twitter:PaulaSlier_RT twitterde op maandag 06-10-2014 om 16:05:16#ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi gave his fighters a sheep and $100 for the #Eid holiday. reageer retweet
Een optimist is het wel.....twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:19:59HET LIJKT EROP DAT ER VANDAAG EEN EINDE ZAL KOMEN AAN KUBANEHARD LUCK #PKK reageer retweet
Jullie lijken iig dezelfde dromen te hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef Biebsie het volgende:
Een optimist is het wel.....twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:19:59HET LIJKT EROP DAT ER VANDAAG EEN EINDE ZAL KOMEN AAN KUBANEHARD LUCK #PKK reageer retweet
Waar was die geit voor dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef SadPanda het volgende:
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op maandag 06-10-2014 om 16:05:16#ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi gave his fighters a sheep and $100 for the #Eid holiday. reageer retweet
Offerfeest?quote:
Doet me een beetje denken aan...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef SadPanda het volgende:
Kunnen ze mooi instagram foto's maken voor hun vrienden in Europa en hoe goed ze het hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Offerfeest?
100$ de man, ze hebben poen zat dus
Volgens mij acht hij " wilde dieren " als een compliment.twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:33:55Skynews: Leiders YPG en PKK roepen iedereen te vluchten naar turkije!Want #IS zijn geen mensen maar wilde dieren! reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Offerfeest?
100$ de man, ze hebben poen zat dus
Joh... Natuurlijk weet ik datquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wij moslims offeren die dieren voor God de Almachtige.
Ik ben benieuwd, ken de Turkse situatie niet. Wat zijn nog exacte wetten die de Koerdne in Turkije onderdrukken in hun culturele identiteit? Ik kan zelf alleen op het feit komen dat ze geen Koerdische namen of letters mogen geven aan kinderen. Daarnaast nog andere dingen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef primakov het volgende:
De geopolitieke strategie snap ik ook wel. Ik ageer dan ook tegen de veronderstelling dat Turkije niet kan helpen, dat is niet zozeer waar ik het over heb. Turkije hoeft niet per definitie directe hulp te bieden, ze zouden indirect de coalitielanden de Noord-Syrische Koerden te hulp moeten laten schieten dmv bevoorrading/munitie/inlichtingen, dit weten ze achter de schermen echter te voorkomen door hun volledige aversie en haat jegens alles wat ook maar enigszins te maken heeft met de PKK (en ook Koerden, dat hij [Erdogan] veel goeds heeft gedaan zal ik zeker niet ontkennen maar hij kan moeilijk de institutionele assimilatiedrang naar Koerden opzijzetten, dat zal een belangrijke grondslag blijven vormen bij de invalshoek naar Koerden toe), zelfs als het een legitieme strijd is tegen internationale baardsoennieten.
Ik denk dat het heel goed verklaarbaar is waarom Erdogan en de AK-partij het niet erg vonden dat de YPG/PKK naar Noord-Irak gingen om de Peshmerga's te helpen. Allereerst zit Barzani daar zo stevig in het zadel en ook Turkije heeft daar veel voordeel bij gezien de uitmuntende relaties. Er is geen gevaar dat de YPG/PKK blijvend een politieke machtsfactor gaat vormen in Noord-Irak en concurrent van de Barzani-clan. Met die geruststelling, plus het feit dat de hulp nodig was om Noord-Iraaks Koerdische overheid veilig te stellen van ISIS heeft Erdogan er geen problemen mee gehad. Want het was ook in zijn voordeel dat de Koerden in N-Irak niet overlopen zouden worden door ISIS, het zijn zijn grote bondgenoten immers (Barzanis Koerdistan).quote:Je reacties gaven mij de perceptie dat je deze belangenafweging in het voordeel beslist van Turkije, enkel en alleen omdat de YPG gelieerd is aan de PKK, een afweging die Turkije, natuurlijk vanuit puur eigenbelang bij de Noord-Irakese Koerden ineens wel ten voordele van hen hebben laten uitvallen, de peshmerge aldaar krijgt wel genoeg munitie en hulp. Zij zijn echter ook te hulp geschoten door de PKK, iets wat Turkije ook weet, daar bleken er dan ineens minder bezwaren te zijn, niet gek ook gezien de verwevenheid van de Barzani regering met die van Erdogan. Het staat buiten kijf dat PKK P.E. nr 1 is van Turkije, hieraan liggen verschillende oorzaken ten grondslag waar wij denk ik over zullen verschillen.
Erdogan en de AK-partij hebben zeker wel gebreken en laten steken liggen. Ze zijn nu ook het establishment aan het worden ipv die verfrissende partij tegenover de oude racistische eliteturken. En omdat ze een establishment worden sluipen er verschrikkelijk veel slechte en nare zaken binnen. Maar al met al denk ik dat o.a. omdat de oppositie nu (en toen regeerders) het decennialang flink af lieten weten de AKP voor Turkije veel goeds heeft gebracht. Goeds als je kijkt waar ze vandaan kwamen. In het politieke Turkse spectrum is voor de Turkse Koerden de AKP al helemaal niet de slechtste keuze gebleken. Daar moet je gewoon eerlijk in zijn. Die Turkse Ataturk eliteracisten zijn veel en veel erger geweest in de geschiedenis.quote:Wat betreft je visie op Erdogan verschillen wij, maar ik denk dat dat te maken heeft met onze referentiekaders, zo heb ik al eerder gezegd dat onder veel Arabische moslims er een adoratie is voor Erdogan, gezien de politiek die hij bedrijft, de standpunten die hij inneemt en de kracht van zijn woorden op het internationale toneel, en niet te vergeten de economische groei die hij Turkije heeft gebracht. Wanneer het echter aankomt op rechtstatelijke beginselen en principes lijken de hiervoor genoemde facetten echter de doorslag te geven bij pro-Erdoganners, het is jammer dat de oppositie ook weinig kaas heeft gegeven van constructieve langetermijnvisie.
Niet grappig....quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Joh... Natuurlijk weet ik datMaar ik bedoelde het als een grap zoals van dat ze geiten neuken
Butthurt muslim spotted.quote:
Je plaatje werkt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan...
[ afbeelding ]
Is hij een Arabier? Ik denk meer een Noord Afrikaan of Turkquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf een Arabier bent en dus geitenneuker.
Berber of Turk denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.quote:
Is een Turkse berber.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Clashes broke out in #Diyarbakir.
quote:Heavy clashes in five different places in #Amed #Diyarbakir.
Berber.quote:
Ik ben geen Arabier en ik kom niet uit de zandbak.....quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Strategisch zal het misschien handig zijn voor Erdogan ja. In zijn ogen. Dat is wat anders dan het toejuichen en dat lijk jij te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
uh, nee. Bron?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
YPG vindt ome Assad lief, dat is genoeg.
Ik ben al blij genoeg dat ik met jou iig kan discussiëren en het niet een spelletje is wie er heeft gewonnen maar inzichtelijkheid in elkanders invalshoek kan beogen, itt enkelen hier bij wie de achtergrond en aversie/ophemeling van een bepaalde afkomst/religie de hele toonzetting lijkt te leiden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ken de Turkse situatie niet. Wat zijn nog exacte wetten die de Koerdne in Turkije onderdrukken in hun culturele identiteit? Ik kan zelf alleen op het feit komen dat ze geen Koerdische namen of letters mogen geven aan kinderen. Daarnaast nog andere dingen?
Kijk Erdogan en de Turkse staat gaat gewoon niet (snel) meewerken aan iets dat de YPG (en dus PKK) in de hand speelt. Zoals ik al zei zijn zij namelijk de politieke machthebbers in Syrisch Koerdistan. Als je dus indirect ook de Koerden help help je de politieke machthebbers daar en dat is de YPG. Ik snap deze uitgangspositie vanuit Turks oogpunt ja. Ze doen het alleen (ook indirect) als YPG aan voorwaarden toekomt. Vandaar dat Salih Muslim in Turkije was maar ik kan mij voorstellen dat die voorwaarden ook voor de YPG niet snel accepteerbaar zijn.
[..]
Ik denk dat het heel goed verklaarbaar is waarom Erdogan en de AK-partij het niet erg vonden dat de YPG/PKK naar Noord-Irak gingen om de Peshmerga's te helpen. Allereerst zit Barzani daar zo stevig in het zadel en ook Turkije heeft daar veel voordeel bij gezien de uitmuntende relaties. Er is geen gevaar dat de YPG/PKK blijvend een politieke machtsfactor gaat vormen in Noord-Irak en concurrent van de Barzani-clan. Met die geruststelling, plus het feit dat de hulp nodig was om Noord-Iraaks Koerdische overheid veilig te stellen van ISIS heeft Erdogan er geen problemen mee gehad. Want het was ook in zijn voordeel dat de Koerden in N-Irak niet overlopen zouden worden door ISIS, het zijn zijn grote bondgenoten immers (Barzanis Koerdistan).
De situatie in Noord-Syrie met de YPG is volledig anders. Daar is de YPG de grootste machtfactor, en daarmee de vijand voor Turkije. Die gaan ze dus niet helpen. Niet makkelijk en zonder dat men hen tegemoet komt.
[..]
Erdogan en de AK-partij hebben zeker wel gebreken en laten steken liggen. Ze zijn nu ook het establishment aan het worden ipv die verfrissende partij tegenover de oude racistische eliteturken. En omdat ze een establishment worden sluipen er verschrikkelijk veel slechte en nare zaken binnen. Maar al met al denk ik dat o.a. omdat de oppositie nu (en toen regeerders) het decennialang flink af lieten weten de AKP voor Turkije veel goeds heeft gebracht. Goeds als je kijkt waar ze vandaan kwamen. In het politieke Turkse spectrum is voor de Turkse Koerden de AKP al helemaal niet de slechtste keuze gebleken. Daar moet je gewoon eerlijk in zijn. Die Turkse Ataturk eliteracisten zijn veel en veel erger geweest in de geschiedenis.
Ja ik juich toe hoe terroristen andere terroristen naar de filistijnen knallen.... Is dat erg?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Strategisch zal het misschien handig zijn voor Erdogan ja. In zijn ogen. Dat is wat anders dan het toejuichen en dat lijk jij te doen.
Het is een beetje simpel gedacht als het gaat om Kobani.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ja ik juich toe hoe terroristen andere terroristen naar de filistijnen knallen.... Is dat erg?
Hij is een Marokkaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is hij een Arabier? Ik denk meer een Noord Afrikaan of Turk
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel gedacht als het gaat om Kobani.
hehehequote:Turkey tonight Police cars set on fire after heavy clashe... http://systerpret.rightnow.io #kurds #kobani #kobane #islamicstate #turkey #diyarbakir
Dat bleek niet erg uit sommige postings. Vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.
Ja dat moeten de Koerden vooral nu gaan doen, krijgen ze nog meer medelijden van de Turken.... uhm not!quote:
Je lijkt het anders wel goed te vinden wanneer ze sjiieten afmaken..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.
Ik ben geen Marokkaan voor de duidelijkheid. Maar ja, volgens mij wel. Dit soort dingen vind ik achterlijk en zie je juist in die trieste "derde wereldlanden". In die zin snap ik ook wel waar de PKK met nog veel erger beleid uit ontstaan is. Alleen die aanslagen in hartje Istanbul doet je zaak totaal geen goed. Zelfde geldt voor de Palestijnen in Israel bussen opblazen. Verzieken alles. Een van de prijzen daarvoor is dat wellicht Erdogan en Davutoglu het in Turkije en de publieke opinie ook gewoon niet kunnen maken om de YPG zo direct te helpen. Buiten de vraag om of de politieke wil er is of of je het dan indirect moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef primakov het volgende:
In Marokko is het toch ook zo dat Berbernamen verboden zijn bij het aangeven van de geboorte en de naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
In Irak steun ik elke groep die het sektarische regime van Abadi bevecht. Wij sunnieten moeten Bagdad weer krijgen, Bagdad is van ouds aan een sunnitische stad geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef primakov het volgende:
[..]
Je lijkt het anders wel goed te vinden wanneer ze sjiieten afmaken..
Dit is wel erg kortzichtig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
Dikgedrukte is je issue. Zeg het maar gewoonquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Biebsie het volgende:
In Irak steun ik elke groep die het sektarische regime de overheid die voornamelijk uit Iraakse sjieten bestaat bevecht. Wij sunnieten moeten Bagdad weer krijgen, Bagdad is van ouds aan een sunnitische stad geweest.
Nee in die zin snap ik aanslagen op plekken als Istanbul en op bussen vol onschuldige mensen ook niet. Hoezo doet Erdogan het dan niet wat slimmer door achter de schermen iig de YPG enigszins te hulp te schieten door publiekelijk afstand te nemen van de PKK en YPG'ers die de PKK steunen, maar door zich wel hard te maken voor de Koerden die uit huis en haard verdreven zijn, hij kan dan iig toelaten dat andere coalitiepartners of de peshmerge ze te hulp kan schieten, dit zou z'n populariteit iig onder de Koerden ook wel vergroten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan voor de duidelijkheid. Maar ja, volgens mij wel. Dit soort dingen vind ik achterlijk en zie je juist in die trieste "derde wereldlanden". In die zin snap ik ook wel waar de PKK met nog veel erger beleid uit ontstaan is. Alleen die aanslagen in hartje Istanbul doet je zaak totaal geen goed. Zelfde geldt voor de Palestijnen in Israel bussen opblazen. Verzieken alles. Een van de prijzen daarvoor is dat wellicht Erdogan en Davutoglu het in Turkije en de publieke opinie ook gewoon niet kunnen maken om de YPG zo direct te helpen. Buiten de vraag om of de politieke wil er is of of je het dan indirect moet doen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.Al-Nusra moet niet fucken met Hezbollah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Kijk hoe reactief en verdedigend je bent, en maar betogen dat je geen sympathie hebt voor ISIS, je bent makkelijker te lezen dan je zelf voor ogen houdt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef Biebsie het volgende:
Zal ik ook een reeks dode hezbollah fotos plaatsen?
Leuk, maar wanneer in Bagdad?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef Biebsie het volgende:
IS Vlag wappert in oost Kobani! Gaat lekker zo....
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef primakov het volgende:
[..]
Kijk hoe reactief en verdedigend je bent, en maar betogen dat je geen sympathie hebt voor ISIS, je bent makkelijker te lezen dan je zelf voor ogen houdt.
Volgens mij heeft Turkije wel duizenden Syrische Koerden opgevangen recent toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef primakov het volgende:
Nee in die zin snap ik aanslagen op plekken als Istanbul en op bussen vol onschuldige mensen ook niet. Hoezo doet Erdogan het dan niet wat slimmer door achter de schermen iig de YPG enigszins te hulp te schieten door publiekelijk afstand te nemen van de PKK en YPG'ers die de PKK steunen, maar door zich wel hard te maken voor de Koerden die uit huis en haard verdreven zijn, hij kan dan iig toelaten dat andere coalitiepartners of de peshmerge ze te hulp kan schieten, dit zou z'n populariteit iig onder de Koerden ook wel vergroten.
Betuig je respect voor ze door ze ook te hulp te schieten danquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.
Je hebt dus respect voor al-Qaedaquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.
Tja... zwaar in de minderheid en mindere wapens. Stadsguerilla kunnen ze vast goed, maar IS helaas ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef Nintex het volgende:
The Independent steekt de realiteit niet onder stoelen of banken:
[..]
http://www.independent.co(...)-border-9778532.html
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.quote:
O dan is het goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Turkije wel duizenden Syrische Koerden opgevangen recent toch?
quote:
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!quote:
Veel Arabieren in die regioquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
[..]
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!
Gelukkig zullen de meeste gevluchte Koerden weer terugkeren naar Kobane als ISIS eenmaal vermorzeld is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Biebsie het volgende:
De Adaan van IS (oproep tot gebed) is te horen in de stad van Kobani!
Dat is normaal ja. Bedoelde het ook niet als "kijk hoe goed ze zijn". Maar ik dacht te begrijpen dat je stelde dat ze ook geen vluchtelingen hadden opgevangen. Vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef primakov het volgende:
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.
Ze vechten niet "gewoon voor hun land"....ze vechten om hun ideologie op te leggen. Nogal een groot verschil. Een echte held die voor zijn land vecht vecht tegen onderdrukking om niet zelf vervolgens zijn volk iets op te leggen en te onderdrukken. Die legt de keuze bij zijn volk neer. Bij Nusrah is het van een bak stront (Assad) naar spetterpoep (Nusrah).quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
Hij kan zich wel druk maken om een grap over een geit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.
Waar concludeer je dat uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziet er naar uit dat Kobani niet lang meer heeft.
#TeamErdogan #TeamTürkiye #TeamUSA
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
Vertaling.quote:
Gewoon nog wat geld lenen en doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
ROFL. en dat heb jij gemeten vanuit je uit stront opgetrokken hut in het berber gebergte?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nusra, Isis, to hell with 'em all.
Protège moi de mes désirs.
NEWSFLASH, Je onzichtbare vriendje bestaat niet...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wij moslims offeren die dieren voor God de Almachtige.
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |