Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst. Een groot deel van de Koerden, ook een groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch, deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen, hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Feitenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zijn alleen naast Bulgaarse feiten ook Roemeense, Joegoslavische, Griekse, Hongaarse en Oostenrijkse feiten.
Stropopredenering, niemand hier die PKK aanduidt als vredesduifjes. Wel is het zo dat enkelen hier Koerden steeds maar blijven aanduiden als PKK'ers en als terroristen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Etnisch nationalisme gepaard met een superioriteitsgevoel is inderdaad een gevaarlijk duo, maar wanneer Turken worden afgeschilderd als dolle nationalisten en de Koerden, in dit geval specifiek de PKK-sympathisanten die aan het rellen zijn, als vredesduifjes die opkomen voor hun rechten, stuit dat mij tegen de borst.
Tu quoque, maar hunnie doen het ookquote:Een groot deel van de Koerden, ook een
groot aantal op dit forum, zijn even nationalistisch
,quote:deels begrijpelijk gezien hun geschiedenis, maar ze zien zichzelf maar al te graag als humanistische betogers van vrede die geen oog hebben voor de Turkse kant van het verhaal en chaos in Turkije alleen maar toejuichen
Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op discussiefora zitten, en dat je perceptieve vermogens kritiek laat resulteren in bewoordingen als Turkenhaters is iets waar jij aan moet werken, hoewel ik niet zal ontkennen dat er op FOK weldegelijk wat [XbevolkingX]haters zitten.quote:hand-in-hand met de overige Turkenhaters die een nat broekje krijgen van destabilisatie in Turkije.
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel domheid moet lachen of huilen
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die de straat opgaat voor Kobane is een PKK-sympathisant?
Als je kritiek hebt op TR ben je een hater en zelf nationalist?
Altijd weer dezelfde argumenten van de cCc-kamp en nationalisten...
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKKquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lul niet slap. Heb je de beelden überhaupt gezien van wat voor volk daar de straten terroriseert? Dat zijn niet bepaald betogers van vrede, maar gewapende groepen die staatseigendommen, scholen, auto's, banken en supermarkten in de fik steken. Dit heeft niets meer met kritiek te maken.
Alweer dezelfde argumenten dus van het PKK-terroristenkamp...
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKK
Indoctrinatie zit er hevig in. Shame
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze lopen gezamenlijk onder een geel-groen-rode vlag toch?
Als je de PKK niet ondersteunt zal je je moeten onderscheiden.
Subtiele switch van het onderwerp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die vlaggen zag je vorig jaar ook op Taksim. Ook allemaal PKK die demonstranten, toch?
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Subtiele switch van het onderwerp.
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Om aan te duiden hoe onzinnig het is wat je zegt.
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.
Fuck logic
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke demonstrant daar loopt met een PKK-vlag?
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke Koerd die de straat opgaat is natuurlijk van PKK
Indoctrinatie zit er hevig in. Shame
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken dan als je niks hebt met de boodschap hebt die demonstranten verkondigen? Of als je het er niet mee eens bent?
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze demonstreren voor Kobane. Maar ja, dan ben je gelijk een PKK-sympathisant.
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst aan iedereen persoonlijk vragen of ze met PKK symapthiseren...Als je de avondklok aan je laars lapt en je onder de stenengooiers en gewapende pyromanen begeeft, mag je wel voorzichtig aannemen dat iemand PKK-sympathisant is, ja.
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk, al die reacties van mensen die nog nooit een Turk van dichtbij hebben gezien of nooit in de buurt van Turkije zijn geweest
Wat een experts weer hier op Fok
Weissman die anderen beticht van trollen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en de mensen in Gezi stonden daar echt vanwege de bomen die gekapt werden
Matige troll, che. Je kan beter.
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Bulgaren jou verteld hebben, maar het is duidelijk voor mij dat ze hun vaderlandse geschiedenis op een sentimenteel wijze in hun voordeel verteld hebben aan jou.
Zoek maar paar Turken op in Bulgarije, die zullen je exact het tegenovergestelde vertellen.
Erdogan vorig jaar bij de verzoeningsbijeenkomst tussen Koerden en Turken waren er bijna alleen maar vlaggen van die Apo te zien, volgens jouw redenering (niet afstand nemen dus PKK aanhanger) is hij dus ook een PKK aanhanger.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zwaai wel met een vlag waar Apo opstaat, maar ik ben niet voor de PKK.
Fuck logic
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef primakov het volgende:
[..]
Weissman, de man die weet waar wij zijn geweest, of we Turken kennen/zijn/hebben gezien! Schei toch uit man met dit soort zwakke reacties.
Lees nog eens wat ik schrijf, pannenkoek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een Koerd die demonstreert staat gelijk aan een PKK-sympathisant? Oh oke dan weten we dat ook.
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waarom noem je alleen de PKK, Huda-Par is net zo goed aan het relschoppen.
Jij scheldt/beledigt wel vaak na weerwoord. Probeer een beetje beschaafd te blijven en maak er geen FB-tokkies discussie van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik schrijf, pannenkoek.
[..]
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
Ik zal zeker erkennen dat er mensen op dit forum zijn met weinig tot geen kennis van zaken mbt bepaalde onderwerpen, het is echter een discussieforum; inzichtelijkheid en kennis bij elkaar overbrengen (alhoewel veel mensen simpelweg een discussie proberen 'te winnen') is toch het doel van een discussieforum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk. Meer dan de helft van de mensen die hier reageren zien de woorden ''Turk'' ''Koerd'' ''Syrie'' ''PKK'' staan en gaan daar op los zonder enige kennis van zaken.
Wees niet zo naief aub
The absence of evidence is not evidence of absence.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ook fout, maar vooralsnog is het van Hüda Par slechts een reactie op het moorden en rellen van de PKK'ers. Ik zie leden van Hüda Par niet de straten terroriseren en schade aanrichten aan staatseigendommen, winkels, scholen en auto's, maar slechts PKK'ers die hen vogelvrij hebben verklaard (''doden waar je ze ziet'') met gelijke munt terugbetalen.
De PKK doodt salafisten, eerst in Irak en Syrië en nu ook in Turkije, omdat ze sympathiseren met ISIS die onder andere Koerden aan het uitmoorden zijn. Eigenlijk zou het Turkse leger de salafisten moeten ruimen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O nog erger. Je bent een slachtoffer van jezelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je denkt dat mijn kennis van wat Bulgaren komt dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht.
Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vanaf volgende week doe ik live-updates uit Turkije.
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven), banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld. De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ataturk postersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304
Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi
[ afbeelding ]
We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304
Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi
[ afbeelding ]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.
En vorig jaar waren het weer vredelievende demonstranten met een paar 'relschoppers' er tussen.
oorzaak --> gevolgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |