Wat een mooie paradox.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.
Sukkel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Fylax gaat naar de supermarkt met zijn vrienden deel 1''
Fera kutje niet negerenquote:
heb je die link nog gezien die ik heb gestuurd?quote:
fictie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij verhaart wel een stuk minder nu, met de furminator.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder had 't nog gevraagd maar vroeg ook hoe erg hij verhaart.
Die is dan weer niet heel erg grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan zeker weet dat het bij 1 deel blijftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is dan weer niet heel erg grappig
Sorry is druk. Wat is er?quote:
Nou ja als je dat nog de dag daarvoor doet (of een uur oid) dan kan het misschien wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij verhaart wel een stuk minder nu, met de furminator.
ja want daarna durft hij niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan zeker weet dat het bij 1 deel blijft
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.quote:
Bedankt voor het uitleggen van de grap die toch al niet zo heel leuk wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja want daarna durft hij niet meer
Dat ik al wel wat gevonden heb maar dat het wel dure boodschappen zijn. Kunnen we misschien dan beter ander keer doen?quote:
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja als je dat nog de dag daarvoor doet (of een uur oid) dan kan het misschien wel.
nee? Sherlock is kapot hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je die link nog gezien die ik heb gestuurd?
van cinemasins
Heiligschennis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi weleens kokos door mijn nasi. Van die blokken die smelten.
Fera heeft zelfs een reconstructie gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |