SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee die heb ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor andere nasivrienden die een karbouwenhoornen lepel hebben. Deze mag niet in de afwasmachine.
Smaakt niet veel anders. Maar was de grootste zak die ze hadden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkerder dan normale rijst? Nooit gegeten
ik lust geen nasi dusjaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De TT had nasi moeten zijn, maar ik laat het gaan.
Ik wilde nasikoning maken, maar ik zag te laat dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De TT had nasi moeten zijn, maar ik laat het gaan.
Zag het ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Fylax gaat de AH boycotten zegt ie op fb
Hij durfde toch al niet in een supermarkt te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Misschien wel verkleed als zwarte pietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij durfde toch al niet in een supermarkt te zijn
ohjaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.quote:
Nou als Fylax het doet, dan doe ik het ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Dat is een gemis, Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet.
Dus ik schep mijn nasi altijd verkeerd op?![]()
vind het gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
[..]
Nou als Fylax het doet, dan doe ik het ook.
Zou fijn zijn als ze dat voor een blanda overhebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een gemis, Johannes.
Ik zal eens rondvragen in mijn familie of we er eentje over hebben voor je.
Het draagt vooral bij aan de beleving, dus als Indo moet ik dat natuurlijk doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijstquote:
Prima combinatie inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijst
Feertje, kwamen jij en Hep nog eens nasi maken eigenlijk?quote:
ja doequote:
Wanneer dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feertje, kwamen jij en Hep nog eens nasi maken eigenlijk?
Probeer een keer rendang te maken johannes, je vrienden zullen versteld staanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijst
Je bedoelt mijn enige vriend Paxcon, maar ik zal het eens maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer een keer rendang te maken johannes, je vrienden zullen versteld staan
Ahh, dit klinkt heel treurigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn enige vriend Paxcon, maar ik zal het eens maken.
Wowquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$quote:
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tipquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was te merken aan hoe je hem schijnt te hebben genegeerd in een universiteitsgebouw.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje, ik heb ook Etsu.
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
En wij maar denken dat hele GGMM-verhaal een grapje was
Dankjewel, die zullen ze wel niet hebben bij de AH, maar die boycotten Fylax en ik toch dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$
Als jullie weer eens in het Leidse zijn.
[..]
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tip
Dus je bent nog biseksueel ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.
Gewoon even naar de toko joh eet je nooit meer zakjes van Knorr of AHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel, die zullen ze wel niet hebben bij de AH, maar die boycotten Fylax en ik toch dus dat maakt niet uit.
Ja, en ik zei "nog een vriend" dus ik ben ook polygaam.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je bent nog biseksueel ook
Wat een onthullingen hier vanavond
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$
Als jullie weer eens in het Leidse zijn.
[..]
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tip
quote:
tssssquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
Arme Fylax
Toto die er ook gelijk bovenop duikt
Zou ik gratis ingrediënten kunnen krijgen in ruil voor die toko te noemen in mijn nasitopics?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon even naar de toko joh eet je nooit meer zakjes van Knorr of AH
Heb wel lekker recept gevonden die je snel kan maar alsnog veel en dure dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.
Alleen kijken wat ik met Bogie doe.
Soms vraag ik me af of hij het niet allemaal verzint.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
Arme Fylax
Toto die er ook gelijk bovenop duikt
"Jij durft toch al niet naar de supermarkt".quote:
Ik vertrouw op Fylax' eerlijkheidquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of hij het niet allemaal verzint.
Arme Fylax, gelukkig zijn er ook supermarkten die thuis bezorgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
"Jij durft toch al niet naar de supermarkt".
Jongetje? Ik had hem als 18 geschatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Fylax' eerlijkheid
Het is zo'n lief jongetje
Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xDquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arme Fylax, gelukkig zijn er ook supermarkten die thuis bezorgen.
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.
Alleen kijken wat ik met Bogie doe.
Ik ben benieuwd naar je reactie.quote:
Wat een beledigingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongetje? Ik had hem als 18 geschat![]()
Hij mij als 26
Jammer dat 'ie niet mee kan.quote:
Als wilfried gratis horloge's krijgt ter waarde van 10k vind ik dat jij wel minstens recht hebt op een gratis voedselpakket vanwege al je wezenlijke bijdragen aan gastronomisch Nederland.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik gratis ingrediënten kunnen krijgen in ruil voor die toko te noemen in mijn nasitopics?
geblokkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Misschien is de bezorgservice niet deel van de boycot.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xD
quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Nee hoor wij zijn nog mattiesquote:
Imagoschadequote:
Ik denk dat er ook een personage genaamd Paxje zou moeten zijn om deze strip nog succesvoller te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Johannes, jij als kunstenaar waardeert dit wellicht wel
ONZ / [Strip] D'n Belhamels
Maakt niet uit, ik heb hem nog.quote:
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij durft niet in de trein?
Of onhandig bij Hep?
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een personage genaamd Paxje zou moeten zijn om deze strip nog succesvoller te maken.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb t trouwens over je reactie, niet over de post.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een belediging
Mensen kennen jou immers als een jonge god
Vergeleken met de andere Groningers kan ik wel hard fietsen inderdaad, zeker als ik aan het melk infuus heb gelegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Als wilfried gratis horloge's krijgt ter waarde van 10k vind ik dat jij wel minstens recht hebt op een gratis voedselpakket vanwege al je wezenlijke bijdragen aan gastronomisch Nederland.
En anders kun je het ook gewoon meenemen en heel hard wegfietsen (wel eerst even een melktransfusie tot je nemen) .
Mocht je onverhoopt gegrepen worden kun je je dan altijd nog juridisch laten bijstaan door de gerenommeerde advocaat Etsu om je zaak vrij te pleiten.
Je vergeet mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.
Niet gelachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Oke mijn tip voor een film voor fyla dan maar
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
Waarom boycot je de AH als je er toch al niet heen ging???
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.
??quote:
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
Waarom boycot je de AH als je er toch al niet heen ging???
Subtiel dezequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om je eigen grappen lachen.
Ga snoepjes geven.
ik vond hem wel leuk jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om je eigen grappen lachen.
Ga snoepjes geven.
hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.
Cool.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het een dag van te voren aangeeft, kan ik ook vragen of CM mee eet
Mijn moeder had 't nog gevraagd maar vroeg ook hoe erg hij verhaart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.
divergentquote:
Wat een mooie paradox.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.
Sukkel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Fylax gaat naar de supermarkt met zijn vrienden deel 1''
Fera kutje niet negerenquote:
heb je die link nog gezien die ik heb gestuurd?quote:
fictie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij verhaart wel een stuk minder nu, met de furminator.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder had 't nog gevraagd maar vroeg ook hoe erg hij verhaart.
Die is dan weer niet heel erg grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan zeker weet dat het bij 1 deel blijftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is dan weer niet heel erg grappig
Sorry is druk. Wat is er?quote:
Nou ja als je dat nog de dag daarvoor doet (of een uur oid) dan kan het misschien wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij verhaart wel een stuk minder nu, met de furminator.
ja want daarna durft hij niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan zeker weet dat het bij 1 deel blijft
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.quote:
Bedankt voor het uitleggen van de grap die toch al niet zo heel leuk wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja want daarna durft hij niet meer
Dat ik al wel wat gevonden heb maar dat het wel dure boodschappen zijn. Kunnen we misschien dan beter ander keer doen?quote:
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja als je dat nog de dag daarvoor doet (of een uur oid) dan kan het misschien wel.
nee? Sherlock is kapot hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je die link nog gezien die ik heb gestuurd?
van cinemasins
Heiligschennis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi weleens kokos door mijn nasi. Van die blokken die smelten.
Fera heeft zelfs een reconstructie gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.
Oke man bedankt voor het zeggen dat die grap niet zo heel leuk is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap die toch al niet zo heel leuk was
Ik zal 't nog even vragen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.
Maar kan hij serieus daar blijven een weekend?
Beetje CM ongemakkelijk laten voelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.
Euh ja, lijkt me wel hè. Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik al wel wat gevonden heb maar dat het wel dure boodschappen zijn. Kunnen we misschien dan beter ander keer doen?
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.
Maar kan hij serieus daar blijven een weekend?
Zonder mijn toestemming? Jeetje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera heeft zelfs een reconstructie gemaakt.
Die vindt dat soort dingen alleen maar leuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje CM ongemakkelijk laten voelen.
Ondergewaardeerde post.quote:
Ja of jij moet dat niet erg vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, lijkt me wel hè. Je geeft het antwoord zelf al.
Hij zal het wel echt geweldig vinden aan het strand. Hoewel ... Dan is hij wel nat.quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?
Bedanktquote:
Had meer verwacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder mijn toestemming? Jeetje.
[..]
Die vindt dat soort dingen alleen maar leuk.
Ik heb geen geld, nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of jij moet dat niet erg vindenmaar omdat je weinig geld had..
Is er weer een meet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?
Sorry.quote:
Als we meeten kam ik je wel even uit met de Furminator.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van honden vind ik het altijd fascinerend om te zien hoeveel haren je kunt uitkammen zonder dat het er maar op lijkt dat je iets kwijt bent.
Einde willekeurige post.
Die ene van mij?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg een dm maar ik kan hem niet openen. #firstworldproblems
Geen FOK!meet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er weer een meet?
[..]
Sorry.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we meeten kam ik je wel even uit met de Furminator.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Bedankt voor deze willekeurige post over honden. Dan nu een willekeurig feit over mijn hond.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van honden vind ik het altijd fascinerend om te zien hoeveel haren je kunt uitkammen zonder dat het er maar op lijkt dat je iets kwijt bent.
Einde willekeurige post.
Nee kan er helemaal niet meer op klikkenquote:
wat een mongoolquote:
Ik had het dus juist niet over honden. Maar ik vind je feitje desalniettemin bere-interessant.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze willekeurige post over honden. Dan nu een willekeurig feit over mijn hond.
Mijn hond is verzot op gekookt ei.
Maar gaat om de film hehquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een mongoolga boek eens lezen en je kan de helft al wegstrepen. Lees de volgende twee en je houdt er misschien een paar over. Debielen, echt ik zweer
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Top. Van dat soort aandacht geniet ik stiekem altijd wel erg.
Ik ben verslaafd aan een nummer
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.quote:
Oh oepsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het dus juist niet over honden. Maar ik vind je feitje desalniettemin bere-interessant.
Mijn hond wordt gek van boerenkool
????? Het is toch een verfilming. Ik haat deze mensenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar gaat om de film hehniet om het boek.
Deze nog altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.Ik weet niet waarom.
Welk nummer?
[..]
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.
Om sommige dingen uit de film te snappen moet je het boek wel gelezen hebben (niet dat ik het boek gelezen heb).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar gaat om de film hehniet om het boek.
kusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu boos weg en ga verder leren!!!
Beetje slecht excuus om te zeggen 'ja dan moet je het boek lezen'. Je zou het op zich zelf moeten kunnen bekijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
????? Het is toch een verfilming. Ik haat deze mensen
Ik vind Hep z'n haar eigenlijk al lang. Lang genoeg om te kammen in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze nog altijd
En zo lang is het ook weer niet. Of waarschijnlijk weiger ik het gewoon zelf lang te noemen.
Oké, groetjes he!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Dit is vrij veel een goed voorbeeld van hoe shitty YA roman aanpassingen kan krijgen .. en ik vind het deprimerend dat de uiteenlopende boeken worden beschouwd als "goed" sci-fi. Nee, nee, nee, nee. "Goed" sci-fi zou Star Wars zijn (met uitzondering van de Episodes 1 en 2). "Goed" sci-fi zou zijn de korte verhalen van Isaac Asimov (eigenlijk degenen, zijn verdomde meesterwerken). "Goed" sci-fi zou zijn Blade Runner. "Goed" sci-fi is niet wat Divergent is. Het is gewoon een andere voorverpakte middelmatig en generieke rip off van een rip off roman, op maat gemaakt voor de YA genre, met het woord sci-fi label overheen. Hell, de Hunger Games zijn beter dan dit. Niet te vergeten de Hunger Games boeken waren eigenlijk goed, en de film had een aantal echte acteertalent. (Phillip Seymour Hoffman, Woody Harrelson, Jennifer Lawrence, Stanley Tucci, Elizabeth Banks, en Donald Sutherland. Ze kregen zelfs Julianne Moore als president Coin voor de 3e een (s))quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Ik app je zo wel evenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.Ik weet niet waarom.
Welk nummer?
[..]
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.
Deze reactie heb ik eerder gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is vrij veel een goed voorbeeld van hoe shitty YA roman aanpassingen kan krijgen .. en ik vind het deprimerend dat de uiteenlopende boeken worden beschouwd als "goed" sci-fi. Nee, nee, nee, nee. "Goed" sci-fi zou Star Wars zijn (met uitzondering van de Episodes 1 en 2). "Goed" sci-fi zou zijn de korte verhalen van Isaac Asimov (eigenlijk degenen, zijn verdomde meesterwerken). "Goed" sci-fi zou zijn Blade Runner. "Goed" sci-fi is niet wat Divergent is. Het is gewoon een andere voorverpakte middelmatig en generieke rip off van een rip off roman, op maat gemaakt voor de YA genre, met het woord sci-fi label overheen. Hell, de Hunger Games zijn beter dan dit. Niet te vergeten de Hunger Games boeken waren eigenlijk goed, en de film had een aantal echte acteertalent. (Phillip Seymour Hoffman, Woody Harrelson, Jennifer Lawrence, Stanley Tucci, Elizabeth Banks, en Donald Sutherland. Ze kregen zelfs Julianne Moore als president Coin voor de 3e een (s))
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Oh die was leuk ja, kon je toen nog aanvragen bij The Box op tvquote:
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?quote:
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwzquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Uhu. Geen witregels.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
Trouwens, quotes lijken al een tijdje een beetje anders op FOK!. Of ben ik raar?
Details plsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwz
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hosselbaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?
Yes.quote:
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Vertel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studeren
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.Dat zou jij als geen ander moeten begrijpen.
Doet jouw dm het wel?quote:
Sletje ben je ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.
Je kan me gewoon dmen, ja.quote:
neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sletje ben je ook.
Ken ik haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |