar dat neemt nog niet weg dat het een vies spelletje is) en het gevolg van dat smerige spelletje zijn deze rellen.
Het is een logisch gevolg van. Ik vind het dus niet correct dat bepaalde Turkse Nationalisten zo haten op Koerden en beweren dat ze zich niet normaal kunnen gedragen. Kom op, zou jij dat wel kunnen als je familie misschien wel word afgeslacht en het land waarin je woont je tegenhoud om hen te beschermen? en daarentegen deals sluit met de terroristen en hen ook vrije doorgang geeft?
Nee, de vijandigheid tussen Hüda Par en PKK is ouder dan ISIS. Hüda Par, vanuit hun religieus gemotiveerde visie, is tegen PKK omdat ze vinden dat PKK de samenleving destabiliseert en broedermoord in de hand werkt en juist schade en verdeeldheid onder de Koerden veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie dan ook een conflict tussen seculiere Koerden (dus ook de PKK) en salafisten, niet tussen de Koerden en de Turkse regering. Echter omdat de Sultan de salafisten de hand boven het hoofd houdt, wordt ook hij als vijand van de Koerden gezien.
De religieuze visie van Hüda Par komt ook niet overeen met die van ISIS. Hüda Par bestaat uit sjafi'itische moslims, zoals de meest Koerden; het zijn geen salafisten zoals ISIS. Ook hebben ze niets tegen tombes of gravenbezoek of het vieren van de geboortedag van de Profeet of het vereren van 'heiligen', wat wel duidelijk in strijd is met de ideologie van ISIS.quote:IŞİD’LE BAĞIMIZ OLMADIĞINI ONLAR DA BİLİYOR: Bu saldırıların önceden geleceği belliydi. Çünkü (HDP’liler) partimizin kuruluşundan beri bizi önce El Nusra ile ilişkilendirdiler. Daha sonra kendileri El Nusra ile IŞİD’e karşı ittifak içine girince o aşamada bizi IŞİD’le ilişkilendirdiler. Biz IŞİD’in de El Nusra’nın da tekfirci zihniyetini benimsemediğimizi ve bunlarla bir ilişkimiz olmadığını defalarca söyledik. O zaman şöyle bir uyarı yapmıştık: Kendi siyasi çıkarları için Kürt çocuklarını birbirine düşürmenin kimseye faydası olmaz. Bu kin tohumlarını yeşertir. Maalesef vazgeçmediler. En son Abdullah Öcalan’ın İmralı’daki notları servis edildi. Bu görüşmelerde işaret fişeği atıldı. IŞİD ve El Nusra ile bağlantılı herkese karşı topyekun bir mücadele diye özetleyebileceğim bir düşünceyle olaylar patlak verdi. Bizim IŞİD’le bağımız olmadığını kendileri de bildiği halde bizi bu şekilde göstermek için özellikle çaba sarf ediyorlar. Kendi siyasi menfaatleri için Kürt halkını şiddet ortamına çekmek istiyorlar. Bu, Kürtlere yapılabilecek en büyük düşmanlık ve zulümdür.
http://haber.stargazete.c(...)aldirdi/haber-949781
Als ze elke post ermee doorgaan (maar dan in een andere vorm) is het moeilijk er niet over te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar moet je over heen lezen, racisten zijn per definitie irrelevant.
Waar het hier omgaat is dat Turkije een vies spelletje heeft gespeelt in dit conflict (let op: dit zou ieder land doen, maar dat neemt nog niet weg dat het een vies spelletje is) en het gevolg van dat smerige spelletje zijn deze rellen.
Het is een logisch gevolg van. Ik vind het dus niet correct dat bepaalde Turkse Nationalisten zo haten op Koerden en beweren dat ze zich niet normaal kunnen gedragen. Kom op, zou jij dat wel kunnen als je familie misschien wel word afgeslacht en het land waarin je woont je tegenhoud om hen te beschermen? en daarentegen deals sluit met de terroristen en hen ook vrije doorgang geeft?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand haten op Koerden, ik weet niet waar jullie dat vandaan halen maar ik heb hier op Fok, tenminste dit topic, niemand gezien die elke Koerd als een PKK'er ziet. Dat maken jullie ervan.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Mooi de vraag vermeden met onzin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Koerden willen zich niet afscheiden, zelfs PKK symphatisanten zullen dat niet willen. Een land die geen belasting en elektriciteitsgeld kan innen zal niet lang kunnen bestaan, en dat weten de PKK'ers maar al te goed.
Ik heb nergens gezegd dat het makkelijk zou zijn. Mijn vraag is enkel of democraten democratie voorstaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe wil je dat organiseren?
Hoe verder naar het westen hoe meer Koerden voor blijven bij Turkije zijn.
Het is een feit dat meer Koerden op Erdoğan stemmen dan op BDP.
Dus hoe groter je het gebied maakt, hoe meer kans dat het antwoord nee.
Wat zijn de grenzen van Koerdistan?
Hoe bepaal je die zonder bloedvergieten?
En wat doen we met de miljoenen Koerden in de grote Turkse steden?
Er zijn inderdaad een paar provincies waar rond de 60-70% voor onafhankelijkheid zal zijn, maar over heel 'Koerdistan' is dat echt niet zo vanzelfsprekend allemaal..
En de miljoenen gemengde families
Geen enkele Koerd die daar om vraagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:06 schreef Confetti het volgende:
Die Koerden kunnen wel blijven janken maar het is voor de regering niet uit te leggen dat Turkse soldaten alleen gaan sneuvelen om Koerden en/of PKK-strijders te redden.
Men kan niet verwachten dat Turkse soldaten alleen tegen IS gaan strijden terwijl Uncle Sam van 15km hoogte her en der wat bommetjes afwerpt voor de show.
For real ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als ze elke post ermee doorgaan (maar dan in een andere vorm) is het moeilijk er niet over te hebben.
Ik zie hier niemand haten op Koerden, ik weet niet waar jullie dat vandaan halen maar ik heb hier op Fok, tenminste dit topic, niemand gezien die elke Koerd als een PKK'er ziet. Dat maken jullie ervan.
The_magnificient heeft heel mooi duidelijk gemaakt dat de achterliggende reden van deze opstand iets anders is, ik ga het niet herhalen.
En helaas hebben de Turken erbij stil gestaan toen IS Turkmenen afslachtte, en niet alleen Turken, iedereen. Maar dat is weer een ander onderwerp.
Heb je nog meer open deuren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:12 schreef UpsideDown het volgende:
Als Kobane straks valt en er zijn veel dode YPG'ers, gaan de Koerden in Turkije rampage.
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik bereid de Turken in dit topic vast voor op de komende rellen, lief toch van mij?
O in theorie is het prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het makkelijk zou zijn. Mijn vraag is enkel of democraten democratie voorstaan.
Resultaat is nog meer dode Koerden toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:12 schreef UpsideDown het volgende:
Als Kobane straks valt en er zijn veel dode YPG'ers, gaan de Koerden in Turkije rampage.
Want bij een burgeroorlog blijven de Turken bespaard?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Resultaat is nog meer dode Koerden toch?
Ik vind het best zielig. Ze kunnen als volk eigenlijk geen kant op.
Hij zegt dat Koerden rampage gaan, het gaat niet over een burgeroorlog. De afgelopen dagen hebben we gezien wat er toen gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want bij een burgeroorlog blijven de Turken bespaard?
Minder in de spiegel kijken schatje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga eens wat nuttigs doen troll.
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt dat Koerden rampage gaan, het gaat niet over een burgeroorlog. De afgelopen dagen hebben we gezien wat er toen gebeurd is.
Maar zelfs in dat geval hebben de Turken natuurlijk meer middelen en mensen?
Hoe dan ook laten we hopen dat zoiets nooit gebeurt.
Het menselijke leed dat daarmee gepaard gaat zal onvoorstelbaar zijn.
Om verzonnen constructen als "ras" en "land".
Zeker omdat het leger dit keer waarschijnlijk geen staatsgreep kan plegen om Erdogan aan de kant te zetten als het uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.
Maar uit een rampage kan wel degelijk een burgeroorlog ontstaan.
Maar Turkije is ondeelbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O in theorie is het prima.
Maar in de praktijk onmogelijk.
Je ziet nu al dat de Koerden elkaar te lijf gaan. Zal dan factor 1000 erger worden.
Misschien dat Hakkari en nog een paar waar een overweldigende meerderheid zich wil afscheiden zich bij Koerdisch Irak kunnen aansluiten. Dat zou nog praktisch kunnen.
Mij zou het in ieder geval niks uitmaken. Ik gun mensen die een eigen land willen dat.
Maar democratie is niet het toverwoord. Je moet kijken of het de in potentie miljoenen doden waar is. En dat is het niet imho.
Wel uit meerdere dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.
Maar uit een rampage kan wel degelijk een burgeroorlog ontstaan.
Moet alles dan maar voorgekauwd worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel uit meerdere dingen.
Maar hij zei het niet.
Nee beste lieve Che_.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet alles dan maar voorgekauwd worden?
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mooi de vraag vermeden met onzin.
Bangmakerij. Buiten de Islam hebben bijvoorbeeld de BDP en HudaPar dezelfde standpunten mbt autonomie en shit als eigen taal op school en zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O in theorie is het prima.
Maar in de praktijk onmogelijk.
Je ziet nu al dat de Koerden elkaar te lijf gaan. Zal dan factor 1000 erger worden.
Misschien dat Hakkari en nog een paar waar een overweldigende meerderheid zich wil afscheiden zich bij Koerdisch Irak kunnen aansluiten. Dat zou nog praktisch kunnen.
Mij zou het in ieder geval niks uitmaken. Ik gun mensen die een eigen land willen dat.
Maar democratie is niet het toverwoord. Je moet kijken of het de in potentie miljoenen doden waar is. En dat is het niet imho.
Een referendum dat niks voorstelt? Je bent dus ertegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.
Vriend, loop niet zo dom te blaten. Dven heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de Turken extreem hebben lopen fucken op de Balkan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Feiten![]()
Joegoslavisch![]()
Militaire conflicten met Oostenrijk-Hongarije door elkaar halen met militaire represailles door de Ottomanen als reactie op de gewapende opstanden van de Grieken, Serviërs en Bulgaren.![]()
Lees eerst jezelf bij op Wikipedia, voordat je zulke dingen uitsmijt![]()
Waar heb ik geschreven dat ik tegen een referendum ben? Schuif geen woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een referendum dat niks voorstelt? Je bent dus ertegen.
En het is de uitkomst.
Na een paar jaar burgeroorlog is je land niets meer waard hoor, kijk maar naar Syrië.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.
Steun je een referendum dat ook werkelijk de kans biedt aan Koerde om autonomie te verkrijen of onafhankelijk te worden? Of steun je enkel een niet-bindende referendum?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Waar heb ik geschreven dat ik tegen een referendum ben? Schuif geen woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.
Nogmaals, er mag van mij een referendum gehouden worden.
Door de Turkse politie of leger toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Een kind van 8 zou doodgeschoten zijn aan de grens met Qamishlo in Nusaybin.
Bron: Birgün
Aantal doden gestegen naar 36 als er vandaag verder geen slachtoffers zijn gevallen.
Upsidedown.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:12 schreef UpsideDown het volgende:
Dat eerste, als we maar van alle herrieschoppers af zijn, ook in westelijke steden. Dus de eerste volgende relschopper mag naar zijn gloednieuwe land verhuizen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Steun je een referendum dat ook werkelijk de kans biedt aan Koerde om autonomie te verkrijen of onafhankelijk te worden? Of steun je enkel een niet-bindende referendum?
Volgens Birgun door het leger. Ik heb het trouwens nergens anders gelezen, tot morgen zal er vast meer info over vrijkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Door de Turkse politie of leger toch?
Als de EU dan ook de lastpakken eens kan laten verhuizen naar hun land....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat eerste, als we maar van alle herrieschoppers af zijn, ook in westelijke steden. Dus de eerste volgende relschopper mag naar zijn gloednieuwe land verhuizen.
Mag van mij, Wilders heeft niet altijd ongelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de EU dan ook de lastpakken eens kan laten verhuizen naar hun land....
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mag van mij, Wilders heeft niet altijd ongelijk.
Ot:
Besir Atalay heeft vandaag bekendgemaakt dat 33 personen zijn omgekomen waarvan 2 politieagenten.
Volgens Atalay is er maar één persoon die door politiekogels is omgekomen.
Ah mooi. Ook eens met het tweede deel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat eerste, als we maar van alle herrieschoppers af zijn, ook in westelijke steden. Dus de eerste volgende relschopper mag naar zijn gloednieuwe land verhuizen.
http://www.haberturk.com/(...)askana-tarihi-sozlerquote:Bingöl Emniyet Müdürü Atalay Ürker'i yaralayıp, yardımcısı ve başkomiserini şehit eden teröristlerden birinin cenazesi Diyarbakır'a götürüldü. Cenaze konvoyunun önüne kesen Güvenlik Şube Müdürü Lütfü Çiçek, DBP İl Başkanı Zübeyde Zümrüt'i şov yapmamaları konusunda uyardı.
Çiçek, "Siz bize serhıldanı (başkaldırış) öğrettiniz. Biz de size Türkiye Cumhuriyeti'nin bölünemeyeceğini, parçalanamayacağını ve yıkılamayacağını öğretiriz" dedi.
Bingöl Emniyet Müdürü Atalay Ürker'i yaralayan, yardımcısı ve komiserini şehit edildikten sonra güvenlik güçleri ile girdiği çatışmada öldürülen 4 PKK'lıdan 22 yaşındaki 'Bahoz Amed' kod adlı Ramazan Özmaskan'ın cenazesi Diyarbakır'a getirilişi gerginliğe yol açtı. Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü, cenazenin şova dönüşmesini önlemek için Elazığ yolundaki kent girişini panzer ve TOMA'lar ile kapattı. Büyükşehir Belediyesi cenaze aracı ve 150 araçlık konvoyu durduran polis, aralarında Sur Belediye Başkanı Seyit Narin'in de bulunduğu kitleyi uyardı.
"SİZE ÖĞRETECEĞİZ"
Güvenlik Şube Müdürü Lütfü Çiçek, kendisi ile görüşmeye gelen DBP İl Başkanı Zübeyde Zümrüt ve beraberindekilere sert çıkıştı. Zümrüt'ün Yolu açın cenazeyi bir an önce götürelim" sözleri üzerine, Çiçek şunları söyledi:
"Şehit bizim, bizim konuşma zamanımız. Lütfen susun. DBP'lilerin, yani siyasilerin bu işi sahiplenmesine şaşırdık ve yadırgadık. 4 aydır her gün sizinle karşı karşıya geldik. Çözüm süreci nedeniyle çok nazik, kibar bir şekilde görüştük. 4 ay boyunca siz konuştunuz. Şimdi bizim konuşma zamanımız. Serhildanı (Başkaldırışı) siz bize öğrettiniz. Biz de size Türkiye Cumhuriyeti devletinin bölünemeyeceğini, parçalanmayacağını, yıkılmayacağını biz de size öğreteceğiz. Cenazeyi bizim eşliğimizde getireceksiniz. Kesinlikle konvoyda siren sesi, herhangi bir işaret, terör örgütünü simgeleyen hiç bir şey görmek istemiyorum. Olduğu anda durdurulacak ve müdahale olacak."
Bir başka emniyet müdürü ise "Cenaze üzerinden şov ve prim yapmayın. Kamu güvenliğini bozmaya hakkınız yok. Bir an önce defnedin, ayrılın. Bu işin tahammülü kalmadı artık. Sabır ve tahammül yok" dedi.
Trafik polisleri ise, konvoya katılan bütün araçlara kemer, korna, siren ve far cezaları kesti. Polis panzerleri eşliğinde Yeniköy mezarlığına götürülen PKK'lının cenazesi sesiz bir şekilde toprağa verildi.
quote:
quote:De Koerden zullen opnieuw in opstand komen in Turkije als dat land niet helpt om Islamitische Staat (IS) uit de Koerdische stad Kobani in Syrië te verdrijven. Dat heeft Cemil Bayik, een van de oprichters van de Koerdische Arbeiderspartij PKK, gezegd in Erbil, hoofdstad van de Koerdische regio In Irak.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.haberturk.com/(...)askana-tarihi-sozler
Het is teveel om te vertalen en Google Translate geef teen poep vertaling maar het komt neer op:
Politie laat aan de DBP horen wie er de baas is in Turkije
Filmpje is het mooiste![]()
http://video.haberturk.co(...)tarihi-sozler/126795
Hulde aan deze commissaris, kan het westen nog wat van leren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.haberturk.com/(...)askana-tarihi-sozler
Het is teveel om te vertalen en Google Translate geef teen poep vertaling maar het komt neer op:
Politie laat aan de DBP horen wie er de baas is in Turkije
Filmpje is het mooiste
http://video.haberturk.co(...)tarihi-sozler/126795
Precies hoe ik ook dacht, maar goed, dalijk worden we uitgemaakt voor racistisch.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:14 schreef Richestorags het volgende:
Oh ja iedereen die demonstreert is een terrorist. Ze willen geen hulp, ze willen dat de grenzen opengaan. Iedereen laat weer zijn ware aard zien in dit topic zeg bah bah bah
Genocidelovers.
Jep, dat woordje kennen ze zelf maar al te goed. Helaas werken die truucjes niet meer nu ze en masse hun ware aard tonen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Precies hoe ik ook dacht, maar goed, dalijk worden we uitgemaakt voor racistisch.
Als je met vlaggen van PKK rond loopt, noem ik je een terrorist ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:14 schreef Richestorags het volgende:
Oh ja iedereen die demonstreert is een terrorist. Ze willen geen hulp, ze willen dat de grenzen opengaan. Iedereen laat weer zijn ware aard zien in dit topic zeg bah bah bah
Genocidelovers.
Ze smeken niet voor hulp, ze vragen alleen of de Turken even uit de weg willen gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Altijd zo fel tegen de Turken en nu opeens smeken voor hulp
Turkije uit de weg willen gaan in eigen landquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze smeken niet voor hulp, ze vragen alleen of de Turken even uit de weg willen gaan.
Iedereen loopt met vlaggen van de PKK? En die demonstraties zijn niet gekomen doordat Turkije weigert zelfs maar de grens te openen voor Koerden maar wel horden IS strijders heeft doorgelaten en ze zelfs verpleegt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je met vlaggen van PKK rond loopt, noem ik je een terrorist ja.
Als de Turken de Koerden zo haten, waarom laten ze ze dan niet weg gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turkije uit de weg willen gaan in eigen land
Ja, een kans om zichzelf te verdedigen. Dat ze dat kunnen hebben ze bewezen tegen de Turken.quote:Jij weet dondersgoed waar ze om smeken....
Ze willen helemaal geen hulp.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Altijd zo fel tegen de Turken en nu opeens smeken voor hulp
“The peace process between Kurds and the Turkish government depends on whether Ankara decides to support us or not,” spokesman for the Syria-based Democratic Union Party (PYD) Nawaf Khalil told Asharq Al-Awsat.quote:
En nu een betrouwbare bron?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:47 schreef Ataturko het volgende:
[..]
“The peace process between Kurds and the Turkish government depends on whether Ankara decides to support us or not,” spokesman for the Syria-based Democratic Union Party (PYD) Nawaf Khalil told Asharq Al-Awsat.
“We call on the Turkish government to supply us with sophisticated weapons and ammunition with the aim of repelling and eliminating the [Islamist] attack,” the statement said, warning that “leniency toward the organization would put the fate of our people on the line and increase [Islamist] risk along Turkey’s southern border.”
Zijn de grenzen in Gaza al open?quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:14 schreef Richestorags het volgende:
Genocidelovers.
twitter:HDNER twitterde op zondag 12-10-2014 om 10:40:12#Hagel cites progress in #Turkey talks about #Syria http://t.co/xj4nwD9DOV reageer retweet
Ja joh, Turkije die zijn vijand laat voorzien van wapensquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En nu een betrouwbare bron?
Ze willen dat Turkije de grens open zet zodat er ammunitie en wapens kan worden gegeven aan de YPG en zodat er mensen naar Kobani kunnen gaan om tegen ISIS te strijden.
Koerden zijn natuurlijk minderwaardig en daarom maakt het niet uit als zij worden afgeslacht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja joh, Turkije die zijn vijand laat voorzien van wapens
Dat mag jij vinden, ik vind koerden per definite niet minderwaardig, maar jij verwacht serieus van een land, dat ze zullen toestaan dat hun vijand wordt voorzien van wapens? Notabene via haar eigen grondgebied.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Koerden zijn natuurlijk minderwaardig en daarom maakt het niet uit als zij worden afgeslacht.
Dat zou ik niet verwachten van Turkije, net als ik van Israel niet verwacht dat ze de bezetting stoppen. Dat het niet logisch is betekent nog niet dat het moreel zo zou moeten zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind koerden per definite niet minderwaardig, maar jij verwacht serieus van een land, dat ze zullen toestaan dat hun vijand wordt voorzien van wapens? Notabene via haar eigen grondgebied.
Dat gaat hem dus niet worden, dat zou betekenen dat de vijand van de pkk, namelijk het Turkse leger eerst weg moet van de grens tussen Kobani en Turkije en dat het gevaar ongecontroleerd blijft met gevaar op uitlekken naar Turkije doordat ze vluchtende pkk'ers achterna gaan (als de pkk al zou durven komen).quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En nu een betrouwbare bron?
Ze willen dat Turkije de grens open zet zodat er ammunitie en wapens kan worden gegeven aan de YPG en zodat er mensen naar Kobani kunnen gaan om tegen ISIS te strijden.
Fuck, wat is het probleem dan? Je begrijpt dat het niet logisch is, dus begrijp je waarom Turkije het niet doet. Dat het moreel gezien verwerpelijk is, sjah...quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zou ik niet verwachten van Turkije, net als ik van Israel niet verwacht dat ze de bezetting stoppen. Dat het niet logisch is betekent nog niet dat het moreel zo zou moeten zijn.
Het Turkse leger moet daar niet weg maar ze kunnen gewoon wapens, munitie en mensen doorlaten net als ze ook vele vluchtelingen hebben toegelaten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:35 schreef TeenWolf het volgende:
Dat gaat hem dus niet worden, dat zou betekenen dat de vijand van de pkk, namelijk het Turkse leger eerst weg moet van de grens tussen Kobani en Turkije en dat het gevaar ongecontroleerd blijft met gevaar op uitlekken naar Turkije doordat ze vluchtende pkk'ers achterna gaan (als de pkk al zou durven komen).
Omdat dat zelfmoord zou betekenen, ISIS heeft veel zwaardere wapens, tanks enzovoort.quote:Bovendien zoals ik al meer dan een week al aangaf, de uitgestrekte grensgebieden links en rechts van Kobani, tussen Syrie en Turkije zjn slecht bewaakt en de pkk kan daar oversteken en zo richting kobani gaan om de omsingeling te doorbreken, helaas durft de pkk dat niet omdat ze rechtstreeks in IS gebied komen en de pkk geen ervaring heeft met borst tot borst gevechten.
Zeg je dat ook tegen iemand die klaagt over Israel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fuck, wat is het probleem dan? Je begrijpt dat het niet logisch is, dus begrijp je waarom Turkije het niet doet. Dat het moreel gezien verwerpelijk is, sjah...
We zijn het eens
Laat ze dan met hun wapens en munitie oversteken bij die slecht bewaakte grens. Kunnen ze zich gelijk verdedigen als ze de ISIS tegenkomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het Turkse leger moet daar niet weg maar ze kunnen gewoon wapens, munitie en mensen doorlaten net als ze ook vele vluchtelingen hebben toegelaten.
[..]
Omdat dat zelfmoord zou betekenen, ISIS heeft veel zwaardere wapens, tanks enzovoort.
Zoals ik net ook al zei, zou dat zelfmoord zijn vanwege de zwaardere wapens, tanks enzovoort die ISIS heeft. Dan bereiken ze Kobani nooit..quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Laat ze dan met hun wapens en munitie oversteken bij die slecht bewaakte grens. Kunnen ze zich gelijk verdedigen als ze de ISIS tegenkomen.
Met hun lichtere wapens naar Kobani gaan zou dan ook zelfmoord betekenen toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al zei, zou dat zelfmoord zijn vanwege de zwaardere wapens, tanks enzovoort die ISIS heeft. Dan bereiken ze Kobani nooit..
Ah, dan maken die duizenden Koerden die vermoord gaan worden als ISIS Kobani inneemt niet meer uit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:53 schreef polderturk het volgende:
Turkije heeft 170.000 Koerden van de dood gered. Deze Koerdische broeders en zusters worden nu gevoed en krijgen onderdak.
Klopt de gouverneur van de grensstad in Turkije heeft gezegd dat ze ALLE 187.000 burgers van Kobani hebben opgevangen en hulp aan ze hebben uitgedeeld, maar ze gaan echt geen gewapende mensen doorlaten, hard maar waar. De burgers staan zowiezo niet te springen dus de enige uitkomst is de pkk, als die al zouden willen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het Turkse leger moet daar niet weg maar ze kunnen gewoon wapens, munitie en mensen doorlaten net als ze ook vele vluchtelingen hebben toegelaten.
[..]
Omdat dat zelfmoord zou betekenen, ISIS heeft veel zwaardere wapens, tanks enzovoort.
Nee want het deel vanaf de Turkse grens is nog in handen van de YPG.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Met hun lichtere wapens naar Kobani gaan zou dan ook zelfmoord betekenen toch?
Verreweg de meeste ISIS terroristen zijn bij de onbewaakte gebieden de grens overgestoken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iedereen loopt met vlaggen van de PKK? En die demonstraties zijn niet gekomen doordat Turkije weigert zelfs maar de grens te openen voor Koerden maar wel horden IS strijders heeft doorgelaten en ze zelfs verpleegt?
Dat is niet zo moeilijk, dat doet de pkk al meer dan 30 jaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Verreweg de meeste ISIS terroristen zijn bij de onbewaakte gebieden de grens overgestoken.
Mürşidpınar inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee want het deel vanaf de Turkse grens is nog in handen van de YPG.
Er zijn geen duizenden burgers meer aanwezig in de stad. De deur van Turkije is voor vluchtelingen open. In Kobane zijn er op dit moment vooral strijders aanwezig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah, dan maken die duizenden Koerden die vermoord gaan worden als ISIS Kobani inneemt niet meer uit.
Ze zijn geteld, 187.000. Alle burgers van Kobani, er rest alleen nog YPG en PKK.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn geen duizenden burgers meer aanwezig in de stad. De deur van Turkije is voor vluchtelingen open. In Kobane zijn er op dit moment vooral strijders aanwezig.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn geen duizenden burgers meer aanwezig in de stad. De deur van Turkije is voor vluchtelingen open. In Kobane zijn er op dit moment vooral strijders aanwezig.
Onzin:quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze zijn geteld, 187.000. Alle burgers van Kobani, er rest alleen nog YPG en PKK.
Een verslag van een reporter die niet ter plaatse is ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Onzin:
Thousands of people most likely will be massacred if Kobani falls to ISIS fighters, a U.N. envoy said on Friday, as militants fought deeper into the besieged Syrian Kurdish town in full view of Turkish tanks that have done nothing to intervene. U.N. envoy Staffan de Mistura said Kobani could suffer the same fate as the Bosnian town of Srebrenica, where 8,000 Muslims were murdered by Serbs in 1995, Europe's worst atrocity since World War Two, while U.N. peacekeepers failed to protect them.
"If this falls, the 700, plus perhaps the 12,000 people, apart from the fighters, will be most likely massacred," de Mistura said. The United Nations believes 700 mainly elderly civilians are trapped in the town itself and 12,000 have left the center but not made it across the border into Turkey. "Do you remember Srebrenica? We do. We never forgot and probably we never forgave ourselves," said de Mistura, the U.N. peace envoy for Syria. "When there is an imminent threat to civilians, we cannot, we should not, be silent."
http://www.nbcnews.com/st(...)takes-kobani-n223631
Dus volgens de reporter zijn er 700 burgers in Kobane en zijn er nog 12000 burgers die Kobane al ontvlucht zijn maar nog niet in Turkije aangekomen zijn. De ISIS terroristen hebben al 50% van Kobane in handen. Zijn er al berichten van grootschalige slachtingen van Koerdische burgers in Kobane?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Onzin:
Thousands of people most likely will be massacred if Kobani falls to ISIS fighters, a U.N. envoy said on Friday, as militants fought deeper into the besieged Syrian Kurdish town in full view of Turkish tanks that have done nothing to intervene. U.N. envoy Staffan de Mistura said Kobani could suffer the same fate as the Bosnian town of Srebrenica, where 8,000 Muslims were murdered by Serbs in 1995, Europe's worst atrocity since World War Two, while U.N. peacekeepers failed to protect them.
"If this falls, the 700, plus perhaps the 12,000 people, apart from the fighters, will be most likely massacred," de Mistura said. The United Nations believes 700 mainly elderly civilians are trapped in the town itself and 12,000 have left the center but not made it across the border into Turkey. "Do you remember Srebrenica? We do. We never forgot and probably we never forgave ourselves," said de Mistura, the U.N. peace envoy for Syria. "When there is an imminent threat to civilians, we cannot, we should not, be silent."
http://www.nbcnews.com/st(...)takes-kobani-n223631
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een verslag van een reporter die niet ter plaatse is ofzo?
Kunnen jullie niet lezen? De VN zegt het, niet een reporter.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus volgens de reporter zijn er tussen de 700 en 12000 burgers in Kobane. Wat een onzin zeg. Hij weet er dus geen flikker van af. De ISIS terroristen hebben al 50% van Kobane in handen. Zijn er al berichten van grootschalige slachtingen van Koerdische burgers in Kobane?
Hmmmm de VN die jij en vele anderen zooooo lax vonden.......quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet lezen? De VN zegt het, niet een reporter.
Voordat ISIS zoveel in handen had zijn ze al naar een veiliger deel van Kobane gevlucht.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als er geen bewijs is, dan is het er nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
. De ISIS terroristen hebben al 50% van Kobane in handen. Zijn er al berichten van grootschalige slachtingen van Koerdische burgers in Kobane?
Hmm, daar waar de Armeense genocide nog weggemoffeld kan worden omdat er geen massale pers was in die tijd, kan Turkije haar ware aard nu niet meer verbergen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:24 schreef TeenWolf het volgende:
Er komt GEEN wapenhulp aan de pkk/ypg en de grens tussen Turkije en Kobani wordt NIET ontruimd van Turkse militairen zodat de pkk even binne kan wandelen (wat ze toch niet zouden doen).
Turkije is heel helder met dit standpunt.Klaar.
Inderdaad. Nu kan Turkije haar ware aard laten zien. Namelijk het opvangen van een half miljoen (waarschijnlijk meer) Koerden uit Syrie, het aanbieden van tenten, drinken en eten en het beveiligen van de grens zodat het daar ook geen oorlogzone wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hmm, daar waar de Armeense genocide nog weggemoffeld kan worden omdat er geen massale pers was in die tijd, kan Turkije haar ware aard nu niet meer verbergen.
En het verplegen van IS strijders, doorlaten van IS strijders, ambulances met gewonde Koerden vertragen en niet toestaan dat Koerden hun broeders in Syrië komen helpen. Tevens het toejuichen van een aanstaande slachting.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:00 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu kan Turkije haar ware aard laten zien. Namelijk het opvangen van een half miljoen (waarschijnlijk meer) Koerden uit Syrie, het aanbieden van tenten, drinken en eten en het beveiligen van de grens zodat het daar ook geen oorlogzone wordt.
Graag even laten zien waar je die onzin vandaan haalt behalve van de Turkse oppositie die graag onzin roept.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En het verplegen van IS strijders, doorlaten van IS strijders, ambulances met gewonde Koerden vertragen en niet toestaan dat Koerden hun broeders in Syrië komen helpen. Tevens het toejuichen van een aanstaande slachting.
Typisch. Haten op Turken/Turkije. Haten op ISIS. Maar wel begrip en hulp verwachten.quote:
Niet effectief.quote:
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op zondag 12-10-2014 om 16:30:07#Kurdish refugees from #Kobani detained by #Turkey. reageer retweet
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op zondag 12-10-2014 om 16:31:03Escaping the horrors of #ISIS and ending up in a #Turkish prison, without any conviction or trial. Most of them began a hunger strike. reageer retweet
Dus stiekem vinden ze ons niet zo heel onaardig eigenlijk, maar dat was bekend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Typisch. Haten op Turken/Turkije. Haten op ISIS. Maar wel begrip en hulp verwachten.
twitter:r3sho twitterde op zondag 12-10-2014 om 16:12:493 German journos - Björn Kietzmann, Chris Grodotzki, & Ruben Neugebauer - arrested by Turkish police for "espionage" http://t.co/7ISBgFHSdy reageer retweet
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef SadPanda het volgende:
twitter:r3sho twitterde op zondag 12-10-2014 om 16:12:493 German journos - Björn Kietzmann, Chris Grodotzki, & Ruben Neugebauer - arrested by Turkish police for "espionage" http://t.co/7ISBgFHSdy reageer retweet
quote:Turkey, which has NATO’s second-largest army and sits directly on the border with Kobane, has been criticized for not intervening to save the town.
But a PYD source, speaking to Rudaw on condition of anonymity, said that party leader Salih Muslim had rejected an offer by Turkey to send in troops, asking for arms instead.
- See more at: http://rudaw.net/mobile/e(...)sthash.3pzCECgr.dpuf
twitter:arabthomness twitterde op zondag 12-10-2014 om 17:54:26#Kurdistan MAP: the situation in Turkish Kurdistan after protests all week, bigger at http://t.co/EBhmU3aTCD. #Turkey http://t.co/kBmuMOVtEL reageer retweet
Bijna overal protesten dus. Wel mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]twitter:arabthomness twitterde op zondag 12-10-2014 om 17:54:26#Kurdistan MAP: the situation in Turkish Kurdistan after protests all week, bigger at http://t.co/EBhmU3aTCD. #Turkey http://t.co/kBmuMOVtEL reageer retweet
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijna overal protesten en dode terroristen dus. Wel mooi
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op maandag 13-10-2014 om 12:45:02#Turkish President Recep Tayyip #Erdogan claims the #Kurdish riots in Turkey were actually orchestrated by #Syria’s #Assad regime. reageer retweet
quote:
quote:Vliegtuigen van de Turkse luchtmacht hebben zondag doelen van de Koerdische Arbeiderspartij PKK in het zuidoosten van Turkije aangevallen. Dat meldt de krant Hürriyet op zijn website. Het is de eerste aanval van de Turkse luchtmacht op de PKK sinds het vredesproces tussen de regering en de militante Koerdische beweging 2 jaar geleden op gang kwam.
twitter:efekerem twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:38:22Press freedom in Erdogan's 'New Turkey':#KadriBağdu, Kurdish journalist & distributor of @ozgurgundemweb shot dead http://t.co/5j3nEkkIff reageer retweet
Drive-by shootingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:21 schreef SadPanda het volgende:
twitter:efekerem twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:38:22Press freedom in Erdogan's 'New Turkey':#KadriBağdu, Kurdish journalist & distributor of @ozgurgundemweb shot dead http://t.co/5j3nEkkIff reageer retweet
Of Grijze Wolven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Drive-by shooting
Zullen wel weer Koerden zijn die die gozer hebben neergeschoten.
quote:
Moord zit in jullie Europese genen.quote:
In de genen van de mensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in jullie Europese genen.![]()
![]()
*Proestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in jullie Europese genen.![]()
![]()
Ja welke volkeren niet? Ik snap de relevantie ook niet helemaal. Ik vind het alleen hypocriet dat bepaalde Turken hier afgeven op Koerden, terwijl ze zelf supporters zijn van een fascistische terroristische organisatie die genoeg moorden op zn geweten heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Europese volkeren zijn er toch erg goed in geweest.
`quote:
Dit bedoelde je waarschijnlijk. Niet goed opgelet tijdens geschiedenis?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in de menselijke genen.![]()
![]()
Ja is niet leuk allemaal, maar wat probeer je ermee te zeggen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
`
De moorden in de kolonien in Afrika al weer vergeten? Proest
De moorden in Joegoslavië vergeten? Proest
De moorden tijdens de tweede wereldoorlog vergeten? Proest
PROEST
Dat niemand heilig is zwoerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja is niet leuk allemaal, maar wat probeer je ermee te zeggen?
Oke. Leuk. Maak nu eens een lijstje van de rest opquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
`
De moorden in de kolonien in Afrika al weer vergeten? Proest
De moorden in Joegoslavië vergeten? Proest
De moorden tijdens de tweede wereldoorlog vergeten? Proest
PROEST
Zegt iemand dat dan?quote:
Sommigen doen het voorkomen als wel ja.quote:
Eh, oke man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Sommigen doen het voorkomen als wel ja.![]()
![]()
![]()
Iemand die nog zo hard uit het jullie/jij kader denkt kun je sowieso al niet serieus nemen.quote:
Nog altijd niet relevant. het lijkt erop dat je het probeert goed te praten om terreur-organisaties te steunen.quote:
Aha!! Je hebt je gram nog niet gehaald!!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nog altijd niet relevant. het lijkt erop dat je het probeert goed te praten om terreur-organisaties te steunen.
Maar je durft er dus niet op in te gaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha!! Je hebt je gram nog niet gehaald!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, ik vergelijk je met een kopschopper die natrapt, omdat hij zijn gram niet heeft gehaald.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar je durft er dus niet op in te gaan?
Hm, beetje een vreemde vergelijking als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk je met een kopschopper die natrapt, omdat hij zijn gram niet heeft gehaald.![]()
![]()
![]()
Ja, weet ik. Probeer dingen te laten rusten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hm, beetje een vreemde vergelijking als je het mij vraagt.
Ga ik doen. Jij komt alleen met smileys, vreemde vergelijkingen en irrelevante zaken aanzetten. Daar valt idd niet mee te discussiëren. Ik kap ermee, kan jij lekker in de waan zijn dat je hier als winnaar weglooptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Probeer dingen te laten rusten.![]()
![]()
![]()
'Winaar zijn' , zo irrelevant, zo primitief.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ga ik doen. Jij komt alleen met smileys, vreemde vergelijkingen en irrelevante zaken aanzetten. Daar valt idd niet mee te discussiëren. Ik kap ermee, kan jij lekker in de waan zijn dat je hier als winnaar wegloopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |