Oke man bedankt voor het zeggen dat die grap niet zo heel leuk is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap die toch al niet zo heel leuk was
Ik zal 't nog even vragen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.
Maar kan hij serieus daar blijven een weekend?
Beetje CM ongemakkelijk laten voelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen er getuigen zijn van de intimiteiten tussen Hep en mij.
Euh ja, lijkt me wel hè. Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik al wel wat gevonden heb maar dat het wel dure boodschappen zijn. Kunnen we misschien dan beter ander keer doen?
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag niet te vaak. Heb het een aantal dagen nog gedaan. Het is een speciale borstel die je maar eens in de twee weken of eens in de maand mag gebruiken, eigenlijk.
Maar kan hij serieus daar blijven een weekend?
Zonder mijn toestemming? Jeetje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera heeft zelfs een reconstructie gemaakt.
Die vindt dat soort dingen alleen maar leuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje CM ongemakkelijk laten voelen.
Ondergewaardeerde post.quote:
Ja of jij moet dat niet erg vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, lijkt me wel hè. Je geeft het antwoord zelf al.
Hij zal het wel echt geweldig vinden aan het strand. Hoewel ... Dan is hij wel nat.quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?
Bedanktquote:
Had meer verwacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder mijn toestemming? Jeetje.
[..]
Die vindt dat soort dingen alleen maar leuk.
Ik heb geen geld, nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of jij moet dat niet erg vindenmaar omdat je weinig geld had..
Is er weer een meet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ga je die zondag nog naar die meet dan?
Sorry.quote:
Als we meeten kam ik je wel even uit met de Furminator.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van honden vind ik het altijd fascinerend om te zien hoeveel haren je kunt uitkammen zonder dat het er maar op lijkt dat je iets kwijt bent.
Einde willekeurige post.
Die ene van mij?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg een dm maar ik kan hem niet openen. #firstworldproblems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |