abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145389450
Het valt me op dat er dit keer niet zoveel aandacht eraan geschonken wordt. Vorig jaar werden de Taksimprotesten met live streams gevolgd door de hele wereld.
Binnen 3/4 dagen zijn er naar mijn telling 35 mensen omgekomen in (grotendeels Zuid-Oost) Turkije nadat de leider van de Koerdische partij(HDP) zijn achterban opriep de straat op te gaan door Turkije's passieve houding, oftewel omdat ze PKK/PYD niet helpen, t.o.v. de gevechten in Ayn El Arap/Kobane.

Ik kan het fout hebben met de cijfers maar ik tel tot nu toe 35 doden:
Minimaal 5 Hudapar/Hizbullah(religieuze Koerdische partij die banden zou kunnen hebben met IS)
3 onbekenden die zouden zijn gedood omdat ze toevallig een baard hadden, want je bent natuurlijk een jihadist als je een baard hebt :')
2 hoge regionale politiefunctionarissen die enkele uren geleden zijn gedood na een aanslag.
4 PKK'ers die de aanslag hierboven hebben gepleegd.
4 personen zijn in Gaziantep(een gemixte stad) na vuurgevechten omgekomen, kunnen net zo goed Koerdische demonstranten als tegendemonstranten zijn.
Overige 17 personen zijn grotendeels protesterende PKK symphatisanten, ook zouden hier Hudapar leden tussen kunnen zitten, want alleen al 10 mensen zijn in Diyarbakir omgekomen door gevechten tussen Hudapar leden en PKK symphatisanten. Ik heb ongeveer 5/6 doden geteld die door de politie of het leger zijn gedood, de rest is voor een groot deel door demonstranten of tegendemonstranten gedood in vuurgevechten(de politie mag geen echte kogels gebruiken, 1 persoon is vandaag na een aanval op een militaire post door militairen gedood).
Ook is er enorm veel materiele schade aangericht, banken, juwelierszaken en meerdere winkels zijn leeggeroofd.

Dit allemaal is wat ik sinds een paar dagen bij elkaar heb kunnen verzamelen.
Ik kan helaas geen foto's of links zetten omdat ik via mobiel schrijf(ook sorry voor eventuele taalfouten) maar zal meer berichten posten als ik meer informatie krijg. Ik ben nu in een rustige gebied in Noord-Turkije maar ga zondag naar Istanbul. Ik vraag me af wat me daar te wachten staat.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:27:16 #2
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145389470
Nummer 2 is wel heul snel gegaan.
Say what?
pi_145389485
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:27 schreef UpsideDown het volgende:
Nummer 2 is wel heul snel gegaan.
Geleerd van Windows
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:54 #4
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145389589
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst. Een groot deel van de Koerden, ook een groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch, deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen, hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?
Als je kritiek hebt op TR ben je een hater en zelf nationalist?

Altijd weer dezelfde argumenten van de cCc-kamp en nationalisten...
pi_145389600
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zijn alleen naast Bulgaarse feiten ook Roemeense, Joegoslavische, Griekse, Hongaarse en Oostenrijkse feiten.
Feiten :')
Joegoslavisch :')

Militaire conflicten met Oostenrijk-Hongarije door elkaar halen met militaire represailles door de Ottomanen als reactie op de gewapende opstanden van de Grieken, Serviërs en Bulgaren. :')

Lees eerst jezelf bij op Wikipedia, voordat je zulke dingen uitsmijt :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_145389741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst.
Stropopredenering, niemand hier die PKK aanduidt als vredesduifjes. Wel is het zo dat enkelen hier Koerden steeds maar blijven aanduiden als PKK'ers en als terroristen.

quote:
Een groot deel van de Koerden, ook een
groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch
Tu quoque, maar hunnie doen het ook :(

quote:
deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen
,

Mooie constatering van jouw kant hoor.

quote:
hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op discussiefora zitten, en dat je perceptieve vermogens kritiek laat resulteren in bewoordingen als Turkenhaters is iets waar jij aan moet werken, hoewel ik niet zal ontkennen dat er op FOK weldegelijk wat [XbevolkingX]haters zitten.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_145389827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel domheid moet lachen of huilen
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou. :{w

Zoek maar paar Turken op in Bulgarije, die zullen je exact het tegenovergestelde vertellen.
pi_145389926
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?
Als je kritiek hebt op TR ben je een hater en zelf nationalist?
Altijd weer dezelfde argumenten van de cCc-kamp en nationalisten...
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.

Alweer dezelfde argumenten dus van het PKK-terroristenkamp...
pi_145389952
Heerlijk, al die reacties van mensen die nog nooit een Turk van dichtbij hebben gezien of nooit in de buurt van Turkije zijn geweest _O-

Wat een experts weer hier op Fok _O_
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:45:25 #10
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.
Alweer dezelfde argumenten dus van het PKK-terroristenkamp...
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKK ;)

Indoctrinatie zit er hevig in. Shame
pi_145390079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?

Als je de PKK niet ondersteunt zal je je moeten onderscheiden.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:25 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390125
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?
Als je de PKK niet ondersteunt zal je je moeten onderscheiden.
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?
pi_145390171
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?
Subtiele switch van het onderwerp. ;) Well played.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 11:50:00 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:50:11 #14
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390192
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Subtiele switch van het onderwerp. ;)
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.
pi_145390216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.

Fuck logic :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:51:15 #16
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145390231
Weissman is ook een Turk?
Say what?
pi_145390261
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef UpsideDown het volgende:
Weissman is ook een Turk?
Jood, Turk, Koerd, Cerkez. Whatever rocks your boat.

Ik heb de gave om te kunnen shapeshiften.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:52:01 #18
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390262
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag? 8)7
pi_145390325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag? 8)7
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 11:54:32 ]
pi_145390337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren... :') Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:38 #21
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390365
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.
pi_145390406
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werden :')

Matige troll, che. Je kan beter.
pi_145390410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren... :') Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:56:43 #24
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145390412
quote:
[..]
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.
Say what?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:58:05 #25
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390458
quote:
[..]
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.

En vorig jaar waren het weer vredelievende demonstranten met een paar 'relschoppers' er tussen.
pi_145390495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk, al die reacties van mensen die nog nooit een Turk van dichtbij hebben gezien of nooit in de buurt van Turkije zijn geweest _O-
Wat een experts weer hier op Fok _O_
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:59:00 #27
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werden :')
Matige troll, che. Je kan beter.
Weissman die anderen beticht van trollen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:59:13 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145390503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou. :{w
Zoek maar paar Turken op in Bulgarije, die zullen je exact het tegenovergestelde vertellen.
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.

Overigens hebben de Turken hier in Bulgarije niet veel meer met Turkije omdat Turkije hen als een baksteen heeft laten vallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145390552
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Erdogan vorig jaar bij de verzoeningsbijeenkomst tussen Koerden en Turken waren er bijna alleen maar vlaggen van die Apo te zien, volgens jouw redenering (niet afstand nemen dus PKK aanhanger) is hij dus ook een PKK aanhanger.
pi_145390566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef primakov het volgende:
[..]
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.

Wees niet zo naief aub :')
pi_145390573
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook. :')
Lees nog eens wat ik schrijf, pannenkoek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:03:41 #32
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145390665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
Jij scheldt/beledigt wel vaak na weerwoord. Probeer een beetje beschaafd te blijven en maak er geen FB-tokkies discussie van.
pi_145390668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.
Wees niet zo naief aub :')
Ik zal zeker erkennen dat er mensen op dit forum zijn met weinig tot geen kennis van zaken mbt bepaalde onderwerpen, het is echter een discussieforum; inzichtelijkheid en kennis bij elkaar overbrengen (alhoewel veel mensen simpelweg een discussie proberen 'te winnen') is toch het doel van een discussieforum.

En met reacties als 'wees niet zo naief' kan ik weinig.
pi_145390694
quote:
[..]
[..]
Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
The absence of evidence is not evidence of absence.
pi_145390727
quote:

[..]

[..]

:')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:06:03 #36
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145390748
quote:
[..]
De PKK doodt salafisten, eerst in Irak en Syrië en nu ook in Turkije, omdat ze sympathiseren met ISIS die onder andere Koerden aan het uitmoorden zijn. Eigenlijk zou het Turkse leger de salafisten moeten ruimen.

Daarnaast is de PKK aan het demonstreren en rellen omdat ze het oneens zijn met het beleid van de Sultan, die indirect ISIS steunt. De Sultan zal heel snel zijn beleid moeten veranderen, anders zal de PKK de gewapende strijd in Turkije weer hervatten.
Say what?
pi_145390811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.
O nog erger. Je bent een slachtoffer van jezelf
pi_145390954
Vanaf volgende week doe ik live-updates uit Turkije.
Protège moi de mes désirs.
pi_145391050
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vanaf volgende week doe ik live-updates uit Turkije.
Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.

:P
pi_145391143
quote:

[..]

[..]

Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven), banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld. De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.

Maar mensen zoals jij haten de Koerden zo erg, dat je daardoor niet in kan zien waarom ze dit doen.
pi_145391154
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304

Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi

pi_145391197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:

[ afbeelding ]
Ataturk posters :')
pi_145391225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.

:P
We zullen zien. :) Ze zijn nu nog wel bezig in de stad waar ik heen ga.
pi_145391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:

[ afbeelding ]
:)
pi_145391250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.
En vorig jaar waren het weer vredelievende demonstranten met een paar 'relschoppers' er tussen.
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...

Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:18:21 #46
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145391255
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit. Stelletje huiskoerden.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:19:09 #47
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145391272
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
oorzaak --> gevolg
Say what?
pi_145391277
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt he, lekker negatief blijven toch... !

Wij willen rellen en veel doden zien ! .. :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:19:47 #49
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145391305
Ik vraag me af hoeveel Turken die zich democratisch noemen een Koerdisch referendum in het zuidoosten steunen. Want, weet je, we kunnen natuurlijk ook de mensen zelf laten bepalen door wie ze geregeerd willen worden.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:22:10 #50
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145391393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).

En als je dat wel doet ben je gelijk PKK.

Hou op man met die schijnvertoning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')