Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xDquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arme Fylax, gelukkig zijn er ook supermarkten die thuis bezorgen.
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.
Alleen kijken wat ik met Bogie doe.
Ik ben benieuwd naar je reactie.quote:
Wat een beledigingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongetje? Ik had hem als 18 geschat![]()
Hij mij als 26
Jammer dat 'ie niet mee kan.quote:
Als wilfried gratis horloge's krijgt ter waarde van 10k vind ik dat jij wel minstens recht hebt op een gratis voedselpakket vanwege al je wezenlijke bijdragen aan gastronomisch Nederland.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik gratis ingrediėnten kunnen krijgen in ruil voor die toko te noemen in mijn nasitopics?
geblokkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Misschien is de bezorgservice niet deel van de boycot.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xD
quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Nee hoor wij zijn nog mattiesquote:
Imagoschadequote:
Ik denk dat er ook een personage genaamd Paxje zou moeten zijn om deze strip nog succesvoller te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Johannes, jij als kunstenaar waardeert dit wellicht wel
ONZ / [Strip] D'n Belhamels
Maakt niet uit, ik heb hem nog.quote:
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij durft niet in de trein?
Of onhandig bij Hep?
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een personage genaamd Paxje zou moeten zijn om deze strip nog succesvoller te maken.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb t trouwens over je reactie, niet over de post.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een belediging
Mensen kennen jou immers als een jonge god
Vergeleken met de andere Groningers kan ik wel hard fietsen inderdaad, zeker als ik aan het melk infuus heb gelegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Als wilfried gratis horloge's krijgt ter waarde van 10k vind ik dat jij wel minstens recht hebt op een gratis voedselpakket vanwege al je wezenlijke bijdragen aan gastronomisch Nederland.
En anders kun je het ook gewoon meenemen en heel hard wegfietsen (wel eerst even een melktransfusie tot je nemen) .
Mocht je onverhoopt gegrepen worden kun je je dan altijd nog juridisch laten bijstaan door de gerenommeerde advocaat Etsu om je zaak vrij te pleiten.
Je vergeet mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.
Niet gelachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Oke mijn tip voor een film voor fyla dan maar
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
Waarom boycot je de AH als je er toch al niet heen ging???
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.
??quote:
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
Waarom boycot je de AH als je er toch al niet heen ging???
Subtiel dezequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om je eigen grappen lachen.
Ga snoepjes geven.
ik vond hem wel leuk jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om je eigen grappen lachen.
Ga snoepjes geven.
hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is daar te weinig biologisch vlees. Fylax support de bio-industrie.
Cool.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het een dag van te voren aangeeft, kan ik ook vragen of CM mee eet
Mijn moeder had 't nog gevraagd maar vroeg ook hoe erg hij verhaart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.
divergentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |