O dan is het goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Turkije wel duizenden Syrische Koerden opgevangen recent toch?
quote:
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!quote:
Veel Arabieren in die regioquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
[..]
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!
Gelukkig zullen de meeste gevluchte Koerden weer terugkeren naar Kobane als ISIS eenmaal vermorzeld is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Biebsie het volgende:
De Adaan van IS (oproep tot gebed) is te horen in de stad van Kobani!
Dat is normaal ja. Bedoelde het ook niet als "kijk hoe goed ze zijn". Maar ik dacht te begrijpen dat je stelde dat ze ook geen vluchtelingen hadden opgevangen. Vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef primakov het volgende:
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.
Ze vechten niet "gewoon voor hun land"....ze vechten om hun ideologie op te leggen. Nogal een groot verschil. Een echte held die voor zijn land vecht vecht tegen onderdrukking om niet zelf vervolgens zijn volk iets op te leggen en te onderdrukken. Die legt de keuze bij zijn volk neer. Bij Nusrah is het van een bak stront (Assad) naar spetterpoep (Nusrah).quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
Hij kan zich wel druk maken om een grap over een geit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.
Waar concludeer je dat uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziet er naar uit dat Kobani niet lang meer heeft.
#TeamErdogan #TeamTürkiye #TeamUSA
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
Vertaling.quote:
Gewoon nog wat geld lenen en doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
ROFL. en dat heb jij gemeten vanuit je uit stront opgetrokken hut in het berber gebergte?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nusra, Isis, to hell with 'em all.
Protège moi de mes désirs.
NEWSFLASH, Je onzichtbare vriendje bestaat niet...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wij moslims offeren die dieren voor God de Almachtige.
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |