Dat is mijn punt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef UpsideDown het volgende:
Erdogan speelt de bevolking uit elkaar en helpt daarmee zijn eigen land om zeep.
Kloptquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je hebt een erg ruime definitie van terrorist.
Ik ben BOOSquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar komt de terrorist uit de mouw.
Rustig maar jongen, ik stel je gewoon een oprechte vraag, jij bent het hier die zoiets neerzet, ik vraag enkel om verduidelijking..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hetzelfde als wat de Russen destijds met de Armenen en tegenwoordig met de Koerden hebben gedaan. Doe niet alsof je neus bloedt.
Dat is nog niks joh , we zijn wel erger gewend van die relaapjes.quote:
twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:13:0623.10_ This pic is from clashes going on in #Silopi started after Turkish police attacked on Kurds protesting #ISIS http://t.co/8SwrReFAbx reageer retweet
Haha oké.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is nog niks joh , we zijn wel erger gewend van die relaapjes.
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 06-10-2014 om 15:58:15"An Islamic State member said strikes by the Syrian regime have been more damaging than the U.S.-led assaults." WSJ http://t.co/0Bg91ioaJ2 reageer retweet
Lol wut? Rusland heeft een marinebasis in Syrië die grenst aan de middellandse zee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?
twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:06:08Local sources report that clashes btwn the Kurds and Turkish police in #Şırnak is about turn into an uprising #Kobane http://t.co/zfRsOBhQfI reageer retweet
Net zoals na de rellen in mei/juni afgelopen jaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie Turkije de komende maanden? Ik denk dat het een redelijke instabiele boel wordt.
Handel vanuit Rusland? Marinebasis aan de Zwarte Zee?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lol wut? Rusland heeft een marinebasis in Syrië die grenst aan de middellandse zee.
Sluitende argumentatie Bilge! Koerdische kinderen zijn dus per definitie kinderen van PKK'ersquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Turkije=ISIS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Elke ezel is een dier, maar niet elk dier is een ezel. Lo-gi-ca.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef primakov het volgende:
[..]
Sluitende argumentatie Bilge! Koerdische kinderen zijn dus per definitie kinderen van PKK'ers![]()
Turks nationalistische logica
![]()
Mwah, we zijn die bommetjes van de pkk af en toe in winkelcentra en toeristische gebieden gewend geraakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie Turkije de komende maanden? Ik denk dat het een redelijke instabiele boel wordt.
Ik vond de passiviteit van de aardkloot al belachelijk de afgelopen drie jaar, maar dit gebeurd recht onder de neus van de coalitie. Na Srebrenica kregen we de hele wereld op ons dak, maar nu zal iedereen wel z'n bek houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Nintex het volgende:
De onschuldige mensen in Kobani en elders in het Midden Oosten zijn fucked, Obama heeft er helemaal geen zin in om iets te doen en Erdogan en de Saudi's heulen met de vijand:
http://www.washingtonpost(...)m-for-islamic-state/
[..]
Jammer dat een missed opportunity voor Obama resulteert in 10.000'en dode Koerden.
Jajajaja, Freudiaanse versprekingen jongen, daar kwam de nationalistische aap uit de ezelsmouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Elke ezel is een dier, maar niet elk dier is een ezel. Logica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |