twitter:efekerem twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:38:22Press freedom in Erdogan's 'New Turkey':#KadriBağdu, Kurdish journalist & distributor of @ozgurgundemweb shot dead http://t.co/5j3nEkkIff reageer retweet
Drive-by shootingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:21 schreef SadPanda het volgende:
twitter:efekerem twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:38:22Press freedom in Erdogan's 'New Turkey':#KadriBağdu, Kurdish journalist & distributor of @ozgurgundemweb shot dead http://t.co/5j3nEkkIff reageer retweet
Of Grijze Wolven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Drive-by shooting
Zullen wel weer Koerden zijn die die gozer hebben neergeschoten.
quote:
Moord zit in jullie Europese genen.quote:
In de genen van de mensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in jullie Europese genen.![]()
![]()
*Proestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in jullie Europese genen.![]()
![]()
Ja welke volkeren niet? Ik snap de relevantie ook niet helemaal. Ik vind het alleen hypocriet dat bepaalde Turken hier afgeven op Koerden, terwijl ze zelf supporters zijn van een fascistische terroristische organisatie die genoeg moorden op zn geweten heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Europese volkeren zijn er toch erg goed in geweest.
`quote:
Dit bedoelde je waarschijnlijk. Niet goed opgelet tijdens geschiedenis?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Moord zit in de menselijke genen.![]()
![]()
Ja is niet leuk allemaal, maar wat probeer je ermee te zeggen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
`
De moorden in de kolonien in Afrika al weer vergeten? Proest
De moorden in Joegoslavië vergeten? Proest
De moorden tijdens de tweede wereldoorlog vergeten? Proest
PROEST
Dat niemand heilig is zwoerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja is niet leuk allemaal, maar wat probeer je ermee te zeggen?
Oke. Leuk. Maak nu eens een lijstje van de rest opquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
`
De moorden in de kolonien in Afrika al weer vergeten? Proest
De moorden in Joegoslavië vergeten? Proest
De moorden tijdens de tweede wereldoorlog vergeten? Proest
PROEST
Zegt iemand dat dan?quote:
Sommigen doen het voorkomen als wel ja.quote:
Eh, oke man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Sommigen doen het voorkomen als wel ja.![]()
![]()
![]()
Iemand die nog zo hard uit het jullie/jij kader denkt kun je sowieso al niet serieus nemen.quote:
Nog altijd niet relevant. het lijkt erop dat je het probeert goed te praten om terreur-organisaties te steunen.quote:
Aha!! Je hebt je gram nog niet gehaald!!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nog altijd niet relevant. het lijkt erop dat je het probeert goed te praten om terreur-organisaties te steunen.
Maar je durft er dus niet op in te gaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha!! Je hebt je gram nog niet gehaald!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, ik vergelijk je met een kopschopper die natrapt, omdat hij zijn gram niet heeft gehaald.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar je durft er dus niet op in te gaan?
Hm, beetje een vreemde vergelijking als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk je met een kopschopper die natrapt, omdat hij zijn gram niet heeft gehaald.![]()
![]()
![]()
Ja, weet ik. Probeer dingen te laten rusten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hm, beetje een vreemde vergelijking als je het mij vraagt.
Ga ik doen. Jij komt alleen met smileys, vreemde vergelijkingen en irrelevante zaken aanzetten. Daar valt idd niet mee te discussiëren. Ik kap ermee, kan jij lekker in de waan zijn dat je hier als winnaar weglooptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Probeer dingen te laten rusten.![]()
![]()
![]()
'Winaar zijn' , zo irrelevant, zo primitief.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ga ik doen. Jij komt alleen met smileys, vreemde vergelijkingen en irrelevante zaken aanzetten. Daar valt idd niet mee te discussiëren. Ik kap ermee, kan jij lekker in de waan zijn dat je hier als winnaar wegloopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |