Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xDquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arme Fylax, gelukkig zijn er ook supermarkten die thuis bezorgen.
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.
Alleen kijken wat ik met Bogie doe.
Ik ben benieuwd naar je reactie.quote:
Wat een beledigingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongetje? Ik had hem als 18 geschat![]()
Hij mij als 26
Jammer dat 'ie niet mee kan.quote:
Als wilfried gratis horloge's krijgt ter waarde van 10k vind ik dat jij wel minstens recht hebt op een gratis voedselpakket vanwege al je wezenlijke bijdragen aan gastronomisch Nederland.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik gratis ingrediėnten kunnen krijgen in ruil voor die toko te noemen in mijn nasitopics?
geblokkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Misschien is de bezorgservice niet deel van de boycot.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals de Albert Heijn ... O wacht. xD
quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo zie ik die reactie nietik zie alleen 2 likes
Nee hoor wij zijn nog mattiesquote:
Imagoschadequote:
Ik denk dat er ook een personage genaamd Paxje zou moeten zijn om deze strip nog succesvoller te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Johannes, jij als kunstenaar waardeert dit wellicht wel
ONZ / [Strip] D'n Belhamels
Maakt niet uit, ik heb hem nog.quote:
Onhandig bij Hep, ja. Mag denk ik niet van z'n ouders.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij durft niet in de trein?
Of onhandig bij Hep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |