Ahh, dit klinkt heel treurigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn enige vriend Paxcon, maar ik zal het eens maken.
Wowquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$quote:
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tipquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was te merken aan hoe je hem schijnt te hebben genegeerd in een universiteitsgebouw.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje, ik heb ook Etsu.
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
En wij maar denken dat hele GGMM-verhaal een grapje was
Dankjewel, die zullen ze wel niet hebben bij de AH, maar die boycotten Fylax en ik toch dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$
Als jullie weer eens in het Leidse zijn.
[..]
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tip
Dus je bent nog biseksueel ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoopte eindelijk nog een vriend te krijgen, maar helaas.
Gewoon even naar de toko joh eet je nooit meer zakjes van Knorr of AHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel, die zullen ze wel niet hebben bij de AH, maar die boycotten Fylax en ik toch dus dat maakt niet uit.
Ja, en ik zei "nog een vriend" dus ik ben ook polygaam.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je bent nog biseksueel ook
Wat een onthullingen hier vanavond
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. :$
Als jullie weer eens in het Leidse zijn.
[..]
Sayur boontjes is lekker bij rendang. Gratis tip
quote:
tssssquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
Arme Fylax
Toto die er ook gelijk bovenop duikt
Zou ik gratis ingrediėnten kunnen krijgen in ruil voor die toko te noemen in mijn nasitopics?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon even naar de toko joh eet je nooit meer zakjes van Knorr of AH
Heb wel lekker recept gevonden die je snel kan maar alsnog veel en dure dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in het Leidse, als het goed is.
Alleen kijken wat ik met Bogie doe.
Soms vraag ik me af of hij het niet allemaal verzint.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
Arme Fylax
Toto die er ook gelijk bovenop duikt
"Jij durft toch al niet naar de supermarkt".quote:
Ik vertrouw op Fylax' eerlijkheidquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of hij het niet allemaal verzint.
Arme Fylax, gelukkig zijn er ook supermarkten die thuis bezorgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
"Jij durft toch al niet naar de supermarkt".
Jongetje? Ik had hem als 18 geschatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Fylax' eerlijkheid
Het is zo'n lief jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |