Minder in de spiegel kijken schatje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga eens wat nuttigs doen troll.
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt dat Koerden rampage gaan, het gaat niet over een burgeroorlog. De afgelopen dagen hebben we gezien wat er toen gebeurd is.
Maar zelfs in dat geval hebben de Turken natuurlijk meer middelen en mensen?
Hoe dan ook laten we hopen dat zoiets nooit gebeurt.
Het menselijke leed dat daarmee gepaard gaat zal onvoorstelbaar zijn.
Om verzonnen constructen als "ras" en "land".
Zeker omdat het leger dit keer waarschijnlijk geen staatsgreep kan plegen om Erdogan aan de kant te zetten als het uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.
Maar uit een rampage kan wel degelijk een burgeroorlog ontstaan.
Maar Turkije is ondeelbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O in theorie is het prima.
Maar in de praktijk onmogelijk.
Je ziet nu al dat de Koerden elkaar te lijf gaan. Zal dan factor 1000 erger worden.
Misschien dat Hakkari en nog een paar waar een overweldigende meerderheid zich wil afscheiden zich bij Koerdisch Irak kunnen aansluiten. Dat zou nog praktisch kunnen.
Mij zou het in ieder geval niks uitmaken. Ik gun mensen die een eigen land willen dat.
Maar democratie is niet het toverwoord. Je moet kijken of het de in potentie miljoenen doden waar is. En dat is het niet imho.
Wel uit meerdere dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Middelen en mensen is niet van heel veel belang in TR.
Maar uit een rampage kan wel degelijk een burgeroorlog ontstaan.
Moet alles dan maar voorgekauwd worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel uit meerdere dingen.
Maar hij zei het niet.
Nee beste lieve Che_.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet alles dan maar voorgekauwd worden?
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mooi de vraag vermeden met onzin.
Bangmakerij. Buiten de Islam hebben bijvoorbeeld de BDP en HudaPar dezelfde standpunten mbt autonomie en shit als eigen taal op school en zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O in theorie is het prima.
Maar in de praktijk onmogelijk.
Je ziet nu al dat de Koerden elkaar te lijf gaan. Zal dan factor 1000 erger worden.
Misschien dat Hakkari en nog een paar waar een overweldigende meerderheid zich wil afscheiden zich bij Koerdisch Irak kunnen aansluiten. Dat zou nog praktisch kunnen.
Mij zou het in ieder geval niks uitmaken. Ik gun mensen die een eigen land willen dat.
Maar democratie is niet het toverwoord. Je moet kijken of het de in potentie miljoenen doden waar is. En dat is het niet imho.
Een referendum dat niks voorstelt? Je bent dus ertegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.
Vriend, loop niet zo dom te blaten. Dven heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de Turken extreem hebben lopen fucken op de Balkan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Feiten![]()
Joegoslavisch![]()
Militaire conflicten met Oostenrijk-Hongarije door elkaar halen met militaire represailles door de Ottomanen als reactie op de gewapende opstanden van de Grieken, Serviërs en Bulgaren.![]()
Lees eerst jezelf bij op Wikipedia, voordat je zulke dingen uitsmijt![]()
Waar heb ik geschreven dat ik tegen een referendum ben? Schuif geen woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een referendum dat niks voorstelt? Je bent dus ertegen.
En het is de uitkomst.
Na een paar jaar burgeroorlog is je land niets meer waard hoor, kijk maar naar Syrië.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze een referendum houden, mijn mening over het uitkomst zal niet veranderen. Turkije is te kostbaar voor al zijn inwoners om zich af te scheiden.
Steun je een referendum dat ook werkelijk de kans biedt aan Koerde om autonomie te verkrijen of onafhankelijk te worden? Of steun je enkel een niet-bindende referendum?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Waar heb ik geschreven dat ik tegen een referendum ben? Schuif geen woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.
Nogmaals, er mag van mij een referendum gehouden worden.
Door de Turkse politie of leger toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Een kind van 8 zou doodgeschoten zijn aan de grens met Qamishlo in Nusaybin.
Bron: Birgün
Aantal doden gestegen naar 36 als er vandaag verder geen slachtoffers zijn gevallen.
Upsidedown.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:12 schreef UpsideDown het volgende:
Als Kobane straks valt en er zijn veel dode YPG'ers, gaan de Koerden in Turkije rampage.
Dat eerste, als we maar van alle herrieschoppers af zijn, ook in westelijke steden. Dus de eerste volgende relschopper mag naar zijn gloednieuwe land verhuizen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Steun je een referendum dat ook werkelijk de kans biedt aan Koerde om autonomie te verkrijen of onafhankelijk te worden? Of steun je enkel een niet-bindende referendum?
Volgens Birgun door het leger. Ik heb het trouwens nergens anders gelezen, tot morgen zal er vast meer info over vrijkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Door de Turkse politie of leger toch?
Als de EU dan ook de lastpakken eens kan laten verhuizen naar hun land....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat eerste, als we maar van alle herrieschoppers af zijn, ook in westelijke steden. Dus de eerste volgende relschopper mag naar zijn gloednieuwe land verhuizen.
Mag van mij, Wilders heeft niet altijd ongelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de EU dan ook de lastpakken eens kan laten verhuizen naar hun land....
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mag van mij, Wilders heeft niet altijd ongelijk.
Ot:
Besir Atalay heeft vandaag bekendgemaakt dat 33 personen zijn omgekomen waarvan 2 politieagenten.
Volgens Atalay is er maar één persoon die door politiekogels is omgekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |