abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145391197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304

Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi

[ afbeelding ]
Ataturk posters :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145391225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het dan allang voorbij joh.

:P
We zullen zien. :) Ze zijn nu nog wel bezig in de stad waar ik heen ga.
Protège moi de mes désirs.
pi_145391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/turksnieuws/status/520496654781538304

Turken en Koerden zijn broeders. Actie van @genclikbirligi

[ afbeelding ]
:)
Protège moi de mes désirs.
pi_145391250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die figuren heb je er tussen ja, maar jouw blinde nationalisme ziet alleen maar PKK.
En vorig jaar waren het weer vredelievende demonstranten met een paar 'relschoppers' er tussen.
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...

Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:18:21 #46
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145391255
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit. Stelletje huiskoerden.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:19:09 #47
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145391272
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vanwege mijn ''blinde nationalisme'' bekritiseer ik mijn eigen overheid voor het oogluikend gedogen van ISIS en de rol die het heeft gespeeld bij de destabilisatie van Syrië en juich ik gelijke rechten voor Koerden van harte toe...
Maar heel gek ja dat ik gewapende milities die de straten terroriseren en mensen die hier sympathie voor hebben, bekritiseer...
oorzaak --> gevolg
Say what?
pi_145391277
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt he, lekker negatief blijven toch... !

Wij willen rellen en veel doden zien ! .. :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:19:47 #49
358102 Senor__Chang
pi_145391305
Ik vraag me af hoeveel Turken die zich democratisch noemen een Koerdisch referendum in het zuidoosten steunen. Want, weet je, we kunnen natuurlijk ook de mensen zelf laten bepalen door wie ze geregeerd willen worden.
Guilty as changed.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:22:10 #50
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145391393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).

En als je dat wel doet ben je gelijk PKK.

Hou op man met die schijnvertoning.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:23:59 #51
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145391458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo'n gezellig groepje mensen en leuk spandoekje lost het onderliggende de probleem natuurlijk niet op. :P
Say what?
pi_145391477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo'n gezellig groepje mensen en leuk spandoekje lost het onderliggende de probleem natuurlijk niet op. :P
Hahaha nee inderdaad ! :')

Wat een goeie grap.
pi_145391497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelijke rechten zolang je maar niet de straat opgaat om je stem te laten horen voor andere Koerden (zoals in Kobane).
En als je dat wel doet ben je gelijk PKK.
Hou op man met die schijnvertoning.
:')

Bussen in de fik steken en ziekenhuizen slopen doet echt veel voor je broeders in Kobane ja.

Ik ben trouwens benieuwd hoe je dit gaat recht lullen _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 12:25:43 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:25:45 #54
358102 Senor__Chang
pi_145391507
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bussen in de fik steken en ziekenhuizen slopen doet echt veel voor je broeders in Kobane ja.
Het zet druk op de regering inderdaad.
Guilty as changed.
pi_145391526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het zet druk op de regering inderdaad.
De regering waar je al meer dan 20 jaar tegen vecht?
pi_145391566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je op straat gaat en verkondigd dat Koerden en Turken is goed. Daar kan je niet op tegen zijn. Maar onder een Ataturk poster? De gene die hier voor verantwoordelijk is?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:28:20 #57
358102 Senor__Chang
pi_145391596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
De regering waar je al meer dan 20 jaar tegen vecht?
De regering die belooft dat er meer rechten komen, dat er vrede komt, maar tegelijkertijd de PKK en ISIS hetzelfde noemt en tevens Kobane belegert samen met ISIS. Acties hebben gevolgen.
Guilty as changed.
pi_145391626
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je op straat gaat en verkondigd dat Koerden en Turken is goed. Daar kan je niet op tegen zijn. Maar onder een Ataturk poster? De gene die hier voor verantwoordelijk is?
Het is uiteraard wat ironisch, maar hun signaal dat ze de rellen en al de chaos niet meer willen vind ik mooi.

Maar goed.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:29:30 #59
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145391629
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe je dit gaat recht lullen _O-
Ik heb geen enkele vorm van geweld recht geluld.

Zoals ik al eerder zei heb je zoals bij elke grootschalige demonstratie altijd een groepje dat verder gaat dan alleen demonstreren. Of dat nou uit represailles is van doden door politie, botsingen met tegenstanders etc. etc. doet er niet toe.

Daar gaat het ook niet om, maar je probeert telkens de zelfde argumenten in een nieuw jasje om je gelijk te halen. Het ging om dat elke Koerd als PKK-sympathisant wordt behandeld.
pi_145391635
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven), banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld. De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.
Maar mensen zoals jij haten de Koerden zo erg, dat je daardoor niet in kan zien waarom ze dit doen.
Je weet geen drol over Turkije en komt hier weer met een rijtje aannames die je hebt overgenomen van Twitter.

Bron dat men de taal niet kan leren op school?
Bron dat er een beleid is om Koerden te discrimineren bij het lenen van geld? Als je iets over Turkije wist, had je geweten dat sinds AKP bijna alle staatsbanken juist zijn geprivatiseerd en dat sindsdien de Turkse bankensector wordt gedomineerd door buitenlandse banken of deels foreign-owned banken.

Het beleid van Erdogan de afgelopen jaren was juist gericht op volwaardig burgerschap van de Koerden in Turkije, waardoor hij door het nationalistische kamp juist wordt gezien als Koerdenvriend. Ook het onderhandelen met PKK is hem daarom niet in dank afgenomen. Maar ja, je klets maar weer in de rondte zonder enige kennis... :')

En nee, ik ben geen Koerdenhater. Als je dat nog steeds opmaakt uit mijn posts, dan heb je een ernstig probleem met begrijpend lezen.
pi_145391712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Che_ het volgende:
Daar gaat het ook niet om, maar je probeert telkens de zelfde argumenten in een nieuw jasje om je gelijk te halen. Het ging om dat elke Koerd als PKK-sympathisant wordt behandeld.
Je weet best dat ik niks tegen Koerden heb en heel goed besef dat niet elke Koerd een PKK sympathisant is.

Maar dit is internet he, elke mocro is crimineel, elke Tatta is racist, elke Turk is een fascist en elke Koerd is voor de PKK. Zwart-wit. Helaas.
pi_145391717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden. _O_
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:33:29 #63
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145391755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niks tegen Koerden heb en heel goed besef dat niet elke Koerd een PKK sympathisant is.
Maar dit is internet he, elke mocro is crimineel, elke Tatta is racist, elke Turk is een fascist en elke Koerd is voor de PKK. Zwart-wit. Helaas.
Ging het om jou dan? :)

En dat laatste komt helaas vaak voor ja.
pi_145391915
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit. Stelletje huiskoerden.
https://www.facebook.com/video.php?v=720624314689538
pi_145391932
Een bevolking van top tot teen over één kam scheren, en dan roepen dat het geen racisme is, mits het maar over Turken gaat. Wat een grapjassen zeg :')
Fuck logic.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:57 #66
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145391938
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet geen drol over Turkije en komt hier weer met een rijtje aannames die je hebt overgenomen van Twitter.
Bron dat er een beleid is om Koerden te discrimineren bij het lenen van geld? Als je iets over Turkije wist, had je geweten dat sinds AKP bijna alle staatsbanken juist zijn geprivatiseerd en dat sindsdien de Turkse bankensector wordt gedomineerd door buitenlandse banken of deels foreign-owned banken.
Het beleid van Erdogan de afgelopen jaren was juist gericht op volwaardig burgerschap van de Koerden in Turkije, waardoor hij door het nationalistische kamp juist wordt gezien als Koerdenvriend. Ook het onderhandelen met PKK is hem daarom niet in dank afgenomen. Maar ja, je klets maar weer in de rondte zonder enige kennis... :')
En nee, ik ben geen Koerdenhater. Als je dat nog steeds opmaakt uit mijn posts, dan heb je een ernstig probleem met begrijpend lezen.
Het is in eerste instantie dan ook een conflict tussen seculiere Koerden (dus ook de PKK) en salafisten, niet tussen de Koerden en de Turkse regering. Echter omdat de Sultan de salafisten de hand boven het hoofd houdt, wordt ook hij als vijand van de Koerden gezien.
Say what?
pi_145391941
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Koerdisch wordt gegeven als een extra vak en niet als een basisvak. Maar hierdoor kan je natuurlijk wel zeggen dat er Koerdisch wordt gegeven en alles koek en ei is :')

Koerden mogen nu buitenshuis hun taal praten en daardoor wordt je al door veel Turken gezien als een Koerden vriend? Hoe ziek ben je dan?

Daarnaast praat Erdogan met de PKK, maar daar komt nu ook niks uit. Hij verkondigd de hele tijd dat de mensen in kobane, die tegen isis vechten, ook terroristen zijn. Volgens mij helpt dat niet echt wanneer je aan het onderhandelen bent, maar leuke schijn voor blinde mensen natuurlijk.

Ik zeg niet dat Erdogan slecht is voor Koerden als ik hem vergelijk met zijn voorganger, maar om daar nu blij mee te zijn gaat ook te ver.
pi_145391969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Een bevolking van top tot teen over één kam scheren, en dan roepen dat het geen racisme is, mits het maar over Turken gaat. Wat een grapjassen zeg :')
Fuck logic.
Misschien is het handig als je wat minder in de slachtofferrol gaat.
pi_145392031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De PKK doodt salafisten, eerst in Irak en Syrië en nu ook in Turkije, omdat ze sympathiseren met ISIS die onder andere Koerden aan het uitmoorden zijn. Eigenlijk zou het Turkse leger de salafisten moeten ruimen.

Daarnaast is de PKK aan het demonstreren en rellen omdat ze het oneens zijn met het beleid van de Sultan, die indirect ISIS steunt. De Sultan zal heel snel zijn beleid moeten veranderen, anders zal de PKK de gewapende strijd in Turkije weer hervatten.
Hüda Par, oftewel de Koerdische Hizbullah zijn geen salafisten maar extremistische Shafi's. Er wordt beweerd dat ze banden hebben met IS maar of dat bewezen is weet ik niet.
pi_145392105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Fuck logic.
Die logic is al lang door velen in dit soort topics gedefenestreerd.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_145392167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Misschien is het handig als je wat minder in de slachtofferrol gaat.
Ik heb nergens een slachtofferrol aangenomen. Een lid heeft luid en duidelijk een racistische opmerking geplaatst en nu proberen ze er op een achterlijke manier onderuit te komen.
Als je Turks nationalisme onderuit wilt halen moet je je niet op een zelfde manier gedragen als degene die je bekritiseerd zich gedragen in jouw ogen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:47:07 #73
358102 Senor__Chang
pi_145392189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Turken die zich democratisch noemen een Koerdisch referendum in het zuidoosten steunen. Want, weet je, we kunnen natuurlijk ook de mensen zelf laten bepalen door wie ze geregeerd willen worden.
Ik zie dat dit genegeerd wordt.
Guilty as changed.
pi_145392218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Hüda Par, oftewel de Koerdische Hizbullah zijn geen salafisten maar extremistische Shafi's. Er wordt beweerd dat ze banden hebben met IS maar of dat bewezen is weet ik niet.
Nee, die liggen elkaar niet goed. Compleet andere stroming.
pi_145392255
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een slachtofferrol aangenomen. Een lid heeft luid en duidelijk een racistische opmerking geplaatst en nu proberen ze er op een achterlijke manier onderuit te komen.
Als je Turks nationalisme onderuit wilt halen moet je je niet op een zelfde manier gedragen als degene die je bekritiseerd zich gedragen in jouw ogen.
Daar moet je over heen lezen, racisten zijn per definitie irrelevant.

Waar het hier omgaat is dat Turkije een vies spelletje heeft gespeelt in dit conflict (let op: dit zou ieder land doen, maar dat neemt nog niet weg dat het een vies spelletje is) en het gevolg van dat smerige spelletje zijn deze rellen.

Het is een logisch gevolg van. Ik vind het dus niet correct dat bepaalde Turkse Nationalisten zo haten op Koerden en beweren dat ze zich niet normaal kunnen gedragen. Kom op, zou jij dat wel kunnen als je familie misschien wel word afgeslacht en het land waarin je woont je tegenhoud om hen te beschermen? en daarentegen deals sluit met de terroristen en hen ook vrije doorgang geeft?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:49:31 #76
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145392260
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat is wat de Turkse media beweert ja. Ontkennen dat Huda Par (Turkse Hezbollah) niet salafistisch is, ben ik het mee oneens, een groot deel is behoorlijk salafistisch en zal zich nooit uitspreken tegen ISIS maar hen eerder sympathiseren. Koerdische anti-ISIS protesters aanvallen wordt gezien als een daad van agressie.
Say what?
pi_145392273
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle dingen die ze kapot maken heeft een een achterliggende reden. Scholen maken ze kapot omdat ze daar hun taal niet mogen leren(reactie op de scholen die gesloten werden omdat ze Koerdische les gaven),
Want alleen brandstichters maken gebruik van scholen en je leert op scholen alleen talen.
quote:
banken omdat ze van de staat zijn en discrimineren bij het uitlenen van geld.
Banken discrimineren eenmaal bij het uitlenen van geld. Ze kunnen niet aan iedereen geld uitlenen, als ze vermoeden dat ze niets meer van terugzien.
quote:
De meeste dingen die ze kapot maken is een reactie op het beleid die Erdogan aan het voeren is.
Maar mensen zoals jij haten de Koerden zo erg, dat je daardoor niet in kan zien waarom ze dit doen.
Erdogan voert al jaren een pro-Koerds beleid. Zelfs de oppositie bekritiseert zijn pro-Koerds beleid.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_145392323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Senor__Chang het volgende:
Koerden willen zich niet afscheiden, zelfs PKK symphatisanten zullen dat niet willen. Een land die geen belasting en elektriciteitsgeld kan innen zal niet lang kunnen bestaan, en dat weten de PKK'ers maar al te goed. :')
pi_145392328
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik zie dat dit genegeerd wordt.
Hoe wil je dat organiseren?

Hoe verder naar het westen hoe meer Koerden voor blijven bij Turkije zijn.
Het is een feit dat meer Koerden op Erdoğan stemmen dan op BDP.

Dus hoe groter je het gebied maakt, hoe meer kans dat het antwoord nee.

Wat zijn de grenzen van Koerdistan?
Hoe bepaal je die zonder bloedvergieten?

En wat doen we met de miljoenen Koerden in de grote Turkse steden?

Er zijn inderdaad een paar provincies waar rond de 60-70% voor onafhankelijkheid zal zijn, maar over heel 'Koerdistan' is dat echt niet zo vanzelfsprekend allemaal..

En de miljoenen gemengde families
pi_145392335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar moet je over heen lezen, racisten zijn per definitie irrelevant.
Waar het hier omgaat is dat Turkije een vies spelletje heeft gespeelt in dit conflict (let op: dit zou ieder land doen, maar dat neemt nog niet weg dat het een vies spelletje is) en het gevolg van dat smerige spelletje zijn deze rellen.
Het is een logisch gevolg van. Ik vind het dus niet correct dat bepaalde Turkse Nationalisten zo haten op Koerden en beweren dat ze zich niet normaal kunnen gedragen. Kom op, zou jij dat wel kunnen als je familie misschien wel word afgeslacht en het land waarin je woont je tegenhoud om hen te beschermen? en daarentegen deals sluit met de terroristen en hen ook vrije doorgang geeft?
Hulde!
pi_145392440
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie dan ook een conflict tussen seculiere Koerden (dus ook de PKK) en salafisten, niet tussen de Koerden en de Turkse regering. Echter omdat de Sultan de salafisten de hand boven het hoofd houdt, wordt ook hij als vijand van de Koerden gezien.
Nee, de vijandigheid tussen Hüda Par en PKK is ouder dan ISIS. Hüda Par, vanuit hun religieus gemotiveerde visie, is tegen PKK omdat ze vinden dat PKK de samenleving destabiliseert en broedermoord in de hand werkt en juist schade en verdeeldheid onder de Koerden veroorzaakt.

quote:
IŞİD’LE BAĞIMIZ OLMADIĞINI ONLAR DA BİLİYOR: Bu saldırıların önceden geleceği belliydi. Çünkü (HDP’liler) partimizin kuruluşundan beri bizi önce El Nusra ile ilişkilendirdiler. Daha sonra kendileri El Nusra ile IŞİD’e karşı ittifak içine girince o aşamada bizi IŞİD’le ilişkilendirdiler. Biz IŞİD’in de El Nusra’nın da tekfirci zihniyetini benimsemediğimizi ve bunlarla bir ilişkimiz olmadığını defalarca söyledik. O zaman şöyle bir uyarı yapmıştık: Kendi siyasi çıkarları için Kürt çocuklarını birbirine düşürmenin kimseye faydası olmaz. Bu kin tohumlarını yeşertir. Maalesef vazgeçmediler. En son Abdullah Öcalan’ın İmralı’daki notları servis edildi. Bu görüşmelerde işaret fişeği atıldı. IŞİD ve El Nusra ile bağlantılı herkese karşı topyekun bir mücadele diye özetleyebileceğim bir düşünceyle olaylar patlak verdi. Bizim IŞİD’le bağımız olmadığını kendileri de bildiği halde bizi bu şekilde göstermek için özellikle çaba sarf ediyorlar. Kendi siyasi menfaatleri için Kürt halkını şiddet ortamına çekmek istiyorlar. Bu, Kürtlere yapılabilecek en büyük düşmanlık ve zulümdür.

http://haber.stargazete.c(...)aldirdi/haber-949781
De religieuze visie van Hüda Par komt ook niet overeen met die van ISIS. Hüda Par bestaat uit sjafi'itische moslims, zoals de meest Koerden; het zijn geen salafisten zoals ISIS. Ook hebben ze niets tegen tombes of gravenbezoek of het vieren van de geboortedag van de Profeet of het vereren van 'heiligen', wat wel duidelijk in strijd is met de ideologie van ISIS.
pi_145392514
IS zou Hüdapar met de grond gelijk maken omdat ze de verjaardag van de profeet zo groots vieren :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')